Trekhaak keurig gemonteerd!

Gemonteerd door Carxpert van de Marel in Naarden volgens afspraak.

Super snel geregeld en geholpen!

Ik had woensdag avond online een trekhaak besteld. 's Ochtends met een medewerker gebeld, we hadden nl haast, die meteen de voorraad checkte en advies gaf over welke garage dit snel kon regelen. De garage had vrijdag de bestelde trekhaak ontvangen en nam contact met ons op om een afspraak in te plannen. Maandag reden we weg met een gemonteerde trekhaak.

Snel geregeld

Snel geregeld dat mijn trekhaak geplaatst werd bij een vakkundige garage. 4 sterren gegeven omdat de communicatie iets te wensen over liet. Maar al met al tevreden!

Scherpe prijs en goede montage.

Scherpe prijs en goede montage. Voorts aardige monteur.

Vriendelijke helpdesk, snel bereikbaar en adviserend. Inbouw via Carcomfort In Amstelveen was primadeluxe. Foutje van Brink trekhaken was het meeleveren van de verkeerde kabelboom waardoor ik 2 keer naar de garage moest, maar dat werd door Carcomfort heel vriendelijk opgelost.

Zenuwslopend

Heel snel een mailtje dat de trekhaak en kabelset was klaargemaakt voor verzending, maar een maand later was het nog niet bij de garage. Schuld werd bij leverancier en transportbedrijf gelegd, maar als het aan maand geleden al klaarlag had het kruipend nog op tijd kunnen zijn. Nu kwam mijn vakantie bijna in gevaar.

Beste mevrouw Stam, uw review begrijp ik maar u vergeet wel een aantal dingen te vermelden. De levertijd van ene maand was bij bestelling al bekend en hebben wij met u overlegd. Toe onze leverancier besloot om de productie uit te stellen heb ik u gebeld en het alternatief die duurder was zonder meerprijs aangeboden. Ook heb ik u beloofd dat het voor uw vakantie geregeld zou zijn. Helaas ging er bij het transport was mis en liep de haak een dag vertraging op. Wij hebben toen een koerier geregeld en betaald en de inbouwlocatie heeft een andere opdracht verplaatst om er toch voor te zorgen dat u op vakantie kan gaan. Ik hoop dat u begrijpt dat ik dan bij het lezen van deze beoordeling dan toch het gevoel van ondankbaarheid krijg. Ja het ging niet soepel maar u suggereert dat wij ons er makkelijk vanaf maken terwijl dit niet zo is en dit een trekhaak opdracht is waar veel geld bij moet. Daarnaast suggereert u ook dat wij liegen en dat is iets wat wij nooit doen. DE vakantie is nooit in gevaar geweest omdat wij de belofte altijd nakomen, dat was beloofd en dat is ook gedaan

Prima geholpen, vlot met goede service

Broekhuisvesting te Ede weigerde de trekhaak te plaatsen en reageerde pas na meerdere telefoontjes en gaf vervolgens aan niet meer samen te werken met trekhaken.nu. Dat was vervelend, maar was niet de schuld van trekhaken.nu. Vervolgens de afspraak gemaakt bij Broekhuis te Barneveld, waar ik uitstekend ben geholpen.

Snel en netjes uitgevoerd

Na bestellen snel een reservering kunnen maken binnen 5 dagen voorzien van een trekhaak. Na ophalen auto keurige uitleg van de medewerker

nette trekhaak, ook netjes gemonteerd

zeer tevreden over de aankoop alleen teleurgesteld in de dop, deze zou zwart zijn, maar door een idiote reclame zit er rondom een witte sticker geplakt, die overigens niet te verwijderen is. oplossing: snel weggegooid en een nieuwe zwarte dop gekocht.

Goede service en prima prijs/kwaliteit

bestellen via website en plaatsen via een dealer in de buurt werkt uitstekend.

prima geregeld!

Venderbosch Halle was van alles op de hoogte dus top!

Jammer hoe het gegaan is

Vindt het jammer dat zij afhankelijk zijn van de garage waar het gebeurt. En zij zelf geen verantwoording nemen Maar het afschuiven naar de garage. Het is besteld via trekhaak nu. Jammer

Gewoon goed

Laagste prijs, mooi in de buurt gemonteerd.

Prima geregeld

Prima geregeld, duidelijke website

Het bestellen was eenvoudig en het contact met de garage ging prima. Bijzonder vriendelijk geholpen en een leenauto meegekregen voor een schappelijke prijs. Ik verwacht dat de after sale service ook goed zal zijn.

Keurig gedaan

Alles goed afgeleverd

Goed en snel

Trekhaak geleverd bij een bedrijf dat het monteert. Daarna pas betalen , in samenwerking met marks automobiel bedrijf uit Bussum super geregeld. Ik raad iedereen aan om de trekhaak te kopen bij trekhaak nu..

O.k.

Goede dienstverlening. Snel en efficiënt

Goede montage netjes

Alle afspraken zijn nagekomen keurige montage

goed geholpen

Blij met het resultaat. Een goed werkende trekhaak voor een mooie prijs

Afgelopen januari een Mazda CX3 gekocht zonder trekhaak. Omdat die er wel onder moest komen heb ik heel internet afgezocht en kwam bij Trekhaak.nu uit. De trekhaak op 22 maart laten plaatsen en sinds die tijd heb ik er veel profijt van. Gebruik hem zowel voor mijn aanhanger als fietsendrager. De vaste trekhaak van GDW is zeer netjes gemonteerd en staat erg goed op mijn auto. Zeer blij met het resultaat!!

Haak is conform afspraak gemonteerd. Gevraagde uitleg verstrekt voor afnemen en weer opzetten van de haak.

Gewoon heel goed

Alles netjes volgens afspraak gedaan. Mooie afneembare trekhaak gemonteerd gekregen. Compleet met opbergzak en dop voor afdekken gat trekhaak als niet in gebruik. Montage netjes gedaan.