Jaap Dwarshuis heeft mij heel goed geadviseerd omtrent de mogelijkheden en opties

Ik kreeg een leasebudget vanuit mijn werkgever. Het is een doolhof voor een leek wat de opties zijn. Wat kun je nu leasen voor een bepaald leasebedrag. Jaap Dwarshuis van Leaselink heeft na een korte inventarisatie van mijn wensen de juiste auto voor mij gezocht.

snel, actief en duidelijk

contactpersoon is Ruben Hartmans. Vriendelijk, meedenkend en betrokken en houdt mij goed op de hoogte. Ruben zou ik van harte aanbevelen.

Goede begeleiding van het oriënteren tot de uiteindelijke bestelling van de leaseauto.

Prettig.

Alles prima geregeld!

Fijne persoonlijke benadering en prima ontzorgd.

Prettig contact, goed geïnformeerd

Het contact is altijd prettig geweest, de informatie was over het algemeen goed op orde. Enkel in 1 van de voorgestelde auto's bleek het vooraf aangegeven benodigde trekgewicht niet te kloppen, maar dat kan gebeuren.

Persoonlijk contact en denken goed met je mee

Al een aantal jaren ervaring met Leaselinq en het is een partij die graag met je meedenkt, echt een aanrader!

Top service!

Al jaren klant van LeaseLinq, altijd snel, vakkundig en goed geholpen.

Prima, heel persoonlijk

Prima, heel persoonlijk. Zo persoonlijk, dat vooral de telefoon en niet de email werd gebruikt. Voor sommige status berichten werkt email of chat net zo goed of zelfs beter als een telefonisch bericht.

Vriendelijk, professioneel en snel.

Terecht gekomen bij de dames en heren van Leaselinq na structureel slechte service van Leaseplan. Als bedrijf met klein wagenpark (<6 auto's) word je niet serieus genomen en is het een drama om met hen te communiceren. Leaselinq is een wereld van verschil!

Goede begeleiding

Mijn ervaring met Victor van Leaselinq is top! Hij is geduldig, behulpzaam en denkt met je mee. Bovendien weet hij verstand van zaken, merk ik. Kortom, goede begeleiding en hulp op maat. Dank daarvoor!

Zeer positief

Mark Suierveld heeft mij ontzettend goed geholpen. Mark heeft echt goed naar mijn wensen geluisterd.

Goede communicatie

Goede communicatie

Recent mee temaken, eerste indrukken zijn goed

Nog niet veel ervaring mee, maar communicatie is goed.

Wordt erg goed geholpen

Denken goed met je mee ! En hebben geduld om te zoeken naar een auto die bij je past !

Vriendelijk, snel, deskundig, meedenkend

Jaap van Leaselinq is een topper. Vriendelijk, snel, deskundig en meedenkend. Zorgt ervoor om binnen het budget te voldoen aan je wensen. Schroomt ook niet om creatief zaken op te lossen.

Fijn bedrijf waar we al jaren goed mee samenwerken

Goede en snelle service. Door hun contacten met verschillenden leasemaatschappijen zorgen ze voor scherpe prijzen. Een middelman met toegevoegde waarde, die de klant ontzorgt.

Goede en snelle service

Goed geholpen er word meegedacht, snelle reactie en goede service.

Zeer goede, duidelijke opvolging en service

Communicatie was goed! Helder, tijdig, wist precies waar ik aan toe was.

Meer dan uitstekend!

Bart heeft het hele proces perfect begeleid en echt mee gedacht, ik zou Leaselinq iedereen van harte aanbevelen!

Auto is vlot besteld. Ik had nog een paar kleine vraagjes, maar deze verdwenen als sneeuw voor de zon. Nu even afwachten totdat de auto wordt geleverd.

Je wordt snel en vriendelijk geholpen.

Er is snel contact en je wordt vriendelijk geholpen. Ik heb mijn wensen doorgegeven welke auto ik graag zou willen hebben en hier is meer dan aan voldaan.

Leaselinq staat altijd klaar voor haar klanten

Leaselinq staat altijd klaar voor haar klanten, hun vragen en komt afspraken na. Ze nemen de tijd voor je en de relatie voelt als een echte samenwerking. Goede, eerlijke, professionele experts die een stapje verder gaan. Top partij!

Fijn contact, goede samenwerking en snelle opvolging!

Fijn contact, goede samenwerking en snelle opvolging!

Goede zorg en hulp in selectie van de auto

Ik vond het contact erg prettig. Wel teleurgesteld in de reservering van de auto, maar dit had meer te maken met Honda zelf en de levering. Hierna zelf actief meegezocht naar een vervanger van de Honda Civic via een andere dealer. Dit kostte mij ook veel tijd, maar ben wel blij dat het uiteindelijk is gelukt

Tot aan nu alles goed geregeld

De communicatie omtrent het proces "nieuwe" auto verloopt zeer goed. Je wordt goed op de hoogte gehouden enz.

Over Leaselinq

LeaseLinq is dé onafhankelijke intermediair in autoleasing die zich speciaal richt op het midden- en kleinbedrijf (MKB) en op zelfstandigen zonder personeel (ZZP). U krijgt bij ons de aandacht die u verdient. En wij geven eerlijk en transparant advies. Want als onafhankelijke intermediair zijn wij niet gebonden aan een bepaalde leasemaatschappij. Dit betekent dat u wij u altijd de leaseauto en het leasecontract adviseren die het best passen bij uw specifieke wensen, behoeften en mogelijkheden. Wij zijn specialist in full operational lease en shortlease. Van nieuwe auto’s en gebruikte auto’s.