Snelle levering en goed service

De trekhaak is snel geleverd, daarna is er contact opgenomen met mij voor de onderbouw. Het contact was erg vriendelijk en de onderbouw is erg netjes gedaan.

Snelle levering en montagep

Goede service, vriendelijk personeel Afspraak was snel gemaakt

Snel geleverd en top gemonteerd

Vandaag gemonteerd snel geleverd en afspraak was zo gemaakt netjes en snel gemonteerd zeker een aanrader

Trekhaak montage Volvo V40

Nadat ik de bestelling had geplaatst via de site, kreeg ik een e-mailtje dat de trekhaak die had gekozen niet op korte termijn leverbaar was. Het alternatief was even duur en van dezelfde kwaliteit. Het montagebedrijf in Meppel heeft de trekhaak keurig geplaatst en rekening gehouden met het uiterlijk qua uitzagen. Na montage werd ik omstreeks het afgesproken tijdstip gebeld. Keurig geregeld en de goedkoopste.

Goed en snel een nieuwe trekhaak

Na berekenen en bestellen via site binnen 1 dag afspraak voor montage. Montage kon snel plaatsvinden en is prima gedaan.

Vakkundig en snel geholpen voor goede prijs

Online heb ik mijn trekhaak uitgezocht,daarna het inbouw station bij mij in de buurt geregeld allemaal via Trekhaken.nu. Kreeg snel een bevestiging en datum van inbouw. Alles keurig afgehandeld en gemonteerd door Automat Veendam.

Persoonlijk advies, snel afgesproken, snel gemonteerd

Tijdens m'n telefoontje naar de klantenservice werden m'n vragen vriendelijk beantwoord en kreeg ik persoonlijk en duidelijk advies. De afspraak was online snel gemaakt en werd meteen via de mail bevestigd. Binnen een week kon ik terecht bij inbouwcentrum Ice-Xtra in Zwolle. De trekhaak werd in 1 dag keurig gemonteerd en de software van de auto werd meteen geüpdatet. Bij het ophalen had ik voor een redelijk bedrag een perfect gemonteerde trekhaak aan m'n auto!

Trekhaak binnen 2 werkdagen geleverd en dezelfde week vakkundig gemonteerd door autoshop manders in heel. Uitstekend!

Goede prijs alsmede service

Trekhaak besteld en vervolgens gebeld binnen twee dagen door het door mij geselecteerde montagebedrijf en een afspraak gemaakt. Auto gebracht en na een telefoontje dat hij gereed was weer opgehaald met een super netjes gemonteerde trekhaak. Ik kan het iedereen aanraden die voor een nette prijs een trekhaak zoekt.

Absoluut top!

Snelle afwikkeling en scherpe prijs. Montage echt heel netjes, een upgrade voor m'n auto. Zelfs zo goed dat de trekhaakdop (met 'Trekhaken.nu opdruk) binnen een week door een jaloerse 'medeweggebruiker' van de Brinkhaak is gehaald. Begrijpelijk....wie wil nou niet zo'n mooie dop en net doen alsof hij/zij ook voor de absolute top is gegaan?

geweldig geholpen, afspraak is afspraak.

De garage voor mij geselecteerd heeft prima werk geleverd.

Prima klantcontact en goed advies

Trekhaak besteld voor mijn Toyota C-HR, Brink was niet leverbaar af fabriek, prima altenatief geboden een Oris trekhaak afneembaar. Binnen 2 dagen gebeld door het montagebedrijf in Goes en vandaag gemonteerd. Van bestelling tot montage in 5 dagen. Prima levering en montage voor een prima prijs. Stukken goedkoper dan dealer en andere garages.

Het duurde heel lang

De afgesproken tijd was 8 uur en hij was gemonteerd om drie uur

Trekhaken.nu verkeerde levering, Hoogendijk's full carr service geweldig in service

Autobedrijf heeft alles op alles gezet om de trekhaak binnen de tijd te monteren, zij het niet dat er een onduidelijke set materiaal naar hen was verzonden. Hierdoor pas een dag later de auto weer kunnen halen. Hoogendijk's Full car service heeft geweldige service verleend.

Niet duur, en goed geholpen.

Ben heel netjes en goed geholpen. Materiaal is gewoon goed en niet duur.

Geweldige service en kwaliteit.

Op tijd geleverd. Een uitstekend produkt. Geweldige service en op tijd.

Zeer goed geholpen

Telefonisch goed bereikbaar en bereid om mee te denken. Afspraak snel ingepland en vlot uitgevoerd. Inbouwstation (Deventer) is netjes, personeel is vriendelijk, bij ophalen samen met de monteur alles nagelopen.

Afspraak is afspraak Snel geregeld Goed bereikbaar

Alles werd geregeld zonder enige problemen

Vooor een scherpe prijs zonder enige problemen mijn trekhaak laten installeren.

De trekhaak is keurig gemonteerd, heel tevreden.

Communicatie en afspraak verliepen prima. Werd heel vriendelijk te woord gestaan. Omdat met de montage een uur later dan gepland, pas begonnen kon worden was de auto ook wat later klaar. Ik ben daarvan tijdig, op nette wijze telefonisch in kennis gesteld. Dit overigens buiten de schuld van het montagebedrijf om hoor. Er was namelijk met de bezorging van trekhaak en kabelset iets niet helemaal goed gegaan. Wil toch een compliment geven aan het montagebedrijf omdat het werk erg netjes is uitgevoerd en we bij het afrekenen opnieuw vriendelijk en spontaan werden geholpen. Ook de prijs is in vergelijking met andere montageadressen heel gunstig.

Goed en snel

Prima ook daarna uitleg, prima

snel, perfect en goed geprijsd

kan het iedereen aanbevelen, DOEN

Van a tot Z is alles tot in de puntjes verlopen.👍