geweldig

top snel en goed

Makkelijk en snel handelen

fijn bedrijf, alles staat snel klaar

Supersnel en goeie communicatie

Super snelle service en levering. Tevens uitstekende communicatie.

Goede prijs, goede service en snel geleverd

Bij Techwinkel bestel ik al mijn bouten en moeren, en dat al jaren. De prijs is goed en ze leveren snel. Kortom een aanrader!

snelle en correctie levering en mooie prijzen voor de producten.

snelle en correctie levering en mooie prijzen voor de producten.

Niks op aan te merken

Snelle levering en goede producten (prijs/kwaliteit)

Al vaak besteld bij Techwinkel.nl altijd tevreden!

Alles in de hand van de eigenaar met super kwaliteit en service

Techwinkel, John want dit is de persoon die voor ons telt, heeft me bijzonder verrast met een super service, altijd bereikbaar en de interesses om meer te doen dan aangeboden wordt op de website alhoewel het veel werk meebrengt. We zijn een aantal jaren geleden begonnen met onze samenwerking en ik moet zeggen dat het super verloopt, alles goed en wel gepland wordt met de nodige opvolging zodat alle goederen Vietnam correct bereikt. We doen verder zoals vandaag en hopen nog veel zaken samen te doen. Mark Willems

Dat heb je mooi omschreven Mark. Dank je wel. We blijven uiteraard ons best doen zodat jullie met de juiste en beste materialen, mooie projecten kunnen realiseren in Vietnam, zoals de mega renovatie van de Notre Dame in Ho Chi Minh City (Saigon).

ok zeer tevreden

alles ok en zeer tevreden

Snelle levering scherpe prijs

Binnen 24 uur geleverd en goede prijs kwaliteit.

snelle service, uitgebreid assortiment

uitgebreid assortiment, voor vragen goed bereikbaar, snelle levering, ditmaal zelf afgehaald wat ook goed mogelijk is

goede snelle levering

goede site duidelijk en makkelijk en ze hebben veel op voorraad

Zeer snel

Groot assortiment.

Geen voorstander van verzendkosten

Uitgebreid assortiment, voordelig en snelle levering

Snelle levering

Snelle levering

Goede en snelle service

Goede en snelle service

snel, goed en goedkoop!

top adres!

scherpe prijzen en snelle leveringen

duidelijke website, scherpe prijzen en snelle leveringen

betrouwbaar, snel

Betrouwbaar adres, goede prijzen, snelle levering. Het assortiment zou wat mij betreft nog wel iets uitgebreid mogen worden (bv houtboortjes).

snelle levering, uitgebreid assortiment scherpe prijzen

top

Is uit stekend, word goed geholpen bij telefonisch contact

Stelboutjes 8x50 zitten volgens de cite per 200 verpakt in 1 zakje zitten er 100, ver volgens worden er dan 2 stuks geleverd. Voor mij had in dit geval 1 zakje voldoende geweest!!

snelle levering

Ruime keus, goede prijs, snel geleverd.

Tsja, wat kan ik daar nog aan toevoegen? Gewoon prima!

Groot kwalitatief aanbod tegen betaalbare prijzen!

We zijn bijzonder tevreden over Techwinkel.nl. Mooi assortiment. Makkelijk te bestellen. Snel geleverd. Altijd klaar met informatie. Kortom: Héél goed!

Zoals het hoort

Goede communicatie Goede prijzen Vlotte service snelle levering

Over Techwinkel.nl

U heeft het goedkoopste adres gevonden voor al uw bevestigingsmateriaal. Wij leveren al het mogelijke bevestigingsmateriaal tegen de allerscherpste prijs en van een zeer goede kwaliteit..