Betrouwbare leverancier van de gevraagde diensten

Wij werken al jaren samen met PBNA en dit bevalt prima. De portal is voor ons een handige tool om al onze examens zelf in te plannen. PBNA is altijd meedenkend voor het zoeken naar een oplossing op onze vragen.

Goede samenwerking

Inboeken van examens via de website gaat perfect. Wijzigingen worden goed doorgevoerd. Vragen worden snel beantwoord. Er is veel begrip voor noodsituaties. Als iets niet lukt, is er altijd (ook in deze tijden) iemand beschikbaar om te helpen.

Prima service en goed geïnformeerd.

Met mijn vragen kan ik uitstekend terecht bij de helpdesk. Ik wordt goed geïnformeerd. Wij kunnen de factuur inrichten zodat onze administratie uit de voeten kan.

Erg klantvriendelijk

Een professionele organisatie die mee denkt en mee helpt.

Hele fijne samenwerking

Hele fijne samenwerking

PBNA is een prettige partner om mee samen te werken

PBNA is behulpzaam, denkt mee. We krijgen altijd snel en duidelijk antwoorden op vragen.

Klantvriendelijk, prettige examinatoren en goede resultaten

Zeer klantgericht, PBNA denkt in mogelijkheden en is flexibel.

nog niet echt zelf ervaren!

De uitleg welke we van PBNA hebben gehad was duidelijk. ik heb er zelf nog geen ervaring mee gehad of hierin mee gewerkt.

Prima geholpen

Ik word altijd vriendelijk te woord gestaan en wordt altijd naar tevredenheid geholpen. Ik ben zeer tevreden met de dienstverlening van PBNA

Gewoon goed

Goed voorwerk/communicatie en snelle afwikkeling m.b.t. uitslagen Vooral doorgaan

Goed ontvangen

Duidelijke uitleg.

Leerboek behoeft verbetering

Leerboek zou verbeterd moeten worden qua compleetheid en overzichtelijkheid.

Beste Albertus, Zoals we vorige week aan je hebben gemeld, hebben wij een verkeerde geboortedatum via het opleidingsinstituut doorgekregen. Tijdens het examen controleert de examinator de persoonsgegevens aan de hand van het ID-bewijs. Tevens vragen wij aan iedere kandidaat om de door ons verwerkte gegevens correct zijn. Helaas heeft deze dubbele controle door jou en onze examinator de vervelende fout in jouw geboortedatum niet voorkomen. Wij hebben uw gegevens in het CDR al aangepast en zullen een diploma natuurlijk zonder kosten vernieuwen, zodra wij het via jouw opleidingsinstituut hebben ontvangen. Graag tot over 10 jaar bij het volgende VCA examen. Groet Frans Hiddink

Het idee van vca-uitslag.nl zou voor bedrijven een uitkomst kunnen zijn

Het idee van vca-uitslag.nl zou voor bedrijven een uitkomst kunnen zijn, mits de zoektresultaten compleet zouden zijn. Dat is nu niet het geval want van veel mensen komen op vca-uitslag.nl certificaten voor die op cdr.ssvv.nl/ niet voorkomen en andersom. Ook zijn er op cdr.ssvv.nl/ meer mensen te vinden dan op vca-uitslag.nl en speciale leestekens vormen denk ik ook een probleem op vca-uitslag.nl.

Beste Erwin, Het klopt dat VCA-uitslag niet een compleet beeld geeft van alle geslaagde kandidaten en medische keuringen in Nederland. PBNA heeft VCA-uitslag ontwikkeld voor een snelle, betrouwbare service aan onze kandidaten en hun werkgevers. Nog voordat het VCA of SOG-diploma in huis is, hebben ze naast de officiële uitslag ook het digitale pasje met een link naar het CDR. Verschillen tussen het CDR (van SSVV) en VCA-uitslag (van PBNA): • In VCA-uitslag staat de uitslag van alle kandidaten (geslaagd en gezakt) van PBNA en in het CDR staan alleen de geslaagde kandidaten van alle examencentra; • De officiële uitslag is sneller beschikbaar in VCA-uitslag dan in het CDR; • Het digitale pasje is gekoppeld aan VCA-uitslag met daaronder een link naar het CDR; • Het CDR is de officiële en landelijke database voor geslaagde VCA en SOG-kandidaten. Veel succes met het opbouwen van een complete database voor jouw werkgever. Frans Hiddink - PBNA

Vriendelijke duidelijke examinator

Mooie ruimte in Den Haag, fijn scherm. En de meneer die examen afnam was vriendelijk en correct en leefde met je mee. Gelukkig ben ik geslaagd .

Prima uitleg over de stof.

Goed les gekregen en een leuke dag. Goed verzorgd. Weer wat opgestoken.

Super Unternehmen mit klaren Linien.

+Lehrmittel waren hilfreich. +Prüfungszeit mehr als ausreichend! -Seminarleiter hatte während der Prüfung noch etwas ergänzen müssen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Duidelijk en met veel aandacht

Zeer positief

Goede les

Door die cursus werk je beter en veileg want wat vca doet is goed ga zoo door

Goed geregeld

Prima voor elkaar, snel geregeld, kwaliteit is goed. Werknemers zijn tevreden.

Mijn ervaring met PBNA is dat zij een goede prijs /kwaliteits verhouding hanteren voor hun diensten.

Wij hebben met PBNA een contract voor onze medewerkers die het VCA basis of VCA Vol Certificaat moeten halen. Dit verloopt naar wens.

vriendelijk en goed

Ik kreeg op een goede manier antwoord op mijn vragen.

Perfecte dienstverlener

Een partij die een verlengstuk van ons bedrijf is.

Goede ervaring

Alles was duidelijk, ging vlot en verliep soepel.

Prettig en rustige sfeer

Zonder oefenen meteen geslaagd.

Alleen boek gelezen goede uitleg