Voor de 2e keer zeer tevreden!

Na de vorige aanschaf van een keuken bij Keukencentrum AXI, 16 jaar geleden, zijn wij eind september 2020 weer in Ede terechtgekomen om te kijken naar een nieuwe keuken. Wij werden weer bijzonder vriendelijk ontvangen door Wilbert Smit, hij bleek ook de vorige keuken aan ons verkocht te hebben. Vanwege Corona hadden we vooraf een tijdslot van 3 uur gekregen, dus wij wisten op voorhand dat men voldoende tijd voor ons zou nemen. Wilbert nam in alle rust en zonder ons iets op te dringen de diverse optie's met ons door, welke wij ook echt konden zien in de showroom. Deze is weliswaar iets compacter is dan de hele grote keukenzaken, maar dat biedt AXI dan ook de mogelijkheid om scherper in de prijs te zijn, zonder in te leveren op kwaliteit. Uiteindelijk zijn wij gezamenlijk tot een weloverwogen keuze gekomen van een keuken, inclusief apparatuur. De keuken is 2 weken geleden geplaatst door monteur Wim Verbakel, een monteur met 30 jaar ervaring en dat was goed te merken! Vanaf het verwijderen van de oude keuken, het aanpassen van leidingwerk en stroomvoorziening, tot het stucwerk en plaatsing van de nieuwe keuken, Wim heeft het perfect gedaan in 5 dagen tijd. Wij genieten optimaal van de nieuwe keuken en zijn voor de 2e keer enorm tevreden over zowel het verkooptraject als de installatie. Men is niet opdringerig, erg flexibel, luisterend naar de klant en meedenkend in oplossingen. Mochten wij in de toekomst nog eens een nieuwe keuken nodig hebben, dan gaan wij zeker weer bij AXI kijken!

Niet lullen zaken vullen that’s it !!!

Snel ff wat verdienen is het logo van deze toch al moeilijke handel maar ja waarschijnlijk van korte duur !!!!

Zeer goed geholpen in een ongedwongen sfeer. Klanttevredenheid staat hier voorop.

In de afgelopen dagen is onze nieuwe Schmidt keuken geleverd en geïnstalleerd. Tijdens het koopproces werd nooit gepusched. Meedenken, adviseren en daarna de tijd geven om rustig na te denken over de gemaakte keuzes. Daarmee wordt het kopen van een nieuwe keuken echt een feestje. 24 jaar geleden kochten wij onze eerste keuken ook bij Axi keukens. Ook toen was het al een fijn en klantgericht bedrijf. Vincent bedankt voor de goede zorg en levering van onze mooie nieuwe keuken. De keukenmonteur Teus Wagensveld was overigens een echte vakman.

Goed meedenken. Prima service

Medewerker denkt goed en komt met interessante alternatieven. Prima geplaatst. Mooi afgewerkt. Goede nazorg.

geweldig succesvolle aankoop

Aankoop heel goed meedenken medewerker Axi Keukens. Plaatsing van de keuken verliep goed en is geweldig en keurig geïnstalleerd. Alles naar wens en werkt prima

Vanaf het eerste begin bij het informeren voor een nieuwe keuken tot en met de levering en installatie daarvan, alleen maar positieve ervaringen. Op het laatste moment moesten er onvoorziene wijzigingen plaatsvinden. Zo soepel en bekwaam alle medewerkers van Axi hierop inspeelden verdient een grote pluim. Van begin tot einde chapeau!

In een woord van uitzoeken tot plaatsing perfect.

Prima geholpen door medewerker Diny. Heeft goed meegedacht met onze wensen. Plaatsing heel goed door Remco erg precies en netjes. Dit is onze tweede keuken van AXI . Eerste keuken van ongeveer 25 jaar geleden was ook alles heel goed. Door die ervaring was het voor ons niet moeilijk waar we moesten zijn voor onze nieuwe keuken.

aankoop goed. Montage super slecht.

Met montage van de keuken is het een en ander niet goed gegaan.. Best wel gepikeerd over geweest echter als je in ogenschouw neemt hoe de klachten zijn opgelost door Axi keukens dan kunnen wij nog alleen maar tevreden zijn. Kort en bondig goed bedrijf waar je fijn geholpen wordt.

Geweldige service!

Zijn ontzettende lieve mensen en ze doen wat ze beloven !! Zeker aan te raden dit is een geweldige zaak!! Ik heb er keukentje gekocht prijs kwaliteit uitstekend !

Goede en complete oplossingen.

Zeer tevreden met de keuken. Alles compleet en goed opgeleverd. Snelle nazorg, meedenken. Top!

Prima.

Geweldig goed geholpen van begin tot eind. Thuis alles bekeken opgemeten was allemaal perfect. Ook monteur (Peter) heeft alles perfect opgebouwd en afgewerkt. Dit bedrijf bevelen wij voor 100% aan bij iedereen.

Goed geholpen met als resultaat een prachtige keuken!!

Fijn geholpen, veel keus, goede ideeen! En nu de keuken een paar maanden in gebruik is, zijn we nog steeds heel tevreden en blij met de keuken en de indeling die wij gekozen hebben. Bedankt Diny en de rest van het team voor de prettige samenwerking!!

fijn, goed mee gedacht.

er wordt goed mee gedacht.

5-sterren service

Niet alleen heeft Axi drie jaar geleden een prachtige, complete keuken in een relatief kleine ruimte voor mij weten te realiseren, ook de after-sales blijkt van hoog niveau te zijn. Dat werd duidelijk nu ik wat schade aan een deurtje had veroorzaakt. Snel en goed. Een familielid ervaart hetzelfde bij een defect aan de afwasmachine.

super !

correct geholpen en fijne samenwerking.

Top bedrijf met vriendelijke medewerkers

Klantvriendelijkheid een goed bedrijf met veel kennis van keukens. Top monteur waar wij erg tevreden mee waren klasse Peter bedankt !!!

ze denken met je mee.zeer goed geholpen.

vriendelijk en dringen niks op

Alles volgens afspraak

Goed geholpen in de niet super luxe(dus dure) showroom. Geen landelijke keten,dus lekker direct. Bij wijzigingen gewoon even langs rijden of bellen en alles prima geregeld. Nette afwerking bij plaatsing.

Goede begeleiding bij het maken van keuzes om een keuken samen te stellen en goede service

Vriendelijk en bekwaam personeel, zowel in de winkel als ook de monteurs

dit Is onze 3e keuken, gekocht bij Axi Keukens. We worden er altijd prettig geholpen. Er wordt meegedacht en goed geluisterd naar je wensen.

Gewoon goed zoals het hoort

Denken mee doen niet moeilijk. Goede prijs goede kwaliteit

Goed advies en zeer nette plaatsing van keuken

Erg leuk geholpen, goed meegedacht en erg tevreden over de plaatsing welke netjes is uitgevoerd.

Wij hebben van meet af aan positieve ervaringen met AXI Keukencentrum. We zijn uiterst tevreden over de werkwijze. Keuken inclusief ombouw zijn op een degelijke en goede manier geplaatst. Als we vragen hebben, wordt er snel en adequaat gereageerd. Zaken die nog niet naar wens zijn, worden direct in behandeling genomen en zo snel mogelijk opgelost. Dikke pluim voor AXI

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

verkeerde naam, verkeerde offerte, verkeerde keuken. Drie uur bezig geweest om mijn keuken op te meten en dan krijg je dit. ook na telefonisch contact werden beloftes niet waar gemaakt. Niet mee in zee gaan, fout bedrijf.

• Inrichting showroom
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website

Van begin tot eind zoals het hoort en soms zelfs nog beter!

• Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp