Fantastisch :)

Goede ervaring doordat wat er besproken is ook wordt geleverd, en super snel en vakkundig. Doorkijk haard in een dag aangebracht, hij is heel erg mooi en ik ben er trots op. Ben, wat heb je een top team :)

Goede voorlichting en perfecte service

Vanaf het eerste bezoek aan de showroom tot het plaatsen van de houtkachel is alles perfect verlopen. Vriendelijke en deskundige mensen die goed met je mee denken en service verlenen. Wij zijn heel tevreden met het resultaat.

Gewoon goed

Professioneel en vriendelijk personeel zeer tevreden over de plaatsing van onze houtkachel

Alles naar wens verlopen

Goede communicatie. Afspraken worden nagekomen. Keurig werk afgeleverd. Zeer tevreden.

Uitstekende service.

Personeel vriendelijk. Snelle levering en kachel voldoet aan de verwachtingen. Netjes gewerkt ondanks hak en breekwerk weinig stof.

Prettig contact gehad, en afspraken worden goed nagekomen

Johan en Michel waren vriendelijk, vakkundig, en hebben netjes gewerkt We zijn tevreden Dank je wel voor de goede zorgen!

zeer goede service en meedenkend!

Doorkijk haard laten plaatsen, prachtige haard! Vooral het 3D voorontwerp geeft inzicht in het uiteindelijk gewenste resultaat en ruimte om aanpassingen door te voeren.

Zeer correct bedrijf

Wij hadden het idee om in onze openhaard een inbouw haard te plaatsen maar liepen op diverse plaatsen tegen de kleine inbouw mogelijkheid aan van onze haard Na verschillende zaken bezocht te hebben zonder tevreden oplossing kwamen we bij de groot terecht Hier kwam men gelijk met ideeën wat interessant was De groot kwam zelf kijken naar de situatie en kwam met een voorstel voor de inzet haard Nadat we het eens waren over het idee is de groot aan de slag gegaan Netjes tijd en dag afgesproken Op de dag zelf kwamen de top monteurs van de groot alles op zeer vakkundige wijze installeren Na alles nagekeken en opgeruimd te hebben zijn ze na het geven van de laatste tips en instructies weer naar hun volgende klus gegaan en zijn wij heerlijk aan het genieten van onze haard

Snelle reactie en uitstekende plaatsing kachel

Na telefoontje kwam de eigenaar snel langs en werd er een ontwerp gemaakt. Plaatsing volgde kort daarop en is uitstekend gedaan. Alles is verlopen zoals het zou moeten.

Zeer betrouwbare, vriendelijke en vakkundige mensen

Hele goede kwaliteit haard geleverd en zeer snel en vakkundig ingebouwd. Snel geleverd. Onze complimenten

Veel keuze aan mogelijkheden

Wij waren op zoek naar een elektrische haard die er wel “echt” uitzag. Uiteindelijk voor het merk Kalfire gekozen. In een roomdivider laten plaatsen door de Groot. Wij zijn tevreden.

zeer vriendelijk en deskundige hulp bij het kiezen en verkopen van de haard

zeer vriendelijk en deskundige hulp bij het kiezen en verkopen van de haard

Geweldige vakmensen zeer tevreden

Geweldige vakmensen en goede service Betrouwbare firma en mooi product

Uitstekende service en komen gemaakte afspraken goed na.

Veel contact gehad met Simone. Zij was het aanspreekpunt voor De Groot Kachels. Ze is duidelijk, direct, communiceert goed en denkt met je mee. Kortom zeker voor iedereen aan te bevelen.

Topwerk geleverd

Afspraken perfect nagekomen en topwerk geleverd. Personeel zeer vriendelijk.

Een keurige service en hoogwaardig product!

Het aankoopproces verliep fijn. Er werd meegedacht. Ook tijdens de montage waren de installateurs zeer vriendelijk, flexibel en doortastend.

Heel goed advies en zeer nette aflevering

Bij de Groot Kachels heb ik een prima advies gekregen naar aanleiding van mijn wensen. Ook de daadwerkelijke aflevering is zeer netjes verlopen. Een minpuntje was dat ik 3 weken extra heb moeten wachten op de kachel, terwijl het ruim van te voren besteld was.

Prachtige haard, fijn bedrijf

Vanaf eerste moment een goed gevoel bij De Groot Kachels. Prettig contact, snelle reactie op vragen en de installatie verliep soepel en snel, op de dag die vooraf was afgesproken. Ook de stukadoor heeft een mooi stuk vakwerk geleverd met de ombouw. Ook na de installatie makkelijk bereikbaar voor vragen. Wij zijn erg blij met onze mooie New Forrest elektrische haard en bevelen De Groot Kachels van harte aan.

Dankzij de groot zitten wij er vanaf komende winter warmpjes bij!! Snelle service, aardige mensen, afspraak is afspraak. Er zat het een en ander tegen en het kon niet geïnstalleerd worden zoals we hadden bedacht, maar werd gelijk dezelfde dag nog een oplossing bedacht en alles is tiptop uitgevoerd!!!

Uitstekende service, helemaal Top!

Vanaf het gesprek in de winkel t/m het plaatsen is het perfect verlopen!

Deskundig bedrijf !

Kachel en rookkanaal netjes en alles conform afspraken geleverd en aangelegd.

Goede service. Net werk geleverd

Mooie inbouw gashaard geplaatst

vakkundig, vriendelijk en netjes uitgevoerd werk

Van het bezoek aan de showroom, het daar op volgende oriënterend bezoek aan mijn woning tot de uitvoering van het plaatsen van de kachel, alles is in een prima sfeer, professioneel en vakkundig uitgevoerd.

Vakwerk.

Alles is volgens afspraak geregeld.

Gewoon helemaal wat je verwacht van een professioneel bedrijf

Aardige mensen Kundig Komen stipt hun afspraken na