fantastisch !!

We hebben onze diamanten bruiloft hier gevierd. overdag een samenzijn met vrienden en familie en 's avonds een diner. Alles was uitstekend voor elkaar. Hele vriendelijke bediening, heerlijke hapjes en gerechten, een heel veel persoonlijke aandacht voor iedereen. Alles was mogelijk en geen vraag was te gek. Dank jullie wel allemaal voor de onvergetelijke dag! Jos en Corrie van den Heuvel

Mooie accommodatie met zeer hulpbereide medewerkers en veel service

Wij hebben ons 50 jarig huwelijksfeest in 't Draaiboompje gevierd. Dat was op de zelfde locatie een herhaling van ons 25 jarig huwelijksfeest dat ons toen zeer goed was bevallen. We zijn ook nu weer heel goed geholpen bij de planning en de inrichting van ons feest. Het feest op zich was heel goed verzorgd en het warm / koud buffet was prima van kwaliteit. Wat bijzonder opviel waren de behulpzame en vriendelijke medewerkers! Ook aan onze jonge gasten (klein kinderen) aandacht besteden. Kortom 't Draaiboompje is als feest locatie een aanrader!

Geweldig, fantastische hapjes en uitermate vriendelijke bediening.

De lokatie is prima. De mogelijkheid om nog zelf te versieren. Geen extra kosten voor gebruik van beamer. Zeer lekkere en goed verzorgde hapjes. Prijs kwaliteit is uitstekend. De bediening was super vriendelijk en zorgde ervoor dat niemand iets te kort kwam. Kortom wij waren uitermate tevreden.

Dik tevreden

Goed verzorgd, Goed eten en drinken, fijn personeel

Zou niet anders gewild willen hebben.

Gekregen wat afgesproken was. Niet flauw doen over een gast meer of minder. Vriendelijke en vlotte bediening. Aan eten en drinken geen gebrek, uiteraard bepaald door wat je afspreekt.!! De lokatie was prima, in dit geval het café. Tot nu toe alleen maar lovende reacties van de gasten. Hier kan je gerust een feestje laten organiseren.!!

Geweldig feest gehad!

Prima verzorgd, werd goed meegedacht met onze wensen

Fantastisch

Vanwege een corona-zieke moest het 60-jarig huwelijksfeest in november, 2 dagen van tevoren, worden afgezegd. 't Draaiboompje heeft fantastisch meegedacht. In april hebben we dat alsnog kunnen vieren en genoten van een geweldig feest.

Heerlijk uitje als we in Moergestel zijn

Was weer gezellig Tot de volgende keer Lieve groetjes fam van Uden

Geweldig verzorgd en gastvrij!

Mijn moeder wilde graag een ouderwets gezellig feest met een heerlijk diner voor de hele familie: 25 personen. De Bavarois was top! We hebben genoten van de gastvrijheid, de sfeer en vooral de hartelijkheid van Hariette. Top gastvrouw en iemand die doet wat ze belooft! Heldere offerte en eerlijke prijzen. We komen binnenkort van de kaart eten en hopen nog vaker zo’n fijn feest te vieren.

Geweldig ontvangst, perfect personeel uitstekend eten en een fantastische entourage. Zelfs voor de mensen in een rolstoel is het geweldig.

Tot in de puntjes verzorgd!

‘t Draaiboompje heeft onze bruiloft tot in de puntjes verzorgd! Ze dachten goed mee en hebben er de hele dag voor gezorgd dat niemand iets tekort kwam. Ook alleen maar positieve reacties gehad van de gasten. Zeker een aanrader!

geweldig fijne sfeer

één keer in de ongeveer zes weken hebben we hier met een persoon of twintig een "koffie klets" en worden als zeer gewaarde gasten behandel op een super fijne manier, dank daar voor.

Gewoon perfect

Gewoon perfect. Bediening ,het eten en de entourage gewoon perfect. En de prijs zeer schappelijk

Wat hebben we toch een geweldig mooi feest gehad, iets waar we nog lang op terug kunnen kijken. Jullie bedankt voor al de goede zorgen het was SUPER Groetjes Kees en Nicie

Ons feest was van begin tot eind op en top verzorgd, met verrukkelijk eten.

Na drie keer als gast op een feest bij ‘t Draaiboompje te zijn geweest, wisten wij zeker dat we zelf zo’n feest wilden geven! Wegens corona kon een 50-jarig huwelijksfeest niet doorgaan, maar met 51 jaar probeerden wij het opnieuw, waarbij ‘t Draaiboompje geweldig mee dacht over manieren om dat nu te vieren. Dat betrof vooral het veilig vieren, met ruimte voor veel tafels en afstand. Het eten was voor jong en oud voortreffelijk en daar kregen we veel complimenten van onze gasten, voor. Er was een enorme keus in gerechten en dranken, voor iedereen. De gezellige zaal en de goede bediening droegen bij aan de fantastische sfeer. Kortom, wij kijken met veel genoegen terug op ons feest.

flexibel, vriendelijk, primaverzorgd.

Echt een heel goed verzorgd feest gehad. Leuke zaal, vriendelijk personeel. Vooraf zijn prima afspraken gemaakt. Kan het Draaiboompje aanbevelen voor uw feest. Wordt zeker een succes.

Het kan nergens beter dan bij ut Draaiboomke.

Alles top verzorgd. Warm koud buffet een aanrader. Alles voldoende. Is de schaal leeg en brood is op dan wordt het weer bij gevuld. Waren met 17 personen en ieder vol lof. Wij hebben ons adresje gevonden.

Lunch super goed, lekker, heel verzorgd!!

Makkelijk on-line bestelde lunch was heerlijk en ruim voldoende. Perfect op afgesproken tijd bezorgd. Top!!

Herhaling vatbaar.

Afhaalmenu zag er uitstekend uit. Was goed verzorgt en het waren flinke porties en goede kwaliteit. En....wij vonden het niet duur. De Gamba’s (in saus) en kipfilet met brie is een aanrader. Ook voor feesten en partijen hebben wij bij het Draaiboomke een goede ervaring mee.

Heerlijk gegeten, prima kwaliteit! Dikke aanrader dus...

Heerlijk gegeten, prima kwaliteit! Dikke aanrader dus..

Lekker dichtbij

De thuisbreng service is echt top ;-p

Super restaurant voor bezorgingen tijdens Corona

Precies op tijd afgeleverd. Gerechten allemaal goed op temperatuur. Alles keurig verpakt met sauzen apart. De frietjes lekker doorbakken en krokant. Dikke aanrader Rob Rijnen

Tijdens de coronatijd afhaalmenu's gehaald

En natuurlijk is het zoals altijd bij 't Draaiboompje goed, perfect geregeld en persoonlijk. Je kunt er altijd terecht en er is zoveel keus. Vooral het flexiebele van 't Draaiboompje is van grote klasse.

geweldig lekker

de eerste keer bij jullie gegeten en het was alles wat op de grote kaart staat nu in kleine gerechtjes ,dus hebben we lekker alles kunnen proberen en eerlijk gezegd heb ik niet een gerechtje had wat niet lekker was dus alles een 10 wat smaak en kwaliteit betreft ,echt voor herhaling vatbaar en hopelijk doen jullie dit meer met de kleine gerechtjes. bij deze bedankt en zeker tot de volgende keer

Lekker en goed verzorgde lunch, heerlijk.

Leuke ervaring in een echt brabants kroegje.