Goed bedrijf voor zonnepanelen

Adviesgesprek en het maken van een aanbieding was heel goed en goed informatief met verstand van zaken. De aanbieding was heel interessant, waarna we de knoop aan tafel nog hebben doorgehakt. De levertijd was zeer snel. De montage is inmiddels uitgevoerd. De montage is het attent uitgevoerd, waarbij alles zo veel mogelijk in overleg ging. Ik heb inmiddels wel aangegeven dat er eigenlijk 1 monteur in het Nederlands moet communiceren, daar het over technische zaken gaat en technisch Engels niet in elke portefeuille zit. De monteurs hebben alles zo schoon mogelijk achtergelaten. Het systeem werkt prima (ondanks de bewolkte dagen). De app is duidelijk en via de pc kun je ook alles goed monitoren. Wij zijn heel blij met het systeem en de behandeling door KSCN SolarSystem.

netjes en vlot geplaatst

Alles verliep volgens de afspraken. Engels is voor mij wat lastig maar gelukkig begrepen we elkaar goed. De jongens waren beleefd en hebben alles netjes achter gelaten

Goede communicatie, betrouwbaar, vakmanschap, vriendelijk

Door problemen met een dakdekker moest het plaatsen van de panelen enkele maanden worden uitgesteld. Dit was geen enkel probleem. De monteurs die de panelen geplaatst hebben waren vriendelijk, deskundig en efficiënt. Na plaatsing werd alles duidelijk uitgelegd en alle gegevens die nodig waren voor het aanmelden van de panelen ingevuld.

Top service van een betrouwbare partij

Thuis en bij ons eigen bedrijf panelen laten leggen door Solar Systemen Drachten. Van begin tot eind is alles soepel verlopen. Van de schouw tot aan het leggen van de panelen. Heldere communicatie, vriendelijk en kundig personeel en een nette prijs. Kortom: Voor zonnepanelen ben je hier aan het goede adres!

Goed maar kan veel beter

Ik schrijf hier alleen wat niet helemaal goed ging. Offerte - Na tekenen van offerte wordt 12-16 weken wachtijd aangegeven. In mijn geval was dit 18. Uitvoering elektra - Bij de zgn. schouwmoment wordt verteld dat er door de bestaande losse leiding een nieuw / dikkere kabel wordt getrokken. Dat is niet gelukt / gebeurt, kabel wel betaald Uitvoering op de dak - Beschadigde dakpannen waren teruggeplaatst terwijl ik voldoende in voorraad had. Resten van dakpannen zijn niet opgeruimd en blijven op de dak liggen. Plaatsen van de panelen t.o.v. dakramen is niet symetrisch uitgevoerd. Communicatie - Op mijn vragen na de uitvoering wordt niet meer beantwoord.

Klantgericht en vakmanschap

Adviseurs langs gekomen en een goed en eerlijk advies gegeven. Installatie is ook netjes uitgevoerd door de installateurs. Netjes en schoon achtergelaten, complimenten!

Goed advies en kundige installateurs

Tevreden over het geleverde werk. De zonnepanelen zijn netjes geplaatst en de kabels binnen zijn mooi weggewerkt.

Goed advies en super installatie.

Door de warmte waren de installateurs vroeg gestart met de installatie. Om 13:00 lag alles op het dak en kon het systeem beginnen met opwekken. Dag erna inloggegevens gekregen om het systeem online te kunnen volgen. Super lui dikke pluim voor hun.

Betrouwbaar, offerte op maat, vakmanschap!

Solarsystemen team Drachten, heeft bij ons 20 Jan 2022 zonnepanelen geïnstalleerd met het enphase systeem. Fijne vakmensen die het systeem vakkundig hebben gemonteerd, en alles naar wens hebben afgewerkt. Ik beveel dit bedrijf aan, daar waar er veel wildgroei in deze branche is. Dit bedrijf werkt met enkel gecertificeerd personeel volgens de Nen 1010 certificering en het verschil maakt in kwaliteit of kwantiteit.

Nog steeds geen app geinstaleerd!!! Wacht al sinds maart!!

Nog steeds geen app geinstaleerd!

Top advies en snelle plaatsing voor een goede prijs

Top advies en snelle plaatsing voor een goede prijs.

Top bedrijf

Top bedrijf zeer deskundige mensen dat merk je aan alles zijn veel mee denkend naar de klant toe het werk zeer netjes uitgevoerd en alles netjes achter gelaten zeker aan te raden dikke 10!

Super geholpen en mooi resultaat

Vanaf het eerste contact tot en met het helpen met de btw teruggave prima service, goed contact en een zeer prettige samenwerking. Er is actief meegedacht wat de beste situatie voor ons huis zou zijn, prettige communicatie, vakkundig en een gezellige installatie door de installateurs. En nu elk uur gluren op de app om te zien wat het oplevert, effectief vanaf de installatie!

Rendement van de panelen t.o.v. de werkelijkheid erg hoog.

Allereerst heeft de firma prima werk geleverd, hiervoor niets dan lof. Als voorbeeld heb ik de maand oktober genomen: Geleverd volgens het systeem 96.80 kwh volgens de meterstanden is de opbrengst echter 51.20 kwh. Ik vind dit toch wel een groot verschil.

Behulpzaam en vakkundig team

Remco heeft ons heel goed geholpen. Hij is door ons benaderd n.a.v. ontevredenheid uitgevoerde werkzaamheden door ander team. Hij heeft dit zeer vakkundig samen met collega opgelost. Uitstekende service. Zonnepanelen werken prima. Wij zijn zeer tevreden

Zeer goede service

Door het team in Culemborg word je zeer goed geholpen en krijg je ook uitstekend advies. Helpen ook graag met advies op maat.

heel goed telefonisch overlegt gehad met Sven.

Ik heb een omniksol 3.0k omvormer met wifi problemen. Hier niet gekocht, bedrijf van aankoop bestaat niet meer. Toch heeft men mij met een lang telefoongesprek geholpen het probleem op te lossen. Niets dan lof !

Goed advies, snelle service en professioneel.

Ben op een zaterdag bij de winkel langs gereden voor een offerte, goed persoonlijk advies gekregen en vrij snel een offerte. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed, snelle levering en volgens afspraak alles netjes werkend en snel afgeleverd.

Goed advies en een vakkundig team van installateurs.

Wij zijn zeer tevreden over het werk wat geleverd is. De installatie is netjes geplaatst volgens onze wensen. Bij oplevering werd alles keurig opgeruimd. Na ingebruikname nog geen problemen gehad. Ook de service met het aanvragen van de subsidie werd voor ons keurig geregeld.

We hebben de panelen nu een dikke week op het dak liggen, en het werkt prima .Na het tekenen van van offerte was het binnen twee weken gefixt. De monteurs hebben netjes werk geleverd en hadden verstand van zaken .In overleg is alles netjes gemonteerd en afgeleverd keurig. Heerco en Bettie Geerligs

Klantgericht, snelle service en vakmanschap.

Na jarenlang de noodzaak er nog niet van inzien toch de stap gezet, zonnepanelen. Vervolgens kijken, informeren, vergelijken om een indruk te krijgen welk bedrijf we moeten kiezen. Op aanraden van iemand uit onze kennissenkring gekozen voor Solar-systemen. Hij was zo enthousiast over het bedrijf dat ook wij er voor hebben gekozen. Al bij het eerste contact kregen wij een betrouwbare indruk. Binnen een maand liggen de panelen nu twee dagen op ons dak en werken prima ondanks de donkere november dagen. Wij bevelen dit bedrijf zeker aan, vriendelijke mensen, behulpzaam en werken zeer netjes en komen hun afspraken na.

Goede ervaring.

Ondanks de bijzondere warmte werden de panelen geplaatst. Kleine dingen werden daarna snel verholpen in prettige sfeer.

Uitstekende begeleiding bij aanschaf zonnepanelen

Vanaf het begin duidelijke informatie. Bij vragen snel contact met het bedrijf en alle vragen worden beantwoord. De procedure aanschaf en daadwerkelijke plaatsing enorm efficiënt. Uitstekend.

in een woordt correct

na dat de panelen waren geplaats bleek het de verkeerde panelen te zijn. keurig gemeld door het bedrijf en prima opgelost. fijn personeel dat mag ook wel eens gezegd bedankt !!

goed geregeld, mooie panelen geplaatst

We zijn positief over Solar 2050 BV . De panelen die wij wilden zijn geplaatst en geeft ons nu nieuwe energie. Dank jullie wel monteurs en Solar 2050 BV