Steekt met kop en schouders boven andere accommodaties uit, familie van 45 personen van 3-67 jaar

Toplocatie! Dit jaar voor de 4e keer met de hele familie van 3 generaties weer een week genoten van deze geweldig mooie en vooral schone accommodatie. 20 luxe slaapkamers met eigen badkamer. Twee van onze familieleden hebben 24/7 zorg nodig en ergens anders moet dan de (slecht) aangepaste badkamer worden gedeeld. Hier zijn maar liefst 3 slaap- en badkamers zéér goed aangepast, een weelde want veel accommodaties zeggen dat het rolstoelgeschikt is of aangepast maar die hebben geen idee wat daar bij komt kijken. Wim en Ria wel! De hele accommodatie is toegankelijk voor rolstoelers, zelfs (met beleid) de niet aanpaste kamers! Niet alleen binnen maar ook buiten is het zeer goed verzorgd. Ruimte genoeg voor iedereen, alle kleinkinderen (we hebben er 14 in alle leeftijden) vermaken zich opperbest en vragen iedere keer zodra we weer thuis zijn wanneer we weer naar het grote huis gaan!

Wij hadden een fantastische week in een prachtig huis!

De Villa is ruim, schitterende tuin, grote grasvelden, bos rond de villa, heerlijk ruime terrassen met veel meubilair, erg lekker dat er een grote ruimte ( de serre) is die met airco gekoeld wordt (we troffen een behoorlijk hete week), alles prima voor elkaar!!

Geweldige accommodatie

We hebben een heerlijke week doorgebracht met onze familie. Voor alle leeftijden (5 - 80) was het een fijn en gezellig huis met veel mogelijkheden om je te vermaken, genoeg ruimte om verschillende activiteiten te doen, een handige keuken en comfortabele slaapkamers. Het terras en de tuin zijn heerlijk ruim en rustig en ook in de omgeving is genoeg te doen.

Dit was de 25ste keer dat we ons familieweekend organiseerden. Villa Schoolthoff bleek een uitblinker! Heerlijke slaapkamers en badkamers, gezellige zitruimte en leuke speelruimte, prima functionele keuken en een mooie ruime tuin in een groene rustige omgeving. We hebben genoten, een dikke tien!
  • Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

Ruim opgezette, fijne accommodatie. Van alle gemakken voorzien en erg sfeervol!
  • Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

Ik kom al jaren bij Villa Schoolthoff, in verschillende samenstelling en doelstelling, en ieder keer blijf ik blij verrast over de comfort, de gastvrijheid en de mogelijkheden. Zowel zakelijk als privé voldoet deze lokatie aan alle voorwaarden en wensen. Wat mij opvalt is dat onderhoud, kwaliteit en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat van de eigenaren.
  • Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

Wij komen nu een aantal jaren met heel veel plezier naar Villa Schoolthof. Ria en Wim zijn erg hartelijk in hun ontvangst. Bij ons recente bezoek was de inrichting van de huiskamer verandert. Dit is wat moderner dan voorheen maar nog steeds een warm en huiselijk gevoel! De kamers zijn netjes ingericht met eigen sanitaire voorzieningen. De keuken is groot met professioneel apparatuur. Tijdens ons verblijf is er een nieuwe oven geplaatst die erg snel en fijn werkt. Echt alles was aanwezig! Wat ook erg fijn is, is dat je er volledige vrijheid hebt. Achter het huis zit een klein stuk bos waar je o.a. kunt wandelen. Ook is er een kampvuur aanwezig wat een leuke sfeer brengt in de avond en daarachter ligt een groot veld waar je kunt badmintonnen, voetballen of andere activiteiten kunt doen. Ria en Wim zijn hartstikke behulpzaam. Op aanvraag kun je gebruik maken van de bar in het huis en kunnen zij een bier fust plaatsen of het hout verzorgen voor het kampvuur. Kortom een top locatie voor jong en oud en wij komen er erg graag. Tot gauw! Groet familie Koswal/Finsy
  • Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

Wij waren hier een weekend met 42 personen variërend in leeftijd van 74 jaar tot 2 maanden. De zeer ruime opzet van deze accommodatie zowel binnen als buiten is door de hele familie als ideaal ervaren. Bij deze accommodatie past maar een juiste beoordeling: UITMUNTEND
  • Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

We hebben een fantastische zangweek gehad met 40 zangers. Wim en Ria waren super behulpzaam. De locatie is prachtig. De kampvuurkuil was top en de slaapkamers en badkamers brandschoon en comfortabel. Het is een heerlijke plek. We komen zeker terug!!
  • Wat is de reden van uw bezoek: Muziek/sport evenement

O het was weer prachtig dit jaar. Het weer was geweldig dus veel buiten gezeten en genieten van het mooie weer met tafeltennis, water gevechten, dancen en gek doen met de Familie Dit jaar zijn we geweest om ons 25 jarig huwelijk te vieren en hebben ook onze Familie uit de USA en Zwitzerland uitgenodiged en er zijn er 12 extra overgekomen om dit te beleven. Ook onze zwager heeft special zijn oude gerestaureerde leger wagen mee genomen en ons allemaal een rondje meegenomen door de omgeving op de holterberg en omgeving deze truck reed 1 op 2. En het hele gebouw was weer wel voorzien van alles wat je ook maar zocht het was in het huis gewoon geweldig voor de hele familie. En we wilden Wim en Ria bedanken voor dit geweldig verblijf we voelden ons erg thuis en ook de poes die er niet mocht wezen maar toch bleef rondhangen voor een meer thuis gevoel.
  • Wat is de reden van uw bezoek: Iets anders

We hebben een meer dan geweldig familieweekend gehad in Villa Schoolthoff. Het huis is zo compleet ingericht, er ontbrak werkelijk niets. Heel comfortabel, super schoon en gezellig met een zeer professionele keuken. De slaapkamers zijn mooi en groot, hebben fijne bedden en ruime badkamers. We komen volgend jaar graag weer. Veel dank! Yolanthe Becker
  • Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

Wij komen hier al 9 jaar een lang weekend met de hele familie. De locatie is echt fantastisch, het buiten terrein ook super mooi en ruim en ideaal met kinderen.. Wij hebben 30 verschillende locaties gehad maar gaan hier nooit meer weg!
  • Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

Geweldige locatie / gastvrijheid/heerlijke ruimte Mooie schone kamers Alles was geweldig!
  • Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

Prima locatie met veel privacy geschikt voor grote gezelschappen van uiteenlopende leeftijden. Er is voor iedereen iets te beleven.
  • Kwaliteit eten N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit verhouding N.v.t.
  • Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

Een prachtige locatie. Ideaal voor jonge kinderen. Ruimte en vrijheid. Schitterende kamers met prima bedden. Gewoon een voortreffelijk plaats om een weekend met de famile door te brengen. Vriendelijke en gastvrije eigenaars. Staan altijd voor je klaar. Top locatie.
  • Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

We hebben bij Villa 't Schoolthoff twee dagen gebruikt om te werken aan ons team en het jaarplan. Alle faciliteiten waren aanwezig om daar een succes van te maken! Complimenten voor jullie ! Deze locatie is een aanrader.
  • Wat is de reden van uw bezoek: Bedrijfsuitje

het was allemaal TOP

Keurig verzorgd onderkomen.
  • Kwaliteit eten N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit verhouding N.v.t.
  • Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

Wij hebben een heerlijk weekend weg gehad in Villa Schoolthoff, met een groep van 40 volwassenen en kleine kids. Heerlijk vrij gelegen huis, van alle gemakken voorzien, en ontzettend vriendelijke en gastvrije mensen. Echt een aanrader!
  • Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

Prachtig gelegen, ideaal met kinderen. De kampvuur plek is erg leuk en mooi gemaakt.
  • Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

Wij komen al jaren voor ons familieweekend naar Villa Schoolthoff. We zijn met ca. 50 personen in de leeftijd van 1 tot 70 jaar. Een betere accommodatie kunnen wij ons niet bedenken. Jong en oud geniet met volle teugen. Volgend jaar al weer gereserveerd.
  • Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

We kwamen voor de tweede keer en zijn opnieuw ontzettend enthousiast!! Wat een mooie accommodatie en omgeving.
  • Wat is de reden van uw bezoek: Spiritueel/levensbeschouwelijk

In 2001 en 2004 hebben wij hier al naar volle tevredenheid een familieweekend gehad. Nu zijn wij hier weer geweest. Door de uitbreiding van de slaapkamers kon mijn hele familie (46 personen) hier slapen. Wij gaan hier zeker naar terug.
  • Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

erg gezellig, mooie locatie, veel ruimte, gemoedelijke sfeer.
  • Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

Tien jaar achter elkaar ,dat wil dus zeggen een prima lokatie zowel binnen als buiten. De ontvangst is 10 jaar heel goed geweest,het is jammer dat we dit nu gaan afsluiten. Misschien in de toekomst nog eens terug