Geweldig! Heel snelle respons

Ik had al binnen een uur aandacht van een service medewerker voor mijn probleem. Geweldig dat er snel gereageerd wordt bij dingen waar je tegen aan loopt, des te eerder je verder kunt. En dat allemaal via de mail!

Geweldige Heldesk met korte reactietijd

Het is ongelooflijk hoe snel de helpdesk van Online Afspraken reageert op verzoeken van de klant. En...niet onbelangrijk: 9 van de 10 keer hebben zij ook gelijk de oplossing!

• Prijs N.v.t.
  • Toegevoegde waarde

Fijne samenwerking met duidelijke communicatie

Ontzettend fijn bedrijf. Wanneer er vragen zijn zowel telefonisch als schriftelijk wordt er snel gereageerd met de juiste informatie. Als je het systeem eenmaal door hebt is het erg makkelijk en toegankelijk! Als sauna bedrijf waren wij noodgedwongen om een reserveringsysteem aan te schaffen, hierin is vanuit Onlineafspraken snel gehandeld en er werd heel erg meegedacht met ons. Wij willen nooit meer anders!

• Toegevoegde waarde

Een heel duidelijk systeem en een goede service?

Eenvoudig in gebruik en inzetbaar op verschillende domeinen van paramedische beroepen

Super klantenservice

Eigenlijk kan alles, je hoeft alleen maar je wens door te geven en er is een optie voor. Ze sturen je niet naar de help pagina, maar passen het zelf meteen voor je aan. Echt een product en service op maat. En niet te vergeten snel. Als iets aangepast moet worden en het wordt dezelfde dag, nee hetzelfde uur nog gedaan, fantastisch! Heel blij.

Werkt super gemakkelijk

Makkelijk te gebruiken programma, heldere en duidelijke uitleg. Goede support bij vragen en problemen.

• Toegevoegde waarde

Uitstekende, snelle & vriendelijke service!

Ik heb onlangs contact gehad met OnlineAfspraken over een foutmelding die werd getoond in de applicatie. De medewerkster wist direct wat de oorzaak was en heeft instructies gegeven hoe dit op te lossen. Daarna heb ik nog 1 vraag gesteld, binnen 15 min. had ik een antwoord & oplossing! Ik ben zeer tevreden over de snelle & vriendelijke service van OnlineAfspraken! Chapeau!

• Toegevoegde waarde

Heel goed in te regelen pakket voor zowel beheerder als klant

Net begonnen met gebruik van OnlineAfspraken.nl Je kunt ontzettend veel zelf instellen dus als je graag controle wil over hoe afspraken kunnen worden ingepland door klanten zelf is het een superfijn pakket. Ook worden vragen erg snel beantwoord, wat heel fijn werkt. Aanrader!

• Toegevoegde waarde

Super fijn, gebruiksvriendelijk en betaalbaar programma!

Ik heb dit programma als zeer gebruiksvriendelijk, veelzijdig en overzichtelijk ervaren. De keren dat ik een vraag had, ben ik heel vriendelijk, adequaat en vlot geholpen. Prima service. Ik beveel dit programma zeker aan!

Top service!

Ik ben zeer positief. Super fijne agenda met veel mogelijkheden, ik heb ook het kassasysteem en de app. Ik vind de support super snel en er is altijd een oplossing. Kortom hier een zeer tevreden klant.

• Toegevoegde waarde

Heel compleet, stabiel en snelle support,

Ik heb voor een vriend die een kledingzaak runt in België deze afspraakmodule voor hem opgezet. (verplicht voor april 21) Het is heel vlot gegaan en ze werken er nu met enkele medewerkers mee, met hun eigen agenda, eigen vakantiedagen enz... Ook een app is handig zodat ze hun eigen agenda kennen. Ook de vragen die ik had zijn erg snel beantwoord en het loopt als een trein. Bedankt voor deze oplossing.

• Toegevoegde waarde

Mooie vormgeving maar best gebruiksonvriendelijk en een vreselijke helpdesk.

Ik heb de keuze voor deze online agenda gemaakt omdat ik de vormgeving prettig vond, fijn dat het is aan te passen. De achterliggende interface is echter niet zo gebruiksvriendelijk, best wel zoeken naar het hoe en wat. Ik ben bepaald geen digi-beet, industrieel ontwerper, en ik heb bijvoorbeeld ook mijn goed werkende website gebouwd met WIX en geheel gecustomized. Maar hier moest ik af en toe behoorlijk zoeken hoe ik dingen kon aanpassen en waar ik wat kon vinden. Dieptepunt was mijn ervaring met de helpdesk, eerst geven ze me het standaard antwoord wat ik ook op de website al kon vinden (niet het antwoord op mijn vraag) om vervolgens buitengewoon onvriendelijk en kortaf vast te houden aan het eigen gelijk (wat ze niet hadden). Na mijn 3 maanden abonnement zeg ik meteen op. Ik zou het nu al doen als dat kon.

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Toegevoegde waarde

Beste Kickaboo, wat jammer om te horen dat de ervaring negatief is en je het systeem niet gebruiksvriendelijk vindt. Juist om dit te voorkomen bieden wij onder andere een maand proeftijd aan, vele support pagina’s en een handleiding. Vorige week heb je je proefaccount omgezet naar een betaald account van €47,85 voor een kwartaal en vond je het systeem dit wel waard; helaas vind je nu de prijs 2 sterren waard. We hebben je gister aangeboden om je account te stoppen en de €47,85 terug te storten om zo aan je wens te voldoen; hier hebben wij helaas nog geen antwoord op. Je vraag aan onze support afdeling betrof de Facebook-knop; hierop hebben wij aangegeven dat de Boek nu knop helaas niet meer te kiezen is in combinatie met ons systeem door veranderingen bij Facebook. We hebben je alternatieve knoppen aangewezen die wel gekozen kunnen worden maar helaas heeft dit niet tot tevredenheid bij je geleid. We zouden graag ook tussen de lijst van aanbieders staan voor de Boek nu knop maar dit is helaas een zeer beperkt aantal bedrijven waar Facebook mee werkt, als wij hier iets voor kunnen bouwen zouden wij dat doen. Mochten er onduidelijkheden zijn of heb je suggesties om het gebruikersgemak te verbeteren dan horen we dat altijd graag. Vriendelijke groet, Team OnlineAfspraken.nl

Tevreden klant

Hallo, Hier een tevreden klant. Alles is erg overzichtelijk en gebruiksvriendelijk en werkt goed! Groeten, Cees

Werkt perfect

Zeker in tijden van corona is dit systeem goud waard voor ons

• Toegevoegde waarde

Modern afsprakensysteem. Ben dik tevreden.

Goed systeem!

Hele goede ervaringen met onlineafspraken. Het is soms even zoeken om de juiste instellingen te kiezen maar de medewerkers zijn heel hulpvaardig en goed bereikbaar om snel te helpen. Ik heb meerdere abonnementen en het werkt allemaal super!

• Toegevoegde waarde

Heel goed advies gekregen!

Heel goed advies gekregen!

• Toegevoegde waarde

De onlinetool die ruimte maakt om ruimte te bieden.

In onze zoektocht naar een eenvoudig reserveringssysteem voor onze stadswandelingen, hebben we OnlineAfspraken.nl gevonden. Snel, eenvoudig, goede begeleiding en zeer uitgebreide mogelijkheden maakt elke zoektocht naar een alternatief programma overbodig.

Snelle service, makkelijk systeem

Fan van het systeem. Het werkt zo makkelijk en wil je een keer iets plannen dat wat ingewikkelder in elkaar zit, dan helpt de support je super snel op weg.

Werkt uitstekend

Ik gebruik het als boeking toel. Betalingen op tijd. Vreselijk vriendelijke medewerkers die altijd voor jou klaar staan. Ook word er mee gedacht. Het advies is super, De kosten daarvoor ,niets. Echt erg blij mee.

snel service

Zeer vriendelijke mensen van onlineafspraken. altijd snel antwoorden! Goede service! Dank jullie wel!

Zeer goed!

Ik ben zeer goed geholpen door Marjolein. Ik heb duidelijke instructies en advies gekregen op het gebied van professionalisering. Met de hulp van Marjolein hebben wij het gehele systeem doorlopen. Hierdoor kan ik met veel plezier verder gaan met het inbouwen van dit systeem op onze website. Ik heb ook het gevoel optimale gebruikt te kunnen maken van mijn pakket. Dank je wel!

• Toegevoegde waarde

Fijn bedrijf met vriendelijke medewerkers

Aandacht, service. Al heel lang een zeer tevreden klant. Mooi systeem wat ze bieden echt een aanrader voor ieder bedrijf.

• Toegevoegde waarde

Altijd snel hulp indien nodig en het systeem werkt goed

Erg tevreden. Enig minpuntje is dat ik geen dossierkan bijhouden

Van Dal Mannenmode

De onlineafspraken.nl tool werkt erg goed, beheer module zit goed elkaar en er is veel mogelijk. Ook de klantenservice reageert snel en met goede antwoorden op snelle vragen via de chat.

Over OnlineAfspraken.nl

Bij OnlineAfspraken.nl willen we voor ondernemers het beheren van de online agenda, afspraken en klanten vereenvoudigen. OnlineAfspraken.nl wordt continu verbeterd, voornamelijk op basis van feedback van onze klanten.