altijd correct en vlug

klantvriendelijk en behulpzaam

Levering volgens afspraak voor goede prijs

Ik ben zeer tevreden maar het zou plezierig zijn als de hoeveelheden minder kunnen BVB geen 200 of 500 stuks maar 100

Geweldige site

Snel en vakkundig

Goedkoop en goede kwaliteit

Vlugge levering en de prijs was ook goed.

PRIMA

PRIMA

Heel fijn bedrijf waar je van op aan kunt

Zeer prettig bedrijf om mee samen te werken, ruim assortiment en zeer snelle leveringen. Kunnen hier altijd van op aan! Een dikke aanrader!

Goed bedrijf met breed assortiment voor een mooie prijs

Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Leveren snel en de bestelling is iedere keer goed verpakt. Koop hier regelmatig.

Al jaren zeer tevreden klant!

Al jaren ben ik klant van dit bedrijf met goede materialen voor een onverslaanbare prijs! Aanrader voor iedereen, bedrijf of particulier!

Altijd goed op tijd levering

goede materialen, rappe levering

goede materialen, rappe levering, en een scherpe prijs

correct bedrijf

zeer correct en snel afgehandeld en dat bevalt me wel.

topper

alles perfect

zeer goede prijs / kwaliteitsverhouding

reeds enkele jaren klant en zeer tevreden

Goede service goede prijs

Snel en correcte bezorging.

Prima kwaliteit. Helaas altijd noodzakelijke grote aantallen moeten bestellen .

Zeer snelle service

Ik had de verkeerde maat pluggen besteld, gebeld en opnieuw besteld en binnen zeer korte tijd lag het al klaar om af te halen

snel en goed

zeer tevreden over de snelheid van levering en de kwaliteit van het bestelde..adres opgeslagen in mijn voorkeurlijst!

Goeie service

Fijne service. Goede producten

Zeer scherpe prijzen

Snelle levering, duidelijke website, goedkoop.

aankoop product perfect.

de doosjes van de schroefjes is aan de sobere kant. schroefjes vallen door de bodem (scharnierende bodem slecht idee). je zou ieder afnemer hier blij mee maken dat het een doosje met afneembare deksel was. graag een reactie of het begrepen is. mvrgr

snel en correct

Heb al meermaals besteld. Steeds snel en correct geleverd.

Super snel

Zeer makkelijk, bestellen en afhalen

Over Techwinkel.nl

U heeft het goedkoopste adres gevonden voor al uw bevestigingsmateriaal. Wij leveren al het mogelijke bevestigingsmateriaal tegen de allerscherpste prijs en van een zeer goede kwaliteit..