Goede prijs alsmede service

Trekhaak besteld en vervolgens gebeld binnen twee dagen door het door mij geselecteerde montagebedrijf en een afspraak gemaakt. Auto gebracht en na een telefoontje dat hij gereed was weer opgehaald met een super netjes gemonteerde trekhaak. Ik kan het iedereen aanraden die voor een nette prijs een trekhaak zoekt.

Absoluut top!

Snelle afwikkeling en scherpe prijs. Montage echt heel netjes, een upgrade voor m'n auto. Zelfs zo goed dat de trekhaakdop (met 'Trekhaken.nu opdruk) binnen een week door een jaloerse 'medeweggebruiker' van de Brinkhaak is gehaald. Begrijpelijk....wie wil nou niet zo'n mooie dop en net doen alsof hij/zij ook voor de absolute top is gegaan?

geweldig geholpen, afspraak is afspraak.

De garage voor mij geselecteerd heeft prima werk geleverd.

Prima klantcontact en goed advies

Trekhaak besteld voor mijn Toyota C-HR, Brink was niet leverbaar af fabriek, prima altenatief geboden een Oris trekhaak afneembaar. Binnen 2 dagen gebeld door het montagebedrijf in Goes en vandaag gemonteerd. Van bestelling tot montage in 5 dagen. Prima levering en montage voor een prima prijs. Stukken goedkoper dan dealer en andere garages.

Het duurde heel lang

De afgesproken tijd was 8 uur en hij was gemonteerd om drie uur

Trekhaken.nu verkeerde levering, Hoogendijk's full carr service geweldig in service

Autobedrijf heeft alles op alles gezet om de trekhaak binnen de tijd te monteren, zij het niet dat er een onduidelijke set materiaal naar hen was verzonden. Hierdoor pas een dag later de auto weer kunnen halen. Hoogendijk's Full car service heeft geweldige service verleend.

Niet duur, en goed geholpen.

Ben heel netjes en goed geholpen. Materiaal is gewoon goed en niet duur.

Geweldige service en kwaliteit.

Op tijd geleverd. Een uitstekend produkt. Geweldige service en op tijd.

Zeer goed geholpen

Telefonisch goed bereikbaar en bereid om mee te denken. Afspraak snel ingepland en vlot uitgevoerd. Inbouwstation (Deventer) is netjes, personeel is vriendelijk, bij ophalen samen met de monteur alles nagelopen.

Afspraak is afspraak Snel geregeld Goed bereikbaar

Alles werd geregeld zonder enige problemen

Vooor een scherpe prijs zonder enige problemen mijn trekhaak laten installeren.

De trekhaak is keurig gemonteerd, heel tevreden.

Communicatie en afspraak verliepen prima. Werd heel vriendelijk te woord gestaan. Omdat met de montage een uur later dan gepland, pas begonnen kon worden was de auto ook wat later klaar. Ik ben daarvan tijdig, op nette wijze telefonisch in kennis gesteld. Dit overigens buiten de schuld van het montagebedrijf om hoor. Er was namelijk met de bezorging van trekhaak en kabelset iets niet helemaal goed gegaan. Wil toch een compliment geven aan het montagebedrijf omdat het werk erg netjes is uitgevoerd en we bij het afrekenen opnieuw vriendelijk en spontaan werden geholpen. Ook de prijs is in vergelijking met andere montageadressen heel gunstig.

Goed en snel

Prima ook daarna uitleg, prima

snel, perfect en goed geprijsd

kan het iedereen aanbevelen, DOEN

Van a tot Z is alles tot in de puntjes verlopen.👍

In één woord super

De thule trekhaak die ik had uitgezocht was pas na een paar weken leverbaar. Daarom voor dezelfde prijs een ander merk trekhaak laten monteren, volgens mij Oris. Werkt super en ziet er top uit. In Goes laten monteren bij Car Audio Zeeland.

Vriendelijk. en behulpzaam

Door Caraudioplus Geleen uitstekend geplaatst

Plaatsing prima en veel service van caraudioplus Geleen , maar aflevering trekhaak door koerier niet goed. Montagebedrijf was maandags gesloten en werd toch afgeleverd en weer mee teruggenomen, Dinsdagmorgen zou er geleverd worden en zou er montage plaatsvinden. Dus niet. Na veel moeite en telefoneren is het woensdag toch nog gelukt. Ging donderdag op vakantie.

Montage perfect uitgevoerd

Met meerwerk wordt je gepakt.

En goed ook. Een klusje van een half uur 'daar staat bij ons een uur voor ' en eenvoudig electradraad kost zo maar € 5/meter. De weg kwijt? Of moderne beun hazen. En... wanneer iedereen dat zo doet lijkt men daardoor gelegitimeerd. Daar kom je niet voor een 2e keer.

Beste meneer van Gorssel, jammer dat u ontevreden bent. Op de website geven wij duidelijk aan wat er wel en niet in de prijs zit. Vaak is de constante stroom bij ene 13 polige kabelset standaard maar soms ook niet. Dit verschilt per auto. Bij een constante stroomdraad moet we voor bij de accu een connectie maken en dit betekend een doorvoer maken in het schutbord en alle dorpels los. Dit is inderdaad rond een uur werk als je het goed en netje wil doen. Een eenvoudig electra draad kan in de auto niet gebruikt worden, voor een koelkast moet er namelijk een bepaalde dikte gebruikt worden en ook is van belang dat er een koperen kabel gebruikt wordt om voldoende voltage over te houden voor de koelkast caravan. Moderne beunhazen vindt ik dat ook ongepast als het gaat om geld, u mag het veel geld vinden maar wij willen geen concessies doen op kwaliteit. Dat kost soms wat extra maar dan krijgt u ook een kwaliteitsproduct waar vooraf helder een prijs over wordt afgesproken. Met deze review krijgt u 3 jaar extra garantie van ons.

Goede prijs en snel geregeld

Horizontale afneembare trekhaak niet voorradig met klein beetje korting de verticale variant gekregen, top geregeld

perfect, goede prijs en goede service

Hebben wel de tijd genomen.

Vooraf gebeld naar landelijk nummer hoe lang de opbouw duurt. Half dagdeel. De volgende dag gaf het bedrijf in Rosmalen aan de hele dag nodig te hebben. De enig beschikbare moest de trekhaak eronder zetten, de telefoon beantwoorden en de winkel bezetten. Achteraf bleek een bevestiging van de uitlaat tegen de trekhaak te komen wat een irritant geluid veroorzaakte. Is ondertussen door bedrijf opgelost die de bevestiging opzij te drukken en voorzien van een rubbertje.

Zeer goed geregeld

Vriendelijk, snel, accuraat en goede kwaliteit