Laden reviews...
Laden reviews...
29 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reviews geven een duidelijk beeld van een rijschool met ervaren instructeurs en een prettige sfeer. De planning en communicatie worden consequent als positief ervaren, met veel aandacht voor lesplanning en snelle reacties. Klanten merken op dat examenkansen daardoor goed worden voorbereid en dat het leertraject persoonlijk en ondersteunend is.
Heb me hier erg thuis gevoeld, laten je goed weten hoe kwetsbaar je bent op een motor en dus hoe je goed voorbereid de weg op kan.
Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald?
Motor A
Deskundigheid
Service/klantvriendelijkheid
Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen?
Mond op mond reclame.
Beveelt aan
5 February 2020
Bram
Nijmegen
Prima en fijne rijschool, erg laagdrempelig en fijn in communicatie! De te lenen spullen vanuit de rijschool is het enige min puntje, kan en mag iets beter. Het is wat oud.
Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald?
Motor vol vermogen
Deskundigheid
Service/klantvriendelijkheid
Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen?
Aanrader van familie
Beveelt aan
5 February 2020
Martijn
Bemmel
Het was heel fijn dat je de rijlessen kon inplannen bij het kantoor, daar namen ze veel tijd voor het helpen van het plannen van de lessen. Verder hadden de instructeurs veel geduld en een goede uitleg, waardoor je je echt op je gemak voelde. Maar natuurlijk waren het ook leuke lessen en ben ik bij deze rijschool in 1 keer geslaagd!
Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald?
B
Deskundigheid
Service/klantvriendelijkheid
Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen?
Mijn zus heeft hier eerder met succes gelest
Beveelt aan
4 February 2020
Stefan
Nijmegen
Ik adviseer rijschool Paul Lam voor iedereen aan.
Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald?
Ce
Deskundigheid
Service/klantvriendelijkheid
Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen?
Via bekenden
Beveelt aan
3 February 2020
Bas
Oploo
Fijne rij-instructeurs en zeer vriendelijke/behulpzame klantenservice. Ik heb hier fijn gelest.
Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald?
rijbewijs B
Deskundigheid
Service/klantvriendelijkheid
Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen?
Mijn broer heeft eerder tevreden bij jullie gelest
Beveelt aan
3 February 2020
Taminde
Nijmegen
.
Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald?
B
Deskundigheid
Service/klantvriendelijkheid
Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen?
N.v.t.
Beveelt aan
29 January 2020
Sam
Wijchen
super goede ervaring gehad met de rijschool, alles wordt super geregeld en ze zorgen voor rijlessen op top niveau. kortom een aanrader!
Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald?
B
Deskundigheid
Service/klantvriendelijkheid
Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen?
N.v.t.
Beveelt aan
28 January 2020
Quirijn
puiflijk
Top club! Van kundige, enthousiaste en geduldige instructeurs tot een hele behulpzame, gezellige backoffice die er alles aan doet om je met je plannig te helpen. Frits, Remco en Willeke geven je volle aandacht, leven met je mee en zorgen dat je veilig en volop met vertrouwen de weg op gaat. Aanrader om bij alle drie te lessen. Alle drie verschillend maar ze vullen elkaar heel goed aan, waardoor je nog meer goede feedback en tips krijgt. Gezelligheid en lol ontbreken natuurlijk ook niet. Willeke's enthousiasme over het motorrijden is erg aanstekelijk. Haar oprechte betrokkenheid en aandacht verdienen een groot compliment. Dit geldt ook voor lieve Lincy die mij zo goed heeft geholpen met het inplannen van de lessen en de examens. Wat je maar nodig hebt, Lincy regelt het :-) Altijd vrolijk, behulpzaam en gezellig. De rest van de dames natuurlijk ook. Een BIG bedankt voor de hele team voor een goede begeleiding en gezelligheid. Ga vooral zo door.
Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald?
Motor A
Deskundigheid
Service/klantvriendelijkheid
Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen?
Mijn vriend en beste vriendin hebben hier gelest
Beveelt aan
25 January 2020
Biljana
Nijmegen
Een fijn traject doorlopen om mijn rijbewijs B te behalen. Eigenlijk te danken aan de begeleiding van Gerda!
Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald?
B
Deskundigheid
Service/klantvriendelijkheid
Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen?
N.v.t.
Beveelt aan
25 January 2020
Jeffrey
Nijmegen
Frits is echt goede en chille rijinstructeur aanrader om met hem te rijden
Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald?
Moter
Deskundigheid
Service/klantvriendelijkheid
Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen?
Was aangeraden door een vriend
Beveelt aan
23 January 2020
Nassim
Nijmegen
Goede lessen voor de theorie en praktijk.
Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald?
A C
Deskundigheid
Service/klantvriendelijkheid
Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen?
Via werk
Beveelt aan
22 January 2020
Oscar
Nijmegen
Altijd weer fijn om er te komen. Gezellige sfeer, aardige en deskundige mensen. Zeer goede rijschool. Verdiend absoluut mijn aanbeveling.
Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald?
CE
Deskundigheid
Service/klantvriendelijkheid
Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen?
Zie mijn mening
Beveelt aan
20 January 2020
Paul Jansen
ELST GLD
De praktijk was prima. De theorie was een ander verhaal...dit ging nogal moeizaam. (Hier mag nog wel gewerkt worden) Na gereden te hebben met Ton, Henk en Remco heb ik binnen een week (15 lessen) mijn praktijk compleet gehaald. De telefonistes waren zeer prettig om mee te spreken...vooral Lindsy hielp mij telefonisch erg goed. Bedankt voor alles!
Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald?
B rijbewijs
Deskundigheid
Service/klantvriendelijkheid
Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen?
Dichts bijzijnde en volgens horen zeggen een goeie
Beveelt aan
16 January 2020
Joey
NIJMEGEN
Binnen gekomen via de goede ervaringen van anderen. Vanaf de proefles het gevoel gehad dat ik welkom was en er geluisterd wordt naar de leerling. En dat niet alleen naar de woorden die ik uitsprak maar ik kreeg echt het gevoel dat de 3 instructeurs goed konden inschatten wanneer ik het even wat rustiger moest doen of juist wat gas bij moest geven, letterlijk en figuurlijk. Er wordt met je meegeleefd en niet alleen door de instructeurs. Ook het personeel aan de balie is ontzettend hartelijk, medenkend en vriendelijk. Daarnaast zijn de voertuigen netjes onderhouden zo ver ik daar verstand van heb. Ontvangst en het gebouw van de rijschool stralen professionaliteit uit. Een aanrader voor iedereen die motor wil gaan rijden. Door de sfeer in en rondom de hele rijschool kan ik alleen maar denken dat dit voor alle opleidingen geldt.
Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald?
Motor A
Deskundigheid
Service/klantvriendelijkheid
Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen?
Aanraden van andere op basis van goede ervaringen
Beveelt aan
13 January 2020
Michiel
Groesbeek
Fijne rijschool. Ik heb bijna alle lessen van Frits gehad. Hij neemt de tijd, legt alles duidelijk uit en is kritisch als het nodig is. In 1x geslaagd gisteren, dus ik ben blij! Dankjewel hiervoor Frits!
Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald?
Motor
Deskundigheid
Service/klantvriendelijkheid
Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen?
Via via
Beveelt aan
8 January 2020
Loes
Nijmegen
Les gehad van 3 ervaren instructeurs. Het afwisselen tussen de instructeurs heb ik als zeer positief ervaren, omdat de ene vorm van les geven weer bruikbare tips oplevert zowel als de vorm van de andere instructeurs. En je merkt dat ze al een poosje meedraaien op dat vakgebied.
Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald?
A
Deskundigheid
Service/klantvriendelijkheid
Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen?
Mond op mond en internet. Geen spijt van gehad.
Beveelt aan
3 January 2020
Sjoerd
Lent
Hele fijne rijlessen gehad, maar ook de theoriecursus was goed. Hierdoor heb ik zowel theorie als praktijk in een keer gehaald.
Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald?
Autorijbewijs
Deskundigheid
Service/klantvriendelijkheid
Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen?
Deze rijschool zit dichtbij.
Beveelt aan
31 December 2019
Britt
Nijmegen
De rijschool is zeer professioneel en de instructeurs brengen je echt op een hoog niveau qua motorrijden. Ik heb les gehad van zowel Remco, Willeke als Frits, alle drie een andere stijl en dit maakt dat je uitgebreid wordt opgeleid, vanuit verschillende invalshoeken. een uitstekende rijschool en ik zou iedereen adviseren bij rijschool Paul Lam motorrijles te nemen!
Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald?
Motorrijbewijs
Deskundigheid
Service/klantvriendelijkheid
Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen?
goede recensies
Beveelt aan
22 December 2019
Patrick
Nijmegen
.
Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald?
B. BE. Taxi.
Deskundigheid
Service/klantvriendelijkheid
Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen?
Om dat het een goede rijschool is
Beveelt aan
21 December 2019
Dennis
Nijmegen
Bedankt voor de recensie Dennis, veel plezier met je taxi-pas ;-)
Ik vind het oprecht jammer dat ik zo snel mijn rijbewijs heb gehaald, omdat de lessen zo leuk en leerzaam waren. Door de eerste paar lessen een voorkeur op te geven heb ik nagenoeg alle lessen bij Willeke gevolgd. Door haar enthousiasme over het motorrijden ben ik iedere keer met plezier naar de lessen gegaan. Haar rust in communicatie en de feedback die zowel positieve als negatieve punten bevatten heb ik in korte tijd veel geleerd. Door te lessen bij Paullam/Willeke is mijn eigen enthousiasme nog meer toegenomen. Daarnaast is er vanuit de receptie/backoffice heel goed met mij mee gedacht qua planning en benodigde lessen. Waarbij ze speciaal een extra examen hebben aangevraagd en mijn wensen voor dubbele lessen te plannen direct hebben toegepast. Heel erg bedankt voor de fijne tijd, mooie ritten en de hulp die geleid hebben tot het rijbewijs!
Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald?
A(Code 80)
Deskundigheid
Service/klantvriendelijkheid
Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen?
Aangeraden door een vriend
Beveelt aan
20 December 2019
Lotte
Nijmegen
Nou Lotte, wat een warme recensie.. dankjewel!
In het voor-/najaar organiseren we jaarlijks een toertocht met oud leerlingen of wie er mee wilt. Leuk om je daar voor in te schrijven en mee te toeren ;-)
Hou onze website en Facebook in de gaten voor de data.
Goede rijschool met zeer gekwalificeerd personeel Ik ben in september begonnen met het A rijbewijs en in december geslaagd voor alle onderdelen. Ik ben zeer tevreden
Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald?
A
Deskundigheid
Service/klantvriendelijkheid
Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen?
Omdat ze leuke pakketten hebben
Beveelt aan
20 December 2019
Theo
Nijmegen
Dankjewel voor de positieve recensie Theo en voor de overheerlijke taarten. Veel plezier van je rijbewijs A!
veel gelachen en geleerd met als gevolg in 1 keer geslaagd. helemaal top !!!!
Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald?
B-rijbewijs
Deskundigheid
Service/klantvriendelijkheid
Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen?
via mond op mond reclame
Beveelt aan
18 December 2019
Teun
wijchen
Supergoed Teun, je hebt echt je best gedaan ;-)
.Ik mijn man en mijn dochter hebben hier ons motorrijbewijs gehaald. We kijken er met plezier op terug. Fijne instructeurs met duidelijke uitleg en veel geduld. Bedankt voor alles
Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald?
Motorrijbewijs
Deskundigheid
Service/klantvriendelijkheid
Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen?
Omdat mijn man en dochter hier al gelest hadden en heel tevreden waren
Beveelt aan
12 December 2019
Mandy
Gennep
Dank voor het vertrouwen in onze rijschool Mandy ;-)
Zeer professionele instructeurs en personeel, ik heb mijn rijbewijs A in een keer gehaald, dankzij het professionele instructeurs. Bedankt. Een echte aanrader!!!
Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald?
A
Deskundigheid
Service/klantvriendelijkheid
Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen?
Dankzij review
Beveelt aan
4 December 2019
Emil
Nijmegen
Een hele goede rijschool Met zeer ervaren instructeurs
Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald?
C en daarna ce
Deskundigheid
Service/klantvriendelijkheid
Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen?
N.v.t.
Beveelt aan
4 December 2019
Dennis
Nijmegen
Verkeersschool Paul Lam biedt een breed aantal rijopleidingen aan sinds 1961. Vanaf de start zijn we in constant opgaande lijn zowel in omzet als in kwaliteit. Paul Lam staat met 10 instructeurs en 4 administratief medewerkers garant voor een hedendaagse en gedegen opleiding op het gebied van praktijk en theorie. Door ervaring en uitgebreide kennis kunnen wij rijopleidingen aanbieden uit alle categorieën: auto, motor, brommer, taxi, vrachtwagen, autobus en boot.
Molenweg 133
6543VA Nijmegen
Branch
Automotive
Specializations
Rijles, Rijschool
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit