Topper

Ik ben een aantal jaren klant geweest en kan Bikerpolis bij iedereen aanbevelen. Korte lijntjes, snelle acties. Kortom, zo hoort het!!👍

beantwoorden je vragen die je nog over hebt ter plekke (tel/app)

Geweldige fijne mensen met verstand van verzekeringen die jij nodig hebt. en de koffie staat klaar.

Super tevreden

Nooit eerder zo een goed doordachte motorverzekering tegen gekomen. Flexibel verzekeren is voor de motor een mooie mogelijkheid. Ik Ben er blij mee

Geen ander meer voor mij !!!

een persoonlijke benadering en mee denken met je situatie. inmiddels alles via Bikerpolis verzekerd en uitermate tevreden. kan het zeker aanraden.

Beste Kris, Bedankt dat je jouw enthousiasme wil delen. Superrr! Groeten Ron

Goede service no nonsense

Prijs goed eerlijk advies geen onzin.

Hey Alex, Bedankt voor jouw reactie. Lekker kort en to the point. Groeten Ron

Zeer klantgerichte verzekering met grote kennis van (motor)zaken!

Op kantoor van Bikerpolis kan ik altijd goed terecht met mijn vragen. Ik krijg een deskundig advies en ook alternatieven aangeboden. Bikerpolis kent mijn wensen en weet daar haar advies goed op af te stemmen. Een persoonlijke benadering en service met een hoofdletter S.

Beste Peter, Hartelijk dank voor jouw positieve feedback! Fijn om te mogen lezen dat je een prettige ervaring met ons hebt. Het motiveert zeker om ons uiterste best te blijven doen. Groeten, Ron

Bikerpolis is voor mij helemaal top

Ik ben via via bij bikerpolis polis terecht gekomen om zijn goede recensies en moet zeggen dat het zeker klopt , ze staan je goed te woord en leggen je alles duidelijk uit en reageren snel op je bericht , voor mij zijn het toppers niets mis mee

Hi Luc, Bedankt dat je jouw positieve ervaring met ons wil delen. Groeten, Ron

Klantvriendelijkheid ten top

Zit al jaar en dag bij Bikerpolis, vanaf dag 1. Altijd vriendelijk, servicegericht en goed adviserend. Ben ook prima geholpen na een aanrijding buiten mijn schuld om

Beste JP, Je bent inderdaad al lang bij ons verzekerd. Je was één van onze eerste verzekerde. Leuk om jouw reactie te lezen. Groeten, Ron

zeer triest

ik heb een WA + diefstal verzekering maar mag mijn verzekering opeens niet meer aanpassen naar een all risk. de reden ze kunnen niks uitbetalen in de gemeente Rotterdam ( waar ik nota bene niet eens woon. ik heb dus al de plus dus diefstal maar kan niks aanpassen en dat zonder enig bericht Nu hebben ze me gevraagd om mijn reactie aan te passen en dat maakt deze firma nog triester vind ik, mijn verzekering is wa plus diefstal dus diefstal zit er al bij maar nog steeds mag ik niet naar all risk ??? Schiet mij maar lek !!! Ik ben bij deze firma gekomen met de reden dat ik een aantal keren de polis kon aanpassen maar helaas geld dat niet voor mij omdat er motoren gepikt worden (daar heb je deze verzekering toch voor?? ). Ik ben al Lang lid nooit iets geclaimd maar ook dit maakt ze geen zak uit !!! Dus ja pas me reactie aan maar nee word er niet beter op Groeten

Beste Ruben, Het klopt dat wij sommige motoren (bijv. de GSXR en /R1) niet meer kunnen accepteren in het westen van het land. De oorzaak is dat er veel diefstallen van deze motoren in het westen hebben plaatsgevonden. Zo veel dat wij hebben moeten besluiten om deze maatregel in te voeren. De bestaande verzekeringen blijven van kracht (dus ook de bestaande diefstal dekking), maar hoger verzekeren is er helaas niet meer bij. Om te garanderen dat wij alle schades goed kunnen blijven uitkeren moeten en soms vervelende maatregelen genomen worden.

Prima geholpen

Digitaal verzekeren vond ik ff wat lastig. Maar het ie eenvoudig. Met mijn gebruikersnaam en wachtwoord kan ik eenvoudig inloggen en de verzekeringen inzien, printen en wijzigen. Superrrrr

Willem, Bedankt voor jouw beoordeling. Het is inderdaad eenvoudiger dan het lijkt. Groeten Ron

Diverse goede ervaringen met Bikerpolis gehad bij het zoeken naar een juiste verzekering voor motor en auto. Nog belangrijker: bij afhandeling van een zwaar (letsel)ongeval zijn mijn partner en een vriend (die toen noodzakelijk zaken voor mij regelde) heel fijn en goed geholpen door Bikerpolis en de bij hun aangesloten verzekeringen. Dat was voor ons zeer waardevol in een moeilijke tijd. Top, zeker voor een (internet) bedrijf. Dank jullie wel.

• Welk product neemt u af? Motorverzekering|Overige schadeverzekeringen

Wat een geweldige vinding Flexibel motorverzekeren. Scheelt veel premie en... ik mag de dekking on-line wijzigen. Nu kan ik ook in de winter genieten van het mooie weer. Superrrrr

• Welk product neemt u af? Motorverzekering

ik ben blij dat ik Bikerpolis ontdekt heb. Eerst goed geïnformeerd door bikerpolis bij het afsluiten van de polis en nu goed geholpen na schade te hebben gehad. Hartelijk dank!

• Welk product neemt u af? Motorverzekering

Ik heb een ongeluk gehad met de motor. Ach eat naar. Nou inderdaad, want de auto reed met nat weer de rotonde op en had geen schade, maar omdat mijn voorwiel weeg gleed lag ik met de motor op de grond. Natuurlijk sta ik niet sterk, maar ik ben doorverwezen door bikerpolis naar 112 schade en dat heeft mij geen windeieren gelegd Hartelijk dank voor alles

• Welk product neemt u af? Motorverzekering

Beste Ivo, Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaringen met Bikerpolis. Juist op het moment van schade is het belangrijk dat wij vanuit de verzekering zoveel mogelijk service verlenen om de schade te kunnen verhalen. Super dat je zo tevreden bent!

Perfecte en snelle service !! Speciaal woord van dank ook aan Jeannet die altijd behulpzaam is als de computer even niet wil meewerken !!

• Welk product neemt u af? Motorverzekering

Beste Ben, Jouw reactie heeft ons weer een stukje gelukkiger gemaakt. En daar doen wij het voor! Hartelijk dank.

Gelukkig heb ik nog nooit schade of problemen gehad, maar bij vragen is er zo snel mogelijk en gerust antwoord.

• Welk product neemt u af? Motorverzekering|Overige schadeverzekeringen

Ik ben over het algemeen tevreden, hoewel ik nog maar 1x contact gehad heb en dat was met de pechhulp dienst, Daarnaast moet ik bekennen not amused te zijn over de plotselinge mededeling dat mijn premie met maarliefst ca, 10% verhoogd wordt.

• Scherpste prijs/ premie
  • Flexibiliteit/wijzigingsmogelijkheden polis N.v.t.
  • Welk product neemt u af? Motorverzekering

Beste Rolf, bedankt voor jouw opbouwende reactie. Je hebt al ervaring met onze gratis pechhulpdienst. De premie was inderdaad te laag in vergelijking met de concurrentie. Om aan alle schadeuitkering verplichtingen te voldoen was een premie verhoging onontkoombaar was. Jammer maar wel nodig.

het was super fijn geholpen echt top

• Welk product neemt u af? Motorverzekering

Fijn om jouw positieve reactie te lezen Frans. Veel plezier van en met jouw unieke Harley!

Ik ben al jaren met meerdere motoren bij Bikerpolis verzekerd. Hebben een scherpe prijs en belangrijker nog, goede polis voorwaarden. Samen met een taxatie van Vintax ben je perfect verzekerd.

• Welk product neemt u af? Motorverzekering|Overige schadeverzekeringen

Godfried, De taxatie is inderdaad een mooie uitbreiding op de verzekering. De waarde wordt vooraf vastgesteld door een onafhankelijke taxateur. Gedurende 3 jaar blijft deze waarde van kracht zonder afschrijving. Je weet dus precies waar je aan toe bent. Juist voor motoren die een hogere waarde houden is dit een uitkomst. Bedankt voor jouw reactie.

• Welk product neemt u af? Motorverzekering

Jack, Veel motor plezier met de VL 1500 Intruder LC. Keep the rubber down!

Prima ervaring, alleen niet als 10 gewaardeerd omdat dat spiritueel gezien niet voor mensenzaken is weggelegd. Maar het zit er kort onder.

• Welk product neemt u af? Motorverzekering

Klaas bedankt voor jouw super reactie

De lopende verzekeringen worden prima geregeld. Wat jammers is dat de motoren die ik bezit en rijdt niet op een verzamelpolis kunnen worden verzekerd (ik ben enige berijder en rij dus maar op één motor tegelijk, waar door er een beperkter risico is dus zou ik wat voordeel verwachten)

• Welk product neemt u af? Klassieke/oldtimer motorverzekering

Adri, het klopt dat het risico op een ongeval, bij jou, slechts op 1 motor tegelijk kan plaatsvinden. Gelukkig bieden jouw verzekeringen tevens dekking bij brand en diefstal. En die risico’s zijn over het algemeen groter bij klassieke motoren. Bovendien kunnen ook alle motoren bij een zelfde brand of diefstal verloren gaan. Bij een verzamelpolis zal een eventueel premie voordeel gebaseerd worden op het WA gedeelte van de dekking. En daar is nu juist het minste premie voordeel in te behalen. Dus een goede feedback. Bedankt! Wist je dat je meer premie voordeel kan behalen door in de periode dat je niet rijdt de verzekering online te wijzigen naar bijvoorbeeld WA beperkt casco?

Goed telefonisch geholpen door uw Jeannet van Bikerpolis. Duidelijke uitleg.

• Welk product neemt u af? Motorverzekering

Piet, als digitale motorverzekeraar is het juist belangrijk om een goede en heldere communicatie te voeren. Daarom vinden wij het belangrijk dat je telefonisch of per e-mail met elkaar kan sparren. Veel plezier met de Suzuki 1100. En bij vragen, altijd bellen. 'Een beller is sneller'.

• Welk product neemt u af? Motorverzekering

Paul, Super een 10! prachtige score. Wij doen ons uiterste best om het goed te doen. Fijn om dat in dit cijfer terug te zien!!!! Je hebt nu kunnen ervaren hoe eenvoudig het is om van dekking te kunnen switchen. Fijne vakantie met jouw Honda VFR 1200 F abs

prima motorverzekeringen

• Welk product neemt u af? Motorverzekering

Hoi Tineke, Bedankt voor jouw reactie. Jammer dat je nu even geen motor meer hebt. Jouw schadevrije jaren kan je binnen 3 jaar weer gebruiken voor een andere motorfiets (of auto).