Perfect systeem met oog voor de gebruiker

Gebruik online afspraken voor onze escape room. Het systeem sluit goed aan bij onze wensen en de support is zeer professioneel en oplossingsgericht. Voor mij een zorg minder dat de reserveringen via de website goed binnenkomen. Dikke aanrader dus!

Één woord: FANTASTISCH!!!

Ik ben zo blij met OnlineAfspraken.nl. Zij hebben mij met zoveel geduld geholpen. Geen enkele vraag is teveel. Bij veel bedrijven kan je je vragen alleen maar via de mail stellen. Bij OnlineAfspraken.nl kan je ze gewoon telefonisch benaderen en nemen ze alle tijd voor je. Je bent al druk in de weer met het opstarten van je bedrijf. Hoe fijn is het, dat ze je telefonisch stap voor stap begeleiden, zodat je uiteindelijk een online agenda hebt gecreëerd. De site van OnlineAfspraken.nl is ook niet gecompliceerd. In begrijpelijke taal staat er uitgelegd, wat je moet doen. (Het spreekt voor zich). Ook zijn er genoeg hulpmiddelen. Je kan filmpjes bekijken, je kan een PDF bestand met een uitleg over de site downloaden, en je kan een telefonische rondleiding krijgen. En je mag ze ALTIJD bellen. Bedankt voor jullie goede zorg. Marjolein, ik ben je zéér dankbaar! Ik ben in ieder geval ontzettend blij met jullie. Met vriendelijke groeten, Step2Bfit

• Toegevoegde waarde

intuitief programma en goede service

Je vindt makkelijk je weg in het programma. Bij vragen of problemen is er een uistekende klantenservice.

• Toegevoegde waarde

heel goed! meer afspraken zonder gedoe

zie boven

Super handig en effectief

Buiten het feit dat het systeem goed werkt is de telefonische bereikbaarheid SUPER !! je krijg tenminste iemand aan de lijn en geen stomme bel computer. Gelukkig zijn er nog bedrijven die weten hoe service verlening werkt.

• Toegevoegde waarde

Staan direct klaar met service hoog in het vaandel

Een goede organisatie. Professionele medewerkers, die overal een oplossing voor hebben.

• Toegevoegde waarde

Zeer meedenkend en tot op individueel nivieau is het vaak mogelijk om zaken aan te passen.

Prettige samenwerking met alle medewerkers op ieder niveau. Men probeert samen met de klant tot op soms individueel niveau aanpassingen te brengen in het systeem. Ondanks dat er verschillende rechten zijn toegekend aan medewerkers is de hulp altijd uitstekend (vaak wordt dit nog ondersteund door een plaatje / Print Screen) zodat ook de minder technisch aangelegde personen exact weten wat deze moet doen!

• Toegevoegde waarde

Fijne tool ondersteund door een mooie club mensen

Het werkt, het doet wat het doet en de ondersteuning is top!

• Toegevoegde waarde

Goede, snelle en professionele service

Uitgebreide software, voldoet aan al mijn wensen. Professionele support met vlotte reactie.

• Toegevoegde waarde

Ik werk nu enkele jaren met de agenda van onlineafspraken.nl en ben er heel tevreden over. Er zijn veel verschillende toepassingen mogelijk, waardoor alle organisaties waar ik mee samenwerk erin kunnen werken en ik zo geen secretaresse nodig heb om afspraken te plannen en te organiseren. De service bij onlineafspraken.nl is geweldig, ze helpen je meteen bij vragen en bij het inrichten van de agenda. Er wordt meegedacht hoe de agenda zo goed mogelijk in te richten en als je er even niet uitkomt staan ze altijd voor je klaar.

• Functie: Bedrijfsarts
  • Branche: Medisch en gezondheid
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Ik heb geen negatieve ervaringen!

Al jaren gebruik ik Onlineafspraken voor mijn schoonheidssalon. Sinds die tijd heb ik geen no-shows meer, ik word bijna niet meer gebeld voor het maken van afspraken en klanten vinden het super fijn om een afspraak in te plannen wanneer zij dat willen. Het programma is gebruiksvriendelijk en krijg alleen maar positieve reacties. Het scheelt mij heel veel tijd en dus geld. De kosten van het programma heb ik allang terugverdiend.

• Branche: Beauty en Wellness
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Die heb ik niet!

Ik werk nu inmiddels ruim 1 jaar met Online Afspraken. Wat me direct is opgevallen is de super klantgerichte aanpak van dit bedrijf. De applicatie is zeer gebruiksvriendelijk en biedt voor veel ondernemers een zeer handig hulpmiddel om online reserveringen snel en professioneel af te handelen. Kortom dikke 10 jullie doen het gewoon TOP!

• Functie: CEO
  • Branche: Vrije tijd, sport en ontspanning

Na uitgebreide research en testen bij andere online bookingstools kwam ik uiteindelijk bij Online Afspraken uit. Naast een overzichtelijk site met duidelijke prijzen bood deze site ook nog een maand gratis uitproberen. In deze proefperiode kon ik alle functionaliteiten uitproberen en zelfs al implementeren op mijn website en alles werkt super goed. De backend is allemaal plug en play. Als ik er niet uitkom kan ik een vraag stellen aan het team en die reageren snel en ook met printscreens om dingen duidelijk leggen. Ik was alleen op zoek naar een mooie bookingstool waar klanten ook bij konden betalen. Inmiddels heb ik ook de webshopfunctie en kassasysteem geïmplementeerd. Het kassa systeem neemt mij veel werk uit handen dus dat hou ik ook zeker aan. Zeker een aanrader.

• Branche: Zakelijke dienstverlening
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Misschien nog meer wat meer tutorials op de website.

• Branche: Medisch en gezondheid

Zeer vakkundig en vriendelijk geholpen om te komen tot het gewenste eindresultaat.

• Prijs N.v.t.
  • Functie: Event Manager

Snelle klanten service.

• Branche: Vrije tijd, sport en ontspanning
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Ik denk dat er nog iets te winnen is op het gebied van design in de widgets wat klanten zien. En bij het maken van meerdere afspraken voor dezelfde klant in één keer in de back-office.

Louter positief door veel mogelijkheden, waterdichte werking en prima service

• Functie: eigenaar
  • Branche: Verhuur

Wij doen al meerdere jaren zaken met Online Afspraken en keer op keer doen ze wat ze zeggen: het leveren van goede service tegen een nette prijs. Als wij iets complex willen, leveren zij een oplossing.

• Branche: Vrije tijd, sport en ontspanning

Tool werkt uitermate goed, soms wel zoeken naar instellingen en de "gedachte" waarin de tool is gebouwd. Zo hier en daar zou een tooltip wel handig zijn. Leuk om te merken dat er steeds meer mogelijkheden komen. Het stellen van vragen via support werkt perfect. Via Facebook verwacht je een sneller antwoord op vragen. Is een forum een optie?

• Functie: Consultant
  • Branche: Vrije tijd, sport en ontspanning
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Niets negatiefs, door de vrij complexe inrichting voor Evorsa is het wat lastig maar over het algemeen prima. Ps, maak in deze enquete ook een commentbox om ideeen of verbeterpunten aan te geven, de tekst "omschrijf uw negatieve ervaring" is wat negatief :)

OnlineAfspraken werkt heel gebruiksvriendelijk en de support is snel en duidelijk.

• Functie: Senior Helpdeskmedewerker
  • Branche: Overig
  • Omschrijf uw negatieve ervaring n.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Je kan met meerdere personen in de agenda werken en afspraken inplannen. Er worden automatisch afspraakbevestigingen verstuurd. Voor afspraken op 1 locatie is het prima te doen.

• Functie: Ondernemer
  • Branche: Zakelijke dienstverlening
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Het is omslachtig om dingen in te stellen. HIerdoor komen er te veel fouten in de agenda. Je kan geen goede instelling maken om klanten te verzamelen in een tijdsblok en daarna op eigen volgorde in te plannen. Alle suggesties die ik hiervoor heb aangedragen kunnen niet verwerkt worden door hen. Dingen die naar mijn oordeel simpel te programmeren moeten zijn, zegt men dat het niet kan. Ik vind dit een gemiste kans. Men denkt ook niet echt mee om dit op te lossen.

Ik werk nu bijna 1 jaar met o line afsprsken en het bevalt mij en nijn klanten heel erg goed. Helpdesk is snel, professioneel, en erge aardige mensen. Mijn klanten boeken dankzij deze agenda vaker, sneller en vinden het fijn om zelf te kunnen boeken. Ik plan alleen open wat ik opgevuld wil hebben en dat werkt erg fijn! Een echte aanrader dus! lieve groet, Cristina Lopez

• Functie: eigenaresse
  • Branche: Beauty en Wellness

Systeem is overcompleet en werkt perfect.

• Functie: Functionaris Gegevensbescherming
  • Branche: Zakelijke dienstverlening

Al vanaf 2014 maken we met volle tevredenheid gebruik van de diensten van onlineafspraken.nl. Probleempjes waar je tegen aan loopt worden snel opgelost en we hebben het idee dat je als klant op een nette en adequate wijze te woord wordt gestaan. Gewoon een betrouwbare service die ons bovendien veel werk uit handen neemt. Ons advies, niet twijfelen maar gewoon doen!

• Functie: Algemeen directeur
  • Branche: Medisch en gezondheid
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Tja, na lang nadenken hebben we het opgegeven, er zijn bij ons geen negatieve ervaringen bekend.

Gebruiksvriendelijk, goede bijna 24/7 ondersteuning, zeer volledige agenda.

Over OnlineAfspraken.nl

Bij OnlineAfspraken.nl willen we voor ondernemers het beheren van de online agenda, afspraken en klanten vereenvoudigen. <br><br> OnlineAfspraken.nl wordt continu verbeterd, voornamelijk op basis van feedback van onze klanten.