Slechte en onvolledige informatie

Na een Skoda te hebben besteld met leverdatum half juli, werd deze levertijd zonder enige duidelijke reden opgeschoven naar 26-8, na zelf contact opgenomen te hebben met de leverende dealer ( en er niets bekend was) contact opgenomen met Leaselinq, waar na 1 week wachten op een helder antwoord mij werd verteld dat er intern wat mis is gegaan en dat de gekozen auto voorlopig niet meer leverbaar was. Vervolgens een alternatief gekozen waarbij 15-9 als leverdatum werd vermeld wat nu inmiddels opgeschoven is naar eind oktober. Kortom: slechte informatie en waardeloze beloftes en daardoor meermaals een teleurstelling.

Mark Suierveld heeft ons, voor de tweede keer, supersnel geholpen! Heel fijn!

Super goed geholpen met het uitzoeken van de auto

Super goed geholpen door Elise. Alles is snel geregeld en vrijdag komt de Mustang al bij ons binnen :) Top!

Goede en snelle service, zeer klantgericht

Met Jaap Dwarshuis heb ik de afgelopen twee weken veel contact gehad. Door de goede service en het snelle schakelen uiteindelijk binnen anderhalve week een leaseauto kunnen bestellen, binnen twee dagen werd de shortlease op kantoor afgeleverd. Top service door Leaselinq!

Top service en snel gehandeld

Top bedrijf schakelt snel en denkt goed mee, zeker in herhaling vatbaar. En zal het veel aanraden aan bekenden van me.

Zeer goed!

Goed contact. Antwoord op al mijn vragen. Heel fijn contactpersoon.

Snel en uiterst deskundig geholpen door LeaseLinq

Voor onze wagenpark zijn wij uitgekomen bij LeaseLinq. Wij zijn zeer snel en uiterst deskundig geholpen. Bedankt!

Goed en snel geholpen

De lease aanvraag was zo gebeurd, ook fijn contact. Super service, ga zo door!

We worden altijd weer goed geholpen door LeaseLinq!

Altijd prettig contact met Bart Liefferink. Helpt ons altijd goed en snel. Belt even na om te checken of alles naar wens is of voor eventuele reminders. Heel fijn!

Prettige communicatie en adequate behandeling

De wijze van communiceren heb ik als zeer prettig ervaren, ook is adequaat gehandeld. No-nonsense, de informatie die nodig is op een goede wijze geleverd.

Al jaren tevreden met de hulp en service!

Ben erg tevreden over de service van LeaseLinq. Al sinds mijn eerste leaseauto vele jaren geleden. Ze nemen mij veel werk uit handen en komen met de beste deal.

Perfect!

Aanvraag ging snel, was duidelijk & er werd aan alle kanten meegedacht. Topbedrijf !

Fijne service snel geregeld!

Ik het online doolhof naar een leaseauto aanbieder kwam ik leaselinq tegen, open transparant en snel en een fijn vast contactpersoon. Aanrader!

Snel geholpen!!

Elke keer weer een goede service en zo ook nu weer snel geholpen met een zeer passend advies en auto.

Attent, correct en creatief.

Snel met offertes, ook na de zoveelste wijziging. In de huidige markt met duurder worden van de auto’s zijn ze creatief met bestaande contracten die nog twee of drie jaar lopen. Dit zijn relatieve nog goedkope catalogus prijzen.

Zeer Goed

Goede correcte Hulp voor het zoeken naar de juiste auto en goede voorwaarde

Alles snel en deskundig geregeld, heeft vertrouwen gegeven

zie boven

Snel, duidelijk, open.

Victor is top!

Victor is een goede luisteraar en is ook erg snel in z’n handeling. Super tevreden!

tevreden geholpen door deskundig personeel

Contact gehad met Mark Suierveld, Medewerker was vriendelijk , geduldig en vastberaden . Uiteindelijk een leuke passende uitkomst gevonden . Ben dik tevreden , Dankjewel Mark & LeaseLinq

Alles goed geregeld!

Eerste ervaring als ‘lease’ rijder, maar vanaf het begin alles goed verzorgd. Keep up the good work!

Prima en snel geholpen door een deskundig medewerker

We werken al jaren samen met LeaseLinq. Een prima organisatie die snel en deskundig handelt. Bij problemen worden ook pragmatische oplossingen aangeboden.

Zeer persoonlijke benadering door Bart

Bart luistert goed naar onze wensen en komt met een goed voorstel.

Mijn ervaring met LeaseLinq is zeer positief.

Het is een fijn bedrijf om mee samen te werken. Ze hebben een goede en snelle communicatie. Ik ben er zeer tevreden over.

Vriendelijke en meedenkende medewerker

Over LeaseLinq

LeaseLinq is dé onafhankelijke intermediair in autoleasing die zich speciaal richt op het midden- en kleinbedrijf (MKB) en op zelfstandigen zonder personeel (ZZP). U krijgt bij ons de aandacht die u verdient. En wij geven eerlijk en transparant advies. Want als onafhankelijke intermediair zijn wij niet gebonden aan een bepaalde leasemaatschappij. Dit betekent dat u wij u altijd de leaseauto en het leasecontract adviseren die het best passen bij uw specifieke wensen, behoeften en mogelijkheden. Wij zijn specialist in full operational lease en shortlease. Van nieuwe auto’s en gebruikte auto’s.