goede vlees en vis en top verzorgd.

Er is vooraf duidelijk gecommuniceerd hoe en wanneer alles gebracht ging worden en het was compleet en van goede kwaliteit. Voor herhaling vatbaar.

Super service

Nu de tweede bij jullie besteld , snelle service en makkelijk te bestellen.

Ruim voldoende en van goede kwaliteit

Voor onze straatbarbecue voor het eerst online besteld en zeker geen spijt van. Ik had de goede recensies al gelezen en daar was geen woord van gelogen. Keurig op tijd afgeleverd, verschillende soorten vlees, rauwkost en sausjes. De stokbroden en de kruidenboter waren ook prima. Bordjes en bestek allemaal hygiënisch verpakt. Het was een groot succes. We zullen jullie dan ook aan anderen aanbevelen en op ons volgende straatfeestje kloppen we weer bij jullie aan.

Top en super verzorgd!

Het burgers en dogs menu besteld. De borrel bbq van AZ. Super speciaal en lekker tussen t borrelen door. Geweldig. De sauzen en t vlees , top.

Geweldig verzorgd

Mooie schalen met lekker BBQ vlees en voor iedereen wat wils. Vlees was ruim voldoende. Fijne salades en sauzen in mooie bakjes. Zelfs stokbrood was echt lekker. Iedereen was er over te spreken. Zeker voor herhaling vatbaar.

Lekker eten, goede service

Wederom lekker vlees voor op de BBQ met lekkere salades, veel variatie, voor iedereen wat. Het jammere was wel dat de fruitsalade die we extra bi besteld hadden erg weinig was, er stond bij geschreven voor 4 tot 7 personen, dat kwam neer op ongeveer 4 stukjes fruit per persoon dit was erg jammer, misschien kunnen ze dit beter per gram beschrijven, is duidelijker voor de klant.

Is prima maar is voor verbetering vatbaar

Vlees en vega gewoon goed en ruim voldoende. Saus en sausjes prima. Salade selderie en komkommer goed. De verbetering zit in de huzarensalade die is magertjes en onvoldoende. Dus voor verbetering vatbaar. Tip niet te dun malen. Gesneden ui erwtjes en wortelen en eventueel appelblokjes toevoegen.

Prima geregeld

Goed vlees, lekkere salade, volgens afspraak geleverd en afgehaald

Geweldig geregeld en heerlijk eten

Het eten, servies en bestek is netjes verpakt. Het werd op tijd geleverd door een aardige chauffeur. Het vlees, de vis en het stokbrood is heerlijk. Sommige salades zijn wat eenvoudig, maar wel lekker.

Goed van kwaliteit en meer dan voldoende.

De familie heeft genoten van de BBQ

Optijd geleverd, zag er goed uit.

Netjes afgeleverd volgens afspraak alleen vond ik persoonlijk de bbq niet helemaal schoon. Het rooster was wel schoon maar in de bbq onder de had buizen lagen nog restjes van een vorige bbq. Voor de rest was alles lekker en genoeg voor iedereen.

Weer prima voor elkaar

Mijn 2e ervaring met A-Z Barbeque en het was weer hetzelfde als de eerste keer, prima! Makkelijk bestellen en verder gaat eigenlijk alles vanzelf. Tot de volgende keer!!!

Het was weer top

Het bbq pakket was weer prima verzorgd. Keurig op tijd gebracht en gehaald. Heerlijk vlees en salades. Enige minpunt de bbq zelf. Een gedeelte van de branders deed het alleen maar, als je de knop ingedrukt hield. Lastig. Anders was het zeker ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ geworden.

Weer top alleen 2 tips

Voor 22 man besteld, dan krijg je het vlees op schotels met alle soorten. Dus per schotel alle soorten. Als je dan per schotel barbequet, dan weet je niet wat iedereen neemt.... niet zo erg hoor. Het bbq rooster is om begrijpelijke redenen met alu folie omwikkeld, de warmte kan dan niet naar daardoor worden de knoppen zo heet dat ze niet meer vast te pakken zijn. Ik denk dat de bbq daar niet op ontworpen is. Ook ontbrandden de branders niet en moest het met een aansteker. Ook geen probleem. Wees gerust, volgende keer bestellen we weer.

Heerlijke, goed verzorgde barbecue

Wij hebben voor zeven volwassenen de luxe bbq menu besteld en 1 kindermenu. Iedereen was erg enthousiast over chorizo worstje, biefstuk en varkenshaas. Ook kinder menu werd gretig afgenomen! Er was genoeg van alles, brood, salades en vlees. Van de kruidenboter zou iets meer mogen, zeker bij het stokbrood. Alles op gewenste tijd afgeleverd en weer na het weekend opgehaald. Ook werden we keurig op de hoogte gehouden van tijdstippen. Kortom, een aanrader!

Van de A voor Abominabel tot Z voor Zalig ....GEWELDIG!!

Via website goed geregeld, op tijd volgens afspraak gebracht en opgehaald, voldoende porties en...lekker!!

Super goed geregeld

Goed vlees, goede service

Fantastisch

Zeer goede kwaliteit. Alles netjes hygiënisch verpakt.

Makkelijk - prima geregeld

Alles in 1 - vlees, bijgerechten, brood, servies en natuurlijk de bbq. Wij doen al een aantal jaar op het werk de bbq zo. Ruim voldoende - als je per 5 mensen 4 menu's bestelt, is het ook goed. 2 kleine minpuntjes: - die whiskeycocktailsaus - die mag echt uit het assortiment. Dat is roze glibber (sorry). - idem dito voor de kruidencrème (bij sommige menu's zit kruidenboter - die is ok). Tot nu toe altijd op maandag opgehaald terwijl de bbq op vrijdag is. Maar dat is juist fijn omdat er bij het bedrijf op za/zo niemand is. Dus dan gaan de bordjes en het bestek wel even snel in de vaatwasser, maar dat is een kleine moeite.

Bbq was prima verzorgd, bij het volgende feestje bellen wij weer.

Breng en haalservice in een woord geweldig. Zullen vaker van deze service gebruik maken.

Prima geregeld en heerlijke gerechten

Op mijn werk mag ik altijd de BBQ regelen. Dit is zo gemakkelijk op de site te bestellen. Alles prima verzorgd en krijg dan ook altijd complimenten van de collega's. Of je voor 5 personen of 50 een BBQ moet organiseren het is appeltje eitje bij A-Z

Heel goed vlees en prima slades

Voor 100 man een BBQ geregeld. Dan is het fijn als je zelf niet op pad hoeft te gaan en alles voor je wordt geregeld en geen afwas. Het vlees was van goed kwaliteit en smaak. De salades zijn vrij neutraal en altijd veel te veel rode kool salade. Die eet bijna niemand. Wat ik wel teleurstellend vind is dat er zo vroeg geleverd wordt. Je moet al die uren het vlees en slades en sauzen koel zien te houden. Er zou, na al die jaren ervaring, best wel een soort stapelbare koelbox meegegeven kunnen worden mat daarin alle etenswaren. Of tegen een meerprijs een speciale rit op een afgesproken tijdstip zou al prima zijn.

Volop vlees, keurig vezorgd

Alles netjes vetpakt en lekker. Alleen één bakje huzarensalade en één bakje aardappelsalade was niet voldoende voor 6 volwassenen. Ook maar één klein schaaltje kruidenboter voor 2 grote stokbroden was niet voldoende

Ruime hoeveelheid vlees en vis, grote stukken. Mooie variatie! Lekkere salades. Alles echt ruim voldoende voor iedereen! Variatie in sausjes! De kruidenboter was wat weinig voor de hoeveelheid brood die we hadden. Het wordt niet in koelboxen aangeleverd, onze bbq was voor 20 mensen dat betekende passen en meten in de koelkast om de schalen vlees en vis daar in te krijgen.

Eten goed, maar rest is voor verbetering vatbaar

Voor onze PV de bbq geregeld op een locatie. 30 euro extra betaald om het tijdvenster te verkleinen en opgegeven wie gebeld moest worden. Word ik gebeld omdat het account op mijn naam staat. Bezorging zou over een kwartier worden bezorgd. Werd uiteindelijk 30 min. 1 Pit van de bbq viel steeds uit en was dus niet bruikbaar, bij 1 pit zat er geen knop op en was dus moeilijk te draaien. Alles werd pas na 4 dagen opgehaald. Lekker met het warme weer. We moesten dus wel alles goed afspoelen, wat normaal niet nodig zou zijn. Ook werd ik weer gebeld vlak voor de ophaling, terwijl ik opnieuw het juiste telefoonnummer had doorgegeven. De apparatuur en organisatie kan nog verbeterd worden, maar het eten was wel heel goed.

Über A-Z Barbecue & Gourmet Party Service

Wij vermarkten al meer dan 30 jaar barbecue- en gourmetpakketten voor zowel particulieren als bedrijven in heel Nederland, België en de Duitse grensstreek.