Heerlijk feesten in een mooie accommodatie met een geolied gastvrij team

We hebben een super leuk feest gehad in een sfeervolle en goed verzorgde ruimte. Alles keurig en verzorgd. Onze gasten (en wij ook) zijn uitstekend verzorgt met drankjes en heerlijke hapjes. De eigenaresse Harriëtte heeft goed meegedacht in de voorbereiding en niets is haar te veel. Wij hebben daardoor geweldig kunnen genieten! Bedankt!

We hebben een gezellig en goed verzorgd feest gehad.

Fijne omgeving om een feest te vieren. Goede bediening en lekker eten. Voor herhaling vatbaar.

top locatie, goede bediening, fijne samenwerking.

top feest kunnen geven, mede door de uitstekende bediening, het juiste advies voor catering e.d. en de mogelijkheid om de locatie 'eigen' te maken. Dit alles zorgde voor een superavond waar iedereen nog met veel plezier aan terugdenkt...

Geweldig feest!!!!!!

Ontvangen positieve reacties

Geweldig feest gehad

Alles was goed verzorgd en het eten was buitengewoon vele reacties van familie dat het eten zo lekker was

Zeer tevreden, feest georganiseerd zoals afgesproken!

Alle jubilea feesten bij 't Draaiboompje gevierd, dus dat zegt al genoeg. Altijd komen zij afspraken na. Erg tevreden en we kunnen elke keer weer terug kijken op een zeer geslaagd feest!

Top locatie voor een prachtige bruiloft!

Wat zijn wij blij met de locatie ’t Draaiboompje geweest voor onze bruiloft! In juli 2022 zijn we getrouwd bij ’t Draaiboompje en wat zijn we goed verzorgd. Allereerst is het echt een prachtige locatie met een fijne landelijke uitstraling. Daarnaast zijn we erg blij met de behulpzaamheid van Harriëtte, ze dacht heel goed met ons mee en zorgde er echt voor dat wij een top dag daar hebben gehad. Op de dag zelf waren wij zelf iets vergeten en Harriëtte bedacht voor ons snel een oplossing wat erg fijn was. Het personeel op de dag zelf was ook erg enthousiast en vriendelijk. Dus deze locatie is zeker wel 5 sterren waard!

ons feest top geregeld met heerlijk eten en rekening gehouden met dieet

Iedere gast op ons feest was enthousiast en vond het eten erg goed verzorgd.

Geweldige ambiance gezellig

Geweldig eten een 10 bediening een 10 Alles klopte lekker vers en ook nog een plaatje om naar te kijken.

10+ ervaring

Fijne ontvangst bij het doorspreken van het feest, super aardig personeel die ons allemaal kwamen feliciteren voor aanvang van ons feest. Heerlijke hapjes en een super bediening. Wij waren met 60 mensen en kregen echt van werkelijk iedereen terug dat het zo goed verzorgd was allemaal. Grote dank aan t Draaiboompje want dank zij hun service en gastvrijheid hebben wij echt een super leuk feest gehad

Geweldig feest!

Wij hebben onze zilveren bruiloft gevierd met eerst een barbecue buiten onder de gezellige tent en daarna naar binnen voor een super fijn feest. Alles was top verzorgd, fijne bediening en super organisatie. Aanrader!

fantastisch !!

We hebben onze diamanten bruiloft hier gevierd. overdag een samenzijn met vrienden en familie en 's avonds een diner. Alles was uitstekend voor elkaar. Hele vriendelijke bediening, heerlijke hapjes en gerechten, een heel veel persoonlijke aandacht voor iedereen. Alles was mogelijk en geen vraag was te gek. Dank jullie wel allemaal voor de onvergetelijke dag! Jos en Corrie van den Heuvel

Mooie accommodatie met zeer hulpbereide medewerkers en veel service

Wij hebben ons 50 jarig huwelijksfeest in 't Draaiboompje gevierd. Dat was op de zelfde locatie een herhaling van ons 25 jarig huwelijksfeest dat ons toen zeer goed was bevallen. We zijn ook nu weer heel goed geholpen bij de planning en de inrichting van ons feest. Het feest op zich was heel goed verzorgd en het warm / koud buffet was prima van kwaliteit. Wat bijzonder opviel waren de behulpzame en vriendelijke medewerkers! Ook aan onze jonge gasten (klein kinderen) aandacht besteden. Kortom 't Draaiboompje is als feest locatie een aanrader!

Geweldig, fantastische hapjes en uitermate vriendelijke bediening.

De lokatie is prima. De mogelijkheid om nog zelf te versieren. Geen extra kosten voor gebruik van beamer. Zeer lekkere en goed verzorgde hapjes. Prijs kwaliteit is uitstekend. De bediening was super vriendelijk en zorgde ervoor dat niemand iets te kort kwam. Kortom wij waren uitermate tevreden.

Dik tevreden

Goed verzorgd, Goed eten en drinken, fijn personeel

Zou niet anders gewild willen hebben.

Gekregen wat afgesproken was. Niet flauw doen over een gast meer of minder. Vriendelijke en vlotte bediening. Aan eten en drinken geen gebrek, uiteraard bepaald door wat je afspreekt.!! De lokatie was prima, in dit geval het café. Tot nu toe alleen maar lovende reacties van de gasten. Hier kan je gerust een feestje laten organiseren.!!

Geweldig feest gehad!

Prima verzorgd, werd goed meegedacht met onze wensen

Vanwege een corona-zieke moest het 60-jarig huwelijksfeest in november, 2 dagen van tevoren, worden afgezegd. 't Draaiboompje heeft fantastisch meegedacht. In april hebben we dat alsnog kunnen vieren en genoten van een geweldig feest.

Heerlijk uitje als we in Moergestel zijn

Was weer gezellig Tot de volgende keer Lieve groetjes fam van Uden

Geweldig verzorgd en gastvrij!

Mijn moeder wilde graag een ouderwets gezellig feest met een heerlijk diner voor de hele familie: 25 personen. De Bavarois was top! We hebben genoten van de gastvrijheid, de sfeer en vooral de hartelijkheid van Hariette. Top gastvrouw en iemand die doet wat ze belooft! Heldere offerte en eerlijke prijzen. We komen binnenkort van de kaart eten en hopen nog vaker zo’n fijn feest te vieren.

Geweldig ontvangst, perfect personeel uitstekend eten en een fantastische entourage. Zelfs voor de mensen in een rolstoel is het geweldig.

Tot in de puntjes verzorgd!

‘t Draaiboompje heeft onze bruiloft tot in de puntjes verzorgd! Ze dachten goed mee en hebben er de hele dag voor gezorgd dat niemand iets tekort kwam. Ook alleen maar positieve reacties gehad van de gasten. Zeker een aanrader!

geweldig fijne sfeer

één keer in de ongeveer zes weken hebben we hier met een persoon of twintig een "koffie klets" en worden als zeer gewaarde gasten behandel op een super fijne manier, dank daar voor.

Gewoon perfect

Gewoon perfect. Bediening ,het eten en de entourage gewoon perfect. En de prijs zeer schappelijk

Wat hebben we toch een geweldig mooi feest gehad, iets waar we nog lang op terug kunnen kijken. Jullie bedankt voor al de goede zorgen het was SUPER Groetjes Kees en Nicie