Top schilder

IDSKO Is een vakman.Hij geeft je een eerlijk en goed advies.Hij heeft bij ons een proef gemaakt vd kleur die wij wilden op de muur,waar wij rustig konden nadenken of dit echt de kleur was die wij wilden.Idsko werkt super netjes komt zijn afspraken na en ruimt elk dag netjes alles weer op.Wij zijn rustig weekje op vakantie gegaan en metvertrouwen dat het goed kwam.Thuis van vakantie blij verrast hoe mooi en prachtig alles geworden was.Wij zeggen zoekt u betrouwbare Vakkundige schilder bel idsko dan komt alles echt goed!!!!

Jullie blij met het afgeleverde schilderwerk en ik blij met jullie fijne review. Veel plezier met het vernieuwde interieur. Kleurrijke groet, Idsko de Vries

Alles tot in de puntjes geschilderd. Geweldig!

Schilderwerk: Idsko werkt zeer precies en volgt zijn eigen kennis en kunde tijdens de werkzaamheden. Laat zich niet opjagen door tijdsdruk en levert daardoor een constante hoge kwaliteit dat tot in de puntjes klopt. Persoon: Idsko is een zeer fijne persoonlijkheid die meedenkt waar nodig en ook advies geeft op basis van zijn kennis. Dit betekent dat hij soms ook aangeeft wat beter kan, zodat je daar als klant iets mee kunt als je dat wilt. Idsko is altijd op tijd en komt alle afspraken na zoals van tevoren besproken. Kortom iemand om met een gerust hart aan het werk te zetten. Resultaat: Het resultaat is echt top! Zelf ben ik al redelijk precies maar Idsko is dat in de overtreffende trap. Dit heeft erin geresulteerd dat ons huis tot in het kleinste detail goed in de verf staat. Het komende decennium kunnen we daar heerlijk zorgeloos van genieten. Bedankt Idsko! Wij zien je graag weer terug voor ons binnenschilderwerk.

Bedankt voor deze fijne beoordeling, ga er zelfs een beetje van blozen ☺️. Ik heb ook met veel plezier de werkzaamheden bij jullie uitgevoerd. De door jullie uitgekozen kleurencombinatie was voor mij ook weer eens verfrissend. Een combinatie die bij mij, ook even moest landen. Het eindresultaat mag er dan ook zijn. Heel veel plezier met jullie nieuw aangebrachte verfsysteem/kleuren. En we komen graag terug voor het komende binnen schilderwerk. Kleurrijke groet, Idsko de Vries

Vakman!

Idsko, je heb weer fantastisch werk geleverd. Het ziet er super strak uit.

Prima zorgvuldig schilderwerk

Idsko gaat zeer grondig te werk, is informatief naar de klant, komt met oplossingen en schakelt waar nodig collega timmerlieden in. Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat en kunnen hem van harte aanbevelen.

Fijn om te lezen, dat jullie ook tevreden zijn met het eindresultaat. Ondanks het sobere weerbeeld tijdens de uitvoering, hebben we het toch kunnen afronden. Veel plezier met het schilderwerk. Kleurrijke groet, Idsko de Vries

Meesterschilder

Idsko, is een meester schilderen met passie voor zijn werk. Wat een vakman. Heeft ons huisje prachtig in de verf gezet, houtrot verwijderd en onzichtbaar gerepareerd. Ons dankjewel Idsko, en petje af. Karin & Gerben

Bedankt voor de fijne beoordeling, en veel plezier met het schilderwerk. Kan er ook nog naar kijken/genieten, want ik rij er dagelijks langs.........

Wederom heeft Idsko de Vries prachtig werk afgeleverd.

Enige jaren geleden heeft Idsko het buitenwerk van onze woning gedaan en wij waren daar zo tevreden over dat wij hem weer gevraagd hebben, maar nu om binnenshuis het nodige schilderwerk te verrichten. Idsko doet zijn werk met overgave, werkt ongelofelijk netjes en is prettig in de omgang. Wij zouden hem zo weer vragen en aan anderen aanbevelen.

Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn over mijn werkzaamheden. Na een periode van meubels verplaatsen en vertrekken ontruimen, is het nu weer tijd om te genieten van het nieuwe interieur kleurtje. Veel plezier ermee. Kleurrijke groet Idsko

Prima, denkt mee en houdt rekening met de wensen van de klant

Idsko is bekend van zijn uitgebreid werk bij de overburen die zeer tevreden zijn met zijn werk. Hij is aanbevolen door de timmerman die hier een reparatie begin 2020 heeft uitgevoerd. Idsko kwam desgevraagd vorig jaar direct en heeft de reparatie snel afgerond. Waar maak je dat nog mee tegenwoordig? Intussen is er helaas veel gebeurd in de wereld die ons groot verdriet doet. Eind 2020, begin 2021 Idsko gevraagd voor wat schilderwerk, is wederom naar het zin, spontaan en het kan "tussendoor" wat aanzienlijk in de kosten scheelt. Afspraken gemaakt voor vervolg 2021 en gehele schilderbeurt voor 2022 waar noodzakelijk. Zeer tevreden!

Bedankt voor de fijne beoordeling. En jullie zien mij wel weer verschijnen, dit jaar. Kleurrijke groet, Idsko de Vries

perfect

Idsko is een op en top vakman. werkt erg nauwkeurig en netjes. zowel voor de reparatie"s als voor het schilderwerk. het resultaat is dan ook vakwerk. wij zullen hem zeer zeker aanbevelen.

Bedankt voor de fijne beoordeling. Nu onbezorgd genieten van het schilderwerk.

Ouderwetse degelijkheid!

Idsko is een vakman eerste klas. Hij doet het of goéd, of niet. Geen gerommel er tussenin. Bovendien een aardige gozer en betrouwbaar. Wij geven m zonder aarzelen de sleutel zodat hij door kan gaan als we niet thuis zijn. Idsko; bedankt voor de goede zorgen weer!

Dank voor de positieve beoordeling en vertrouwen. Veel zorgeloos plezier gewenst met het nieuwe schilderwerk. Kleurrijke groet, Idsko de Vries

Prettig, deskundig en serieus bedrijf

Toegankelijk en prettig in de omgang. Het schilder- en reparatiewerk is van hoge kwaliteit. Er wordt goed rekening gehouden met de klant (zo weinig mogelijk overlast, goede uitleg).

Bedankt voor jullie fijne beoordeling. Wij hebben ook met veel plezier de werkzaamheden uitgevoerd. Kleurrijke groet, Idsko de Vries

Zeer vakbekwaam

Werkt zeer zorgvuldig, overlegt en neemt nieuwe rvs-schroeven mee ter vervanging van oude, verroeste schroeven. Doet meer dan schilderen. Rondt de klus compleet af.

Bedankt voor de fijne beoordeling en veel plezier met het nieuwe schilderwerk. Kleurrijke groet, Idsko de Vries.

Idsko heeft afgelopen jaar de buitenboel geschilderd , maar voordat hij daaraan begon had hij een slecht bericht , onderste glaslatten waren te kort en ventileren niet genoeg dus dat gaat in de toekomst problemen geven. Goed dat hij dat nu zag en niet na 3 jaar als de verf eraf komt. Schilderwerk ziet er top uit en hij is er precies in zijn werk . Ook voor binnen goede tips gegeven voor mijn eigen schilderwerk en goed gereedschap is dan half werk. december had ik nog een laatste binnenklus waar ik niet aan toe kwam en deze heeft hij wederom naar tevredenheid geschilderd Zelf de neiuwe ikea ladefrontjes gingen even mee in de verf voor dezelfde kleur . Aanbevelingswaardig dus

• Kwaliteit
  • Kennis en Vakmanschap
  • Betrouwbaarheid

Bedankt voor de beoordeling. Onze bedrijfsslogan is schilderen met oog voor detail. Goed om te lezen dat wij dit ook weer bij u waar hebben kunnen maken. Veel plezier gewenst met het buiten/binnen schilderwerk van uw pand. Kleurrijke groet, Idsko de Vries.

Pure vakman, beter is er bijna niet te vinden. Werkt rustig, grondig en nauwkeurig. Heeft grote passie voor het schildersvak en weet echt alles over de nieuwste ontwikkelingen. Geen verassingen over de prijs of gezeur over kleine extra klusjes. Deze professional wordt daarom door ons van harte aanbevolen!

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Contact gelegd via andere schilder (overbuurman).

Bedankt voor jullie beoordeling. De woning is weer voor de komende 10 jaar goed beschermd. Kleurrijke groet Idsko de Vries

Vakman, vakwerk, gaat rustig zijn gang.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? We zagen de schilder bij de buren aan de overkant aan de gang en wat we zagen beviel ons

Bedankt voor de fijne beoordeling. Jullie woning is nu weer voor jaren beschermd. Idsko de Vries.

Vakman die prachtig werk aflevert. Werkt secuur en laat alles netjes achter. Ben erg blij dat hij de files trotseerd om bij mij te komen schilderen.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

File rijden was inderdaad een dagelijkse bijkomstigheid. Maar deze mooie beoordeling doet mij het fileleed snel weer vergeten. Idsko de Vries.

Reeds vele jaren goede ervaring met Idsko, zowel buiten als in de woning. Levert als vakman zeer goed werk af. Werkt netjes en opgeruimd. Is betrouwbaar met het maken en nakomen van afspraken.

• Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? kwaliteit

Bedankt voor de fijne beoordeling. Een klus waar ik ook met plezier/gezelligheid heb mogen werken. Jullie veel plezier met het schilderwerk toegewenst.

Prima schilderwerk. Vertrouwde schilder. Goede garantie op het werk.

• Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? kwaliteit

Wij zijn ontzettend tevreden, zeer zorgvuldig, prettig in de omgang, bekwaam en laat een prachtig geverfd huis achter!

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Goede verhalen over gehoord

Bedankt voor de fijne beoordeling. En veel plezier gewenst met het schilderwerk. Idsko de Vries

Prettige omgang met duidelijke afspraken, grote flexibiliteit en goede adviezen.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Een vakman met een goede prijs/kwaliteit verhouding

Bedankt voor de fijne beoordeling. Veel plezier met het schilderwerk. Idsko de Vries

Prettig contact. Goed overleg over probleempjes die zich voordeden. Niet opdringerig. Heeft keurig werk afgeleverd.

• Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Goede referenties

Bedankt voor jullie beoordeling en veel plezier met het schilderwerk. Idsko de Vries

De laatste hand aan de verbouwing van ons "kleine-huisje" is gelegd door Idsko. In een woord: fantastisch - wat kan die man schilderen. Wij zijn zo blij dat wij dit schildersbedrijf kennen!!

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Top producten leveren een Top resultaat.

Bedankt voor de beoordeling/compliment, daar doen wij het voor. Veel plezier met het schilderwerk en natuurlijk het 'kleine huisje'. Idsko de Vries

Idsko werkt secuur en netjes en laat na werktijd een opgeruimde ruimte achter, wat het leven in een verbouwing prettig houd. Idsko bedankt voor je vakmanschap. :-)

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Goede rustige professionele aanpak. Neemt tijd voor zijn werk.

Bedankt voor de mooie beoordeling. Idsko de Vries

Idsko is een vakman die secuur te werk gaat, met oog voor detail. Kiest voor vakkundige oplossingen zodat het houtwerk er weer als nieuw uitziet. Een rustig en vertrouwd persoon. Prettig om mee samen te werken.

Bedankt voor de fijne beoordeling. Idsko de Vries

Ik ben meer dan tevreden! Perfect advies, zelfs op maat, scherp oog voor detail en er wordt ook gedacht aan de kosten. Communicatie via mail, whatsapp of telefoon is voor mij een uitkomst! Prettig om op die manier snel op de hoogte te zijn van zaken die spelen. Ik heb met een gerust hart mijn huis aan Idsko over gelaten en het eindresultaat is boven verwachting! Kortom een 10!

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? niet specifiek voor gekozen

Wij schilderen ook met oog voor detail. Bedankt voor de mooie beoordeling. Kleurrijke groet, Idsko de Vries

Over I. de Vries Schildersbedrijf

Schilderen met oog voor detail.