Filters

6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben verschrikkelijk behandelt aan de telefoon. Heb uiteindelijk de hoorn er op gegooid daar deze meneer mij niet normaal te woord kon staan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Grotenhuis Installatie Buro
  • Ik ben: eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Cosma Borstelfabriek Holland
  • Ik ben: eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vriendelijke monteur Duidelijke uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Meric Administratiekantoor
  • Ik ben: eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Eerste keer klant, snel ter plaatse, kundig en zeer behulpzaam. Bekeek gelijk onze andere printer even na. Prima bedrijf!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Ik ben: eerste keer klant
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Vriendelijke monteur, 30 minuten aanwezig

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: TMCDAS B.V.
  • Ik ben: eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Artisst Plants
  • Ik ben: eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

snelle service !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: ST-Cleaning
  • Ik ben: eerste keer klant
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

snel en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Alband Bandenservice B.V.
  • Ik ben: eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ze hadden niet lang nodig om het probleem te vinden en het was snel opgelost!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Dirict
  • Ik ben: eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Erg behulpzaam en vriendelijk ! Ik hoop deze monteur in de toekomst vaker te hebben. Bedankt voor de goede service !

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Sumedia
  • Ik ben: vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Printer is goed schoon gemaakt, en goed advies gekregen voor de printer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Deege Coating Moerdijk
  • Ik ben: eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vage storing is door de monteur doeltreffend en snel opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Vergadercentrum IJsselsteate
  • Ik ben: eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vriendelijke en deskundige monteur. Helaas is de printer niet gerepareerd, maar dat ligt aan HP. Zij leveren geen onderdelen meer voor een HP 8100 printer. De Printermonteur kan daar niets aan veranderen en zou het ook graag anders zien. De monteur had snel gezien waar het probleem lag. Hierdoor zijn de kosten beperkt gebleven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: TopSoft B.V.
  • Ik ben: eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Afspraken worden nagekomen. Levering keurig op tijd. Deskundig en klantvriendelijke behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Speciaal Drukkrij Kranenburg
  • Ik ben: vaste klant
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Een lang verhaal kort: Ik heb me zelden zo geschoffeerd gevoeld. Onze printer gaf vreemde vlekjes en via google waren we deze dienst tegengekomen. Bij de belafspraak met telefonist Hans duidelijk doorgesproken dat zij niet van te voren konden aangeven wat de kosten zouden zijn, omdat dit afhangt van wat de monteur zou aantreffen. Begrijpelijk, maar wel de afspraak gemaakt dat als reparatie economisch niet rendabel zou zijn dit zo vroeg mogelijk zou worden gemeld. Het zou immers zonde zijn om reperatietijd, lees kosten te maken aan een machine die toch niet meer te redden zou zijn. De monteur is keurig aan de slag gegaan en was druk aan het bellen. Na een uur bezig geweest te zijn, bleek toch dat er iets van de transferbeld af was gebroken. Vervanging van de gehele transferbeld zou kostbaar worden, dus de monteur heeft met een collega bij ons op kantoor afgesproken dat er contact zou zijn of we dit nog wilden laten repareren. Inmiddels hebben we een factuur gekregen voor de tijd die er al door de monteur is besteed en uiteraard netjes betaald. We waren er zelf nog niet aan toe gekomen om contact op te nemen en net teruggebeld door telefonist Hans of en wat we als vervolg zouden kunnen doen. Vervolgens krijg ik een goed telefonisch advies van hem dat het inderdaad niet verstandig is om de transferbeld te vervangen en het misschien verstandiger is om een nieuwe machine aan te schaffen en of ze een offerte mogen sturen. Ik geef aan dat ik dit op prijs stel. Als laatste wilde ik nog wel als feedback meegeven dat ik het wel jammer vind dat er pas na een uur werk van de monteur was aangegeven dat verdere reparatie onverstandig is. En toen begon het: er werd mij verteld op een nogal dominant norsige toon dat dit is omdat wij geen idee hebben hoe zo'n machine in elkaar zit en waar zo'n transferbeld zit. Ik geef aan dat wij daar inderdaad geen notie van hebben en dat ik het alleen jammer vind dat de monteur tijdens zijn werk niet wat eerder aangaf wat zijn vermoeden was, aangezien we dit wel expliciet van te voren hebben afgesproken. Hier krijg ik direct een boze reactie van de telefonist op, met de opmerking dat wat driekwartier nou is en dat hij eigenlijk ook geen zin meer had om een offerte te sturen. Dit ging allemaal op zo'n bijzonder vijandelijke manier, dat ik me echt oprecht afvraag wat er precies bij Hans in zijn hoofd gebeurde. Want in mijn beleving gaf ik gewoon op een vriendelijke toon feedback naar aanleiding van wat ik met hem had afgesproken en gaf ik zelfs aan dat als dit te verklaren is doordat het nou eenmaal een bijzondere reparatie is, dat dat prima is maar het handig was om ons tijdens de reparatie op de hoogte te houden. Kortom, als je als organisatie zo slecht met feedback om kan gaan, dan wens ik jullie heel veel succes!

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Screw the Line
  • Ik ben: eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Problemen zijn opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Optima Farma
  • Ik ben: eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Blueland Consultancy
  • Ik ben: vaker klant geweest
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Prettig en snelle service, zou volgende keer weer gebruik maken van de service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Hesselink Koffie
  • Ik ben: eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima en het was snel verholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Personal Design Interior
  • Ik ben: eerste keer klant
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

heel prettig. snel geholpen. aardige monteur met kennis van printers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: j van der vlugt en zn bv
  • Ik ben: eerste keer klant
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Snel ter plaatse volgens afspraak. site wat onduidelijk mbt kosten overzicht en binnen 4 uur een monteur. Niet goedkoop maar ben wel goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: AK Kozijnen
  • Ik ben: eerste keer klant
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

was ervaren en prettig in omgang

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: mtsellermann
  • Ik ben: eerste keer klant
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Correcte service houden zich aan de afspraken. Nette en beleefde behandeling en dit geldt ook voor de monteur. Zeker een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Bambology Group
  • Ik ben: eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Probleem is snel opgelost! We kunnen weer streeploos printen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Bedrijfsnaam: Alltech Gas Solutions
  • Ik ben: vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn heel tevreden over De Printermonteur!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: De Jong Van Leeuwen advocaten
  • Ik ben: eerste keer klant

Bedrijfsgegevens

Argonweg 63

1362 AC Almere

085-0260001

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.