Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Mijn rij-instructeur, Wouter Molenaars, heeft mij in om en nabij 5 maanden compleet klaargestoomd voor mijn rij-examen die ik in een keer gehaald heb. Prima rijschool!
Beveelt aan
17 December 2019
Tim
Naarden
Door de soepele tijden kon ik mij vaak inplannen. Ik had zelf nog nooit in een auto gereden. Maar door de lessen en hulp van de instructeur heb je het zo door. Ik heb mede daardoor in 3 maanden mij rijbewijs gehaald.
Beveelt aan
10 December 2019
Lars
Muiderberg
Van mezelf twijfel ik veel in het verkeer maar bij Jan ter Beek. Werdt ik goed ondersteunt en geholpen.De service is bij Jan ter Beek super goed heb nog nooit problemen gehad.
Beveelt aan
5 December 2019
Gabriël
Bussum
Heb in 15 lessen me rijbewijs via jan ter beek gehaald ook de theorie curces is heel goed
Beveelt aan
28 November 2019
Tommy van Loon
Bussum
Top rijschool! De lesplanning was duidelijk en de lessen konden snel achter elkaar ingepland worden. De lessen van Wouter waren erg leerzaam en daarnaast super gezellig met leuke gesprekken. Ik ben echt super tevreden over Jan ter Beek en raad dit ook aan iedereen aan.
Beveelt aan
28 November 2019
Dide
Bussum
Ik heb heel veel geleerd van Hans, hij heeft mij echt oprecht goed leren auto rijden, ondanks ik af en toe niet even gemotiveerd was, zat hij wel altijd naast mij met een glimlach. Ik heb ook erg veel gelachen. Nu mijn rijbewijs in een keer gehaald, ik ben hans en de rijschool erg dankbaar voor hun geduld met mij.
Beveelt aan
22 November 2019
Joëlle
Huizen
Wat ik erg fijn vond was dat Hans Janssen voor een prettige sfeer zorgde waardoor ik mij op mijn gemak voelde en wat het leerproces alleen maar makkelijker maakte. Vragen beantwoordde hij maar al te graag en hij gaf mij de ruimte om zelfstandig nieuwe manoeuvres uit te proberen. Als deze fout gingen bleef hij rustig en oefenden we net zo lang door tot ik het onder de knie had. Met veel trots en dank aan Hans ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn praktijkexamen!
Beveelt aan
21 November 2019
Merel
Bussum
Het autorijden met Hans Janssen was heel fijn. Hij benaderd je op een rustige manier wanneer je de volgende keer het beter anders kan doen. Ook had ik hele fijne gesprekken met Hans in de auto! We hebben heel veel gelachen maar we konden ook over serieuzere onderwerpen praten. Ik heb geen 1 keer tegen het autorijden opgekeken. Als ik aangaf dat ik iets moeilijk vond was het geen probleem en deden we het nog een paar keer. Dan kreeg ik goeie tips. Hans gaf ook veel complimentjes als het goed ging!
Beveelt aan
24 October 2019
Chayenne schaap
1274 HK Huizen
De lessen waren altijd erg leerzaam. Ik kon aangeven aan mijn instructeur wat ik wou oefenen en waar ik nog een beetje onzeker over was. Erg leuke routes die je rijd, en het was altijd fijn om hierna te evalueren. Het plannen van de lessen ging altijd heel makkelijk, er werd rekening gehouden met bijvoorbeeld schooldagen en school vakanties.
Beveelt aan
18 October 2019
Raneen
Bussum
Afgelopen week heb ik mijn rijbewijs gehaald! Ik heb gehad bij hans janssen! Echt super blij dat ik bij hem mijn lessen had! Hij legt alles heel goed uit, blijft rustig en is ook nog is onwijs gezellig in de auto! Ik wil iedereen van Jan ter Beek bedanken en vooral Hans! Ga onze lesjes missen.
Beveelt aan
17 October 2019
SachA
Blaricum
Eerst begonnen bij Fons en daarna over gegaan naar Pierre. Bij beide hele prettige lessen gehad. Goede gesprekken en gezellige ritjes, en met een goed resultaat!
Beveelt aan
1 October 2019
Jana
Bussum
Ontzettend blij want ik ben in één keer geslaagd!!! Dit allemaal dankzij Maarten-Jan. De lessen waren erg leerzaam en gezellig! Hij legt alles rustig uit dus dat is top! Ook de theorie cursus is een aanrader!! Kortom ik kan iedereen deze rijschool aanbevelen.
Beveelt aan
29 September 2019
Isa
Ankeveen
de lessen waren erg leerzaam en erg gezellig.
Beveelt aan
17 September 2019
Jeroen
Loosdrecht
Ontzettend blij want ik ben geslaagd voor mijn rijbewijs! En dit allemaal dankzij Jan ter Beek maar vooral door mijn rij-instructeur Pierre die met zijn directe en duidelijke manier van lesgeven (en heel veel geduld haha) mij heeft klaar gestoomd om in een korte tijd en met weinig lessen in 1x te slagen voor mijn auto rijbewijs! Er word echt gekeken naar de leerling zelf en ze stellen je direct op je gemak!
Beveelt aan
14 September 2019
Tamarah
Weesp
Mijn lessen waren bij Hans Janssen. Voorheen bij een andere rijschool les gehad maar bij Jan ter Beek ben ik gaan lessen in een automaat. Had ik eerder moet doen!
Beveelt aan
7 September 2019
Sanne Cop
Bussum
Word goed geholpen en word met je mee gedacht
Beveelt aan
Ik deed mijn praktijk voor mij auto bij Jan ter Beek. Heb super goede lessen gehad en kon op een speciale app het schema volgen. Ook waren de rijlessen erg gezellig en had ik een super aardige instructeur. SO naar Jay-jay !!
Beveelt aan
4 August 2019
Tess
Naarden
Ik in mijn rij instructeur hebben veel gezellige uren doorgebracht in de auto. Soms dacht ik dat ik het nooit zou leren, maar uiteindelijk is het me prima gelukt.
Beveelt aan
2 August 2019
Jip
Kortenhoef
Erg prettige rijschool met duidelijke instructeurs. Fijne auto's om in te rijden en goede begeleiding bij de theorie.
Beveelt aan
31 July 2019
Jeroen
Weesp
Na slechte ervaringen met een andere grote rijschool ben ik overgestapt naar Ter Beek. Dit bleek een uitstekende keuze te zijn aangezien ik na een set goede rijlessen en een ervaren instructeur in een keer geslaagd ben. Een aanrader!
Beveelt aan
30 July 2019
Bo
Weesp
Lekker rustig en goeie uitleg, leuk rijden en ook heel leerzaam, duidelijk verhaal en top service!
Beveelt aan
21 June 2019
Rowan
Eemnes
Echt een top rijschool, ze kijken echt wat het beste voor je is! Aan de balie werd ik altijd perfect geholpen en werd er goed advies gegeven. De grootste aanrader van de rijschool is Hans Janssen, een aardige gezellige man die ook nog is ervoor kan zorgen dat je op een positieve manier wordt klaar gestoomd voor je examen. Al en al een goede rijschool en als ik het nog een keer moest doen, zou ik het precies hetzelfde doen!
Beveelt aan
7 June 2019
Ot
Naarden
Goed geregelde rijschool waar je goed wordt geholpen en goed les krijgt
Beveelt aan
6 June 2019
Hugo
Laren
Ik heb eerder bij een andere rijschool gelest voordat ik bij Jan ter Beek kwam. Het vermogen van de instructeur om mij te analyseren en dit om te zetten naar een plan toewerkend naar mijn rijexamen heeft heel positief bijgedragen aan mijn ontwikkelingsgroei. Ik kan niet anders zeggen dat ze heel professioneel en kundig te werk gaan. Dit heeft absoluut zeer positief bijgedragen aan het behalen van mijn rijbewijs. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen!
Beveelt aan
16 May 2019
Nils
Kortenhoef
Ik heb bij verschillende instructeurs les gehad bij Jan ter Beek. Omdat ik niet een natuurtalent ben was het best een lange weg. Toch waren alle instructeurs geduldig en positief. Heel dankbaar ben ik voor Hans Janssen die mij uiteindelijk naar mijn examen toe heeft geloodst. Hans heeft veel geduld en rust. Hij voelde goed aan wat ik nodig had, gaf me vertrouwen. Dat met de nodige humor en de persoonlijke diepte maakt dat ik (hoe blij ik ook ben dat ik het gehaald heb:) de rijlessen toch zal missen...
Beveelt aan
7 May 2019
Annegreet
Naarden
De Nieuwe Vaart 22
1401GR Bussum
Branch
Onderwijs, Opleiding
Specializations
Training, Coaching
Overige bedrijven