goede service

Keurig op tijd geleverd.

geweldig!!!

Top service!!!Bedrijf die klanten serieus neemt,het bestaat!

Super,

Toenik doorgaf wat er aan mankeerde werd meteen de volgende dag het anticubi....kussen bezorgd. Ook al was t zaterdag.

Handige website zeer goed.contact met klantenservice

Goed en vriendelijk geholpen!

Goed en vriendelijk geholpen. Snelle levering en goede uitleg.

Goede service, vriendelijke medewerkers

We hadden rolstoel met duw ondersteuning gehuurd. Zo fijn dat kan en wij hebben mooi dagje uit gehad. Zon rolstoel is echt uitkomst dan voel je zelf niet extra bezwaard dat iemand jou moet duwen. Met de ondersteuning hoeft de persoon erg achter weinig te doen alleen steuren.

Zou niet willen missen

Mijn 2de keer dat wat bestel en zonder problemen weer netjes ontvangen .

Perfecte service

Dochter na operatie met beide benen in het gips tot aan knieën . Een rolstoel en bedtafeltje aangevraagd en de volgende dag was dit beide al bezorgd voordat mijn dochter ontslagen was uit het ziekenhuis

Fijn om te horen dat de levering van de rolstoel en het bedtafeltje zo snel heeft plaatsgevonden. We proberen altijd een goede service te bieden, vooral in zulke situaties. Dank voor het delen van uw ervaring.

Medicura levert volgens afgesproken datum en tijd

de bestelde goederen werden op de afgesproken datum en tijd geleverd door een vriendelijk personeelslid. De geleverde goederen zijn van goede kwaliteit en schoon

Fijn om te horen dat de levering volgens afspraak is verlopen en dat u tevreden bent over de kwaliteit van de goederen. Wij waarderen uw feedback zeer en blijven ons inzetten voor een goede service.

5 sterren8

Goed en vriendelijke behandeling

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Helemaal tevreden.

Uitgevoerd na wat er beloofd was.

Fijn om te horen dat u tevreden bent met de uitvoering van onze diensten. Wij streven er altijd naar om aan de verwachtingen te voldoen en waarderen uw positieve feedback.

Snelle levering vriendelijk en goede service

Fijn om te horen dat de levering snel en vriendelijk is verlopen. Wij streven ernaar om een goede service te bieden en waarderen uw feedback.

Top en degelijk materiaal

Dank u voor het delen van uw review.

Behulpzaam, vriendelijk

Mevrouw heeft me goede uitleg gegeven was geduldig en vriendelijk.

Fijn om te horen dat de uitleg en vriendelijkheid u zijn opgevallen. Wij streven ernaar om een prettige ervaring te bieden en waarderen uw feedback.

Snelle levering

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Vlot en zeer klantvriendelijk

Het online bestellen was zeer eenvoudig en de bezorging vlot en bijzonder vriendelijk!

Fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met het online bestellen en de bezorging. Wij streven ernaar om onze service zo toegankelijk mogelijk te maken. Uw feedback is waardevol voor ons.

Goede afspraak gemaakt

Keurig de gemaakte afspraak nagekomen.

Dank u voor het delen van uw review.

We hadden hulpmiddelen nodig voor mijn moeder, in de winkel in Helmond door 2dames fantastisch geholpen en alle andere spullen super snel geleverd . Geweldig

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de service en snelle levering. Wij stellen het op prijs dat u uw ervaring deelt. Uw feedback is waardevol voor ons.

Vriendelijk en behulpzaam kundig personeel!

Service aan de telefoon uitstekend

Had vragen omtrent aflevering En daar werd adequaat op gereageerd

Fijn om te horen dat de service aan de telefoon naar tevredenheid is geweest. Wij streven ernaar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en zijn blij dat uw vragen adequaat beantwoord zijn. Uw feedback waarderen wij zeer.

Er wordt tijd genomen om de vraag goed af te handelen

Er wordt meegedacht en duidelijk uitleg gegeven over de hulpmiddelen die voor mijn hulpvraag nodig zijn. Check voor vergoeding door verzekeraar wordt gedaan. Afspraken worden nagekomen. Bezorging is correct binnen het tijdsblok. Hygiëne van de hulpmiddelen is prima.

Fijn om te horen dat u tevreden bent over de afhandeling van uw vragen en de geleverde service. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Uw feedback is waardevol voor ons.

zeer behulpzaam en meedenkend.

Vriendelijk, geduldig, behulpzaam en snelle levering.

Fijn om te lezen dat u een positieve ervaring heeft gehad. Wij streven ernaar om behulpzaam en meedenkend te zijn, en waarderen uw feedback. Het doet ons goed te horen dat de levering naar wens was.

We hebben de spullen die we nodig hadden in bruikleen, maar zijn er heel blij mee en erg mee geholpen.

Fijn om te horen dat u tevreden bent met de geleverde spullen en dat ze nuttig voor u zijn. Wij waarderen uw positieve ervaring en blijven ons best doen om onze service te verbeteren.

Excellent

Besteld online, binnen paar dagen gebracht. Melding wanneer. Op de juist plek in elkaar gezet. Afleverbon erbij. Dus.., alle complimenten voor jullie

Het is fijn om te horen dat u tevreden bent over de bestelling en levering. Wij streven ernaar om een prettige ervaring te bieden en waarderen uw positieve feedback. We hopen dat u nog veel gebruik kunt maken van onze diensten.

Bedrijfsgegevens

Magnesiumstraat 7

6031 RV Nederweert

088 007 1100

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.