Filters

6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

prima alleen ben ik wel van mening dat als er 1 uur gezwommen wordt dit wel beter voor het kind is.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid v.d. locatie (vervoer)
  • Gastgerichtheid
  • Gastgerichtheid restaurant
  • Kleedruimte
  • Algehele hygiene
  • Veiligheid
  • Zwemles
  • Zwembad
  • Wellness N.v.t.
  • Kinderfeestje (bijv. Discozwemmen) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): tot 12 jaar
  • Hoe vaak maakt u gebruik van het zwembad? 1 keer per week of minder
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Het duurt erg lang voordat ze naar een volgend groep mogen en ook het totale zwemmen totdat ze mogen afzwemmen duurt erg lang. Als ik dit vergelijk met andere zwembaden had mijn zoon nu al zijn b diploma kunnen hebben.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Het zwemles van mijn oudste ging goed en ook nog redelijk snel. De tweede ging ook nog wel.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Misschien moet er eens goed gekeken worden naar de doorloop tijd van het zwemlessen. Ik hoor van meerdere mensen om mij heen dat ze niet meer naar Calluna toe gaan omdat het te lang duurt voordat het kind zijn diploma haalt. Ik denk dat als daar eens goed naar gekeken wordt en er wordt wat mee gedaan, dat daar alleen maar winst voor jullie uit te halen is.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien heb er nog niet op gekeken.
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Dat het niet zo duur is om vrij te zwemmen. Maar als het om zwemles gaat beveel ik Calluna niet meer aan.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Nee

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid v.d. locatie (vervoer)
  • Gastgerichtheid
  • Gastgerichtheid restaurant
  • Kleedruimte
  • Algehele hygiene
  • Veiligheid
  • Zwemles
  • Zwembad
  • Wellness
  • Kinderfeestje (bijv. Discozwemmen) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): tot 12 jaar
  • Hoe vaak maakt u gebruik van het zwembad? 1 keer per week of minder
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Prima!
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? Prima!
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Prettige benadering door personeel
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Kleedtuimtes verbeteren
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Geen idee, nog nooit bekeken
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Positieve ervaringen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

goed

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid v.d. locatie (vervoer)
  • Gastgerichtheid
  • Gastgerichtheid restaurant N.v.t.
  • Kleedruimte
  • Algehele hygiene
  • Veiligheid
  • Zwemles
  • Zwembad
  • Wellness N.v.t.
  • Kinderfeestje (bijv. Discozwemmen) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): tot 12 jaar
  • Hoe vaak maakt u gebruik van het zwembad? 1 keer per week of minder
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? goed
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): leuke zwemlerar(ess)en 3 aparte baden voor zwemles diploma zwemmen wordt perfect verzorgd
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? wanneer er lessen over zijn op de leskaart, zouden deze lessen moeten kunnen worden omgezet in de betaling van het diplomageld of omgezet worden naar een ander kind (binnen het gezin) nu ben je dat geld gewoon kwijt!!!
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien ik heb geen internet
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? zeer tevreden over de zwemlessen mooie baden
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik vraag mij af hoe het mogelijk is dat aan een kind waaraan is gezegd dat het de volgende les naar een volgende groep mag verantwoord wordt waarom het toch niet mag... Meezwemles, mijn kind heeft hier een behoorlijke deuk van opgelopen, want al met al mocht ze pas 3 weken later dan was toegezegd. Verder verbaasde het mij heel erg te ZIEN dat een kind dat in oranje zwom zelfstandig begin van de les bij rood aansloot en daar vervolgens ook is gebleven. Zonder dat iemand dat in de gaten had.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid v.d. locatie (vervoer)
  • Gastgerichtheid
  • Gastgerichtheid restaurant
  • Kleedruimte
  • Algehele hygiene
  • Veiligheid
  • Zwemles
  • Zwembad
  • Wellness
  • Kinderfeestje (bijv. Discozwemmen) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): tot 12 jaar
  • Hoe vaak maakt u gebruik van het zwembad? 1 keer per week of minder
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Heel groot niveauverschil tussen verschillende zweminstructeurs. Qua uitleg, aanleren maar ook wb kinderen in de gaten hebben/houden. Verder vind ik dat de eisen die de ene stelt aan het doorgaan naar een andere kleur hoger zijn dan die een ander stelt.
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? Prima
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): ?
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Hygiëne, vaak vieze vloeren bij kleedruimtes en heel vaak stinkt het er naar urine! Kinderen bij zwemles gericht volgen (noteren!) zodat een evt invaller weet hoe of wat, en duidelijk is waaraan bij een kind gewerkt moet worden en dat ook daadwerkelijk doen.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Nvt.
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Ik vind dat de zwemlessen nu niet op een lijn zitten, en er zweminstructeurs bijlopen die zich niet goed genoeg inzetten voor de kinderen, alleen hun lesje afdraaien. Ik heb het idee dat sommige instructeurs niet capabel genoeg zijn (niet qua papieren) maar wel qua invoelend vermogen om kinderen iets te leren.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Tevreden

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid v.d. locatie (vervoer)
  • Gastgerichtheid
  • Gastgerichtheid restaurant
  • Kleedruimte
  • Algehele hygiene
  • Veiligheid
  • Zwemles
  • Zwembad
  • Wellness N.v.t.
  • Kinderfeestje (bijv. Discozwemmen) N.v.t.
  • Website
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): tot 12 jaar
  • Hoe vaak maakt u gebruik van het zwembad? 1 keer per week of minder
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Goedí
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Zwembad is overzichtelijk, waardoor je je eigen kind eerder met zwemdiploma alleen met vriendinnetjes laat zwemmen.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Het water is erg koud voor kleine kinderen als ze zwemles hebben in wit en geel. Met klappertanden komt ze altijd terug in de kleedkamer. Buitenzwembad zou echt verbetering in kunnen. Dit is echt niet meer van deze tijd.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

goed

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid v.d. locatie (vervoer)
  • Gastgerichtheid
  • Gastgerichtheid restaurant N.v.t.
  • Kleedruimte
  • Algehele hygiene
  • Veiligheid
  • Zwemles
  • Zwembad
  • Wellness
  • Kinderfeestje (bijv. Discozwemmen) N.v.t.
  • Website
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): tot 12 jaar
  • Hoe vaak maakt u gebruik van het zwembad? 1 keer per week of minder
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? goed
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): onze kinderen hebben zwemles met plezier gevolgd.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? de overgang van de zwemlesgroepen verloopt met sprongen. bijv: eerst heel lang in spetterwit, dan in een sprong naar geel. of vanaf dolfijnenwit ineens naar oranje. onze ervaring is dat de overgang dan heel groot is, ineens wordt er verwacht dat je veel kunt. ik weet dat het bij sommige kinderen juist goed is om een duwtje in de rug te krijgen, maar als een kind wat banger is kan het juist afschrikken en krijgt zij een hekel aan zwemles. met als gevolg dat ze weer een tijd blijft 'hangen' in een groep naar mijn idee is het beter om elke groep te doorlopen, dit stimuleert meer omdat je dan sneller naar de volgende groep mag. ik hoop dat u hier iets mee kunt!
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien ik kijk er eigenlijk nooit op
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Jullie zouden wel wat extra publiciteit mogen zoeken voor de leuke extra activiteiten die jullie organiseren, zoals de snorkel cursus en wintersurvival. Ik denk aan flyers en nieuwsbrieven op scholen, en hun schoolkranten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid v.d. locatie (vervoer)
  • Gastgerichtheid
  • Gastgerichtheid restaurant
  • Kleedruimte
  • Algehele hygiene
  • Veiligheid
  • Zwemles
  • Zwembad
  • Wellness N.v.t.
  • Kinderfeestje (bijv. Discozwemmen) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): tot 12 jaar
  • Hoe vaak maakt u gebruik van het zwembad? 1 keer per week of minder
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Goed
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? Goed
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? mond tot mond
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Meeste zwemlerar(ess)en zijn kundig en erg aardig. Uitschieters meester Ronald (leuk, gezellig en motiverend) en de juf die vaak in badjas loopt en haar haar vaak verft (gaat weinig van uit, weet de kinderen niet te stimuleren, maakt ze onzeker door nauwelijks iets te zeggen).
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Niet iedereen aan de balie is aanvankelijk even 'toegankelijk', wel als je er eenmaal een tijd komt. Restaurant is absoluut niet gastgericht doordat het zelfbediening is. Toiletten klein en vaak vies. Totaalbeeld is gedateerd.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Heb ik tot zoverre alleen bezocht voor jullie telefoonnummer.
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Gezellig familiebad.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid v.d. locatie (vervoer)
  • Gastgerichtheid
  • Gastgerichtheid restaurant
  • Kleedruimte
  • Algehele hygiene
  • Veiligheid
  • Zwemles
  • Zwembad
  • Wellness N.v.t.
  • Kinderfeestje (bijv. Discozwemmen) N.v.t.
  • Website
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): tot 12 jaar
  • Hoe vaak maakt u gebruik van het zwembad? 1 keer per week of minder
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Op zich goed. Alleen de wisseling van de badmeesters en juffen per groep is enorm, mijn dochter heeft daar last van en komt daardoor niet verder. (Is bezig voor A sinds oktober 2012 en zit nu in oranje)
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? mond tot mond
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Afkoopsysteem en de lestijden
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Meer aandacht voor bange kinderen en minder verandering que personeel per les
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien redelijk
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? het aanbod van lestijden en de prijs van de zwemlessen
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik wil graag aangeven, dat het niet om de zwemleren persoonlijk gaat. Wij zijn daarover dik tevreden!!; het gaat 'm meer om het systeem!

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid v.d. locatie (vervoer)
  • Gastgerichtheid
  • Gastgerichtheid restaurant
  • Kleedruimte
  • Algehele hygiene
  • Veiligheid
  • Zwemles
  • Zwembad
  • Wellness
  • Kinderfeestje (bijv. Discozwemmen)
  • Website
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): tot 12 jaar
  • Hoe vaak maakt u gebruik van het zwembad? 1 keer per week of minder
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Wij zijn ontevreden. Jammer dat de lessen korter zijn geworden. De groepen zouden worden teruggebracht naar 10 personen, waardoor de doorstroom bevordert zou worden; dit is nooit het geval geweest. Nu zie ik op de site staan: 12 tot 14 kinderen?? Er zijn perioden dat mijn dochter 5 a 6 weken achter elkaar steeds een andere badjuf/ meester heeft. Als ik om me heen mensen spreek, doen de meeste kinderen er nu veel langer over! Ook als er tijdens de meezwemles met de badjuf iets wordt afgesproken wordt daar volgens ons niets van vastgelegd. Bv. in fase oranje weer met bandjes zwemmen is uiteindelijk nooit gebeurd enz.
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? Prima
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? mond tot mond
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Mooi en schoon zwembad. Goede locatie. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijk personeel. Mooie kantine met vriendelijk personeel. Ook voor kleine broertjes/zusjes is er tijdens de zwemles genoeg te spelen in de hal en kantine.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Het zwemlessysteem zou ik graag anders zien. Ik was een aantal jaren terug wel tevreden. Ook begrijp ik dat er tijdens vakanties en feestdagen lessen uitvallen om ook de vakantiegangers de gelegenheid te geven om te zwemmen. Maar de kinderen die op maandag en vrijdag lessen (2e paasdag / 2e pinksterdag / goede vrijdag / vrijdag na Hemelvaart) missen best veel lessen. Ik zou het fijn vinden als er een mogelijkheid kwam om bijvoorbeeld zaterdagochtend vroeg je voor een inhaalles te kunnen inschrijven o.i.d.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Ja, ik kan er alle informatie vinden die ik nodig heb.
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Ik heb "nee" ingevuld. Dit geldt echter alleen voor de zwemlessen. Wel heel jammer; veel van mijn kennissen hebben inmiddels hun kinderen in Putten opgegeven; niet perse door mijn verhalen, maar dit is wel waar het vaak op het schoolplein over gaat en dan hoor je toch wel dezelfde ervaringen helaas. Wat betreft het recreatief zwemmen, kinderfeestjes, discozwemmen, enz.enz. dik te vreden en raad ik iedereen Calluna aan!
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Op het moment waardeloos. Van 17.40 tot 18.00

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid v.d. locatie (vervoer)
  • Gastgerichtheid
  • Gastgerichtheid restaurant
  • Kleedruimte
  • Algehele hygiene
  • Veiligheid N.v.t.
  • Zwemles
  • Zwembad
  • Wellness N.v.t.
  • Kinderfeestje (bijv. Discozwemmen) N.v.t.
  • Website
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): tot 12 jaar
  • Hoe vaak maakt u gebruik van het zwembad? 1 keer per week of minder
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles|AquaFietsen
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Kan beter
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? via internet
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Aardige zwemleraren.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? De duur van de zwemles. Het valt op dat kinderen met een afgekocht diploma veel sneller hun diploma halen dan kinderen die elke maand betalen! Hoor dit van meer ouders
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien !
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Het behalen van de diploma duurt te lang. Mijn jongste gaat straks ergens anders lessen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

soms wat krap ivm school , maar is te doen. Aquarobics tijd perfect!!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid v.d. locatie (vervoer)
  • Gastgerichtheid
  • Gastgerichtheid restaurant
  • Kleedruimte
  • Algehele hygiene
  • Veiligheid
  • Zwemles
  • Zwembad
  • Wellness
  • Kinderfeestje (bijv. Discozwemmen) N.v.t.
  • Website
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): tot 12 jaar
  • Hoe vaak maakt u gebruik van het zwembad? 2 à 3 keer per week
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles|Aquarobics
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Alles komt op z'n tijd , volgens mij kijken jullie heel goed naar de kinderen, en weten wanneer ze weer door kunnen naar een andere groep! Aquarobics is super leuk, Marian is ook gewoon leuk....en heel goed!!!!
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Vreselijk fijn zwembad, we zijn in harderwijk gestopt om hier weer verder te gaan... zwemjuf/meester let goed op elk kind!!! goed gevoel bij dit zwembad
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Ik zou graag wat meer informatie willen over de zwemlessen en hoe het gaat , wat ze wel goed doen wat niet, hoever ze zijn wanneer naar een andere groep , enz, ik dacht dat er een inlog code kwam dat we dat konden bekijken... helaas nog niet
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien ..
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? aandacht aan elk kind!!
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Groot aanbod en mogelijkheid op te ruilen van dag of tijd is prettig.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid v.d. locatie (vervoer)
  • Gastgerichtheid
  • Gastgerichtheid restaurant
  • Kleedruimte
  • Algehele hygiene
  • Veiligheid
  • Zwemles
  • Zwembad
  • Wellness
  • Kinderfeestje (bijv. Discozwemmen)
  • Website
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): tot 12 jaar
  • Hoe vaak maakt u gebruik van het zwembad? 1 keer per week of minder
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Vanaf geel goed
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Badjuffen en meesters zijn positief en kindgericht. Toelichting bij overgang tussen groepen is fijn. Meezwemmen geeft meer inzicht in het leren zwemmen. Verschillende wekenpassen is prettig.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Vaker meezwemmen van ouders. Vaker tussendoor aan ouders benoemen wat er geoefend kan worden. Uitleggen waarom juffen en meesters wisselen van groep.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Ja, telefoonnummer is wat onduidelijk, voor de rest is de meeste info wel terug te vinden
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Kunnen zien van de kinderen tijdens zwemmen, meezwemmen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

meer op de zaterdag

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid v.d. locatie (vervoer)
  • Gastgerichtheid
  • Gastgerichtheid restaurant
  • Kleedruimte
  • Algehele hygiene
  • Veiligheid
  • Zwemles
  • Zwembad
  • Wellness
  • Kinderfeestje (bijv. Discozwemmen) N.v.t.
  • Website
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): tot 12 jaar
  • Hoe vaak maakt u gebruik van het zwembad? 1 keer per week of minder
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? goed
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? via internet
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): aardige mensen jammer dat de bus niet in de buurt stopt
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? meer contact met badjuf
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien ja alles wat ik nodig heb
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? klantvriendelijk veilig altijd mensen die willen helpen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima maar van mij mag het gerust weer terug naar een uur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid v.d. locatie (vervoer)
  • Gastgerichtheid
  • Gastgerichtheid restaurant
  • Kleedruimte
  • Algehele hygiene
  • Veiligheid
  • Zwemles
  • Zwembad
  • Wellness
  • Kinderfeestje (bijv. Discozwemmen)
  • Website
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): tot 12 jaar
  • Hoe vaak maakt u gebruik van het zwembad? 1 keer per week of minder
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Ik vind het niveau waarop zwemles gegeven wordt matig. De methode zou verbetert zijn maar ik vind dat niet vergeleken met 6 jaar geleden en daarvoor toen onze andere kinderen op zwemles zaten. Er wordt weinig gelet op kinderen die al langere tijd in een bepaalde kleur zitten. Dit betekent dat je nu verhalen hoort van kinderen die 2/2,5 jaar over zwemdiploma A doen. Absurd. Mijn kind was watervrij voor hij aan zwemles begon maar heeft toch 17! lessen in wit gezeten.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Calluna is een leuk zwembad. Als gezin hebben wij vele uren doorgebracht in het zwembad.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Zwemles verbeteren.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Prima
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Om vrij te gaan zwemmen wel. Voor zwemles ben ik niet meer positief. Voorheen bij onze andere 3 kinderen was ik dat absoluut wel.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Voor oudere kinderen is het splitsen van wit niet waardevol

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid v.d. locatie (vervoer)
  • Gastgerichtheid
  • Gastgerichtheid restaurant N.v.t.
  • Kleedruimte
  • Algehele hygiene
  • Veiligheid
  • Zwemles
  • Zwembad
  • Wellness N.v.t.
  • Kinderfeestje (bijv. Discozwemmen) N.v.t.
  • Website
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): tot 12 jaar
  • Hoe vaak maakt u gebruik van het zwembad? 1 keer per week of minder
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? oranje
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? prima
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Ik heb het idee, dat er gericht op het kind les gegeven wordt. Fijn dat er iedere 2 weken gekeken wordt of het kind weer door kan naar een volgende groep
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Laat dat meezwemmen per direkt vervallen. Voegt niets toe. Is niet haalbaar met andere (kleine) kinderen thuis. Geeft in de les rommelig beeld. Van de 40 minuten is er dan eigenlijk maar 10 minuten benut. Het is toch al zo jammer dat er niet meer langer lessen zijn. Hierdoor zou ik bij een volgend kind niet meer voor Calluna kiezen. Ben dan vast van plan naar een ander bad te gaan voor zwemles.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien prima zo
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? zie beoordeling meezwemmen en korte lessen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima, ook fijn dat het in overleg mogelijk is om in een andere groep op een andere dag/tijd geplaatst te worden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid v.d. locatie (vervoer)
  • Gastgerichtheid
  • Gastgerichtheid restaurant
  • Kleedruimte
  • Algehele hygiene
  • Veiligheid
  • Zwemles
  • Zwembad
  • Wellness N.v.t.
  • Kinderfeestje (bijv. Discozwemmen) N.v.t.
  • Website
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): tot 12 jaar
  • Hoe vaak maakt u gebruik van het zwembad? 1 keer per week of minder
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? We zijn nog niet zo lang bezig, tot nu toe heb ik positieve ervaringen. Ben heel benieuwd hoe lang mijn zoon er over gaat doen totdat hij zijn A diploma heeft! Het meezwemmen vind ik op zich heel positief, maar mogelijk zou een keer alleen meekijken ook heel prettig zijn. Ik heb toch het idee dat de kinderen zich soms anders gedragen als de ouders in het water zitten. Misschien een idee om het af te wisselen? De ene keer voor de vakantie meezwemmen en een volgende keer meekijken?
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): prettig, overzichtelijk zwembad, vriendelijk personeel.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? soms is het erg krap in de kleedhokjes, zeker als er broertjes/zusje bij zijn.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien prima
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? wel, goede prijs/kwaliteit verhouding.
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Die staan hierboven genoteerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid v.d. locatie (vervoer)
  • Gastgerichtheid
  • Gastgerichtheid restaurant
  • Kleedruimte
  • Algehele hygiene
  • Veiligheid
  • Zwemles
  • Zwembad
  • Wellness
  • Kinderfeestje (bijv. Discozwemmen) N.v.t.
  • Website
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): tot 12 jaar
  • Hoe vaak maakt u gebruik van het zwembad? 1 keer per week of minder
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Op zich prima, vind wel erg lastig om hoogte te krijgen hoever je kind is. Ik vind dat elk kind een kaart overzicht moet krijgen met de punten erop die een kind inmiddels beheerst en nog moet om door te gaan naar een andere kleur. Zo krijg je geen gebel van ouders en ouders hebben een goed beeld wat hun kind kan en zo kan het ook zien of het gauw door is naar een andere kleur. Dat vind ik persoonlijk een punt waar echt naar gekeken moet worden.
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? Ik vind de tijden vanaf 17.00 uur te laat voor kinderen die 4 tot 5 jaar zijn. Ze gaan naar school en zijn hartstikke moe. Daar mag ook naar gekeken worden vind ik persoonlijk.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? mond tot mond
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Dat kinderen goed zwemles krijgen.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? * kaart systeem of digitaalsysteem om te kunnen zien hoever je kind is met zwemmen in de kleuren. * zwemlestijden voor kinderen van 4 tot 5 jaar niet vanaf 17.00 uur. * kinderen die te lang in een kleur groep zwemmen extra aandacht geven op een terugkom moment, zodat het kind bevorderingen kan maken. Het geeft een deuk bij kinderen als ze nog steeds niet doorgaan en andere kindjes wel. Dat geeft geen zelfvertrouwen aan een kind. * zwemjuf of meester mag zich wel laten zien in de kleedkamers aan het einde van de zwemles om eventueel opmerkingen te geven bij een kindje waar het niet zo goed mee gaat of juist wel!. Zodat het kind ergens in verbeterd kan worden, zodat jezelf met je kind meer moet gaan zwemmen om te oefenen. * vloeren van de kleedhokken erg vies.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Prima
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Dat de kinderen goed zwemles krijgen.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

zie hierboven bij verbeter punten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid v.d. locatie (vervoer)
  • Gastgerichtheid
  • Gastgerichtheid restaurant
  • Kleedruimte
  • Algehele hygiene
  • Veiligheid
  • Zwemles
  • Zwembad
  • Wellness N.v.t.
  • Kinderfeestje (bijv. Discozwemmen)
  • Website
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): tot 12 jaar
  • Hoe vaak maakt u gebruik van het zwembad? 2 à 3 keer per week
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? niet zo goed...!
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? dat is prima, en als je een tijd niet kunt, doen ze niet moeilijk om je een andere tijd aan te bieden...
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): onze oudste twee kinderen hebben bij jullie zwemles gehad zonder problemen en binnen twee jaar afgezwommen. een uur zwemles achter elkaar wat heel goed beviel...!
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? onze derde, zit aankomend juni al twee jaar op les en is vorige week pas net door naar geel gegaan. bij vraag waarom, word er altijd gezegd dat we zelf vaker met haar moeten gaan zwemmen. een hele poos heeft ze op woensdagmiddag les gehad van een juf en een stagiaire met maar een groepje van zes kinderen, en nog schoot het niks op. ik vind dat wij betalen voor les, jullie niet de fout bij ons kunnen leggen.... wij zijn een hele poos op vrijdagavond met haar gaan zwemmen, maar nu zitten jullie op vrijdagavond dicht. Mee zwemles, prima, maar ik heb nog twee kleine kinderen, dus meezwemmen lukt niet, ik mag dan wel langs de kant zitten, maar de kleintjes mogen niet mee.... een half uur later is er in het grote bad afzwemmen en zitten er heel veel kleine kinderen langs de kant, ik snap het probleem niet.... we zijn nu begonnen met op zaterdag naar de tips en tops uurtje te gaan, hopende dat dat werkt.... maar met onze vierde zijn we in Nijkerk begonnen met zwemles.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien ja
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? absoluut niet voor zwemlessen....wel voor vrij zwemen.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid v.d. locatie (vervoer)
  • Gastgerichtheid
  • Gastgerichtheid restaurant
  • Kleedruimte
  • Algehele hygiene
  • Veiligheid
  • Zwemles
  • Zwembad
  • Wellness N.v.t.
  • Kinderfeestje (bijv. Discozwemmen) N.v.t.
  • Website
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): tot 12 jaar
  • Hoe vaak maakt u gebruik van het zwembad? 1 keer per week of minder
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Voldoende
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Vriendelijke medewerkers aan kassa en lesgevers
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Geen
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Ja, dat wil ik wil weten kan ik daar vinden. Geen behoefte aan andere info
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Goeie ervaringen in het verleden
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zoals eerder aangegeven meer echte les activiteit bij sommige leraren

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid v.d. locatie (vervoer)
  • Gastgerichtheid
  • Gastgerichtheid restaurant
  • Kleedruimte
  • Algehele hygiene
  • Veiligheid
  • Zwemles
  • Zwembad
  • Wellness N.v.t.
  • Kinderfeestje (bijv. Discozwemmen) N.v.t.
  • Website
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): tot 12 jaar
  • Hoe vaak maakt u gebruik van het zwembad? 1 keer per week of minder
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Redelijk
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? Prima
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Onze zoon heeft altijd plezier van de lessen gehad.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Sommige zwemleraren geven te weinig echt les. Meer instructies en voorbeelden. Ga mee het water in. Ik heb hier eens al wat van gezegd en die gene doet dat nu ook. Als een kind toe is aan een kleinere groep het als leraar sneller aangeven. Ouders weten hier meestal niet van.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Ja
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Ja als het zwemles verbeterd gaat worden zoals hierboven aangegeven.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nvt

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid v.d. locatie (vervoer)
  • Gastgerichtheid
  • Gastgerichtheid restaurant
  • Kleedruimte
  • Algehele hygiene
  • Veiligheid
  • Zwemles
  • Zwembad
  • Wellness N.v.t.
  • Kinderfeestje (bijv. Discozwemmen) N.v.t.
  • Website
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): tot 12 jaar
  • Hoe vaak maakt u gebruik van het zwembad? 1 keer per week of minder
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Goed, ze krijgen goed les.
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? Goed, alleen jammer dat op vrijdag dolfijn wit en geel niet dichter op elkaar kunnen aansluiten. Zit nu vrij lang in het zwembad te hangen.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Aardig en kundig personeel.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? In het witte lesbad mischien spiegels en leuke stickers op het plaffond. Kleinere groepen.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Ja
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Nvt
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Als een kind ziek is of om een andere reden een zwemles niet bij kan wonen dan wordt dat toch in rekening gebracht en daar zou ik graag verandering in zien omdat dit naar mijn mening iet met opzet wordt gedaan!

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid v.d. locatie (vervoer)
  • Gastgerichtheid
  • Gastgerichtheid restaurant
  • Kleedruimte
  • Algehele hygiene
  • Veiligheid
  • Zwemles
  • Zwembad
  • Wellness N.v.t.
  • Kinderfeestje (bijv. Discozwemmen) N.v.t.
  • Website
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): tot 12 jaar
  • Hoe vaak maakt u gebruik van het zwembad? 1 keer per week of minder
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? goed
  • Wat vindt u van de tijden waarop de zwemactiviteiten worden aangeboden? goed
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? via internet
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): laatste les voor de vakantie de zwemles bijwonen als ouder.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Mijn kind zit vanaf December 2013 op zwemles maar ik heb nog geen 1 keer de badjuf kunnen aanspreken hoe het met hem gaat.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien ja
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? de tijdsduur van de zwemles.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid v.d. locatie (vervoer)
  • Gastgerichtheid
  • Gastgerichtheid restaurant N.v.t.
  • Kleedruimte
  • Algehele hygiene
  • Veiligheid
  • Zwemles N.v.t.
  • Zwembad
  • Wellness N.v.t.
  • Kinderfeestje (bijv. Discozwemmen) N.v.t.
  • Website
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): 51 - 60 jaar
  • Hoe vaak maakt u gebruik van het zwembad? 2 à 3 keer per week
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Ik doe aan recreatief zwemmen en dus geen activiteit. Ik moet in de vorige vraag een antwoord invullen maar hier staat dit niet tussen dus maar even zwemles aangevinkt maar dat is het dus niet.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): lekker zwemmen, sauna nemen en uitrusten
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? geen
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien alles staat er op maar het zoeken naar de juiste informatie (bijvoorbeeld tijden) zijn niet direct beschikbaar via een button.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

prima

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid v.d. locatie (vervoer)
  • Gastgerichtheid
  • Gastgerichtheid restaurant
  • Kleedruimte
  • Algehele hygiene
  • Veiligheid
  • Zwemles
  • Zwembad
  • Wellness N.v.t.
  • Kinderfeestje (bijv. Discozwemmen) N.v.t.
  • Website
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): 31 - 40 jaar
  • Hoe vaak maakt u gebruik van het zwembad? Meer dan 3 keer per week
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles|Baby- en peuterzwemmen
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Baby en Peuterzwemmen goede leiding, maar het water is regelmatig veel te koud voor kleine kinderen. Zwemles: Minder positief, je moet als ouder aan de bel trekken om je kind een groep verder te krijgen, het ligt heel erg aan de zwemleiding of een zwemles echt wat toevoegt.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Vanuit baby/peuter zwemmen erg goed verder geholpen door Marianne bij het krijgen van goede zwemles.
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? Kleedruimtes zijn erg verouderd en kunnen wel een opfris beurt gebruiken. Meer terug koppeling over de zwemles.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien ja, over de zwemlessen
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid v.d. locatie (vervoer)
  • Gastgerichtheid
  • Gastgerichtheid restaurant
  • Kleedruimte
  • Algehele hygiene
  • Veiligheid
  • Zwemles
  • Zwembad
  • Wellness
  • Kinderfeestje (bijv. Discozwemmen)
  • Website
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Leeftijdscategorie bezoeker (van u of uw kind): 21 - 30 jaar
  • Hoe vaak maakt u gebruik van het zwembad? 1 keer per week of minder
  • Aan welke zwemactiviteiten doet u of uw kind mee? Zwemles
  • Wat vindt u van het niveau van de zwemactiviteit? Goed
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? ik ben al vaker geweest
  • Omschrijf uw positieve ervaring(en): Ik vind dat het zwembad over het algemeen erg schoon is en de personeelsleden zijn erg aardig
  • Wat zou u anders willen zien/wat zijn volgens u punten waar Calluna zich kan verbeteren? De website vind ik een beetje kaal en niet echt duidelijk.
  • Biedt onze website relevante informatie? Graag toelichtien Over het algemeen wel, al vind ik dat er meer nieuws op de website geplaatst mag worden. Hierdoor komen mensen ook meer te weten over het zwembad, bijvoorbeeld van nieuwe acties etc.
  • Zou u kunnen aangeven wat de belangrijkste reden is waarom u ons wel/niet zou aanbevelen bij anderen? Schoon zwembad, aardig personeel en de prijs/kwaliteitverhouding is goed

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.