Alles oke

Alles prima op tijd en de service was klasse alles smaakte heerlijk klaasse

Super geregeld. Alles op tijd, vers en lekker!

Helemaal top!

Heerlijk vlees, lekkere sausen, vers stokbrood. Prima BBQ op gas, eenvoudig aan te steken. We hebben heerlijk gegeten, er was echt voldoende! Heel fijn dat alles zonder afwassen en schoonmaken weer mee gegeven kan worden. Aanrader!!

Meer dan voldoende van alles, Prima vlees en heerlijke salades, sauzen en brood

Zoals gewoonlijk top!

Hele concept is geweldig! Op de juiste datum en tijd geleverd. Prima vlees en top BBQ gehad.

Prima!

Prima verzorgd, uitstekende kwaliteit, totaalpakket is ideaal

Goed geregeld en verrassend goede kwaliteit!

Vlees was buiten verwachting goed en alles was netjes verpakt en verzorgd. Alles netjes bezorgd en weer opgehaald. Kortom: zeker voor herhaling vatbaar!

Heel tevreden

Heel gemakkelijk en bezoekers zeer tevreden Ook gelukkig genoeg was nog een schotel over Bedankt

Heel goed

Nvt

Wij bestellen al 5 jaar bij jullie, we zijn erg tevreden over de vlees bbq de vis was iets minder en lastiger om te bbq, maar volgend jaar word toch weer besteld bij A - Z. Misschien een tip : de worstjes vinden ze heerlijk kunnen die niet apart bij besteld worden??? Groetjes Nellie Pepels

Dik tevreden

Voor een BBQ met 35 volwassenen en 15 kinderen heb ik een bestelling gedaan. Het bestelproces is erg eenvoudig. Op het laatste moment aanpassen is ook heel simpel. De menu's waren te groot. Ik heb minder eten besteld dan het aantal gasten. En er was nog over. Het vlees was lekker, De pastasalade was verrukkelijk. Ook het stokbrood was erg vers. Als tip wil ik meegeven dat ik het fijn zou vinden dat ik bij de voorkeurstijdstippen het eten zou willen kunnen laten bezorgen tussen 13.00 en 15.00 uur.

Alles goed verzorgd en alles netjes verzorgd. Ik raad het iedereen aan bij meerdere personen hij jullie te bestellen. Iedereen was zeer te spreken over het eten. Bedankt voor de geweldige verzorging.

Weer een mooie ervaring

Voor het eerst weer een bestelling gedaan bij A-Z en de resultaten zijn geweldig. Goede keuze, duidelijke afspraken qua tijd die ook 100% nagekomen worden, en uiteraard heel goed eten. Een prima service, die zeker voor herhaling vatbaar is.

Fijn geregeld!

Makkelijk, lekker en super dat alles notenvrij geleverd kon worden. Bedankt!

Fantastisch

Al jaren bij jullie besteld nog steeds zeer te vrede en blijf ook bij jullie bestellen

Perfect van bestelling tot retour

Het regelen van de bbq ging van het eerste telefoontje tot aan het ophalen super Een opmerking heb ik wel wat betreft de royale optie die in mijn ogen niet royaal was wat betreft salades maar uit eindelijk was het net voldoende

Heerlijk gegeten voor een nette prijs!

Niets op aan te merken, het leveren en ophalen ging soepel en er was ruim voldoende.

Lekker en vers eten

Het eten was fantastisch bezorging keurig verzorgd. Eén minpunt de bbq deed het maar voor de helft. Dat was vervelend voor een groep van 15 personen.

De communicatie rondom ophalen valt erg tegen want afspraken worden niet nagekomen

Wij maken al jaren gebruik van deze service. Tot heden naar tevredenheid. Nu moesten we bijbetalen om er zeker van te zijn dat alles om 15.00 uur aanwezig was. Het ophalen ging mis. Ruim een uur na het aangegeven tijdslot was er nog iemand. Zelf maar gebeld en aangegeven dat we weg moesten. Ik zou dezelfde dag nog terug gebeld worden voor een nieuwe afspraak. Dat gebeurde niet. De volgende dag rond de middag weer zelf gebeld waarna het geregeld werd.

Alles perfect geregeld.

Heerlijk eten, meer dan voldoende en alles op tijd gebracht en opgehaald.

Prima verzorgd, heerlijk gegeten en makkelijk!

Wij zijn zeer tevreden over A-Z Barbeque & Gourmet Party Service. Na al eerder mogen proeven bij familie nu ook zelf besteld. Makkelijke site. Netjes verpakt geleverd op zondag met vooraf mailbericht van aankomst tijd. Ruim voldoende vlees (van goede kwaliteit) diverse bijgerechten en stokbrood met kruidendokter. Erbij geleverd werden bordjes en bestek en twee tangen plus een barbecue op gas met duidelijke bedieningsaanwijzingen op YouTube. We hebben heerlijk gegeten en hoefden niet af te wassen, alles werd weer opgehaald op de afgesproken dag en tijd door vriendelijk personeel. Kortom alles naar wens en een aanrader voor een heerlijke en makkelijke bbq.

Heerlijk

Prima service en heerlijke BBQ. Ook zeer vriendelijke chauffeur. Dat mag ook wel eens vermeld worden. De volgende keer wederom A-Z.

Heel erg tevreden !

Ik moest een BBQ organiseren op een autocross wedstrijd voor een groot gezelschap en kwam op het idee jullie daar te laten leveren. Alles was goed geregeld, lekker en voldoende eten, alles inbegrepen van brood tot BBQ. Iedereen was heel erg tevreden! Topservice!

Lekker en netjes verzorgd p

Een aan rader

Altijd super goed verzorgd

Alles heerlijk vers! Stokbrood super lekker, vlees heerlijk mals meer dan genoeg salades en sausjes. Geweldig genoten van alles Top!

Über A-Z Barbecue & Gourmet Party Service

Wij vermarkten al meer dan 30 jaar barbecue- en gourmetpakketten voor zowel particulieren als bedrijven in heel Nederland, België en de Duitse grensstreek.