Laden reviews...
Laden reviews...
7 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Over het algemeen blijkt uit de reviews dat studenten waarderen hoe instructeurs geduldig en op maat lesgeven. De betrokken en professionele aanpak helpt bij angst en leerstijlen. Er is één melding van gebrek aan verantwoordelijkheid vanuit de school, wat aandacht vraagt. Samengevat bieden de ervaringen nuttige begeleiding en een duidelijke route naar slagen, met ruimte voor betrouwbaarheid.
Goed en behulpzaam
Beveelt aan
10 May 2017
anoniem
Ik zou het andere aanraden.
Beveelt aan
10 May 2017
anoniem
Beveelt aan
10 May 2017
anoniem
Erg vriendelijk en erg snel geleerd
Beveelt aan
9 May 2017
anoniem
Beveelt aan
4 May 2017
anoniem
Beveelt aan
3 May 2017
anoniem
Ja zeker!
Beveelt aan
2 May 2017
anoniem
Top rijsschool!!!
Beveelt aan
2 May 2017
anoniem
Beveelt aan
30 April 2017
anoniem
Absoluut niet gaan lessen je wordt genaaid
Beveelt niet aan
30 April 2017
anoniem
Alleen lessen door de week , niet in het weekend.
Beveelt aan
29 April 2017
anoniem
Beveelt aan
29 April 2017
anoniem
Fijne manier van lesgeven, flexibel, vriendelijk
Beveelt aan
29 April 2017
anoniem
Beveelt aan
27 April 2017
anoniem
Ik zou mijn vrienden lesgo aanbevelen om hun rijbewijs te behalen omdat ik op een leuke maar ook leerzame manier heb leren rijden met mijn instructeur.
Beveelt aan
27 April 2017
anoniem
Beveelt aan
26 April 2017
anoniem
LesGO, en met name Chris, is een professionele en vriendelijke rijschool/instructeur. Erg prettig als je les wil krijgen van iemand die de tijd voor je neemt
Beveelt aan
26 April 2017
anoniem
Dat de lessen super zijn
Beveelt aan
26 April 2017
anoniem
zeker een aanrader! Ik heb een half jaar lang elke week doorgebracht met Henno, niet alleen gezelligheid, maar ook veel geleerd over het verkeer en de auto.
Beveelt aan
25 April 2017
anoniem
Beveelt aan
25 April 2017
anoniem
Doen, sowieso een goede keuze 100% tevreden
Beveelt aan
25 April 2017
anoniem
meld je aan bij LesGO bert van hecke, word heel goed uit gelegd wat je allemaal moet doen en wat je te wachte staat als je op rij examen mag. rij instructeur blijft altijd rustig legt goed uit.
Beveelt aan
25 April 2017
anoniem
Huub was patient. He was tough but fair.
Beveelt aan
24 April 2017
anoniem
Heel erg goed. de instructeur was super aardig en serieus. ik voelde me erg op me gemak bij hem.
Beveelt aan
24 April 2017
anoniem
Beveelt aan
24 April 2017
anoniem
Het behalen van je rijbewijs is een fantastische stap! Vrijheid, gaan en staan waar je maar wilt zonder rekening te hoeven houden met de tijden van het OV… heerlijk!
Bijkomende voordelen zijn ook nog eens dat je veel flexibeler bent én je bent interessanter voor bedrijven die op zoek zijn naar nieuwe medewerkers, kortom; genoeg redenen om je rijbewijs te halen.
Bij LesGO ben je voor jouw rijbewijs aan het goede adres!
Heilaar-Noordweg 2 A
4814RR Breda
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven