Goede service en kennis van zaken

Goede verbinding per tel.geen wachtlijsten etc. dus ben ik tevreden. Groet M.Meeuwsen

Snel geregeld, nooit gezeik

Eindelijk een bedrijf wat zaken goed en snel regelt, duidelijk communiceert zonder poespas, je niet continue nog andere shot probeert te verkopen en goed bereikbaar is en hun administratie op orde heeft. Ben hier al jaren verzekerd en heb nog nooit problemen gehad, helemaal top!

Uitstekend.

Zojuist mijn verzekering omgezet naar de klassieke motorverzekering. Inderdaad zeer flexibel en voordelig. Nadat de gegevens door mij digitaal waren aangeleverd, kwam zeer kort daarop de acceptatie al binnen. Prima service.

Simple, affordable and functional

A no-nonsense insurance. Customer service and price are both good. Never had an accident with the motorbike so I can't really tell how it is in such conditions.

Moet het nog ervaren

Heb vandaag mijn eerste motor verzekering afgesloten werd snel te woord gestaan zeer vriendelijk duidelijke uitleg en goed betaalbaar krijg ook nog een slot cadeau ook super ga vanaf volgende week lekker rijden guido

Wat een mooie motorverzekering!!!

Echt flexibel. Nu heb ik online de verzekering ff wat goedkoper gezet want ik rij toch niet. Simpel en lekker goedkoop.

leugens op de site.

Goede verzekering totdat je schade rijdt. De bonus malus korting die zij geven is een grote leugen. Mocht je schade rijden en je motor is total los zou je recht hebben op een bescherming van je bonus malus korting. Alleen na een ongeluk moet je motor een vrijwaring krijgen wat betekent dat je verzekering wordt opgezegd. Als je dan een nieuwe verzekering wilt aanvragen zeggen zij dat je te veel schadejaren hebt om dit te doen. de titel op hun site: Gratis Bonus-Malus bescherming bij 1e schade is dus een grote leugen. Trap er niet in! Daarnaast schatten zij de waarde van je motor altijd lager in. Als een expert later constateert dat de waarde van je motor hoger ligt heb je pech! Ik zou zeggen zoek een partij die net wat duurder is maar wel alles goed en eerlijk verzekerd zoals gemeld.

Uiteraard vinden we het vervelend dat u deze ervaring heeft. Graag lichten we de situatie die u omschrijft nader toe. Met een no-claimbeschermer wordt de bonus-maluskorting beschermd, niet het aantal schadevrije jaren. Dat betekent dat als u een schade heeft gehad die effect heeft op uw schadevrije jaren, dit niet doorberekend wordt in uw korting. Uw maandelijkse premie is na uw eerste schade dus gelijk gebleven. Zelfs toen u direct daarna een andere motor verzekerde, is uw bonus-maluskorting in stand gebleven. De tweede schade die u heeft gemeld op deze polis had geen gevolgen voor uw schadevrije jaren en dus ook niet op uw korting, omdat het een diefstal betrof. Alleen is er dan geen motor meer aanwezig om te verzekeren. Er is daarna ook geen andere motor op de polis verzekerd. Omdat we geen ‘lege’ verzekering kunnen aanhouden, is de polis conform de voorwaarden van de verzekeraar beëindigd. Wanneer u na verloop van tijd een nieuwe motor koopt, zal er een nieuwe verzekering worden aangevraagd en daarbij wordt dan opnieuw naar uw schadeverleden gekeken. We begrijpen dat dit misschien oneerlijk op u overkomt. We hopen echter dat u begrip kunt opbrengen voor het feit dat wij volgens de voorwaarden van uw polis gehandeld hebben.

Topper

Ik ben een aantal jaren klant geweest en kan Bikerpolis bij iedereen aanbevelen. Korte lijntjes, snelle acties. Kortom, zo hoort het!!👍

beantwoorden je vragen die je nog over hebt ter plekke (tel/app)

Geweldige fijne mensen met verstand van verzekeringen die jij nodig hebt. en de koffie staat klaar.

Super tevreden

Nooit eerder zo een goed doordachte motorverzekering tegen gekomen. Flexibel verzekeren is voor de motor een mooie mogelijkheid. Ik Ben er blij mee

Geen ander meer voor mij !!!

een persoonlijke benadering en mee denken met je situatie. inmiddels alles via Bikerpolis verzekerd en uitermate tevreden. kan het zeker aanraden.

Beste Kris, Bedankt dat je jouw enthousiasme wil delen. Superrr! Groeten Ron

Goede service no nonsense

Prijs goed eerlijk advies geen onzin.

Hey Alex, Bedankt voor jouw reactie. Lekker kort en to the point. Groeten Ron

Zeer klantgerichte verzekering met grote kennis van (motor)zaken!

Op kantoor van Bikerpolis kan ik altijd goed terecht met mijn vragen. Ik krijg een deskundig advies en ook alternatieven aangeboden. Bikerpolis kent mijn wensen en weet daar haar advies goed op af te stemmen. Een persoonlijke benadering en service met een hoofdletter S.

Beste Peter, Hartelijk dank voor jouw positieve feedback! Fijn om te mogen lezen dat je een prettige ervaring met ons hebt. Het motiveert zeker om ons uiterste best te blijven doen. Groeten, Ron

Bikerpolis is voor mij helemaal top

Ik ben via via bij bikerpolis polis terecht gekomen om zijn goede recensies en moet zeggen dat het zeker klopt , ze staan je goed te woord en leggen je alles duidelijk uit en reageren snel op je bericht , voor mij zijn het toppers niets mis mee

Hi Luc, Bedankt dat je jouw positieve ervaring met ons wil delen. Groeten, Ron

Klantvriendelijkheid ten top

Zit al jaar en dag bij Bikerpolis, vanaf dag 1. Altijd vriendelijk, servicegericht en goed adviserend. Ben ook prima geholpen na een aanrijding buiten mijn schuld om

Beste JP, Je bent inderdaad al lang bij ons verzekerd. Je was één van onze eerste verzekerde. Leuk om jouw reactie te lezen. Groeten, Ron

zeer triest

ik heb een WA + diefstal verzekering maar mag mijn verzekering opeens niet meer aanpassen naar een all risk. de reden ze kunnen niks uitbetalen in de gemeente Rotterdam ( waar ik nota bene niet eens woon. ik heb dus al de plus dus diefstal maar kan niks aanpassen en dat zonder enig bericht Nu hebben ze me gevraagd om mijn reactie aan te passen en dat maakt deze firma nog triester vind ik, mijn verzekering is wa plus diefstal dus diefstal zit er al bij maar nog steeds mag ik niet naar all risk ??? Schiet mij maar lek !!! Ik ben bij deze firma gekomen met de reden dat ik een aantal keren de polis kon aanpassen maar helaas geld dat niet voor mij omdat er motoren gepikt worden (daar heb je deze verzekering toch voor?? ). Ik ben al Lang lid nooit iets geclaimd maar ook dit maakt ze geen zak uit !!! Dus ja pas me reactie aan maar nee word er niet beter op Groeten

Beste Ruben, Het klopt dat wij sommige motoren (bijv. de GSXR en /R1) niet meer kunnen accepteren in het westen van het land. De oorzaak is dat er veel diefstallen van deze motoren in het westen hebben plaatsgevonden. Zo veel dat wij hebben moeten besluiten om deze maatregel in te voeren. De bestaande verzekeringen blijven van kracht (dus ook de bestaande diefstal dekking), maar hoger verzekeren is er helaas niet meer bij. Om te garanderen dat wij alle schades goed kunnen blijven uitkeren moeten en soms vervelende maatregelen genomen worden.

Prima geholpen

Digitaal verzekeren vond ik ff wat lastig. Maar het ie eenvoudig. Met mijn gebruikersnaam en wachtwoord kan ik eenvoudig inloggen en de verzekeringen inzien, printen en wijzigen. Superrrrr

Willem, Bedankt voor jouw beoordeling. Het is inderdaad eenvoudiger dan het lijkt. Groeten Ron

Diverse goede ervaringen met Bikerpolis gehad bij het zoeken naar een juiste verzekering voor motor en auto. Nog belangrijker: bij afhandeling van een zwaar (letsel)ongeval zijn mijn partner en een vriend (die toen noodzakelijk zaken voor mij regelde) heel fijn en goed geholpen door Bikerpolis en de bij hun aangesloten verzekeringen. Dat was voor ons zeer waardevol in een moeilijke tijd. Top, zeker voor een (internet) bedrijf. Dank jullie wel.

• Welk product neemt u af? Motorverzekering|Overige schadeverzekeringen

Wat een geweldige vinding Flexibel motorverzekeren. Scheelt veel premie en... ik mag de dekking on-line wijzigen. Nu kan ik ook in de winter genieten van het mooie weer. Superrrrr

• Welk product neemt u af? Motorverzekering

ik ben blij dat ik Bikerpolis ontdekt heb. Eerst goed geïnformeerd door bikerpolis bij het afsluiten van de polis en nu goed geholpen na schade te hebben gehad. Hartelijk dank!

• Welk product neemt u af? Motorverzekering

Ik heb een ongeluk gehad met de motor. Ach eat naar. Nou inderdaad, want de auto reed met nat weer de rotonde op en had geen schade, maar omdat mijn voorwiel weeg gleed lag ik met de motor op de grond. Natuurlijk sta ik niet sterk, maar ik ben doorverwezen door bikerpolis naar 112 schade en dat heeft mij geen windeieren gelegd Hartelijk dank voor alles

• Welk product neemt u af? Motorverzekering

Beste Ivo, Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaringen met Bikerpolis. Juist op het moment van schade is het belangrijk dat wij vanuit de verzekering zoveel mogelijk service verlenen om de schade te kunnen verhalen. Super dat je zo tevreden bent!

Perfecte en snelle service !! Speciaal woord van dank ook aan Jeannet die altijd behulpzaam is als de computer even niet wil meewerken !!

• Welk product neemt u af? Motorverzekering

Beste Ben, Jouw reactie heeft ons weer een stukje gelukkiger gemaakt. En daar doen wij het voor! Hartelijk dank.

Gelukkig heb ik nog nooit schade of problemen gehad, maar bij vragen is er zo snel mogelijk en gerust antwoord.

• Welk product neemt u af? Motorverzekering|Overige schadeverzekeringen

Ik ben over het algemeen tevreden, hoewel ik nog maar 1x contact gehad heb en dat was met de pechhulp dienst, Daarnaast moet ik bekennen not amused te zijn over de plotselinge mededeling dat mijn premie met maarliefst ca, 10% verhoogd wordt.

• Scherpste prijs/ premie
  • Flexibiliteit/wijzigingsmogelijkheden polis N.v.t.
  • Welk product neemt u af? Motorverzekering

Beste Rolf, bedankt voor jouw opbouwende reactie. Je hebt al ervaring met onze gratis pechhulpdienst. De premie was inderdaad te laag in vergelijking met de concurrentie. Om aan alle schadeuitkering verplichtingen te voldoen was een premie verhoging onontkoombaar was. Jammer maar wel nodig.

het was super fijn geholpen echt top

• Welk product neemt u af? Motorverzekering

Fijn om jouw positieve reactie te lezen Frans. Veel plezier van en met jouw unieke Harley!

Over Bikerpolis.nl

Bikerpolis is gespecialiseerd in flexibele en voordelige motorverzekeringen. Eenvoudig schakelen tussen de verschillende dekkingen in jouw eigen klantportaal. Een verzekering voor echte motorliefhebbers!