Super service, schitterende gas haard

Simone is erg kundig. Ze dacht ontzettend goed mee en bood slimme oplossingen met als eindresultaat een gas haard uit onze dromen! Heel fijn warm en kundig bedrijf. Met personeel wat keurig werkt en met je meedenkt. Komen alle afspraken na en informeren op een juiste manier. Een aanrader voor iedereen opzoek naar een haard. ( bedankt iedereen van De Groot Kachels!!)

geweldig gemonteerd en netjes achter gelaten

goede afspraak kunnen maken in begin van het jaar en geleverd op juiste tijdstip en een goede montageploeg

Goed advies van Ben gehad

Ik wilde een haard met witte steentjes. Advies van Ben de Kalfire met blokken en alle opties. Ik ben er heel blij mee!

zeer goed werk

levering goed en installatie prima vakwerk. Top gedaan

Ruim voldoende

Bij de aankoop werden we heel goed geholpen. Alles is goed uitgelegd. Nu is de haard van de week geplaatst door 2 gezellige werknemers die wisten wat ze deden. Die verstand van zaken hadden. We zijn er superblij mee. Ondanks dat hij nog niet afgewerkt is hebben we hem al een aantal keren aangehad. Heerlijk. Ook deed het ons goed dat toen de haard zowat klaar was kwam Ben de Groot zelf ook even kijken.

Perfecte service en ruime keuze in merken en opstellingen

We zijn blij en verrast met de installatie en ombouw van onze Kalfire haard door de Groot Kachels. Het geheel is uitstekend geïnstalleerd en gebouwd. Zeker een aanrader.

perfect plaatsing van de kachel

zeer tevreden en zeer netjes gewerkt, dit is de tweede haard die we hebben van De Groot en wederom een succes. thanks mannen.

Hele goede service en advies.

Uitstekend. Goede en accurate info en service.

Zeer tevreden.

Super goede ervaring met De Groot Kachels

We zijn super tevreden met de levering en plaatsing van de gashaard in ons nieuwe huis. Ook in ons vorige huis is dit destijds naar tevredenheid verlopen en in 11 jaar tijd nooit klachten gehad.

Voor onze totale beeldvorming is de cijfer 9,5 zeker op zijn plaats.

Beste firma deGroot, Vanaf de vriendelijke ontvangst in Kerkdriel in de showroom tot en met de professionele aanpak, bij gemaakte afspraken tot en met de plaatsing van de kachelpijp en de kachel, hebben een mooie ervaring mogen delen. Dank voor het totale team! Met vriendelijke groet, Daan

Gedegen vakmanschap

Van advies in de showroom tot inspectie en plaatsing thuis: mijn ervaringen zijn niets dan positief. Heldere communicatie en de plaatsing van de houtkachel is met veel zorg en aandacht voor detail gedaan.

Uitstekend geholpen en kundige monteurs die zeer netjes werken

Prima !!! Zie hierboven waarom

Top service, geweldig team en prachtig resultaat!

Hele goede ervaring gehad met De Groot Kachels. Er werd vakkundig en vriendelijk meegedacht gedurende het gehele traject van offerte tot installatie. Professionele no-nonsense installateurs zorgden voor een mooi resultaat.

Keurig personeel en alles netjes geplaatst en afgewerkt !!!

Van begin tot eind - meedenken en het totaal super afleveren!

Prettig meedenken, super afwerken!

Netjes werk geleverd

Zijn bereid om oplossingen te zoeken

Goede service, afspraken nakomen en gewoon doen!

Moo product en topservice

Super, top

Super, komen hun afspraak altijd na.

Een leverancier die meedenkt met de klant!

Naast de dienst om een mooi product samen te stellen denkt De Groot mee als er onverwachte situaties ontstaan. In ons geval een extreme uitloop van nieuwbouw. Mooi product, snelle en nette plaatsing.

geweldig

Leuke koopgesprek, goede afwikkeling en het personeel op de werkvloer bij ons thuis was zeer goed en deskundig. geweldig. Wat een schoon werk . Kortom gewone lieve goede mensen zonder poespas. De volgende keer weer naar de Groot kachels.

Een vertrouwd en heel kundig adres met eerlijk advies .

Kwam zomaar even in de winkel kijken en wist niet dat ze daar ook een hele verdieping mooie kachels en haarden hadden . Nemen uitgebreid de tijd om uitleg te geven over al mijn vragen . Volgende dag terug met mijn vrouwtje en een mooie kachel gekocht die ook nog netjes geplaatst is door de vakmensen van de Groot Kachels.

Uitstekend!

De advisering vooraf, het ter plaatse situatie opnemen om (on) mogelijkheden te inventariseren en te adviseren over de te maken keuzes was prima. Monteurs waren professioneel, werkte netjes en nauwkeurig. Bovendien vriendelijk en klantgericht. Ook de contacten bij d voorbereiding via mail liepen goed. Vragen per mail werden ditect beantwoord. Kortom een dikke tien!

Alles na wens verlopen

De Groot kachels zit je goed en werken netjes