Prima uitleg over de stof.

Goed les gekregen en een leuke dag. Goed verzorgd. Weer wat opgestoken.

Super Unternehmen mit klaren Linien.

+Lehrmittel waren hilfreich. +Prüfungszeit mehr als ausreichend! -Seminarleiter hatte während der Prüfung noch etwas ergänzen müssen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Duidelijk en met veel aandacht

Zeer positief

Goede les

Door die cursus werk je beter en veileg want wat vca doet is goed ga zoo door

Goed geregeld

Prima voor elkaar, snel geregeld, kwaliteit is goed. Werknemers zijn tevreden.

Mijn ervaring met PBNA is dat zij een goede prijs /kwaliteits verhouding hanteren voor hun diensten.

Wij hebben met PBNA een contract voor onze medewerkers die het VCA basis of VCA Vol Certificaat moeten halen. Dit verloopt naar wens.

vriendelijk en goed

Ik kreeg op een goede manier antwoord op mijn vragen.

Perfecte dienstverlener

Een partij die een verlengstuk van ons bedrijf is.

Goede ervaring

Alles was duidelijk, ging vlot en verliep soepel.

Prettig en rustige sfeer

Zonder oefenen meteen geslaagd.

Alleen boek gelezen goede uitleg

Dank jullie wel PBNA !!

M

Heel goed

goed service

Ik heb het examen VOL-VCA 2 keer gedaan, ik woon in Nederland al 4 jaar, daarom heb ik het examen moeilijk gevonden. maar uiteindelijk ben ik geslaagd.

Goede service en prettige samenwerking

Goede service, behulpzame medewerkers die meedenken met ons. Zeer prettige samenwerking.

De samenwerking tussen pbna en de HAN verloopt erg soepel. Examens zijn makkelijk te reserveren en de studie boeken worden snel geleverd. De examinatoren van pbna zijn vriendelijk en nooit te laat.

Mijn ervaring met PBNA is goed. Goede toezichthouders. Goed telefonisch contact met PBNA. Vaak een snelle reactie. Ook via e-mail.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

enerzijds zijn examens en service prima, anderzijds is de facturering erg complex: losse, papieren facturen in plaats van verzamelfactuur via email en soms alleen betaaloverzicht in plaats van factuur

Helemaal perfect, echter stond er dat ik mijn digitale pasje na 17:00 kon openen dit werkte niet tot de volgende dag 10:00

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

PBNA is algemeen heel servicegericht. Ik vind het nog steeds niet kunnen dat de VCA nederlandse versie een aantal keer is aangepast en de engelse versie niet. Omdat de huidige engels versie verouderd is moeten we onze engelstalige medewerkers verder helpen door ze automatische proefexamens vouchers te geven zodat ze beter voorbereid zijn. Dit brengt nu extra kosten en ook verwarring (meerdere malen hoor ik terug dat de engelse boek niet overeenkomt met de examen vragen).

snelle afhandeling. ook naar een keer te zijn gezakt

Prima, snelle service.