Laden reviews...
Laden reviews...
15 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reviews tonen consistente waardering voor het advies bij het uitzoeken en de vlotte montage. Klanten melden professionele medewerkers, duidelijke communicatie en aandacht voor detail. De levering, montage en nazorg worden als efficiënt en betrouwbaar beschreven. Over het geheel genomen is de ervaring positief en consistent.
Bij ons 1e bezoek waren we al onder de indruk van de mooie showroom, de gastvrijheid en de kennis en ervaring van Jerry. We werden prettig geholpen en kregen goed advies, een duidelijke offerte en ontwerp tekening en direct een mooie aanbieding. helemaal niet niet onder druk gezet maar alle ruimte gekregen om te shoppen en te vergelijken. Een aparte ervaring wat een verschillen. Uiteindelijk de verschillende aanbiedingen naast elkaar gelegd en toen was duidelijk dat de 1e keus de beste was. De keuken is mooi op tijd en compleet geleverd. Wij hebben de keuken zelf geplaats maar we kregen toch advies en tips. De aftersales was ook heel prettig. De keuken voldoet aan al onze wensen en is prachtig geworden.
Beveelt aan
30 November 2021
Marion
Zoetermeer
Had some issue with the delivery and the post-service, but eventually everything is solved and we reached an agreement there. So far I really like my kitchen, and I do appreciate Jerry's experiences in kitchen design. I really think the supply chain part can be done a bit better, so that's why I left 4 stars here. Best regards, Jasmine
Beveelt aan
16 November 2021
Jasmine
Den Haag
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Wij zijn heel goed geadviseerd welke mogelijkheden er konden bij onze nieuwe keuken door Annelies. Na een aantal gesprekken, definitieve 3D tekeningen en een duidelijke offerte hebben wij akkoord gegeven voor de keuken. Wij zijn bij veranderingen goed op de hoogte gehouden. Wij genieten volop van onze nieuwe keuken.
Beveelt aan
30 October 2021
Sonja
Zoetermeer
Wij zijn erg goed geholpen door Youri. We kregen ruim de tijd om alles te bekijken en overwegen en achteraf per mail goed te bereiken voor vragen. We zijn bij 3 keukenwinkels geweest, naast de goede service en behandeling was WvdH ook de goedkoopste. Keuken is uitstekend geinstalleerd door Ricardo (via WvdH) die meedenkt in oplossingen tijdens de installatie (wat echt wel nodig is in een huis van bijna 100 jaar oud). Al met al een hele fijne ervaring.
Beveelt aan
28 October 2021
Hein
Voorburg
Na 13 jaar was onze oude keuken aan vervanging toe en we wilden totaal iets anders dan dat we hadden. Vrienden van ons raadde aan om eens bij Wim Van der Ham Zoetermeer te gaan kijken want zij waren zeer tevreden. Bij WvdH werden wij zeer vriendelijk en professioneel geholpen door Youri. Wij hadden onze ideeën over de keuken en WvdH/Youri heeft meegedacht hoe we e.e.a. konden realiseren. Onze wensen zijn in de keuken gerealiseerd. De keuken is in samenwerking met Unibouw op professionele wijze geplaatst en afgewerkt. De afwerkpuntjes zijn zeer snel verholpen. De oven die we besteld hadden kwam iets later maar werd door Youri zelf afgeleverd en aangesloten. Al met al zeeeeer tevreden over de (klant)vriendelijk wijze waarop wij geholpen zijn en de samenwerking met WvdH en Unibouw. De keuken is prachtig geworden!!
Beveelt aan
23 October 2021
Pascha Rietkerk
Zoetermeer
We waren al een tijdje op zoek naar een nieuwe keuken en we waren ook al naar diverse toonzalen geweest. Maar met een overvloed aan voorbeelden konden wij er geen warm gevoel bij krijgen. We waren op zoek naar een zaak waar je persoonlijk behandeld wordt. Bij Wim van der Ham was er met Youri meteen een click en hij begreep wat we bedoelden: eerst praten, dan kijken. Ook zijn inbreng in de plaatsing van de grote tweedeurskoelkast was van onschatbare waarde. We waren er uiteindelijk in twee bezoeken snel uit. We kregen ook een paar mooie schetsen en foto’s mee en konden gaan wachten op de plaatsing. De plaatsing is door Ricardo keurig en snel gedaan en de laatste restantklusjes zijn ook netjes afgerond. We zijn ook heel blij met de Bokmerk achterpanelen. Youri is na de plaatsing ook zelf komen kijken naar het resultaat. Over persoonlijke aanpak gesproken. Het resultaat is fantastisch en nog veel mooier dan de schetsen/foto’s!
Beveelt aan
16 October 2021
Tom Jurgens
Zoetermeer
We hadden eerst twee andere keukenzaken bezocht maar werden overdonderd door agressieve verkoop. Toen we bij Wim Van Der Ham binnen liepen was dit een verademing. Youri heeft alle tijd genomen en een mooi ontwerp gemaakt. Eerlijke prijs neergelegd waar we zo lang over na mochten denken als we wilden. De installateur Richard is een echte vakman en heeft prachtig instalatie werk geleverd, mooi gestuct, gekit, en de nazorg met wat kleine puntjes ook perfect opgelost. Een keuken kan je overal kopen, maar service, eerlijkheid en vakmanschap is niet overal verkrijgbaar. Dik tevreden!
Beveelt aan
22 September 2021
Chantal Van der Vet
's-Gravenhage
Dit voorjaar op zoek gegaan naar een nieuwe keuken. We wilden de huidige opstelling wat aanpassen, maar kwamen er niet helemaal uit. Hierop contact gezocht met van der Ham. Youri kwam geheel vrijblijvend bij ons langs. Gaf ons goede tips over de mogelijkheden met de ruimte en dacht goed mee met onze wensen. Na de eerste schetsen en een bezoek aan de showroom werden we steeds enthousiaster. Er wordt echt de tijd genomen om alle details en mogelijkheden te bespreken. Na nog een tweede bezoek de keuken besteld. Ook de plaatsing wilden we uitbesteden. Hierop werden we keurig gebeld door Robin, die alles nogmaals kwam inmeten en extra tips gaf. Zowel de levering als plaatsing verliepen prima. Zeer goed contact met Robin, die zeer nauwkeurig werkt en oog heeft voor de kleinste details. Na plaatsing nog een mooie rand door Bokmerk geplaatst en onze prachtige keuken is helemaal af. In het echt nog mooier dan de impressies op de tekeningen. Met deze prachtkeuken kunnen we weer jaren vooruit, maar we weten nu al waar we de volgende gaan kopen. Bedankt Youri en Robin.
Beveelt aan
4 September 2021
Krista Baar
Zoetermeer
We hebben een keuken bij Wim van der ham gekocht en we zijn super en super tevreden! We adviseren onze kennissen om de nieuwe Keuken bij Wim van der Ham te gaan kopen. Mijn ervaring is uitstekend! Mooie keukens, goede services, klantvriendelijkheid, goede advies, altijd behulpzaam en als je vragen hebt ze zijn altijd klaar om de beste hulp te bieden.
Beveelt aan
23 August 2021
N. Jusufi
Zoetermeer
Dit jaar mijn keuken gekocht bij van der Ham keukens in Zoetermeer. Youri heeft een fantastisch ontwerp bedacht en heeft het gehele proces ons ondersteund. De transparantie was voor ons doorslaggevend om de keuken hier te kopen. Ook de montage verliep zoals verwacht. Er was 1 dingetjes nog niet helemaal zoals het zou moeten zijn maar dit wordt opnieuw besteld en geplaatst. Wij kopen nergens meer een andere keuken dan hier! Youri bedankt!
Beveelt aan
14 June 2021
Robby
Zoetermeer
Geen gladde keukenverkoper (Jerry), maar iemand die jouw wensen samenstelt in een ontwerp, meedenkt maar niks aansmeert. Volgens sneller dan gepland kwam de monteur de keuken plaatsen. Hij werkte snel, netjes en alles heel precies afgewerkt. Hij dacht mee hoe de keuken mooier tot zijn recht kwam en heeft een muurtje weggehaald waardoor onze keuken nog mooier uitkwam. De keuken is nog mooier dan het ontwerp en wat we verwacht hadden. Onze kleine keukenruimte lijkt nu zo klein niet meer. Over het gebruik en de kwaliteit kan ik nog niks vertellen want de keuken is net geplaatst.
Beveelt aan
20 May 2021
Diana
Zoetermeer
Jerry Mohabier heeft mij prima geholpen om mijn kleine keuken compleet in te richten. Ron heeft alle werkzaamheden (slopen, leidingen, montage enz) keurig geregeld. Ik ben erg blij met het resultaat, het ziet er prachtig uit.
Beveelt aan
11 May 2021
Thea Blokhuijsen
Zoetermeer
Jerry van Wim van der Ham Keukens heeft ons zeer kundig geadviseerd. Aan de hand van onze wensen heeft hij de perfecte keuken kunnen samenstellen. Ron heeft de keuken vervolgens geïnstalleerd (en al het meerwerk eromheen ook uitgevoerd). Dit ging snel, maar ook heel precies. Aan alles is gedacht. Wij zijn blij dat wij onze keuken hier hebben gekocht en bevelen dit dan ook zeker aan!
Beveelt aan
11 May 2021
Jelle
Zoetermeer
In een goed en prettig gesprek wist Jerry Mohabier mijn wensen voor mijn droomkeuken gelijk om te zetten in een prachtige foto. Ik vond het spannend hoe de verbouwing en de uitvoering zou zijn. Deze heeft echter al mijn verwachtingen overtroffen. Ron heeft de verbouwing en het plaatsen van de keuken geweldig gedaan. En sneller dan gepland, 3 dagen eerder klaar. Vervolgens is Jerry tijdens de verbouwing komen kijken of alles naar verwachting verliep. En na afloop kwam hij langs voor de aftersale. Zoveel service, het meedenken in mogelijkheden waar ik nooit aangedacht had. Met het resultaat een keuken die al mijn dromen heeft overtroffen. Ik zou zeggen overweeg je een keuken te nemen ga naar Wim van der Ham keukens. Waar voor je geld en super aandacht en service.
Beveelt aan
6 April 2021
kitty
zoetermeer
Tijdens het eerste gesprek met verkoper Jerry, leek het alsof hij al vaak bij ons thuis was geweest. Met groot gemak tekende hij een nieuwe indeling voor onze keuken die helemaal aan onze wensen voldeed. De uiteindelijke montage had even wat meer voeten in de aarde. Jerry hield de voortgang goed in de gaten en zorgde dat wij snel weer van onze keuken gebruik konden maken. Door corona zijn nog niet alle zaken helemaal afgewerkt. Maar alles werkt en het geheel ziet er prima uit.
Beveelt aan
9 February 2021
René
Zoetermeer
Wij zijn zeer tevreden over Wim van der Ham Keukens, Willem van Capelleveen die de keuken aan ons heeft verkocht en Richard Bolleboom die de keuken heeft geïnstalleerd. Meedenken was voor ons het belangrijkste. Wij wilden een totaal andere keuken (kookeiland) dan die we hadden (u-vorm). Onze keuken is niet zo heel groot, maar uiteindelijk gelukt! Zwarte kasten, marmeren composietblad met een kook-schiereiland. Super mooi geworden!
Beveelt aan
22 January 2021
Antoinette Souren
Zoetermeer
25 jaar geleden kochten we onze keuken bij van der Ham in de Theresiastraat, het was een fijne keuken maar nu toch aan vervanging toe. Na even rondgekeken te hebben bij de "grote" keuken showrooms, toch weer voor van der Ham gekozen. Wat zijn we weer prettig geholpen, er wordt alle tijd voor je genomen, twee keer van opstelling gewisseld, wel boven kastjes, geen boven kastjes, dat je 4 x een frontje mee wil nemen omdat je twijfelt over de kleur, allemaal geen probleem. Het plaatsen van de keuken door Willem de Graaf verliep vlekkeloos en prettig. Wij zijn erg blij met onze nieuwe keuken, jammer dat we geen foto kunnen uploaden. Fa van der Ham (Nico en Willem) bedankt voor jullie services!
Beveelt aan
19 November 2020
Yvonne Koster
's-Gravenhage
Wij hebben een hele goede ervaring met `Wim van der Ham waarbij je super goed geholpen wordt en geadviseerd. Onze verkoper Youri weet waar hij het over heeft en verkoopt keukens geen praatjes en geeft ook eerlijk aan als je ergens iets niet nodig hebt en wil dat dan ook niet aan je proberen te slijten. Kortom wij zijn erg tevreden
Beveelt aan
18 November 2020
Michel en Ellen
Zoetermeer
Super fijn geholpen door Youri bij Wim van der Ham keukens! Erg blij met onze aanschaf van onze nieuwe keuken. We zijn super goed geholpen bij het uitkiezen van onze keuken. Advies staat bij dit bedrijf bovenaan. Nogmaals super bedankt! We raden dit bedrijf bij iedereen aan!
Beveelt aan
4 September 2020
Desmond
Zoetermeer
Vorig jaar november geholpen door Annelies in Zoetermeer. Haar deskundigheid en het meedenken met ons hebben wij als enorm prettig ervaren. De keuken is deze week geplaatst en voldoet aan alle verwachtingen. Een paar kleine puntjes zijn direct zonder moeite opgepakt. Erg fijne service!
Beveelt aan
28 July 2020
Robin
Zoetermeer
Ik ben zeer tevreden over Van der Ham, heel plezierig geholpen en geadviseerd door Annelies Spruit en vakkundige installatie door Alfred Mulder en zoon. Ook het lenen van het minikeukentje was top, niets was te veel en alerte service Kortom : een fijn ervaring
Beveelt aan
23 July 2020
Paul
Zoetermeer
Fijne samenwerking goed meegedacht. Keuken mooi geplaatst.
Beveelt aan
21 April 2020
Cristel en Roel
Zoetermeer
Voor wat ons droomwens appartement is geworden zochten we een nieuwe keuken. Na enige verkenning en orientatie wat er zoal te koop wordt aangeboden zochten wij een betrouwbaar adres waar de regie op het hele proces in goede handen is. Dat bleek Wim van der Ham te zijn. In onze kennissenkring beter bekend en positieve ervaringen wat we meenamen in het adviesgesprek met keukenadviseur Youri van der Weert. Wij waren gebonden aan de ruimte in een U-vorm. Voor keukenbouwers levert dit een hogere moeilijkheidsgraad op. Met een goed advies hebben zijn onze keuzewensen goed vertaald met een fantastisch eindresultaat. Iets wat ik een BOB-ervaring noem. Binnen budget, op tijd en beter dan verwacht!
Beveelt aan
31 January 2020
Eric
Zoetermeer
Ik ben heel prettig geholpen door Youri met het uitzoeken van mijn keuken. Er werd meegedacht met oog voor een juiste verhouding tussen kwaliteit en prijs. Afspraken worden goed nagekomen en een uitstekende service en nazorg. Kortom ik ben een hele blije klant. Het is dat he niet zo vaak een nieuwe keuken koopt maar mocht het weer nodig zijn, kom ik zeker terug.
Beveelt aan
28 January 2020
Antoinette
Zoetermeer
Van begin tot eind zijn we zeer prettig en deskundig geholpen. Met dank aan Youri van der Weert en Richard Bolleboom.
Beveelt aan
28 January 2020
Kitty Migchelsen
Zoetermeer
Theresiastraat 168 178
2593 AT Den haag
Branch
Interieur, Wonen
Specializations
Keukens, Woninginrichting
Overige bedrijven