Professioneel en een goede service

We zijn vakkundig geholpen op een vriendelijke, eerlijke wijze. Op de dag van levering is er hard gewerkt en hebben de installateurs uitstekend werk verricht.

Prima gedaan, netjes en volgens afspraak geplaatst.

Super goede service!

We zijn super tevreden over De Groot Kachels. Er wordt goed met je meegedacht in wat je wensen en mogelijkheden zijn. De installateurs hebben netjes gewerkt en het ziet er allemaal zo uit als verwacht.

Kwaliteit en afspraak is afspraak

Vriendelijke en deskundige mensen. Prachtige kachel. En wat afgesproken is wordt ook nagekomen. Zowel wat betreft leverdatum, levertijd als het materiaal. We zijn er heel erg blij mee.

Hele goede ervaring en een heel mooi resultaat

We zijn heel goed geadviseerd door Bernadette. Het resultaat is een prachtig modern wandmeubel met een mooie elektrische haard. We zijn er zo blij mee!

Ik ben super blij dat ik bij de Groot Kachels terecht ben gekomen..

Ik ben bij de Groot Kachels gaan kijken en was meteen geslaagd,mede door de goede uitleg van de verkoopster. De dag daarna zijn ze komen opmeten omdat de schoorsteeen ook vernieuwd moest worden tenminste van beneden tot de vliering . Vandaag zijn ze hem komen plaatsen door zeer vriendelijke en nette jongens. Alles werd super netjes opgeruimd en proper gemaakt. Op en Top keurig bedrijf. Ook een prachtige showroom , zeer zeker een aanrader,

Uitstekend advies en service

Wij hebben het hele proces als zeer prettig ervaren. ze nemen de tijd voor je, komen afspraken goed na en worden vooraf nogmaals bevestigd. Werken keurig. ziet er prima uit

De Groot Kachels maakt hun beloftes waar.

Vanaf het 1e moment dat we de showroom instapte t/m de uitleg van de gashaard na installatie thuis was het contact prima. Zij vroegen goed door op de persoonlijke situatie en geen enkele (technische) vraag was te gek, of ze hadden hun antwoord al klaar. Duidelijke antwoorden in heldere taal, die ook voor een ‘kachel leek’ te begrijpen zijn. In de winkel reeds diverse bruikbare adviezen ontvangen, en ook tijdens de intake thuis werden door De Groot gericht vragen gesteld om tot een voor ons zo goed mogelijke oplossing te komen. Daar waar je leest over schaarste aan goederen door COVID-19, niks van dat alles bij De Groot. Op de reeds enkele maanden van tevoren afgesproken datum kwam de mobiele werkplaats opdagen. Net na de lunch stond de nieuwe gashaard reeds opgebouwd, en was de oude afgebroken & afgevoerd.

Deskundige plaatsing met zorg voor de lokale situatie.

De heren hebben de kachel vakkundig geplaatst inclusief aansluiting op het rookkanaal en de externe luchttoevoer. Daarbij werd met zorg voorkomen dat de nieuwe vloer, wand en plafond beschadigd of vies werden. Verder verliep de communicatie op een prettige manier. Ik kan ze zeker aanbevelen.

Efficiënt en snel

Hard doorwerkende vakmensen. Ook meedenkend toen er stukjes plafond meekwamen bij het slopen. Op een vakkundige manier opgelost door de stukadoors. Alle lof.

Prima service en professionele installatie door een vakkundig team.

Prima service en professionele installatie door een vakkundig team.

Service van begin tot eind

We zijn prima geadviseerd in de verschillende kachels qua mogelijkheden. We gingen voor een elektrische kachel, maar het werd uiteindelijk een gaskachel. Er wordt ruim de tijd genomen voor alle vragen. Echt een specialist die weet waar het over gaat. Zeker aan te bevelen.

Goede begeleiding in keuze, goede afhandeling, goede service!

Samen met Ben, voor de 2e keer de juiste haard uitgezocht die voor ons huis geschikt is! Juiste grootte, juiste warmte, juiste uiterlijk. In de aanloop van de bouw meermaals contact gehad om dingen goed in banen te leiden en inmiddels geplaatst zoals afgesproken. Ook de naservice is perfect! Super blij mee

Goed, vriendelijkheid en deskundigheid.

Goed advies, vakkundige installatie

Goed advies in een ruime showroom met veel keuze. Mijn vrouw en ik hadden aanvankelijk een verschillende kachel als favoriet maar dankzei het advies van Bernadette is het toch goed gekomen en hebben we nu een prachtige panorama kachel staan van Barbas Bellfire. Ook de installatie gebeurt vakkundig, keurig achter gelaten, er werd zelf even gestofzuigd om de kachel heen... hulde!

Super netjes geholpen

Leuk bedrijf goed advies en alles netjes uitgewerkt

Geweldig!

Prachtige haard! Goede service, is onze 2e haard van de groot uit Kerkdriel

Meedenken in oplossingen.

We hebben een klassieke openhaard laten moderniseren. Ben is op locatie geweest en samen zijn we tot een nieuw look en oplossing gekomen. Verder zijn we tevreden over de uitvoering en de afspraken hier omtrent. Kortom, we voelden ons ontzorgd en klant.

Goed advies, duidelijke communicatie en bij installatie vriendelijke en kundige mannen die alles keurig hebben achtergelaten!

Goed geholpen, goed advies, prima service

Na overleg over de mogelijkheden is een mooie houtkachel uitgezocht. Installatie kon op redelijk korte termijn en is keurig en vakkundige uitgevoerd. Kachel functioneert naar wens en vragen worden goed beantwoord.

Super tevreden!

Heel blij met de haard en het prettige contact met de medewerkers.

Fijne zaak met uitgebreide showroom en goed advies

Zo veel keus, maar met hulp en veel geduld van Miriam en Ben een prachtige Kalfire gashaard gekozen. De 3-d tekening geeft inzicht. Communicatie verloopt helder,. Fijn dat oude kachel door vakkundige monteurs werd gedemonteerd. Met zorg is de kachel geplaatst en het meubel met klepkasten staat prachtig. Hiervan gaan wij heel lang genieten. Ik kan iedereen De Groot Kachels aanbevelen.

Prettige communicatie, kwalitatieve service!

Mijn contactmomenten met jullie bedrijf heb ik als positief ervaren. De Corona periode heeft het proces tot aanvang van de werkzaamheden aanzienlijk vertraagd, evenals de trage afhandeling van de verzekering. De communicatie met Johan en Theo, hun deskundigheid en snelheid van werken was plezierig en heeft er toe geleid dat ik met een tevreden gevoel voor de sfeervolle, warme houtkachel zit! Nou nog even de pijp van 1,15 m. erbij op het dak en dan hoor je mij niet meer!

Prima bedrijf

De advisering was kundig en er werd tijd genomen. We hebben naast de haard ook een kastombouw laten maken. We zijn zeer tevreden over uitvoering en afwerking van zowel haard als kast. De plaatsing is fijn verlopen. Volgens afspraak en personeel dat heel precies en netjes te werk gaat! Wij zijn blij met het resultaat.

Zeer goed meedenkend bedrijf

Goede communicatie, keurig werk geleverd, en denken in oplossingen