De website is klantvriendelijk, uitvoering van de bestelling is prima.

Prima bedrijf keurige levering

Duidelijk bestel programma.

goede spullen en heel snelle levering.

verbazing wekkende snelle levering.

heel goed

mooie prijs voor de materialen. snelle verzending. altijd goed geregeld.

Snel, compleet en goed

Goede website, compleet pakket, scherp geprijsd en snelle levering. Kortom voor eerste bestelling geplaatst en ben zeer tevreden.

Leveren zeer snel de juiste bestelde spullen, van passende/ juiste kwaliteit. We worden correct op de hoogte gehouden van het verloop, klasse

Snel en goed( koop)

goede service fijne mensen

als er wat is kun je altijd bellen. mensen denken mee en zijn fijn om mee te werken

gewoon goed

Snelle afhandeling

is goed

is goed

Krijgt wat je bestelt

Zeer goed snele levering

Snel en vlot geleverd wat besteld is

Altijd goede service en snelle verzending. Fijn contact bij vragen en als iets niet op de site staat, kan het vaak tóch geleverd worden. Wij zijn fan van Techwinkel!

overzichtelijke website, snel geleverd

goed product, binnen enkele dagen geleverd, makkelijke te vinden op de website

Het is gemakkelijk bestellen en gevolg door een snelle levering

Goede ervaringen met een snelle levering van veel producten uit een groot assortiment.

Volgens afspraak.

Snelle reactie en keurige levering volgens afspraak

Prima bedrijf. Hebben veel op voorraad en snel geleverd.

Fijne samenwerking

Zijn correct

Veel keuze in bevestigingsmateriaal.prijzen zijn goed en je kunt je bestelling al snel ophalen.

Altijd snel leverbaar.

Ga zo door

Goede service ik mis wel sluitingstijd voor zelf afhalen Thuis bezorgen laat nog wel eens voor problemen zorgen

Snel geleverd grote voorraad

Relatief goedkoop snelle service , snel contact telefonisch

Betrouwbare winkel !

Wij zijn al 4 jaar klant bij Techwinkel en zijn zeer tevreden over de kwaliteit en prijzen. Onze zaak bevindt zich in Zweden en er is geen bedrijf hier wat kan concurreren met Techwinkel.

Dik tevreden!

Snelle service en doordat je kunt afhalen heb je snel beschikken over de bestelde artikelen.

Goede prijzen, snelle levering en super service

Ik had veel verschillende schroeven besteld voor een zeer scherpe prijs. Deze werden snel verstuurd, eigenlijk iets te snel want er zou op die dag niemand aanwezig zijn. Na een telefoontje levering gewijzigd naar een andere dag. Super service

Over Techwinkel.nl

U heeft het goedkoopste adres gevonden voor al uw bevestigingsmateriaal. Wij leveren al het mogelijke bevestigingsmateriaal tegen de allerscherpste prijs en van een zeer goede kwaliteit..