Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Met vlag en wimpel mijn examen op de automaat gehaald in één keer. Goede begeleiding gedurende de hele opleiding. Alle zaken rondom de opleiding zeer uitstekend geregeld. Ik kom zeker nog een keer terug voor andere categorieën op mijn rijbewijs. Dank, rijschool Jan ter Beek!
Beveelt aan
28 April 2023
Rosanne
Bussum
Ik had mijn lessen van Jaap. Met een goede combinatie van duidelijkheid en humor waren de ritten nooit saai, maar toch superleerzaam waardoor ik in 1x slaagde! Echt een aanrader!
Beveelt aan
28 January 2023
Nathanaël
Huizen
Ik rijd bij Hans Janssen en ik ben erg blij met de begeleiding die hij mij heeft gegeven! Ook was de sfeer tijdens de lessen altijd erg fijn.
Beveelt aan
9 November 2022
Nicolas
Hilversum
Ik reed bij Maarten-Jan ter Beek. De rij lessen waren heel goed en inplannen van lessen en opvangen van uitval ging altijd heel soepel.
Beveelt aan
13 September 2022
Christine
Bussum
Ik ben nu ook voor de motor geslaagd en heb weer een mooie tijd gehad met deze rijschool! Ronald is een onvergelijkbaar rustige en professionele instructeur, die jou systematisch opleiding geeft en altijd een veilig gevoel! Echte aanrader:) Dank ook aan Danielle, die veel voor mij heeft gedaan om de rijlessen naar mijn voorkeur te plannen en verplaatsen.
Beveelt aan
13 July 2022
Alex
Bussum
Rijles was altijd heel gezellig, ook al was het 8:00 ‘s ochtends :) Ik heb les gehad van Maarten-Jan ter Beek. Bedankt Maarten voor de top begeleiding en ik zal toeteren als ik je zie! Groetjes, Merel
Beveelt aan
25 May 2022
Merel
Hilversum
Ik heb zelf les gehad van Hans Janssen, altijd gezellige sfeer in de auto en goede lessen op je eigen tempo. Nadat ik de eerste keer was gezakt kon ik makkelijk de rijschool bereiken en werd er meteen een nieuw examen en nieuwe lessen ingepland, erg fijn! Voor het 2e examen heb ik nog in een paar lessen geoefend wat ik lastig vond en ben toen zonder problemen geslaagd. Zeker een aanrader!
Beveelt aan
20 May 2022
Meike
Bussum
Voor E achter B kwam ik bij Jan ter Beek terecht, Duidelijke uitleg en na proefles afspraak gemaakt voor 6 uur + examen. Hans Jansen heeft mij zeer professioneel geholpen, alles rustig uitleggen , oefenen, routes rijden. Hij bevraagt je kritisch en leert je zo zelf nadenken en handelen. Top dag gehad. dank je wel Hans en rijschool Jan ter Beek
Beveelt aan
17 May 2022
Rogier
Baarn
Na 3 jaar mocht ik vorige week eindelijk slagen voor mijn rijbewijs. Vele rijninstructeurs hebben het geprobeerd om mij veilig de weg op te krijgen. Alleen zijn het de meeste niet gelukt...Totdat ik les kreeg van Hans Janssen. Die mij hele goede, leerzame en vooral hele leuke rijlessen heeft gegeven. Een betere rijinstructeur kun je niet krijgen. Als je plezier wilt hebben tijdens de les en goed wil leren autorijden? Dan raad ik iedereen aan om rijles te nemen bij verkeersschool Jan Ter Beek van Hans Janssen! Heel erg bedankt. Gr, Ruben van der Graaf.
Beveelt aan
11 May 2022
Ruben van der Graaf
Huizen (NH)
Goede rijschool, gezellige instructeur en gewenst resultaat! In een keer geslaagd!
Beveelt aan
10 May 2022
Tommy
Bussum
Fijne rij instructeur, ze zijn flexibel voor nieuwe lessen inplannen, helpen goed met het herinneren aan theorie + praktijk inplannen en halen, bereiden je goed voor voor het examen
Beveelt aan
4 April 2022
Fenne
Hilversum
Ik heb een hele positieve ervaring gehad bij de rijschool Jan ter Beek. Ik had les van Maarten Jan wat heel fijn was. Ben ook in een keer geslaagd.
Beveelt aan
22 March 2022
Koen Stadman
Hilversum
Ik had rijles van Maarten.
Beveelt aan
21 March 2022
Quinten
Eemnes
Ik heb meerdere instructeurs van Jan Ter Beek en allen wisten ze mij enorm op mijn gemak te stellen!
Beveelt aan
17 March 2022
Janiek
Penraat
Ik had auto rijles van Hans Janssen en heb heel veel plezier gehad van de rijlessen met hem als instructeur. Ik heb veel geleerd en ook veel gelachen. Echt een top ervaring en in 1 keer geslaagd voor zowel de tussentijdse toets als het praktijk examen.
Beveelt aan
11 March 2022
Stijn
Bussum
Het is een goede rijschool om te leren rijden. Zelf heb ik les gehad van Maarten-Jan. Hij bereid je op een prettige manier voor op het examen en geeft duidelijke tips en aanwijzingen voor verbetering.
Beveelt aan
10 March 2022
Fenna
Naarden
Ik keek veel uit naar rijles, want ik wilde graag mijn rijbewijs en in de auto was het altijd gezellig. Tegelijkertijd heb ik veel geleerd en ben erg tevreden hoe alles was geregeld. Ook met een app voor de planning bijvoorbeeld. Mijn instructeur was Maarten Jan.
Beveelt aan
4 March 2022
Gijs
Naarden
Lessen gehad van Maarten-Jan Terbeek. Hele chille instructeur met goed gevoel voor humor tijdens de lessen!
Beveelt aan
3 February 2022
Wouter Dierick
BUSSUM
Altijd goede service en een flexibele samenwerking. Goede band tussen leraar en leerling. Met Maarten Jan ter beek
Beveelt aan
26 January 2022
Boudewijn
Naarden
Bedankt Maarten-jan!
Beveelt aan
26 January 2022
Boris
Bussum
Erg blij met de goede rijlessen die ik heb gehad en ook blij met de leuke rijles instructeur (Maarten-Jan). Zeker aan te bevelen!!!!
Beveelt aan
26 January 2022
Anna
Naarden-Bussum
Ik had altijd zin in de rijles, goede duidelijke uitleg, na examenroutes altijd achteraf nog een keer doorlopen hoe het ging en wat de foutjes waren, dat was fijn, gezellige sfeer Maarten was mijn instructeur
Beveelt aan
26 January 2022
Lieke
Naarden
Heel veel geleerd, theorie en examen in een keer gehaald. Goede instructeurs die je goed helpen om je examen te halen!
Beveelt aan
26 January 2022
Anouk
Nederhorst den Berg
Ik reed bij Hans. En wat een plezier hebben wij samen gemaakt. Wat ik zo fijn vond aan Hans is dat hij je je eigen gang liet, zolang het natuurlijk veilig bleef. Je leert bij hem echt rijden. Anticiperen op situaties terwijl je nog gezellig over koeien hebt bij wijze van spreken. Hij wordt niet boos, hij kan altijd om je fouten lachen en dat maakt het altijd een feest bij hem in de auto. Hans, ik ga je echt missen! Ook de receptie is geweldig. Ze kijken altijd graag mee naar een goede oplossing. En Daniëlle is echt een gezellige prater. Maar dat is dan weer bijzaak.
Beveelt aan
25 January 2022
Amber
Bussum
Ik reed bij Maarten-jan en voelde mij voor het examen goed voorbereid en vond het ook gezellig in de auto!
Beveelt aan
16 December 2021
Robin
Naarden
De Nieuwe Vaart 22
1401GR Bussum
Branch
Onderwijs, Opleiding
Specializations
Training, Coaching
Overige bedrijven