Snel en vakkundig

Ze reageren snel, vlotte service. alles snel en vakkundig opgelost

snelle en prima service

telefonische goed bereikbaar en vriendelijk medewerkers. snelle service van zo wel de bestellingen.

Doen wat moet, niet meer.

Het kan aan onze frustratie rondom het probleem liggen maar meedenken en zoeken naar een oplossing verder dan, dit is wat wij kunnen doen, geeft een bepaald gevoel van betrokkenheid. Dat heb ik een beetje gemist.

Technicus wist direct wat er moest gebeuren.

Aanwezig binnen het opgegeven tijdvak. Goede kennis van de printer. Een alleszins nette prijs.

Betrouwbaar en prettig

Ik ben redelijk sceptisch over een bedrijf benaderen via internet maar na het lezen van alle reviews (Kiyoh is 100% eerlijk weet ik uit ervaring, Lora di Lora werkt hier ook mee) én het bezoek van de monteur kan ik dit bedrijf van harte aanbevelen. Goed en eerlijk advies en onze printer gemaakt. Een blije klant!!

bijzonder onvriendelijke service

Zowel voor reparatie als het niet werken van de toners ivm HP chip werd ik enorm onprettig behandeld. Toners kunnen ongebruikt niet retour (meer dan 100 euro) zonder reden behalve dat er gezegd wordt dat ze nooit toners retour nemen, Wij raden dit bedrijf zeker niet aan

Snelle en professionele oplossing voor een storing aan onze printer

Een storing melden gaat eenvoudig en snel via de website. Binnen de afgesproken termijn kwam de monteur en hij heeft het probleem vakkundig opgelost.

hele fijne zaak, lekker duidelijk en snel!!

zeer prettig

Top bedrijf

Komt netjes zijn afspraken na. Ze zijn kundig en hebben de benodigde onderdelen veelal bij. Ze rijden met een bus en niet met 2 vrachtwagens dus alles bij hebben is bijna onmogelijk. Ik lees veel klachten over Hans. Deze man heb ikzelf ook wel aan de telefoon gehad en komt gewoon vriendelijk over. Dat hij nabelt als het advies vervangen is lijkt mij niet meer als logisch.

Klachten zijn verholpen

Monteur verstaat zijn vak

Professionele uitstraling en het probleem prima opgelost!!

De monteur hoorde het probleem aan en heeft het probleem opgelost. Aardige en sympatieke persoonlijkheid en correct manier van benaderen

Prettige monteur

Prima geholpen, maar toch zou ik toch graag een iets preciezere opgave gekregen van de tijd wanneer de monteur komt. Als ZZPer is het soms moeilijk een hele dag vrij te houden. Verder prima ervaring

Prima.

Snel en accuraat!

wij hebben het als prettig ervaren

wij hebben de service als prettig ervaren

nette en vriendelijke monteur en heeft het probleem opgelost

zeer tevreden, goede service

Enige tijd problemen gehad met de printer, via e-mail aangemeld, binnen de gestelde tijd kwam de monteur en heeft de printer gemaakt. Hij loopt weer als een zonnetje.

Het probleem werd vlotjes opgelost. De printer doet het beter dan voorheen. Goede service dus.

Snel en goed

Ervaren partij waarbij ik al jaren de zorg voor mijn printer vol vertrouwen leg.

Klantgericht, vriendelijk en bovenal het probleem is opgelost.

Geheel volgens afspraak melde de monteur zicht en binnen 40 minuten washet probleem opgelost en hadden wij weer een schone en werkende multi functional

Prima, netjes en snel

Netjes de problemen opgelost

De printer die maandenlang uit de running was na tevergeefse reparatie pogingen, hebben ze in no-time weer aan de praat gekregen. Goede service, zowel ter plaatse als in de nazorg. Kleine notitie: ze repareren / geven uitsluitend garantie wanneer je ook hun eigen product (toners) afneemt. Begrijpelijk en 'small price to pay' wanneer het probleem dan vervolgens ook goed verholpen wordt.

Vriendelijke, non-nonsense monteur met gevoel voor echte SERVICE

Legt glimlachend uit wat er aan de hand is en wat (mogelijke) oorzaken zijn. Kijkt verder dan zijn neus lang is want hij kwam zelf het probleem van de niet-functionerende papierla tegen. Hij legde uit wat het probleem is en repareerde. Is vriendelijk commercieel: “wij leveren alle toners voor alle merken en als u via de webshop besteld voor 14 uur, is het morgen in huis” maar is niet 'pushy' : “ik zou de toner nu nog niet vervangen hoor, kijk maar hoe het gaat en dan kan het later alsnog”

Zeer slechte ervaring.

Door omstandigheden stond de monteur voor een dichte deur. Gebeld met een zeer onprettig persoon, ik moest eerst de € 75,- betalen, daarna zou de monteur weer contact opnemen. Niets meer gehoord, bij navraag bleek het een smoes te zijn om mij te laten betalen. En als klap op de vuurpijl moet ik nu veel meer betalen vanwege de corona... Schandalig dat je zo je geld moet verdienen!

De Printermonteur is heel prettig, deskundig en servicegericht

We hadden schade aan onze printer. Er werd een tijdige afspraak gemaakt welke correct werd nagekomen. De printer bleek wel reparabel alleen was het te bestellen onderdeel te duur, waardoor de reparatie niet zou opwegen tegen de kosten van een nieuwe printer. Hierin kregen wij een goed en vrijblijvend advies waarbij ons ook nog eens een korting werd toegezegd op de onderzoekskosten van het eerste bezoek. De monteur was in de omgang heel prettig en dienstverlenend.

Prima!

Kundige monteur! Probleem was snel opgelost.