Niet meer

In landalpark een pakket luxe gourmet 1e kerstdag 3 personen besteld. Salades voor weeshuis en vlees afgepast, drie stukjes van sommige en kip veel ipv de luxere vleessoorten, die je verwacht. Broodjes op de schaal tussen rauwe vlees! Dat risico ga ik niet nemen, dus weggooien. Ook al staat er een sticker op, goed verwarmen. Geen gourmet pannetje maar een grillplaat. De groente en aardappel wedge is niet voor gourmet maar duidelijk barbecue formaat. Geen verlengsnoer. Weinig vlees, jammer. En hoe je pannenkoekmeel erbij krijgt, maar op een grillplaat pannenkoeken moet bakken ipv in gourmet pannetjes, ik weet het niet. Niet gekoeld geleverd, gevaarlijk gewoon! Jammer Landal, andere jaren was het gewoon merkspullen en top geregeld. Maar dit bedrijf haalt jullie kerst naar beneden. JW

Valt erg tegen

Dit is geen compleet gourmet pakket salades in overvloed maar het vlees is echt een lachertje dit was eens maar ........

Goede service maar magere pakketten

De service is goed maar krijg je waar voor je geld? Pakketten zijn voorzien van meer groente dan vlees dat vind ik persoonlijk wel jammer

Goede service, lekker eten!

Weer helemaal tevreden!

De bestelde gourmetspullen werden keurig op de afgesproken tijd en locatie (vakantiehuisje) geleverd. Alles was ook weer prima verzorgd.

Goede kwaliteit en super geregeld!

Wij waren met familie op een vakantiepark. Alles was voor de bakplaat compleet! Lekker en volledig. Ook de communicatie is op en top. We werden volledig op de hoogte gehouden betreft de logistiek. Tip: het aanbieden van extra erbij huren van verlengsnoeren.

Stressvrij en lekker gourmetten

Ik heb allemaal complimenten gekregen over de toporganisatie van een gourmetavondje met vrienden. Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik alleen maar online wat vinkjes heb moeten zetten en dus toch de show heb kunnen stelen. Resultaat: ruim voldoende en lekker vlees, vers stokbrood en frisse salades. Vriendelijke haal- en brengservice en dus geen afwas. Ideaal! Eerste kerstdag nu ook geregeld, zodat mijn ouders, die wat op leeftijd zijn, geen zorgen meer hoeven te hebben over het verzorgen van het eten/gourmetten. Ik heb per ongeluk wat servies van jullie vergeten in de kratten te doen (had het alsnog in de vaatwasser gedaan en was tussen eigen servies gekomen) en kreeg heel snel en op vriendelijke en persoonlijke manier een reactie. Wellicht typisch Limburgs en ben ik het niet zo gewend? Wel heel fijn! Enige punt: ik ga voor eerste kerstdag wel wat extra smeersels regelen voor bij het stokbrood. Er was kruidenboter, maar een truffelmayonaise of alioli is ook altijd lekker erbij.

Top ervaring!

We hadden precies genoeg en service was heel goed

Het was een erg fijne ervaring om de gourmet van A tot Z te ontvangen, dit neemt veel geregel weg! Je kreeg voldoende bakplaten en gourmetstellen, ook waren er meer dan genoeg borden met bestek. Het vlees was erg lekker en smaakte goed vers. Een paar kleine puntjes waren dat het stokbrood nog bevroren werd geleverd en ook vond ik dat de borden, het bestek en de gourmetstellen wel iets schoner geleverd hadden mogen worden, ze waren hier en daar niet helemaal spik en span toen ze aankwamen.

Wij hebben weer genoten, alles was keurig verpakt en super lekker! Zeer tevreden, ga zo door!

Smaakte allemaal voortreffelijk.

Voor de eerste keer besteld bij AZ. Werd netjes op tijd geleverd, kwartier voor de tijd door chauffeur gebeld, zodat ik snel van mijn werk naar huis kon om te ontvangen. Prima geregeld. Alles zag er goed uit en smaakte ook goed. Wij hadden een streetfood gourmet. De volgende dag weer netjes de vuile afwas opgehaald.

Heerlijk genoten van de gourmet

Het is voldoende en alles wordt netjes verzorgd. Heerlijk je hebt geen afwas en het eten is goed.

Super goede service, en goed vlees!

Al meerdere keren hier besteld. Altijd op tijd en goede kwaliteit. Ook de afhandeling van vragen zijn fijn en snel!

Zoals altijd weer tiptop in orde voldoende en lekker

Als wij met de vrienden samen op pad gaan met de camper laten we meestal AZ leveren. Makkelijk voldoende en we hoeven achteraf nietscaf te wassen. De spullen allemaal samen op de afgesproken plaats en we zijn klaar. Heerlijk en zonder stress

Allemaal prima geregeld!

BBQ voor 80 personen, netjes verzorgd, op tijd op locatie bezorgd. Veel blije gezichten.

Lekker, goed verzorgd en bezorgd.

Niet alle salades vielen bij ons in de smaak. Ze zijn wel goed verzorgd. Maar dat is smaakverschil.

Ook in het buitenland maakt AtotZ het waar !!

Deze keer hebben wij onze gourmet voor 10 personen besteld voor ons jaarlijks uitje in Belgiƫ met ons gezin. Zelfs in de Ardennen leveren ze een topprestatie!!

goed! maar te weinig

Wij hadden het Kerst Gourmet Menu 9x en 4x het Vis Gourmet Menu de salades en het vlees en de vis zijn heerlijk. de kruidenboter is smakeloos. Gelukkig hadden wij voor 14 man besteld terwijl we met 11 man waren. Hier kwamen we net mee uit, qua vlees en vis, dus dit kan echt wel beter. Verder is de service super, alles is netjes op tijd gebracht en weer opgehaald.

Lekker en voldoende gekregen

Goede service Je krijgt van alles voldoende Vriendelijke bezorgers

Super tevreden

We hadden dit keer alleen eten besteld.. maar ook dit was weer heel lekker en heel top ...

Voldoende opties, met een klaar kleine kanttekeningen

Het is in ieder geval super makkelijke en alles zit erbij. Wordt netjes aangeleverd. Ik heb 2 kleine kanttekeningen, de biefstuk was echt heel taai, geen aanrader. En de bbq saus was naar onze mening meer voor een bbq als voor gourmet, te zwaar en rokerig. Verder alles fijn

Heerlijk gourmetten.

Service aan de receptie behulpzaam. Het gourmet vlees is heerlijk De groenten prima. Salades en sauzen goed apaRt van smaak

goed smakelijk en betaalbaar

Bij elk gezinsfeestje hoort een gourmet of bbq van az.

Goed verzorgd

Voldoende vlees en groenten

eten is goed maar mindere kwaliteit als vorig jaar

er is genoeg voor iedereen alleen wij vonden dat er wel 1 saus meer bij mocht zitten in de standaard. Verder is het te eten maar van mindere kwaliteit al vorige jaren.