prima!

Prima! Duidelijk en netjes!

deskundig en netjes

Na de responsetijd te hebben bijgesteld (wat ook snel aangepast werd) kwam de monteur na 1 dag zoals aangegeven en het probleem was binnen 5 minuten opgelost.

Snel geholpen!

Storing doorgeven via de site was makkelijk, enig nadeel is dat er geen reactie is gekomen op mijn vervolgmail. Daarom 4 sterren ipv 5 De vriendelijke monteur was duidelijk capabel en had de storing binnen het half uur verholpen.

Goed geholpen

Ik was benieuwd naar de verschillende opties en heb toen contact opgenomen per telefoon. Hier werd ik vriendelijke geholpen door iemand die mij doorstuurde naar iemand anders. Diegene heeft mij binnen een uur opgebeld met het antwoord. Top dus!

Snelle service

De Printermonteur was sneller bij ons dan verwacht en heeft het probleem met onze printer meteen verholpen. Hij doet het weer als een zonnetje!

snel geregeld en alles werkt perfect

Gebeld voor een afspraak en de monteur kwam ruim binnen de gestelde termijn op kantoor. Zowel de "gewone"printer als de labelprinter zijn gefixt.

Prima monteur

Allemaal prima

8,5

Goed en tijdig werkzaam conform afspraak.

snelle afspraak en deskundig geholpen.

Snelle, professionele service. Goed advies

Probleem was snel verholpen. Scheelde weer een nieuwe printer.

Prima ervaring.

• Bedrijfsnaam: Makelaar Bert

• Bedrijfsnaam: Greenberg Nielsen
  • Ik ben: eerste keer klant

Uw medewerker is een positief ingestelde en vakkundig persoon

• Bedrijfsnaam: Boma Nederland
  • Ik ben: eerste keer klant

Aardige monteur die mij goed geïnformeerd heeft over de printer en cartridges. Ik ben zeer tevreden.

• Bedrijfsnaam: PMpompen
  • Ik ben: eerste keer klant

Algemeen heel goed. Bij een paar fusers iets langer moeten wachten dan dat men dacht.

• Bedrijfsnaam: Ikea Distribution Benelux

probleem (tonerpomp) naar tevredenheid opgelost

• Bedrijfsnaam: Unimatch
  • Ik ben: vaker klant geweest

Snelle probleemloze servise

• Bedrijfsnaam: Liftintermedair
  • Ik ben: eerste keer klant

Uitstekende service van de monteur. De printermonteur belde ons automatisch om te vragen hoe het met de printer ging of er een onderhoudsbeurt nodig is of niet?

• Bedrijfsnaam: Beri Fashion
  • Ik ben: vaste klant

2 sterren: slechter dan verwacht

2x een reparatie/onderhoud laten doen aan 2 van onze printers. Na het laatste onderhoud geeft 1 van de printers vaak een papier storing. Hierop hebben we een mailtje gestuurd en werden we teruggebeld door de eigenaar. Wat volgde was een ontzettend vervelend gesprek waarbij de persoon(die aangaf de eigenaar te zijn) als een geslagen hond een gevecht opzocht over de oorzaak van de papierstoring. Er was werkelijk nul aanleiding om op deze manier een gesprek te voeren maar deze man vond het allemaal verschrikkelijk erg dat wij een vraag stellen via de mail(we hadden eigenlijk moeten bellen) of wij eventueel aanspraak kunnen maken op garantie op het onderhoud. "het lijkt wel op een rechtzaak zo" en "het was een heel onaardig mailtje". Het enige dat wij gedaan hebben is een vraag gesteld. Op een normale nette manier. Maar het lijkt erop dat deze club zich niet wil identificeren met de klant en niet wil meedenken aan een oplossing. Daarom, de kennis en vakmanschap mag prima zijn, maar als het er enigszins op lijkt dat ze iets verkeerd gedaan hebben dan krijg je een verschrikkelijke enge meneer aan de telefoon die ervoor zorgt dat je daarna nooit meer iets aan ze wil vragen.

• Bedrijfsnaam: AutoDisk
  • Ik ben: vaker klant geweest

1 Blik op het probleem en de monteur had een vermoeden van een kapot onderdeel.

• Bedrijfsnaam: ditisMokka

• Bedrijfsnaam: Aben
  • Ik ben: eerste keer klant

Snel, kundig en accuraat.

• Bedrijfsnaam: TAndheelkunde Zonnestraal
  • Ik ben: eerste keer klant

Mijn ervaring is dat ik altijd snel geholpen wordt (zowel per email als per telefoon) en dat er meegedacht wordt. De toon is immer vriendelijk. Zij zijn er voor mij, ik niet voor hen om het zomaar te zeggen en dat stralen ze in het contact met mij uit. Het feit dat ik DePrintermonteur niet aanbeveel heeft te maken met het feit dat ik een aanbeveling subjectief vind en ik nooit of te nimmer iets of iemand bij een ander aanbeveel.

• Bedrijfsnaam: Wienen & Van Tellingen Advocaten
  • Ik ben: vaste klant

Niet alles lukt aan voorgestelde reparaties, maar het wordt vervolgens netjes opgelost. En daar gaat het uiteindelijk om. Dat geeft vertrouwen.

• Bedrijfsnaam: Huisarts Bleskensgraaf

Hele snelle TOP service!