Zeer Teleurstellende Ervaring

Normaal gesproken heb ik nooit klachten over PBNA Prima instituut met prima cursussen Mijn geval is deze : Vandaag , 23 september 2021 , VCA BASIS examen gedaan Al tijdens het inloggen liep het al in de Soep. Er waren 8 personen die een examen deden 6 personen deden VCA-VOL Examen en 2 personen VCA-BASIS, Waaronder ik. Het inloggen mislukte bij de 6 personen die het VCA-VOL Examen deden Bij ons , de 2 personen die VCA BASIS examen deden , lukte dat wel Gelukkig Dacht ik ! Terwijl wij probeerden geconcentreerd bezig te zijn met de vragen en in te vullen, zaten de 6 personen en de examinator Hoorbaar te converseren over wat allemaal de Oorzaak kon zijn van het mislukken Bij het inloggen van de examens en wanneer men weer word uitgenodigd !! En niet Zomaar. Ik meen me te herinneren dat ik bij vraag 15 was toen ze eindelijk stil werden Maar toen was ik al afgeleid door het gepraat van hun En wat mij zeer opviel in de uitslagen die je achteraf na het beëindigen van het examen, dat ik opvallend veel fouten heb in het eerste gedeelte vh examen Ik ben gezakt met een score van 64 Procent!!! Om te slagen heb je 65% goede antwoorden nodig Ik vind dat ik enige Coulance verdien , omdat het maar om ÉÉN Procent !!gaat . 1 Procent van 40 vragen is 0,4 punt En dat in een examen ruimte waar het onrustig was door de hele situatie en onduidelijkheid aldaar Meneer de examinator had ook met de 6 personen in de sport Kantine kunnen gaan zitten om daar het een en ander uit te leggen Maar nu werd ik Ongevraagd deel van de ontstane problemen Ik weet 100procent zeker als ik wel de Stilte had gehad tijdens examen , dat ik met vlag en wimpel had geslaagd , zoals de voorgaande 2x vca examens ! Want ik heb m'n VCA certificaat al meer dan 20 jaar in bezit Maar door al dit gedoe , kost het mn Baas examen geld en mij ook. ik moet nog een keer examen doen , waarvan ik zelf de helft moet betalen omdat ik gezakt ben Hopende op genoegdoening Groet Ron

Beste Ron, Hoi, Alle kandidaten die de dupe (gezakt of geen examen kunnen doen) geworden zijn van de storing van 23 september zijn gecompenseerd. Dus jij ook. Examen van de 23e wordt niet gefactureerd plus een kosteloos nieuw examen.

Slechte communicatie richting examen kandidaten.

bureaucratisch instituut die slecht communiceert met hun examen kandidaten.

Beste heer Janssen, Vervelend om te lezen dat u ons ziet als een bureaucratisch instituut die slecht communiceert met hun examenkandidaten. Ik heb uw case bekeken daar zal ik puntsgewijs op reageren. 1. Het examen is geboekt door uw werkgever . Wijzigingen in een examen/bestelling kunnen alleen gedaan worden door of met goedkeuring van de opdrachtgever. 2. U zegt niet geïnformeerd te zijn over de annuleringsvoorwaarden; dat is niet correct. U heeft op 3 juni 2021 van ons een bevestiging van inschrijving ontvangen waarin verwezen wordt naar onze algemene- en annuleringsvoorwaarden. Mijn conclusie is dat wij u voldoende geïnformeerd hebben over de annuleringsvoorwaarden en correct gehandeld hebben door u te vragen contact op te nemen met uw werkgever voor verplaatsing examen. Tot slot wens ik u veel succes met uw examen. Met vriendelijke groet, John Otten

Vriendelijk en duidelijke behandelingen

Examen op tijd en goed georganiseerd gehouden

geweldig

goede uitleg

Probleem goed opgelost

Gisteren heb ik opnieuw het VCA-examen afgenomen in Rotterdam. Zoals afgesproken zou ik u laten weten hoe ik het nu heb ervaren. Het was een totaal andere ervaring, het examen werd in stilte afgenomen en de computermuis was gedesinfecteerd. Alle informatie werd van tevoren toegelicht en daarna kon in alle rust het examen worden afgenomen. Het gaf mij veel meer rust en het was heel fijn dat ik het nu wel zonder mondkapje en handschoenen kon maken. Ik ben nu dan ook gewoon geslaagd voor het tentamen. Tenslotte wil ik u nog bedanken voor de service/oplossing en gelukkig heb ik nu alsnog mijn VCA-certificaat.

Examen doen met hindernissen

Om examen te doen in Amssterdan z-o is een uitdaging. Je kan niet parkeren zonder parkeer app en kosten 2,00 per uur. Ergens anders kan je niet parkeren. Wees oprijd. Dit was helaas niet medegedeeld aan mij en mijn mede examen kandidaten. Neem een andere locatie om examen af te leggen.

Beste Edwin, Vervelend, dat je hindernissen hebt ondervonden voor het examen. Helaas is er in Amsterdam bijna overal betaald parkeren. In onze uitnodiging staat zowel dat parkeren alleen via de app mogelijk is, maar ook een alternatieve, voordeliger parkeerplaats. Wij sturen de uitnodiging naar de opdrachtgever of het opleidingsinstituut. Van wie heb jij de uitnodiging ontvangen, dan kunnen we vragen of ze deze belangrijke informatie kunnen meesturen? Ben je geslaagd?

PBNA doet wat ze belooft en dat is heel belangrijk voor een examenbureau.

Met NCOI Veiligheid werken we heel lang met PBNA. Een van de belangrijke onderdelen van de samenwerking zijn altijd de VCA examens geweest. Maar de samenwerking gaat verder. Voor veiligheidstrainingen waar een diploma of certificaat gewenst is, bespreken we dit altijd eerst met PBNA. Zo werken we bijvoorbeeld ook nauw samen op de ATEX Explosieveiligheid examens. En de reden is eenvoudig, we kunnen bouwen en vertrouwen op het feit dat de examens bij PBNA altijd goed verlopen. Dit is belangrijk omdat onze klanten de trainingen volgen om gekwalificeerd aan het werk te mogen en dat dan op een veilige manier kunnen doen. Het aantoonbaar gekwalificeerd zijn na training is dus essentieel. De enorme ervaring van PBNA in de veiligheid sector is daarbij natuurlijk een enorme pré. Kortom, een hele fijne partner om de verwachtingen van ons klanten te kunnen waarmaken en overtreffen.

Betrouwbare leverancier van de gevraagde diensten

Wij werken al jaren samen met PBNA en dit bevalt prima. De portal is voor ons een handige tool om al onze examens zelf in te plannen. PBNA is altijd meedenkend voor het zoeken naar een oplossing op onze vragen.

Goede samenwerking

Inboeken van examens via de website gaat perfect. Wijzigingen worden goed doorgevoerd. Vragen worden snel beantwoord. Er is veel begrip voor noodsituaties. Als iets niet lukt, is er altijd (ook in deze tijden) iemand beschikbaar om te helpen.

Prima service en goed geïnformeerd.

Met mijn vragen kan ik uitstekend terecht bij de helpdesk. Ik wordt goed geïnformeerd. Wij kunnen de factuur inrichten zodat onze administratie uit de voeten kan.

Erg klantvriendelijk

Een professionele organisatie die mee denkt en mee helpt.

Hele fijne samenwerking

Hele fijne samenwerking

PBNA is een prettige partner om mee samen te werken

PBNA is behulpzaam, denkt mee. We krijgen altijd snel en duidelijk antwoorden op vragen.

Klantvriendelijk, prettige examinatoren en goede resultaten

Zeer klantgericht, PBNA denkt in mogelijkheden en is flexibel.

nog niet echt zelf ervaren!

De uitleg welke we van PBNA hebben gehad was duidelijk. ik heb er zelf nog geen ervaring mee gehad of hierin mee gewerkt.

Prima geholpen

Ik word altijd vriendelijk te woord gestaan en wordt altijd naar tevredenheid geholpen. Ik ben zeer tevreden met de dienstverlening van PBNA

Gewoon goed

Goed voorwerk/communicatie en snelle afwikkeling m.b.t. uitslagen Vooral doorgaan

Goed ontvangen

Duidelijke uitleg.

Leerboek behoeft verbetering

Leerboek zou verbeterd moeten worden qua compleetheid en overzichtelijkheid.

Beste Albertus, Zoals we vorige week aan je hebben gemeld, hebben wij een verkeerde geboortedatum via het opleidingsinstituut doorgekregen. Tijdens het examen controleert de examinator de persoonsgegevens aan de hand van het ID-bewijs. Tevens vragen wij aan iedere kandidaat om de door ons verwerkte gegevens correct zijn. Helaas heeft deze dubbele controle door jou en onze examinator de vervelende fout in jouw geboortedatum niet voorkomen. Wij hebben uw gegevens in het CDR al aangepast en zullen een diploma natuurlijk zonder kosten vernieuwen, zodra wij het via jouw opleidingsinstituut hebben ontvangen. Graag tot over 10 jaar bij het volgende VCA examen. Groet Frans Hiddink

Het idee van vca-uitslag.nl zou voor bedrijven een uitkomst kunnen zijn

Het idee van vca-uitslag.nl zou voor bedrijven een uitkomst kunnen zijn, mits de zoektresultaten compleet zouden zijn. Dat is nu niet het geval want van veel mensen komen op vca-uitslag.nl certificaten voor die op cdr.ssvv.nl/ niet voorkomen en andersom. Ook zijn er op cdr.ssvv.nl/ meer mensen te vinden dan op vca-uitslag.nl en speciale leestekens vormen denk ik ook een probleem op vca-uitslag.nl.

Beste Erwin, Het klopt dat VCA-uitslag niet een compleet beeld geeft van alle geslaagde kandidaten en medische keuringen in Nederland. PBNA heeft VCA-uitslag ontwikkeld voor een snelle, betrouwbare service aan onze kandidaten en hun werkgevers. Nog voordat het VCA of SOG-diploma in huis is, hebben ze naast de officiële uitslag ook het digitale pasje met een link naar het CDR. Verschillen tussen het CDR (van SSVV) en VCA-uitslag (van PBNA): • In VCA-uitslag staat de uitslag van alle kandidaten (geslaagd en gezakt) van PBNA en in het CDR staan alleen de geslaagde kandidaten van alle examencentra; • De officiële uitslag is sneller beschikbaar in VCA-uitslag dan in het CDR; • Het digitale pasje is gekoppeld aan VCA-uitslag met daaronder een link naar het CDR; • Het CDR is de officiële en landelijke database voor geslaagde VCA en SOG-kandidaten. Veel succes met het opbouwen van een complete database voor jouw werkgever. Frans Hiddink - PBNA

Vriendelijke duidelijke examinator

Mooie ruimte in Den Haag, fijn scherm. En de meneer die examen afnam was vriendelijk en correct en leefde met je mee. Gelukkig ben ik geslaagd .

Prima uitleg over de stof.

Goed les gekregen en een leuke dag. Goed verzorgd. Weer wat opgestoken.

Super Unternehmen mit klaren Linien.

+Lehrmittel waren hilfreich. +Prüfungszeit mehr als ausreichend! -Seminarleiter hatte während der Prüfung noch etwas ergänzen müssen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Duidelijk en met veel aandacht

Zeer positief

Goede les

Door die cursus werk je beter en veileg want wat vca doet is goed ga zoo door