Super service

Ik heb contact gehad met Victor en mijn wensen neergelegd. Hij ging hier mee aan de slag en met een passende aanbod gekomen wat heel fijn is dat er naar je geluister wordt

perfect!

Elise van LeaseLinq reageert heel snel, vriendelijk, en regelt alles goed

Goede kennis en zeer behulpzaam.

Goed geholpen bij de keuze van mijn nieuwe voertuig. Goede kennis en meedenkend.

Prima service en advies en snelle afwikkeling

In zeer korte tijd een auto besteld en afgeleverd, met een goede service (o.a. bereikbaarheid) en goed advies (o.a. verzekering).

perfect

vriendelijk, positief, oplossingsgericht

Vakkundig advies en zeer klantvriendelijk

Sinds enige tijd werken wij samen met Leaselinq. Leaselinq is in staat om concurrerende leasetarieven af te geven met een vakkundig advies. Bovendien zorgen de vakkundige medewerkers dat alle documenten op order komen.

Tevreden

Had de Peugeot naar tevredenheid in ontvangst genomen. Snelle en correcte aflevering aan de voordeur. Goede en duidelijke communicatie. Zeker een aanrader!

Goed geholpen

LeaseLinq reageert snel en regelt alles goed, erg tevreden over de service!

Prima zakelijk en toch heel informeel

Mijn ervaring met leaselinq kan ik als zeer prettig omschrijven

Soepel, gedegen advies en niet aandringend

Goed advies gehad van Mark, in de keuze voor mijn shortlease auto als beginnende ZZP-er.

Uitermate klantvriendelijk en persoonlijk

Snelle service, accuraat en behulpzaam. Al jaren tevreden over LeaseLinq.

Een uitstekende professionele begeleiding, alsmede het pro-actief handelen en benutten van kansen !

Zeer prettig en professioneel contact met Victor van Putten, die zich ontpopte als een betrouwbare en open gesprekspartner en zich hield aan de gemaakte afspraken !

uitstekend

Hard ingezet om een oplossing te vinden ondanks dat ik een starter ben. Zeer professionele houding en zeer vriendelijk in contact en erg behulpzaam. Dank je wel Jaap.

Erg fijn geholpen dankzij LeaseLinq

Dankzij LeaseLinq rij ik sinds afgelopen week met plezier in mijn elektrische auto rond. Ze hebben mij goed geholpen bij dit proces en waar nodig geadviseerd.

Goede begeleiding in het lease project

Ik heb goede ervaring met Leaselinq, duidelijk verhaal. Denken mee met het lease project. Wij wilden graag een voorraad auto leasen. Konden zelf aangeven waar een auto nog op voorraad stond en Leaselinq heeft ook opties aangeboden. Prijstechnisch ook op goed niveau.

Leaselinq is een TOP bedrijf ook voor kleine ondernemers

Ik kan geen betere bedrijf op noemen als Leaselinq. De medewerkers blijven zoeken tot dat er een geschikte auto is gevonden die bij mij past. De communicatie tussen cliënt en leaselinq is zeer prettig Jaap Dwarshuis heeft goed geluisterd naar mijn wensen.

Fijne mensen, snelle en duidelijke communicatie

Zeer prettig bedrijf om mee samen te werken en het prijsniveau van de uiteindelijke offerte was ook zeer goed. Fijn ook dat er je een vast aanspreekpersoon hebt die je kent. Klein verbeterpuntje was dat ik bij de definitieve aanmelding telkens weer nieuwe informatie moest aanleveren (eerst KvK gegevens aanleveren, toen IB gegevens voor credietwaardigheid, toen KYC formulier, en vervolgens ook nog kopie ID, had wat mij betreft in één keer gekund)

Ik ben heel goed geholpen door JB. Mijn wensen zijn vooraf besproken en juiste vragen werden aan mij gesteld. Voorstellen kwamen al heel snel binnen 2 dagen en antwoord op mijn vragen en aanpassingen werden binnen 1 dag beantwoord. JB was heel goed bereikbaarheid per e-mail en per telefoon. Bedankt voor de service!

Snel, vakkundig en klantgericht.

In korte tijd heb ik van Leaselinq een goed passend voorstel ontvangen. Wat ook niet onbelangrijk is, het was een prettig contact met een klantgerichte instelling.

Goede ervaring en snelle actie.

Het proces van het selecteren van een lease auto werd vergemakkelijkt door persoonlijke begeleiding via Leaselinq. Afspraken worden snel en goed nagekomen.

Oke

Ja vond wel alles duidelijk helder

geweldig

Goed en correct geholpen, zou jullie zeker aanbevelen!

een frisse en dynamische opvolging van een nieuwe klant

Een voorbeeld uit het boekje snelle opvolging, duidelijk communicatie en zelfs bij wat uitdagingen wanneer dealers zich vergissen komt er een vriendelijke en informerende dialoog op gang.

Offerte werd snel in behandeling genomen en de bestelling werd direct gedaan. Prima service en zeer tevreden over het snelle handelen!

Snelle service

Over LeaseLinq

LeaseLinq is dé onafhankelijke intermediair in autoleasing die zich speciaal richt op het midden- en kleinbedrijf (MKB) en op zelfstandigen zonder personeel (ZZP). U krijgt bij ons de aandacht die u verdient. En wij geven eerlijk en transparant advies. Want als onafhankelijke intermediair zijn wij niet gebonden aan een bepaalde leasemaatschappij. Dit betekent dat u wij u altijd de leaseauto en het leasecontract adviseren die het best passen bij uw specifieke wensen, behoeften en mogelijkheden. Wij zijn specialist in full operational lease en shortlease. Van nieuwe auto’s en gebruikte auto’s.