Scherpe prijs, goede service

Snelle levering en correcte montage voor een mooie prijs

Door een niet duidelijke site met de onderdelen die ik wenste, heb ik € 109,00 meer moeten betalen dan de opgegeven prijs. Hoop dat er goed naar de site gekeken wordt waardoor de toekomstige koper niet met hetzelfde wordt geconfronteerd. Maar ben erg tevreden met de kwaliteit en zorg die ik heb gekregen van het inbouwcentrum te Purmerend.

super montage afneembare trekhaak

Via trekhaken.nu kon ik op basis van kenteken de keuze maken voor de gewenste trekhaak. Ik heb direct bij montage bedrijf de Tunnel een afspraak gemaakt voor montage. Dat ging erg goed. Op de dag zelf werd ik (9.00 uur) netjes ontvangen en stond een leenauto beschikbaar. Werd gebeld nadat de montage gereed was (rond 15.00 uur). Er werd een korte demo/toelichting gegeven hoe je de afneembare trekhaak kon bevestigen/afnemen. De medewerker(s) zijn er correct/beleefd naar de klant. Pluim

Goed geholpen!!

Werd goed en snel geholpen! Goede service

Snel en vakkundig

Goed geholpen voor een goede prijs. Goed advies en juiste bedradingset is besteld. Ook vriendelijke uitleg v/d werking bij ophalen.

Top kwaliteit

Het hele traject vanaf bestellen tot plaatsen heeft iets meer dan 3 maanden geduurd. Dit zou normaal gesproken sneller zijn. Echter ben ik ervan op de hoogte gesteld en was het voor mij geen ramp. Prima kwaliteit trekhaak (Brink verticaal afneembaar) geplaatst en voor montagebedrijf De Tunnel in Nijmegen niets dan lof: communicatie, uitleg en foto's van het gehele montageproces.

Zeer goede prijs en perfect gemonteerd

Diverse prijzen van Brinktrekhaken vergeleken en bij Trekhaken.nu de beste prijs gevonden inclusief montage. Bij de inbouwlocatie in Meppel (Autoeascy) is de trekhaak perfect gemonteerd. Vriendelijke eigenaar.

Ik zou weer voor trekhaken.nu kiezen

Goed resultaat, alles als afgesproken na prettige voorlichting. Ik wilde graag snel een afspraak. En ook dat is gelukt

Perfect alles geregeld in Zaandam

Keurig netjes geholpen door Dennis. Alles volgens afspraak. Mooi gemonteerd en een prima totaalprijs voor mijn Brink trekhaak. Tevoren kreeg ik goede informatie.

Zeer snelle levering en montage

Zeer snelle levering en correcte montage voor een mooie prijs

Goed geregeld en scherpe prijs

Via de site een trekhaak besteld plus montage. In Ommen bij Kelder is deze geplaatst. Perfect verlopen en volledig volgens afspraak en tegen een zeer scherpe prijs.

Goede service voor een prima prijs!

Telefonisch zeer vriendelijk te woord gestaan. Aangezien de gekozen trekhaak niet direct leverbaar was, samen verder gekeken naar een andere trekhaak. Prima service.

Uiteindelijk dikke klasse.

Samengevat heb ik zowel vooraf als achteraf aan de montage discussie gehad met zowel trekhaken.nu als met enkele montage-garages. Daarentegen is dit (uiteindelijk) wel door trekhaken.nu opgepakt en opgelost. Ze hebben daarin gedaan wat ze aangeboden hebben en wat er is afgesproken. Verder kon ik in mijn omgeving geen trekhaak laten monteren voor een dergelijke prijs. Wat ik tenslotte belangrijk vind is dat trekhaken.nu staat voor wat ze zeggen. Ze hebben mij na mijn negatieve ervaring(en) gebeld om alles uit te praten. Dat waardeer ik denk ik het meest in het hele verhaal.

Prima geregeld

Bij de bestelling was de trekhaak niet op voorraad en zou na +/- 3 weken worden geleverd. Na twee weken kreeg ik al bericht van het inbouwstation dat de trekhaak geleverd was en er is direct een afspraak gemaakt. Bij het afhalen van de auto bleek er een afsluitkapje kapot te zijn en daar is gelijk melding van gemaakt. Twee dagen later zijn ze per post opgestuurd en ontvangen. Prima geregeld.

Prima ingepalnd en uitgevoerd

Professioneel

Prima geregeld

Alles goed geregeld

Snel en professioneel geregeld voor een goede prijs. Ik zou zeggen kijk en vergelijk!

Zie boven

Alles prima geregeld!

Telefonisch goed advies gekregen en het montagebedrijf Carcentre in Rosmalen kwam prima de afspraken na en heeft netjes werk geleverd.

Nog geen mening

Trekhaak is nog niet voorradig wordt waarschijnlijk week 10 pas gemonteerd

Beste Rene, bedankt voor uw beoordeling. Het verbaasd mij dat u een 6 geeft. Wij hebben toch direct aangegeven dat de vermoedelijke levertijd week 10 was? Daarmee was u akkoord. Gelukkig is er ook goed nieuws. De trekhaak en kabelset worden eerder geleverd en zijn deze week bij Hoogendijk in Vlaardingen. Zij zullen u bellen voor een afspraak maar u mag natuurlijk ook zelf bellen, dan staat de afspraak vast in de agenda. Wij wensen u veel plezier met de aanschaf. Uiteraard voor u ook 5 jaar garantie Groeten Herwin Trekhaken.nu

Prima volgens afspraak.

Prima volgens afspraak.

Super tevreden

Duidelijke uitleg en simpele bestel instructies, snelle reactie van de gedane bestelling en afspraak voor montage, al met al goed geregeld. Zeer tevreden.

Helemaal super

Snel geleverd en vakkundig gemonteerd. Bedankt

Prettig en duidelijk

De zaak maakt een duidelijke afspraak met de klant en de monteur. Keurig gemonteerd en afgewerkt

Moeilijk, moeilijk en veel tijd?

Snelle reactie maar niet voorradig. Geen keuze in het plaatsen, subdealer niet in het bezit van een brug. Perfect geplaatst maar heel veel werk, hier kan ik niks mee.

Tot nu toe goed!

De trekhaak zit er nog niet onder, maar zover voor als nu. Alleen maar positief, leggen alles goed en afspraak maken ging super makkelijk