Keurig netjes alles afgeleverd en uitleg gekregen

Zeer tevreden over de geleverde spullen en het bezorgen ervan. Alleen jammer dat bij de rolstoel geen houder is geleverd voor de krukken. Maar verder perfect.

snelle afhandeling

snelle en vertrouwde afhandeling

Super snel top

Ben zeer tevreden hoe snel er geleverd word. Top geregeld met n top service

Erg snel afgeleverd en geen uitleg gekregen

De rode lijn klopt niet, loopt scheef. Gaf een signaal maar dat heb ik wel kunnen verhelpen. hoogte van de handgrepen moeten verlagen. De scheve rode lijn van de sensor krijg Ik niet verholpen.

Wij begrijpen dat het niet fijn is als een product niet voldoet aan de verwachtingen. Het spijt ons te horen dat u problemen ondervindt met de rode lijn op de sensor. Wij waarderen uw geduld en begrip in deze situatie.

Artiekelen tegen afspraak in geleverd

Telefonisch contact gehad dt 2 van de 4 artiekelen die besteld waren door dw thuiszorg niet nodig waren. Deze Ijn desondanks to hbgelevwrd

Wij betreuren uw ervaring en begrijpen dat dit niet naar verwachting is verlopen. Uw feedback is belangrijk voor ons om onze service te verbeteren. Wij nemen binnen enkele dagen contact met u op om de situatie te bespreken. Excuses voor het ongemak.

Bedankt voor uw feedback.

Fijne en snelle bezorging.

Alles prima en goed op tijd en niet te vergeten een plezierige bezorger.

Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de bezorging. Uw positieve ervaring is voor ons een bevestiging dat we op de juiste weg zijn. Wij waarderen uw feedback zeer en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

vind ik heel prettig en heel netjes.

is heel netjes bezorgt en geplaatst de persoon die het bed bracht was ook heel netjes en deed zijn werk goed.

Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze service en het plaatsen van het bed. Uw positieve ervaring is voor ons erg waardevol. Dank voor uw feedback!

Meedenkend met de klant

Prettig contact en betrouwbare afspraken

Dank voor het schrijven van een review.

perfecte vriendelijke sevice

werd heel prettig en deskundig geholpen

Wij zijn blij om te horen dat u onze service als prettig en deskundig heeft ervaren. Uw positieve feedback wordt zeer gewaardeerd. Dank voor het delen van uw ervaring!

Klantvriendelijk en goede service

Bedankt voor uw review.

Heel erg goed

Zeer vriendelijk en correct geholpen ,de medewerkster aa de telefoon en begreep precies wat ik nodig had.

Wij zijn ontzettend blij dat u zo tevreden bent over onze service. Het is voor ons altijd belangrijk om te horen dat we onze taak naar behoren uitvoeren. Dank voor uw positieve beoordeling.

Snelle levering en top materiaal

We willen u graag bedanken voor het plaatsen van uw review.

Goed geholpen, goede uitleg, nette en vriendelijk medewerker!

Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service en de ervaring die u heeft gehad. Dit is precies waar wij naar streven bij Medicura. Dank voor uw positieve beoordeling!

In verband met een heupoperatie kon ik niet meer naar buiten zonder rolstoel. Door het makkelijke aanvragen en snelle levering heb ik ook van de zon kunnen genieten.

Wij zijn blij om te horen dat u zo positief bent en dat de snelle levering u in staat heeft gesteld om van de zon te genieten. Wij waarderen uw feedback.

lange levertijd

de levertijd is erg lang. de chat ging ook niet vanwege drukte. mailadres gegeven, geen antwoord.

Wij begrijpen dat de levertijd en de communicatie niet naar wens is verlopen. Uw ervaring helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren. Wij zullen binnen enkele dagen contact met u opnemen om dit verder te bespreken.

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf, mooie website, en niet duur

Wij waarderen het enorm dat u uw positieve ervaring met Medicura deelt. Het doet ons goed om te horen dat u tevreden bent over onze website en prijsstelling. Uw feedback is waardevol voor ons. Dank voor deze mooie beoordeling!

Eerste bestelling voor mijn vader gedaan. Het kon de dag erna al geleverd worden. Zeer vriendelijke en behulpzame chauffeur die de douchekruk kwam afleveren.

Wij zijn verheugd te horen dat uw eerste ervaring met ons naar tevredenheid is verlopen. Uw positieve woorden over de levering van de douchekruk waarderen wij enorm. Dank voor het delen van uw ervaring.

Slechte rolstoel

Incompetente rolstoel, fijn bezorgd, vriendelijke chauffeur

Wij betreuren het te horen dat de rolstoel niet naar wens is. Uw ervaring met de bezorging en vriendelijkheid van onze medewerker waardeert u positief, wat wij op prijs stellen. Wij streven ernaar om altijd kwaliteit te leveren.

Goeden service

Aardig netjes en behulpzaam en duidelijke uitleg

Wij waarderen uw positieve woorden over onze service en zijn blij dat u onze uitleg duidelijk vond. Uw tevredenheid is ons belangrijkste doel. Ons team streeft er altijd naar om een hoog niveau van hulpvaardigheid en professionaliteit te bieden. Dank voor uw feedback!

Zeer snelle service

We moesten voor mijnman een bed hebben was snel geregeld en bezorgd nu was voor hem het matras niet fijn heeft de Casemanager vandaag geregeld morgen krijgt hij geregeld morgen krijgt hij een ander matras

Wij waarderen uw positieve beoordeling enorm. Fijn om te horen dat de snelle service naar wens was en ook het matras snel vervangen kon worden. Wij doen altijd ons best om ervoor te zorgen dat onze dienstverlening voldoet aan uw verwachtingen.

Een 10

Vlotte levering, de leverancier regelt alles met de ziektekosten verzekering heel prettig. Vriendelijke chauffeur en keurig op tijd.

Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Het is fijn om te horen dat u onze dienstverlening als prettig ervaart, inclusief de punctuele levering. Wij zetten ons in om deze service te blijven bieden.

goed en snel geregeld

je hoefde maar te bellen en werd meteen geregeld met track en trace

Wij zijn verheugd te horen dat u tevreden bent over de snelheid van onze service. Uw positieve ervaring is waar wij naar streven. We blijven ons inzetten om deze standaard hoog te houden. Dank voor uw feedback!

Snel geleverd

Bedankt voor uw review.

zeer goed

telefonisch vriendelijk en adequaat te woord gestaan.

Wij waarderen uw positieve beoordeling en zijn blij te horen dat u de telefonische contactervaring als vriendelijk en adequaat heeft ervaren. Uw tevredenheid is voor ons erg belangrijk. Dank u wel voor het delen van uw ervaring.

Magnesiumstraat 7 6031 RV Nederweert