Prima geregeld

Vanaf hoe simpel de bestelling is naar de levering alles is prima verzorgd. Bezorger is ook erg vriendelijk. We zullen zeker terugkomen bij het volgende feest.

Supertof

Aflevering was prima, volgens afspraak. Kwaliteit van het eten was heerlijk. Er was voldoende toebehoren, BBQ, borden, bestek etc.

Prettig contact en alles goed afgesproken. Goed advies bij het maken van de keuze mogelijkheden

Goed en lekker eten

Hoeveelheden ruim voldoende. Lekker vlees en salades. Vers fruit was niet echt vers meer, dit was jammer. Verder was het goed geregeld.

Geweldig!

Al diverse keren besteld, Bbq's en nu voor 2e keer gourmet. Het is altijd goed verzorgd, voldoende, smaakvol. Heerlijk stokbrood. Vriendelijk personeel. En geen afwas, da's altijd leuk. Wat we heel bijzonder vinden is het vegetarisch assortiment. Deze keer waren het weer andere vegetarische hapjes en die waren ook weer zo ontzettend lekker. Bij AZ werken er mensen die een passie voor eten hebben, want als je zo je best doet om zulke verrassende hapjes te maken. Ik heb in de vorige review al geschreven dat veel restaurants hiervan kunnen leren. Daar moet je het vaak doen met een vegaburger of pasta met champignons. Ook op zijn tijd lekker, maar er kan toch veel meer in deze tijd? Onze gasten waren ook ook erg onder de indruk. Dus AZ.... ga zo door en tot de volgende keer!

Super goed verzorgd!

Ik was door omstandigheden aan de late kant met bestellen, maar we hebben genoten van een uitstekend verzorgd gourmetbuffet!

Helaas viel het tegen

Veel sauzen en salades, weinig lekker blees

Zeer tevreden. Eten was erg goed. Alles zag er erg netjes uit Levering was prima op tijd

Prima verzorgd en lekker (ook vegetarisch) gegeten.

Wij hebben met een groep van 26 personen, waarvan drie vegetariërs, heerlijk gegourmet. Er was meer dan voldoende vlees en de vegetariërs waren ook zeer tevreden over de kwaliteit en leuke creaties. Bezorging en het ophalen van de vuile spullen ging keurig volgens afspraak.

Geweldige service en een goede prijs kwaliteit verhouding!

Voor een familiefeest met 15 personen bij de grootouders afgelopen weekend (die geen afwasmachine meer hebben), hebben wij een gourmet catering besteld. De levering kwam iets later als gepland, maar ik werd netjes op tijd gebeld om dit door te geven. Het feit dat we alles na gebruik gewoon weer in de kisten konden pakken, was voor ons het doorslaggevende argument, zodat we meer quality time met de familie konden besteden. Daarnaast was het eten was lekker en daarom hebben we nu gelijk al voor de kerst, als we weer allemaal samen zijn, het kerstmenu besteld. Bedankt A-Z!!

Super!

Correcte service, lekker en ruim voldoende eten, proper gerief. Kortom, lekker en super gemakkelijk!

geweldig

altijd lekker en goed geregeld

Handig en lekker

Eenvoudig bestellen en laten bezorgen. Eten is goed. Jammer is wel dat er alleen menu's wordt aangeboden en geen losse producten. Al meerdere keren besteld en er blijft altijd wat over.

Salades niet onze smaak; gourmet wordt niet erg warm

Wij hebben voor de az salade gekozen maar was niet naar onze smaak. De vorige gourmet salades waren wel goed. De gel voor de branders is ongeschikt de pannetjes goed wärm te krijgen.

Altijd goed op 1 keer na maar dat is prima opgelost. Nu was het ook weer uitstekend.

Top kwaliteit

Lekker eten en goede service

Makkelijk, erg lekker en gevarieerd.

Wij hebben heerlijk gegeten, goed verzorgd. Wellicht een tip.: Omdat er weinig keuzevrijheid wordt gegeven 8 salades waarvan je er zelf 4 mag kiezen

een top avond door de goede kwaliteit en het gemak!

Wij zaten in Giethoorn, dus de bezorger moest bijna een kilometer lopen tot ons huis. Zonder blikken en blozen deed hij dat, de vriendelijkheid zelve. Ook de kwaliteit was, net als altijd prima de luxe, en we hebben dan ook zeer genoten. Kortom, en, wat ons betreft, een echte aanrader.

Super geregeld en erg lekker!!

Alleen maar positieve reacties gehad van onze vrienden. Goed vlees, lekkere salades en overal was ruimschoots genoeg van! En ook handig dat de ingredienten/allergenen makkelijk te vinden waren op de site! Dit was onze eerste keer A-Z maar zeker niet de laatste keer. We weten jullie te vinden voor een volgend feestje!!

Het was een perfect verzorgde gourmet

Prima geregeld , de gourmet party bezorgd in ons vakantiehuis. Alles klopte, vanaf bezorgtijd t/m de inhoud We hebben het adres via de organisatie van ons weekendje uit.

Uitstekend.

In vond de hoeveel vlees ee veel en de bijgerechten te weinig.

Goed geregeld, duidelijke afspraken en goed materiaal

Wij hebben voor onze gourmet besteld bij A-Z barbecue en Gourmet party service. alles was in orde, en we hebben er van genoten

Ideaal!

Voor het eerst een gourmetschotel besteld! Super lekker , van alles was en reuze makkelijk!!

Goed geregeld

Heel netjes afgeleverd , en super lekker! We hadden 1x vis ipv 3 Kregen we 3 vis vergoed! Heel lief! Wat een goede service . Gr j kooiman

Heel goed verzorgd. Goede organisatie.

Goede kwaliteit goede service

Über A-Z Barbecue & Gourmet Party Service

Wij vermarkten al meer dan 30 jaar barbecue- en gourmetpakketten voor zowel particulieren als bedrijven in heel Nederland, België en de Duitse grensstreek.