Goede service, goed contact, uitstekende levering. Dank je wel.

Nette afspraken

Netjes de afspraken nakomen Vandaag bellen morgen bestelling bezorgt

Zeer tevreden.

Snelle levering.

Fijne service

Fijne service. Wel erg jammer dat je niet aan kan geven wanneer het pakket aan moet komen. Het wordt gestuurd met 35 weken, maar kon nergens aangeven dat we dan op vakantie waren. Dus nu ergens anders moeten laten leveren en iemand op laten halen. Is toch jammer.

alles is goed gegaan

het ziet er goed uit.

Snelle levering en goed geholpen met het te plaatsen

Zeer tevreden over ontvangen zorg pakket voor knie operatie.

Zeer tevreden over pakket en bezorging.

Vrijdagmiddag een mail gestuurd omdat ik na operatie ipv loopgips gewoon gips gekregen had en zaterdagochtend werd er mooi op de afgesproken tijg een hele fijne rolstoel geleverd door vriendelijk personeel

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden met bezorging.Was binnen enkel dagen en op tijd!

Goed terugkoppeling bij onduidelijkheden

Zeer positief

Geweldig.

Zeer behulpzaam en snelle levering.

Snelle bezorging

Snelle en adequate bezorging van benogdheden! Fijn dat alles direct met. Er Kerri g geregeld wordt

Snel en efficiënt

Na een order te hebben geplaatst kreeg ik al snel een telefoontje wanneer ze konden leveren. Zowel de bezorger als de klantenservice is erg vriendelijk. Elders negatieve ervaringen

Precies wat mijn moeder nodig had.

Mijn moeder miste de fixatieklem van haar rollator. Medicura leverde snel een nieuwe. Dit was in een reguliere winkel niet gelukt.

Snelle bezorging en nette mensen

Goede service maar slecht bereikbaar

Wat mij betreft eigenlijk een dikke 5 sterren, goede service en prijs kwaliteit verhouding. Helaas telefonisch erg slecht bereikbaar. Lange wachtrijen. Maar verder echt toppers!

Fijne service, duidelijke uitleg, hele vriendelijke mijnheer die alles op kwam bouwen en wat het allerbelangrijkste was, onze moeder heeft geslapen als een roosje!

Super service

Onze eerste keer dat we gebruik hiervan maken. Maar zeker geen spijt ervan. Snelle service, goede uitleg door vriendelijke jongeman die hem bezorgde.

Spullen online besteld, op de gewenste datum netjes afgeleverd

Zo makkelijk

Makkelijk en alles in het assortiment

Duidelijk aanbod online. Goede levering. Wel had voor levering iets eerder gecommuniceerd kunnen worden qua levertijd.

vlot geholpen

Doordat ik mijn knieschijf heb gebroken, toch maar om een rolstoel gevraagd. Deze werd de volgende dag netjes thuisbezorgd

Makkelijke site waarop je veel informatie vind, en het is makkelijk te bestellen. Voor zowel het lenen van artikelen en het kopen van artikelen. Levering is snel, vriendelijk personeel.

Jammer

Alles zat los