Leuke en leersamen les

Willem heeft me goed geholpen om me be een een keer te halen hij lecht het goed en duidelijk uit daar ben ik erg dankbaar voor

Duidelijke instructie en tips

De dagopleiding voor mijn BE rijbewijs heb ik gehad van Willem. Door de dag heeft hij goede instructies en tips gegeven. Door deze tips en positieve feedback heb ik het zelfvertrouwen gekreven voor het examen. Tevens gaf hij goede informstie over de examinator.

Fijne en leerzame les gehad met een goed resultaat

Heb een fijne leerzame les gehad van willem en daardoor geslaagd !!!!!!!!

Prettige manier van opleiden!

Erg prettige manier van lesgeven waardoor je ontspannen in de auto zit. Daardoor ook in 1 keer geslaagd voor BE!

Ongelofelijk beroerde communicatie en zeer nalatig

Zie bovenstaande, lijkt me helder genoeg

Goedemiddag Meindert, Erg vervelend dat u ons 1 ster geeft. We begrijpen dat het vervelend is dat uw zoon nog niet genoeg lessen heeft ingepland, we zijn er daarom druk mee bezig. Wij hebben dit ook met u besproken gisteren, zowel telefonisch als via de mail. We doen er alles aan om hem zo snel mogelijk in te kunnen plannen! Met vriendelijke groet, Van Buuren Opleidingen

Mooie dag met een gezellige insructeur!

Erg fijne rijlessen gehad!

Rijles gehad van Nick. Hele leerzame rijinstructeur en het was altijd gezellig in de auto. Keek nooit op tegen rijles! Verder met Van Buuren was altijd alles duidelijk en goed geregeld :)

Zeer goed begeleid en een gezellige leerzame ochtend gehad

Met de proefles al zeer waardevolle tips gehad en tijdens de dagopleiding hier mee verder gegaan. Willem ziet goed waar je extra sturing op nodig hebt en geeft zeer goeie begeleiding. Ook hangt er tijdens het lessen een hele fijne sfeer in de auto waardoor alles veel makkelijker gaat. Kortom een zeer gezellige dag gehad en veel geleerd en feilloos geslaagd dankzij de tips en tricks.

Leuke en leerzame lessen

Aline is een hele leuke en leerzame rijinstructeur. Ze legt alles goed en duidelijk uit en dat maakt het lessen een stuk leuker!!

Willem bedankt!

Dankzij een dagcursus met Willem en zijn tips kon ik matuurlijk niets anders dan slagen. Nogmaals bedankt en mocht er nog iets komen ga ik zeker weer bij Van Buren!

Top rijlessen en goeie instructeur

Fijne instructeur die geduldig is en me met zelfvertrouwen heeft leren rijden. Door die zelfvertouwen had ik vrijwel geen spanning bij het afrijden. Dus over het algemeen was alles wel goed.

Fijne les gehad van Willem

Gezellig dag met Willem! Geeft erg duidelijk aan waar je op moet letten. Handige tips onderweg. Je begint dan rustig aan het examen, waar ik ook geslaagd ben! Willem bedankt!

Top, goede begeleiding van Willem gehad.

Precies aan de punten gewerkt die ik lastig vond. Ik werd met de minuut zekerder en ging het examen zonder stress in. Bedankt Willem!

Leuke en leerzame rijlessen

Leuke en leerzame rijlessen in 1x geslaagd in een korte tijd

Veel geleerd, veel gelachen!

Ik heb met Willem heerlijk ontspannen gelest. De manier waarop Willem lesgaf was opbouwend en ondersteunend. Ik heb eigenlijk nooit gehoord dat dingen niet goed gingen, maar wel vaak dat het nog net iets beter kon(en hoe ik dit vervolgens kon bereiken. Hierdoor heb ik altijd lekker ontspannen gelest. Verder een shout out naar Willem voor z'n meedenken in de planning en zn flexibiliteit! Top ervaring!

BE rijbewijs met een paar effectieve lessen

Instructeur Willem heeft op een duidelijke manier de basis vaardigheden uitgelegd. Vooral in het begin wanneer de aanhanger niet doet wat jij wilt. Werd het waarom uitgelegd. Zodat je weet hoe je moet corriseren

Leuke en leerzame lessen

Mijn rijles bij Willem was altijd gezellig, maar ook zei hij altijd precies hoe het was. Als ik iets niet goed deed zei hij het en als ik iets goed deed zei hij het ook. Ik vond het lessen bij Van Buuren dus top.

Eerlijke en positieve instructie met slagen als resultaat.

Willem heeft me als instructeur door de dagopleiding geholpen. Hij is eerlijk in zijn feedback en helpt vertrouwen opbouwen door te benoemen wat goed gaat. Daarnaast was het echt een gezellige dag. En niet geheel ombelangrijk....... GESLAAGD!

Topervaring bij dit bedrijf! Fijne medewerk(st)ers en Gerine is een heel goede instructrice!

In de kortst mogelijke tijd heb ik mijn C1 rijbewijs gehaald, dankzij de goede en duidelijke instructie van Gerine, waarbij steeds weer de nadruk werd gelegd op mijn zwakke punten. Goede voorbereiding op het rijexamen en in één keer geslaagd. Wat wil je nog meer!

Ging perfect , rustig en duidelijke uitleg.

Een positieve en succesvolle ervaring

Ik ben erg positief over de manier waarop de instructeur rijles geeft. Hij stelde mij op mijn gemak toen ik in het begin wat angstig en zenuwachtig was. Toen ik eenmaal wat meer gewend was aan het auto rijden, daagde hij mij op een fijne manier steeds meer uit en zochten wij nieuwe situaties op. Hierin werd ook geluisterd naar wat ik die les graag zou willen oefenen. Contact met Van Buuren loopt soepel en is makkelijk/snel te bereiken.

Goeie les

Goeie en duidelijke instructie over het besturen. Ook veel informatie gekregen over de omgeving qua aparte situaties. Hierdoor ben ik in 1 keer geslaagd in een voor mij eerder onbekende stad. Willem bedankt!

Goeie rijschool

Veel fijne lessen ervaren en met goeie rij instructeurs. Ik heb Met veel rust kennis kunnen opdoen en ik heb veel geleerd. Aanrader!

Leuke dag met goed resultaat

In 1 dag mijn BE rijbewijs gehaald! Met de tips en trucks van Alan is het bij het examen helemaal goed gekomen. Een aanrader!

Zonder enige ervaring toch mijn BE rijbewijs

Zojuist in 1x mijn BE rijbewijs gehaald! Ik heb les gehad van Alan en wat heeft hij een engelengeduld. Want het aandokken en bochtje achteruit zat er bij mij niet zomaar in. Maar Alan gaf mij de juiste aanwijzingen en ging net zolang door tot dat ik het kon. Hele fijne instructeur! Ook de rest van de mensen bij Van Buuren zijn super aardig en altijd bereid om je te helpen. Al met al een prima rijschool!

Over Van Buuren Opleidingen

Van Buuren Opleidingen is een opleidingscentrum, ontstaan in 1964, die zich professioneel bezighoudt met het opleiden voor alle categorieën rijbewijzen, vakdiploma's, veiligheidscertificaten, nascholing vakbekwaamheid (Code95), intern transport, instructeurs-opleidingen, personeelsdiensten en maatwerk trainingen. Dagelijks werken bij van Buuren tussen de 120 - 140 professionals aan het opleiden en instrueren van mensen.