Fantastische juwelierszaak met een geweldige service!

Ik had eerder dit jaar een ring gekocht. Maar in het dagelijks ‘gebruik’ had ik er soms hinder van. Ik had hierover gebeld en er werd gelijk positief op gereageerd. “ Kom maar langs met je ring, we komen er wel uit”. Een totaal andere ring gekozen, deze was wat duurder dan de eerste ring. Niets bijbetaald!! Ze waren gewoon blij dat ik geslaagd was! Waar kom je dit nog tegen? Een kleine juwelier met een grootse collectie én service!

Ik kwam een horloge tegen op website van Pieter Jacobs ,volgende ochtend er heen een vriendelijke ontvangst! Er moesten schakels tussen mijn horloge dit hebben zij netjes geregeld en vervolgens ben ik blij de deur uit gelopen. Top service

Prettig & vakbekwaam

Op een heel prettige manier een prachtig pre-owned horloge van Cartier gekocht!

Het is bijna onmogelijk om met lege handen naar huis te gaan. Er is zoveel keus. Ik ging voor een opaal, maar hij was al verkocht. Komt er op dat moment een prachtige nieuwe ring met hematiet binnen in mijn maat en helemaal mijn smaak. Toeval bestaat niet, dus toch met een fantastische ring naar huis!

Bij binnenkomst hartelijk welkom. Ik heb alle tijd kunnen nemen om tot een beslissing te komen. Ook informatie uitgewisseld via de mail, welke dezelfde dag wordt beantwoord. Ik wil deze juwelier zeker aanbevelen.

Uitmuntende service en zeer vriendelijke mensen

Fijn geholpen, eerlijke mensen en super leuk klein winkeltje. Echt een aanrader.

Prachtige collectie met unieke stuks, goede prijs-kwaliteit verhouding, zeer vriendelijk personeel

Al diverse malen heel goed geslaagd!

Uitmuntend

Geweldige service. Snel en goed geholpen. Erg blij met mijn aankoop.

Positieve ervaring

Vandaag een hele mooie kwalitatieve ring gekocht bij Juwelier Pieter Jacobs. Goed geholpen en eerlijk advies. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader!

De juwelier heeft ons netjes geholpen

Via internetafbeeldingen zagen we een mooie ring en hebben gevraagd of deze, indien nodig, op maat gemaakt kon worden. Dat kon en zonder extra kosten voor ons. We zijn komen kijken bij de ring en deze was door de juwelier netjes voor ons apart gehouden. We zijn goed geholpen en konden ook nog een oude ring inruilen.

Goed geholpen, mooie sieraden

Wederom goed geholpen met het maken van de juiste keuze voor mijn collier. Persoonlijke aandacht en mooie sieraden.

Deskundig, betrouwbaar en prettig in omgang

Het gekochte top-horloge is in mint conditie en precies zoals op de website is beschreven. Ik had mij goed ingelezen over m.n. het bijzondere uurwerk en de historie van het horloge. De gedachtewisseling daarover als 'horlogegekken' (in de goede zin des woords) was náást leuk zeker ook informatief en leerzaam. Het is overduidelijk dat Kay en zijn collega zeer deskundig zijn en weten waarover ze praten. Dat stelt een potentiele koper gerust; het geeft vertrouwd gevoel. De wijze waarop de koop tot stand is gekomen was ongedwongen en prettig. Dat heeft mede bijgedragen aan het gevoel een goede koop te hebben gedaan. Kortom: ik ben zeer tevreden!

Prima service! Mooie collectie!

Fijne service! Mooie producten!

Trouwringen laten maken en super goed geholpen. Chris wist precies wat we wilde en heeft twee hele mooie ringen voor ons laten maken. Wij komen zeker terug.

Vriendelijk en betrouwbaar

Fijn geholpen, goed advies en transparant.

Uitstekend geholpen bij het uitzoeken van ringen voor ons geregistreerd partnerschap.

Vriendelijk en professioneel !

Vandaag, 30 April 2022 hebben wij een horloge bij juwelier Pieter Jacobs opgehaald, wat we alvorens vis de website hadden gekocht. We werden zeer vriendelijk ontvangen. Vakkundig werd het horloge naar maat gezet van de drager, terwijl een vriendelijke gesprek plaatsvond. Binnen enkele minuten en een paar adjustments was het horloge gereed. Heel hartelijk dank familie Jacobs voor de uiterst vriendelijke en professionele manier waarmee u ons van dienst bent geweest !

Deskundig en goed geholpen

Voor het eerst een vintage horloge gekocht, het klokje was zoals omschreven in eens zeer goede staat. Prijs/kwaliteit zeer goed.

Blij geslaagd.

Bijzondere collectie kwaliteitssieraden, waaronder ook vintage en unieke nieuwe bijoux. Persoonlijk advies en goed meegedacht door Dhr. Jacobs. Blije klant.

Ik zocht een mooie ring en die heb ik gevonden! We werden heel goed geholpen. De verkoper gaf op prettige wijze zijn mening. En had alle tijd vooor ons.

Prachtige collectie

Wat een snoepwinkel aan sieraden. Heel goed geholpen bij het uitzoeken van een vintage armband. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik kom hier zeker terug!

Goed en deskundig geholpen,

Fijne winkel, deskundig en no nonsens. Alle tijd, en veel informatie verkregen

Zeer goed geholpen

Zeer klantvriendelijk en kundig personeel

Super service

Ik ben goed geadviseerd over mijn ringmaat en de keuze voor de ring. Ze denken echt met je mee en zijn heel vriendelijk. Heel blij met mijn mooie pinkring!

Mooie originele sieraden.

De etage is een must see!!!! En klein maar fijn binnen met mooie aanvullingen.