Prachtige badkamer/toilet

Onze badkamer/toilet zijn prachtig geworden. Precies zoals wij het in gedachten hadden. Compliment en dank aan ieder die heeft meegedacht en meegeholpen.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via internet

Dat is fijn om te horen! Bedankt voor de hele mooie review en het vertrouwen in ons bedrijf. We wensen jullie heel veel plezier met jullie nieuwe badkamer/toilet 🙂. Team Jan van Sundert

Ruime showroom met veel voorbeeld badkamers en keukens

Na een paar voorbereidende bezoeken een afspraak gemaakt met een van de verkoopadviseurs. Er wordt ruim de tijd genomen om alle wensen en mogelijkheden door te nemen. Daar volgde een passende offerte uit.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Fijn om te lezen dat wij u goed hebben kunnen helpen! Bedankt voor de mooie beoordeling! Team Jan van Sundert

Goed georganiseerd en gecommuniceerd.

Van keuze maken tot levering en nazorg, alles was prima! Wij hebben de renovatie van onze badkamer als zeer positief ervaren, we zijn er trots en blij mee. We hebben gekozen voor een beoordeling van vier sterren i.p.v. vijf sterren omdat er altijd uitdagingen en verbeteringen mogelijk zijn, alleen wij kunnen ze op dit moment niet benoemen. Het klopte allemaal, we zijn erg tevreden over het team van Jan van Sundert en dan met name dhr. Robin Dierks.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Wow, bedankt voor de complimenten. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. 😀👍 Team Jan van Sundert

Zeer slechte after sales service

Als tijdelijke vervanging voor ons composiet keukenblad,wat nog op maat gemaakt moest worden kregen wij een onbehandeld MDF blad wat wij zelf moesten plastificeren om te voorkomen dat hier vet en vocht intrekt.De keuken is 6 Oktober geplaatst en nog steeds zitten wij met dit vieze MDF blad,wat bovendien meeveert waardoor het stuc-en schilderwerk al beschadigd is.Bovendien was na dag 1 de verlichting in het bovenste keukenkastje al stuk,kan gebeuren….Mail gestuurd naar Jan van Sundert,maar weinig begrip.Het kwam er op neer dat we dit allemaal maar voor lief moesten nemen,want dit hoort er nu eenmaal bij als je een (peper)dure keuken laat plaatsen.Tot overmaat van ramp is nu ook een deel van het composietblad verzakt….Wij balen in ieder geval enorm van deze situatie,maar van enige vorm van compensatie wil dit bedrijf niets weten.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via internet

Goedemiddag Erwin, Bedankt voor de feedback. Jammer dat u niet tevreden bent over onze service. Er is inmiddels navraag gedaan bij de service afdeling. Na het plaatsen van uw keuken waren er enkele opleverpunten, waaronder de defecte verlichting en het complexe composieten eiland werkblad welke wij hebben ingemeten. Voor de verlichting hebben we een complete nieuwe set besteld, deze zullen wij bij het volgende bezoek vervangen. Het tijdelijke eiland werkblad welke wij hebben geplaatst is een tijdelijke oplossing om de tijd te overbruggen zolang het complexe ingemeten werkblad nog niet is geleverd. Deze werkwijze is vooraf met u besproken. We begrijpen dat het een tijdelijke situatie is die zo kort mogelijk moet zijn, we zijn echter afhankelijk van fabrikanten en toeleveranciers. We hebben u inmiddels ingelicht dat het binnen afzienbare tijd wordt opgelost. Uw keuken bestaat uit 2 delen (een eiland deel en een recht muur gedeelte), het rechte muur gedeelte van uw keuken daar is het composieten werkblad wel geleverd en gemonteerd. Het advies is dus om dat deel van uw keuken zoveel mogelijk te gebruiken. U heeft het in uw feedback over dat er een composiet deel is verzakt, dit zal dan het rechte deel bij de spoelbak zijde moeten zijn. Onze service afdeling zal u hierover contacteren. Verder geeft u aan dat het tijdelijke mdf blad de aangrenzende muur beschadigd maar dit zal straks niet zichtbaar zijn omdat het nog te leveren composieten eilandblad dikker is dan het huidige tijdelijke werkblad. Team Jan van Sundert

Uitstekende service en goede prijs/prestatie verhouding

Mede door de corona-perikelen is het wat lastig geweest om onze badkamer besteld en geleverd te krijgen, maar door de vakkundige inzet van het personeel en de getoonde flexibiliteit is alles tijdig en naar behoren geleverd. Vooral de mogelijkheid tot meerdere deelleveringen heeft ons zeer geholpen.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat we u goed hebben kunnen helpen. Team Jan van Sundert

ze hebben kwaliteit spullen en goede service.

Netjes alles op tijd geleverd en goede kwaliteit, en als je een vraag hebt staan ze voor je klaar.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Bedankt voor de mooie review en goed om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier met de aankoop! Team Jan van Sundert

Een aanrader voor een nieuwe badkamer

Goed geholpen in de winkel en levering volgens afspraak. Alles is naar wens verlopen!

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende, Via internet

Fijn om te horen dat alles is goed verlopen. 🙂👍 Bedankt voor de positieve review! Team Jan van Sundert

Goed...alles klopt en korte lijnen

Super! Bedankt voor de mooie beoordeling! 😀 Team Jan van Sundert

Ah thanks! 😀💙 Team Jan van Sundert

klantgericht

Je wordt op een nette manier geholpen, adviseurs nemen de tijd voor je, zijn vriendelijk.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Overige

Bedankt voor de hele mooie review! Team Jan van Sundert

Uitstekend van begin tot eind

Goede uitleg en begeleiding bij aankoop van keuken en badkamer door zeer deskundige adviseurs. Ook de leveringen en leverafspraken waren zeer correct. Wij zijn uitermate tevreden en raden Jan van Sundert bij iedereen aan. Vriendelijke groet Corrie en André van Beers.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Ontzettend bedankt voor jullie uitgebreide review! Blij om te horen dat jullie zo tevreden zijn 🙂. Team Jan van Sundert

Prettig geholpen, alles naar wens!

We zijn heel prettig en uitgebreid geholpen en geadviseerd door Machiel. Alles is keurig op tijd geleverd en vakkundig geïnstalleerd door Leon van der Westen, die meedenkt en alles naar wens aflevert.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via internet

Bedankt voor uw uitgebreide review en de mooie beoordeling! 😀 Team Jan van Sundert

Super service van A tot Z

Afspraak met Jordy gemaakt en hij heeft echt de tijd genomen. Denkt goed mee en is totaal niet opdringerig. Ook de levering en de service achteraf waren top. Dus ik alleen maar lovend zijn over Jan van Sundert.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Wat erg fijn om te horen! Bedankt voor de mooie beoordeling. We geven de complimenten door aan Jordy. 🙂 Team Jan van Sundert

goede verkoop en leverafspraken slechte service

goede verkoop en leverafspraken slechte service

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via een bekende

Bedankt voor de review! 👍 Fijn dat u tevreden bent over onze verkoop en levering. Spijtig om te lezen dat onze service niet naar wens is. We doen uiteraard ons best om u te helpen. Maar mocht er verder iets zijn, aarzel niet om contact op te nemen met ons via om@janvansundert.nl. Team Jan van Sundert

Top bedrijf

Fijne mensen, fijne service wat wil je nog meer!

Wow een 10! Bedankt voor de mooie woorden! 😀 Team Jan van Sundert

Heel goed bedrijf.

Je krijgt hier uitstekend advies en grote keuze.Verdient eendikke 10

Bedankt voor de prachtige review. En dank voor de 10! Team Jan van Sundert

Prima geholpen

Goed advies en alles mooi op tijd geleverd

Bedankt voor de mooie review en het prachtige cijfer! Team Jan van Sundert

deskundig personeel met goede begeleiding in de opties.

Alles goed verlopen. Jammer dat de wachttijd voor ons bij de aanleg van de badkamer te lang was. Bij de voorbereidingen van de sauna helaas niet aangegeven dat een krachtgroep en een 220/230 groep aanwezig moest zijn.

Bedankt voor de review. De feedback nemen we weer mee. Team Jan van Sundert

Fijne begeleiding en service

Fijn dat het uitzoeken van een badkamer stap voor stap wordt gedaan en dat je mee kan kijken op een “eigen scherm”. Service naderhand was ook prima, ik kon het overschot aan tegels gewoon terug brengen. Enige minpunt is dat er bij het uitzoeken niet goed rekening wordt gehouden met of dat de badkamer ook in de praktijk zo te zetten is, waardoor de plaatser wel voor de nodige uitdagingen staat!

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Bedankt voor de mooie review en fijn dat het samenstellen van de badkamer zo transparant is verlopen. Het puntje van feedback nemen we weer mee. Team Jan van Sundert

verkoopproces snel, communicatie daaerna zeer slecht

Na het uitpakken van de spullen bleek dat er een douchedeur ontbrak. Na een belletje zou het uitgezocht worden. Heel veel zelf gebeld om te vragen of er al iets bekend was. Vervolgens bleek door een rekenfout van de verkoper het aantal tegels te weinig te zijn. Bij het installeren van de wc bleek de wcbril niet compleet te zijn. En iedere keer wij maar bellen of er al iets over bekend was. Kortom: Slechte service, steeds verwijzen naar elkaar en groot gebrek aan communicatie. Gelukkig was onze installateur , maar die was niet in dienst van Jan van Sundert.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via internet

Goedemiddag, We vinden het erg vervelend dat er intern miscommunicatie is geweest hierover. Ik begrijp dat er inmiddels wel contact is geweest vanuit mijn collega. We gaan met deze feedback aan de slag om te kijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Mochten er verder nog dingen spelen, aarzel niet om contact met ons op te nemen. Team Jan van Sundert

Ruime keus en het vakkundig personeel denkt met je mee

Keuken en badkamer gekocht nog steeds geen spijt van

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Bedankt voor deze top beoordeling. Veel plezier met jullie nieuwe keuken en badkamer! Team Jan van Sundert

Uitstekende service en communicatie

Totale keuken gekocht bij Jan van Sundert. Van begin af aan duidelijke communicatie (levertijd, prijzen, etc.). Goed advisering en goed meedenken met onze wensen. Gelukkig niet het bekende (kansloze) 'keukenspelletje' gespeeld zoals bij andere keukenketens.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Goed om te horen dat de ervaring met ons zo fijn was. Bedankt voor deze prachtige beoordeling. Team Jan van Sundert

Heel goeden netjes geholpen altijdt

Heel goed nu tweede keer keuken bij uw bedrijft gr donna

Bedankt voor de fijne beoordeling. Team Jan van Sundert

Ruime keuze

Ruime keuze

Bedankt voor de mooie beoordeling! Team Jan van Sundert

Perfecte service

Zeer goede begeleiding en uitleg door Roy Plasmans.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Ik ben al vaker geweest

Wow 🙂 Bedankt voor de mooie beoordeling! We zullen het Roy ook laten weten 👍. Team Jan van Sundert