Zeer tevreden!

Zeer tevreden met de keralit gevel!het bedrijf heeft mooi en snel werk geleverd!

Top, het overtrof onze verwachting.

Het was een grote klus. Boeiplanken, plafond van overkapping, pilaar en tenslotte alle vensterbanken. Van meet af aan duidelijke communicatie. Snel actie, weten waar je aan toe bent. Ervaren vaklui die er verstand van hebben en soms puzzelen om het mooiste en het beste resultaat te krijgen wat bij ons helemaal gelukt is. Tijdens de werkzaamheden kwam bij ons het idee om de buitenvensterbanken met hetzelfde materiaal te bekleden. Er wordt meegedacht en direct actie ondernomen. Al met al, het eindresultaat is prachtig en we zijn er zeer blij mee.

Verrassend mooi en duurzaam stukje vakwerk

Boeien en dakgoten bekleed met vakkundig gezet aluminium. Het ziet er perfect uit, een bijna helemaal naadloos strak oppervlak dat ik ook nooit meer hoef te schilderen. En dan ook nog eens 15 jaar garantie! Zeer netjes gemonteerd door twee heren die ook nog eens alles netjes schoon hebben achtergelaten. Heel blij met onze keuze. Kunnen wij iedereen aanraden.

Heldere afspraken en goed werk

Vanaf het eerste contact een goed gevoel en daar uiteindelijk geen spijt van gehad. Heldere communicatie en snel en goed uitgevoerd!

Super mooi geworden

Wij waren zeer verrast dat wij al zo snel werden geholpen. Wij hebben veel informatie ingewonnen bij andere bedrijven. Veel verschillende informatie gekregen en prijzen. Super bedrijf en vriendelijke monteurs. Ga iedereen het aanbevelen.

Vakwerk

Betrouwbaar in haar afspraken, vakwerk en vakmensen die mee denken.

Zeer professioneel

Fijn bedrijf om zaken mee te doen ,goed bereikbaar, professioneel,en een fantastische nazorg probleempje was binnen 2 dagen opgelost.

Geen klachten

Gezellige vakmensen die weten waar ze over praten. Na de montage betalen is ook prettig.

perfect uitgevoerd en supersnel geleverd.

na aanvraag prijsopgave snel contact en inmeten, in 1 dag windveren en boeien van onze schuur gerenoveerd door de vakmensen van Maurice. Klasse service!

In drie dagen tijd is de klus naar tevredenheid geklaard.

Het bedrijf levert goede kwaliteit en komt de afspraken na. Ook wordt meegedacht in het vinden van een goede oplossing om het zo veilig mogelijk te doen. Het ziet er heel mooi uit, nu het klaar is.

Klantvriendelijk en sociaal

Zie bovenstaande en correcte manier van omgang en gedrag.

Mijn beoordeling is kort en krachtig…….. Strak werk afgeleverd

Aanrader

5 sterren geef ik niet want dan is een bedrijf feilloos. Alhoewel ik geen verbeterpunten heb ontdekt daag ik andere klanten uit deze te vinden. Afspraken worden nagekomen, een probleempje wordt ad hoc opgelost, vriendelijke,betrokken en vakbekwame medewerkers, restvuil wordt opgeruimd, werkzaamheden zijn strak uitgevoerd en als bonus hebben ze de steiger even laten staan zodat wij het zolderraam konden verven. Misschien toch 5 sterren........

Superrrrr

Vanaf het eerste contact tot en met de plaatsing van het product super tevreden! Ik kan het iedereen aanraden!

een in alle opzichten betrouwbaar bedrijf

De firma Boeibeplating uit Enschede heeft bij ons de buitengevel gerenoveerd/geïsoleerd met respectievelijk Keralit en Unilin. Zowel het voor- en natraject, als de uitvoering liepen gesmeerd; open en duidelijke communicatie, flexibiliteit, afspraken nakomen, opgeruimde werkplek, vakbekwame en keurige mensen. Bovendien was de prijs/kwaliteit verhouding prima. Kortom wij kunnen Boeibeplating zeer zeker aanraden!

Kwalitatief een mooi stukje werk geleverd door vakmensen.

Complete houtwerk bovenbouw van mijn woning laten vervangen door Keralite panelen. Het totaal is een schitterend geheel geworden. Boeibeplating is een professioneel bedrijf en prettig om mee te werken en komen gemaakte afspraken na. Wij zijn erg blij met het resultaat , bedankt !

Professioneel, kwaliteit vakwerk met oog voor detail.

De uitgevoerde werkzaamheden kunnen niet beter omschreven worden dan in de bovenste regel samengevat. We zijn erg blij met het eindresultaat en de manier van het "blind" aanbrengen van de onder-, en zijbeplating; een goed doordacht concept (schroeven niet zichtbaar). Héél mooi, en voor de toekomst van het onderhoud af.

Professioneel en kwalitatief bedrijf!

Een aantal weken geleden heeft Boeibeplating.nl bij ons in Apeldoorn een redelijke klus uitgevoerd. Dit is binnen het afgesproken tijdbestek op uitstekende wijze uitgevoerd. Ook het personeel is professioneel in het uitvoeren van hun werk. Daarnaast zijn het allemaal prettige mensen om mee samen te werken. En ... laten wij een heel belangrijk aspect niet vergeten! Boeibeplating is een betrouwbaar bedrijf. Ze komen hun afspraken na en kunnen zo nodig ook goed omgaan met kritiek. Kortom .... een AANRADER!

Echt vakwerk.

Hardwerkende mensen die prima resultaat leveren volgens afspraak.

Vakkundig mooie boeiboordbeplating naar tevredenheid aangebracht.

De boeiboordbeplating is vakkundig aangebracht.

Snelle service

De mannen van Boeibeplating.nl willen graag meedenken met de klant. Ik heb de snelle service als zeer prettig ervaren.

Vakmannen!

De heren hebben hun werk zeer netjes gedaan. We hadden niet durven hopen dat het zo mooi zou worden. Alles volgens afspraak. Bedankt!!!!

Mooie kwaliteit, snelle levering

Alles snel geregeld en uitgevoerd, strak en netjes geleverd!

Mooi en strak resultaat.

De medewerkers van Boeibeplating hebben bij ons mooi en strak werk geleverd. Top! wij zijn er erg blij met het resultaat, bedankt!

goed en snel geleverd

goed en snel geleverd