Fijn contact

Goede begeleiding en zeer fijn contact.

Een goede ontvangst, en een gezellige notaris

Professionele en to-the-point afhandeling van het passeren van de akte.

Voor de leveringsakte van mijn nieuwe huis heb ik het digitale contact met Ottens Vallei Notaris als zeer professioneel, prettig en to-the-point ervaren. Ook ten kantore was de ontvangst en afhandeling van het passeren van de akte zeer prettig en professioneel waarbij de humor van de notaris voor mij een ontspannen uurtje bracht in een verder zeer spannende en stressvolle tijd.

Prettige overdracht!

Goede overdracht gehad via deze notaris. Kan hem van harte aanbevelen bij anderen!

Prima notaris. Het online dossier is duidelijk & overzichtelijk, contact met de medewerker (s) is goed en duidelijk.

Van een formaliteit een feestje gemaakt

De notaris maakte van de levering van een nieuwe woning een mooie beleving. Een goed verhaal, met humor gebracht, zonder de vakkennis uit het oog te verliezen. Aanrader!

Informatief

Tijdens het passeren van de akte kregen we gevraagd en ongevraagd advies waar we echt iets aan hebben. Notaris van Heteren is zeer terzake kundig en denkt mee in dingen die men zoal tegenkomt in de loop van het leven en heeft daar een passend advies bij. er is dan ook direct een nieuwe afspraak ingepland om ook dat te regelen.

Het is een feestje om naar de notaris te gaan

Met Ottens Vallei Notaris hebben we uitgebreid ervaring. We zijn in 2019 in Veenendaal komen wonen waarbij we bij hen de akten hebben laten passeren. We waren toen nog een speciaal geval omdat we eerst door een wonder een hypotheek konden krijgen van een particulier welke later is omgezet naar de bank. In dat hele proces heeft Ottens Vallei Notaris ons goed geholpen. Even later moesten we ons bedrijf omzetten van een VOF naar een BV en ook daar weer dezelfde service waardoor alles netjes geregeld is. En onlangs hebben we weer van hun diensten gebruik mogen maken omdat we een andere woning hebben aangekocht waarbij zij zowel de akten voor de aangekochte woning verzorgen alsook de akten van onze huidige woning die weer verkocht is. Ik kan dus wel zeggen dat we inmiddels ruim ervaring hebben met Ottens Vallei Notaris. Hun communicatie is altijd helemaal helder, het is altijd duidelijk waar we aan toe zijn. En hoewel je het niet snel zult verwachten, maar het is een feestje om de akte van de woning te laten passeren omdat de notaris het met de nodige (leerzame) humor doet. Ik zei het hem al, maar volgens mij is hij de leukste notaris van Nederland.

Kennis én humor

Fijn geholpen met kennis én een flinke dosis humor. Dit maakte onze overdracht tot een leuk en mooi moment. Bedankt!

Bijzondere ervaring

De notaris die wij hadden, was nogal vol van zichzelf. Druk en erg aanwezig. Hij maakte vreemde grapjes. Dit terwijl het huis wat wij verkochten van onze overleden ouders waren. Het is prima dat het niet meer zo formeel en zakelijk is. Maar dit was het andere uiterste

Wat vervelend dat u de bijeenkomst zo heeft ervaren. Wij streven ernaar dat alle partijen een prettig gevoel overhouden aan onze tussenkomst, dat is niet gelukt in uw geval en daar bied ik mijn excuses voor aan. Ik kan u daarnaast aangeven dat uw opmerkingen ook intern worden meegenomen om in de toekomst de dienstverlening te verbeteren.

Vakkundige en duidelijke informatie bij wijzigen van testament

In verband met de opname van mijn vrouw in een zorginrichting was een herziening van mijn testament nodig. Onder meer om belastingredenen en om te voorkomen dat de kosten voor de zorginstelling onnodig hoog zouden worden. De behandeling bij Ottens Vallei Notaris en de informatie over dit onderwerp hebben er voor gezorgd dat met de doorgevoerde wijzigingen veel onzekerheden over dit thema zijn weggenomen.

Met dit kantoor is het prettig zaken doen.

Het concept-levenstestament is opgemaakt door kandidaat-notaris mr. Jeffrey de Kock, die voldoende tijd heeft genomen om onze wensen aan te horen en te verwerken. Ook de vragen in tweede instantie werden correct door hem beantwoord. Het contact en de afwikkeling met de notaris, mr. Hans van Heteren, was bijzonder plezierig. Hij heeft een praktische insteek en beschikt bovendien over de nodige humor.

Geweldig !!

Mijn ervaring bij de notaris was erg vriendelijk ,duidelijk en goede uitleg van alles wat je moet weten en te begrijpen waarvoor je daar bent. Is aan te bevelen voor iedereen die het in een normale Nederlandse taal uitgelegd wilt hebben. En niet in de typische notaris schrift ,wat dan juist moeilijk is te begrijpen

Open, eerlijk en gastvrij!

De communicatie met Ottens Vallei zat goed. Ze luisterden naar elke vraag en beantwoorden deze zo goed mogelijk. Ook voelde wij ons welkom! We liepen met een goed gevoel naar ons nieuwe huis! Zeker aan te raden!

Zeer aangenaam, prettig, vriendelijke Notaris

De ervaring in mijn geval was zeer aangenaam. Een zeer prettige, vriendelijke en vrolijke Notaris die eveneens van een grapje houdt en documenten op een zeer prettige manier doorneemt en bespreekt.

een super leuke ervaring

goede ontvangst, duidelijke uitleg, super leuk word het gebracht. We hebben een enorm goed gevoel overgehouden hoe de notaris ons op een zakelijke maar ook met humor de overdracht heeft voorgelegd en uitgelegd. geïnteresseerd en eerlijk. nogmaals een superleuke ervaring en dat het ook op deze manier mag en kan gaan. In 1 woord top.

Professioneel

Associatie met Notariskantoor: mannen in pakken, een interieur als in een rouwcentrum, dames die geruisloos koffie schenken, rib uit je lijf, taal en regels waar je geen kaas van hebt gegeten……..klopt allemaal! Maar….onze notaris was grappig, vrolijk en maakte er toch één aangenamere zitting van!

Vlotte, snelle afhandeling van zaken.

Nvt

prettige ontvangst en plezierige afhandeling

Plezierige afhandeling van levering en hypotheekaktes met nuttige uitleg en komische intermezzo's.

Behulpzame en duidelijke interactie met allen bij Ottens Vallei Notaris

Vandaag 24 okt.2022 , kwam bij mij thuis, ivm mn beperkte gezondheid, notaris Mr.H.van Heeteren, ivm het voorleggen en ondertekenen van opgesteld testament en levenstestament. Helder en prettig in voordracht en uitleg! Een uitkomst dat dit zo mogelijk was!

Zie onder

Niet wat je van een notaris verwacht, zou bijna zeggen dat het gezellig was,. Er was een ontspannen sfeer en er was duidelijkheid.

Zeer diepgaande, uitgebreide en duidelijke informatie.

Na meerdere testamentswijzigingen bij andere notariskantoren, zijn wij bij Ottens Vallei Notaris uitstekend geïnformeerd omtrent onze testamentenwijzigingen. Er wordt ruim de tijd genomen voor een duidelijke en begrijpelijke uitleg. Een aanpassing, ondanks het feit alles klaar lag ter ondertekening, werd direct uitgevoerd (zonder extra kosten).