Er wordt snel en met de nodige ervaring gewerkt.

De werknemers weten wat ze doen en hoe zij dat doen. Zij zijn goed op elkaar ingespeeld en zeer beleefd naar de bewoner toe. Er wordt opgeruimd zodat alles ook netjes wordt achtergelaten. Daarbij zijn het plezierige mannen in de omgang.

Top werk geleverd

Top werk geleverd en niets negatiefs op aan te merken.

Strak resultaat en vriendelijk personeel

Erg klantvriendelijk, korte lijntjes en netjes werk. Het mooie is dat diegene die komt inmeten ook degene is die komt monteren.

Snelle levering en netjes geplaatst

We hebben de doeidelen laten bekleden van onze jaren 30 woning. De afwerking is netjes gedaan en snelle service. We zijn erg tevreden.

Wij zijn heel tevreden, alles is top en perfect!

Snel, Perfect, Top. Zeker aan te raden!

Goede service en nette afhandeling

Goede, snelle en nette afhandeling

zeer klantgericht prima

Vakwerk

V

Uitstekend werk geleverd

Vanaf de eerste afspraak een duidelijk en helder en professioneel advies. Korte levertijd en komen afspraken na en vragen tussendoor of alles naar wens is. Als ze iets tegenkomen, wat eventueel aangepast moet worden, geven ze aan wat de mogelijkheden zijn en vragen daarna hoe de klant het uitgevoerd wil hebben. De communicatie is zeer goed. Het monteren gebeurd door vakmensen en het resultaat is geweldig.

Zeer tevreden!

Onlangs hebben ze bij ons de boeibeplating vervangen bij onze jaren 30 woning. Wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat en de service. Nogmaals dank!

Een prettig en kundig bedrijf.

Goed en eerlijk advies vooraf. Uiterst vriendelijke en kundige monteurs. De boeibeplating is zeer netjes en strak aangebracht. Kortom, ik beveel dit bedrijf bij een ieder aan.

Perfecte communicatie en montage ziet er strak uit.

Ben netje geholpen. Kost wat, maar zijn we ook van schilderen af.

Top bedrijf!

Betrouwbare en goede bedrijf! Zeer netjes werk geleverd. Komen afspraken na. Aandacht en goede communicatie met de cliënt. Afspraken over prijs staan vast. Geen extra kosten achteraf. Geen vooruitbetaling. Kort om erg goede bedrijf.

Alles volgens plan uitgevoerd.

Door vakkundig en plezierig personeel zijn de werkzaamheden goed en netjes uitgevoerd. Problemen werden vakkundig opgelost en het eindresultaat is zoals het vooraf was afgesproken. Zeer tevreden over het resultaat.

Prima bedrijf .Zeer tevreden .goede vakmensen prettig in de omgang. Een aanrader

Wij zijn heel tevreden!

Goede service en vakmensen. Wij zijn heel tevreden over het resultaat!

Géén valse beloftes alles volgens afspraak

Betrouwbaar vakmanschap en alles samen langs gelopen

Uitstekend bedrijf!!

Boeibeplating.nl is bij ons geweest en hebben prima werk geleverd! Ik ben heel tevreden met het eindresultaat. Zeer vakkundig geholpen en houden rekening met de wensen die ik had. Toen na plaatsing bleek dat de achterdeur niet meer helemaal open kon werd direct de timmerman erbij gehaald en hebben ze het probleem meteen weten op te lossen, top!! Ik raad dus iedereen dit bedrijf ten zeerste aan.

Nette en adequate service

Positieve ervaring met boeibeplating.nl. Maurice is erg vriendelijk en nuchter en geeft duidelijk advies. Medewerkers voor het plaatsen waren erg vriendelijk. Je hoeft niet thuis te zijn tijdens de montage, ideaal. Er was in eerste instantie even miscommunicatie over het wel/niet meenemen van 2 onderdelen maar dit is na snel telefonisch contact alsnog direct opgelost, top!

Fijne communicatie met een top eindresultaat

Vanaf het eerste gesprek en advies tot aan de oplevering helemaal top. Eerlijk en duidelijk advies over de boeidelen van de keuken. Alles snel geregeld en goed geplaatst door een vakkundige en nette monteur. Kortom zeer tevreden.

Een moeilijke klus uitstekend geklaard

Ondanks de moeilijk bereikbare gevel is Boeibeplating de uitdaging aangegaan. Het resultaat is mooier dan wat ik in de omgeving zie. Boeibeplating is ons terwille geweest in de prijsopgave.

Goede service en topafwerking!

Super blij met het eindresultaat. Snelle offerte, en snelle plaatsing.

Superblij met het eindresultaat!

Superblij met het eindresultaat. Nette vakmensen, werkten keihard ondanks de enorme hitte. Ik kan boeibeplating.nl iedereen aanbevelen.

No nonsens bedrijf

We wilden kozijnen en boeiplanken vervangen. Alleen het kozijn werd ons door de plaatselijke kozijnen leverancier afgeraden en doorverwezen naar Maurice voor de boeiplanken. Voorgelegd wat we wilden en hij heeft het plan bijgeschaafd. Kortom: Vriendelijke man met ideeën en 1 doel: klanttevredenheid, en dat is gelukt.

Ik ben goed en deskundig geadviseerd en de boeibeplating zijn door 2 aardige, ervaren en deskundige monteurs geplaats. Top!!!