Heel erg dubbel van heel erg slecht naar zeer goed
De nieuwe keuken was geplaatst met hier en daar nogal wat zaken die nog moesten worden bijgesteld,
Het contact tussen degene die de keuken heeft geplaatst ( Niels Freud ) ging steeds slechter lopen en wij bleven met onafgemaakte zaken en hele slechte afwerkingen zitten, kitranden van dik naar dun, scheve afzuigkap was gelijmd aan de muur, afwasmachine zat beweging in, afwerking lelijk, bovenkastje te strak opgehangen zodat de onderste plank ging bollen, apothekerskast fronten zeer slecht geplaatst. De hoek bij de LeMans kast was heel lelijk afgezaagd ( hoogglans was gebrokkeld ) verdoezeld met een hele dikke kit rand die los ging laten. Bovenkant sloten de panelen niet netjes op elkaar. Al met al was het plezier van de nieuwe keuken er volledig af.
Na een paar keer contact te hebben gehad met Servaas en onze woede en teleurstelling te hebben geuit is er gestart met het oplossen van alle grove tekortkomingen. Servaas is erg geschrokken van wat er allemaal verkeerd was gegaan en hij heeft dit zorgvuldig en zeer goed afgehandeld en alles opnieuw in gang gezet.
En daar kwam Dennis, de servicemonteur, hij heeft ongelooflijk veel werk verricht om alles weer netjes te krijgen. Hij is zeer klantgericht, vriendelijk, geduldig, neemt alle tijd om alles netjes af te handelen, heeft een luisterend oor en denkt mee om alles naar tevredenheid op te lossen. Geweldige servicemonteur, klasse!
Aanbevelen om naar van der Ham te gaan; ja maar wel vragen wie de keuken komt plaatsen.
Zoals onze keuken geplaatst is mag bij van der Ham nooit meer voorkomen wat een visitekaartje was dit zeg!