Ik ben verschrikkelijk behandelt aan de telefoon. Heb uiteindelijk de hoorn er op gegooid daar deze meneer mij niet normaal te woord kon staan.
Gelukkig bent u wel tevreden over de monteur die u bezocht heeft.
Vriendelijke monteur Duidelijke uitleg
Eerste keer klant, snel ter plaatse, kundig en zeer behulpzaam. Bekeek gelijk onze andere printer even na. Prima bedrijf!
Vriendelijke monteur, 30 minuten aanwezig
snelle service !!
snel en goed geholpen
Ze hadden niet lang nodig om het probleem te vinden en het was snel opgelost!
Erg behulpzaam en vriendelijk ! Ik hoop deze monteur in de toekomst vaker te hebben. Bedankt voor de goede service !
Printer is goed schoon gemaakt, en goed advies gekregen voor de printer.
Vage storing is door de monteur doeltreffend en snel opgelost
Vriendelijke en deskundige monteur. Helaas is de printer niet gerepareerd, maar dat ligt aan HP. Zij leveren geen onderdelen meer voor een HP 8100 printer. De Printermonteur kan daar niets aan veranderen en zou het ook graag anders zien. De monteur had snel gezien waar het probleem lag. Hierdoor zijn de kosten beperkt gebleven.
Afspraken worden nagekomen. Levering keurig op tijd. Deskundig en klantvriendelijke behandeling
Een lang verhaal kort: Ik heb me zelden zo geschoffeerd gevoeld. Onze printer gaf vreemde vlekjes en via google waren we deze dienst tegengekomen. Bij de belafspraak met telefonist Hans duidelijk doorgesproken dat zij niet van te voren konden aangeven wat de kosten zouden zijn, omdat dit afhangt van wat de monteur zou aantreffen. Begrijpelijk, maar wel de afspraak gemaakt dat als reparatie economisch niet rendabel zou zijn dit zo vroeg mogelijk zou worden gemeld. Het zou immers zonde zijn om reperatietijd, lees kosten te maken aan een machine die toch niet meer te redden zou zijn. De monteur is keurig aan de slag gegaan en was druk aan het bellen. Na een uur bezig geweest te zijn, bleek toch dat er iets van de transferbeld af was gebroken. Vervanging van de gehele transferbeld zou kostbaar worden, dus de monteur heeft met een collega bij ons op kantoor afgesproken dat er contact zou zijn of we dit nog wilden laten repareren. Inmiddels hebben we een factuur gekregen voor de tijd die er al door de monteur is besteed en uiteraard netjes betaald. We waren er zelf nog niet aan toe gekomen om contact op te nemen en net teruggebeld door telefonist Hans of en wat we als vervolg zouden kunnen doen. Vervolgens krijg ik een goed telefonisch advies van hem dat het inderdaad niet verstandig is om de transferbeld te vervangen en het misschien verstandiger is om een nieuwe machine aan te schaffen en of ze een offerte mogen sturen. Ik geef aan dat ik dit op prijs stel. Als laatste wilde ik nog wel als feedback meegeven dat ik het wel jammer vind dat er pas na een uur werk van de monteur was aangegeven dat verdere reparatie onverstandig is. En toen begon het: er werd mij verteld op een nogal dominant norsige toon dat dit is omdat wij geen idee hebben hoe zo'n machine in elkaar zit en waar zo'n transferbeld zit. Ik geef aan dat wij daar inderdaad geen notie van hebben en dat ik het alleen jammer vind dat de monteur tijdens zijn werk niet wat eerder aangaf wat zijn vermoeden was, aangezien we dit wel expliciet van te voren hebben afgesproken. Hier krijg ik direct een boze reactie van de telefonist op, met de opmerking dat wat driekwartier nou is en dat hij eigenlijk ook geen zin meer had om een offerte te sturen. Dit ging allemaal op zo'n bijzonder vijandelijke manier, dat ik me echt oprecht afvraag wat er precies bij Hans in zijn hoofd gebeurde. Want in mijn beleving gaf ik gewoon op een vriendelijke toon feedback naar aanleiding van wat ik met hem had afgesproken en gaf ik zelfs aan dat als dit te verklaren is doordat het nou eenmaal een bijzondere reparatie is, dat dat prima is maar het handig was om ons tijdens de reparatie op de hoogte te houden. Kortom, als je als organisatie zo slecht met feedback om kan gaan, dan wens ik jullie heel veel succes!
Beste Vincent, Helaas is het een en ander tijdens ons bezoek volledig in overleg gegaan met uw collega. Onze feedback is dan ook om eerst intern te informeren alvorens onwaarheden te publiceren.
Problemen zijn opgelost
Prettig en snelle service, zou volgende keer weer gebruik maken van de service.
Prima en het was snel verholpen
heel prettig. snel geholpen. aardige monteur met kennis van printers.
Snel ter plaatse volgens afspraak. site wat onduidelijk mbt kosten overzicht en binnen 4 uur een monteur. Niet goedkoop maar ben wel goed geholpen
was ervaren en prettig in omgang
Correcte service houden zich aan de afspraken. Nette en beleefde behandeling en dit geldt ook voor de monteur. Zeker een aanrader.
Probleem is snel opgelost! We kunnen weer streeploos printen.
Wij zijn heel tevreden over De Printermonteur!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.