Praktische feedback op maat

Hulp en feedback van professionele begeleiders, afgestemd op je eigen hulpvraag.

Uitstekend!

Mijn begeleiding door Amanda verliep heel goed. Ik ben geslaagd voor mijn scriptie en daarmee ook afgestudeerd. Amanda is heel flexibel en legt ook alles goed uit. Je kan met al je vragen bij haar terecht. De communicatie verliep heel vlot. Ik ben heel blij dat ik haar als begeleider gehad heb. Kyara

Zeker een aanrader!

Nadat ik maanden lang vastliep heb ik (gelukkig) de hulp van Scriptiemaster ingeschakeld. Zo ben ik gekoppeld aan een geweldige begeleider: Amanda. Ik ben zeer tevreden over de hele begeleiding. Amanda is erg vriendelijk, denkt mee, heeft kennis van zaken, is goed bereikbaar en reageert snel. Zeker een aanrader!

• Scriptiebegeleider

Als ik het cijfer 0 kon geven, had ik dat ook gedaan.

Super slechte service. Heb destijds een pakket genomen van 5 uur, blijkt achteraf dat de begeleider maar 2 uur tijd heeft om mij te begeleiden. Ik heb vervolgens netjes een e-mail gestuurd dat ik een nieuwe factuur wil ontvangen, omdat ik maar 2 uur begeleiding nodig heb gehad. Wordt er letterlijk 6 maanden niet gereageerd op mij e-mail. In de tussentijd ook meerdere keren telefonisch contact gehad. De gene aan de telefoon heeft geen enkel idee hoe ze mij moet helpen. Hartstikke professioneel. Vervolgens werd mijn dossier doorgestuurd naar het incassobureau! Weer e-mail contact gehad, gebeld. Ik moest weer 3 maanden hier achteraan om het recht te trekken. Super super slecht!!!!!! Ik raad het zeker niet aan! Echt niet doen!!!

Uitstekende begeleiding van Johan Fontijn

Via scriptiebegeleiding gekoppeld aan Johan. Hij heeft me uitstekend begeleid van a tot z, goed geholpen met het aanbrengen van een structuur en het opleveren van een product op hoog niveau. Merkte gelijk dat het een zeer ervaren, behulpzaam en makkelijk bereikbaar persoon is. Ik heb zijn hulp als zeer prettig ervaren!

Een ramp

Ik had op voorhand duidelijk aangegeven dat ik hulp nodig had met statistiek, kreeg ik eerst iemand die niet met Spss kon werken, dan kreeg ik een andere begeleider, heb ik 2uur met haar gewerkt, had ik een databestand waar ik nog niks van begreep en wist ik nog niet hoe ik de resultaten moest uitschrijven.. ze heeft me niet gezegd waarom ze me welke analyse liet uitvoeren, geen factoranalyse.. ze kon de controlevariabele niet gebruiken, ... nooit meer !

Uitstekend begeleid

Johan Fontijn heeft mij tijdens het schrijven van mijn scriptie van a tot z geholpen. Johan is zeer ervaren, behulpzaam, makkelijk bereikbaar en doet alles met een positief kritische insteek. Ik heb zijn hulp als zeer prettig ervaren!

• Scriptiebegeleider

In een moeizaam lopende startfase van mijn scriptie besloot ik hulp in te schakelen van Scriptiemaster. Met Monique als begeleider vond ik weer rust in mijn hoofd en kreeg ik weer vertrouwen in het behalen van mijn scriptie. Mede dankzij haar waardevolle feedback heb ik uiteindelijk mijn master af kunnen ronden met een 8! Je moet het uiteraard alsnog zelf allemaal doen, maar het is een zeer fijn gevoel als iemand met je mee kan lezen, mee kan denken, en je vertelt wat goed is en wat beter kan. Vooral als de docent vanuit de universiteit deze rol niet voldoende vervult. Zeer bedankt!!!

Super begeleiding!

Ik ben heel goed geholpen. Ik bleef hangen in het proces, omdat mijn product continu werd afgekeurd… Mijn begeleider heeft mij echt verder geholpen. Zeker een aanrader voor studenten die vastlopen gedurende het scriptieproces.

• Scriptiebegeleider

Momenteel een erg fijne ervaring.

Ik heb al enige tijd scriptiebegeleiding vanuit ScriptieMaster. Ik begon eerst met een andere begeleidster maar het contact verliep hierin moeizaam, gelukkig stuurt ScriptieMaster regelmatig een mail om te vragen of de begeleiding naar wens is. Ik heb in de mail kunnen aangeven dat het niet naar wens was en zij ondernamen gelijk actie door mij te koppelen aan mijn huidige begeleidster Amanda. Zij luistert naar mijn wensen en behoeften en is zeer behulpzaam. We hebben prettig contact en altijd snelle reactie via de mail! Kortom, nu ben ik zeker tevreden!

• Scriptiebegeleider

Ik heb goede begeleiding gekregen van Amanda. Ze heeft veel kennis van de onderwerp en geeft de juiste begeleiding. Als ik hulp nodig stond Amanda altijd klaar klaar voor mij en gaf zij goede en scherpe feedback. Haar expertise heeft van mijn scriptie een succesvolle scriptie gemaakt. Ik zou iedereen Scriptiemaster aanraden !

• Scriptiebegeleider

Goed geholpen en fijne communicatie

Onder andere door hulp van ScriptieMasters ben ik geslaagd met een 7 voor mijn afstudeerproject! Helaas had ik op het begin een begeleider gekregen waar ik geen match mee had, maar scriptiemasters had dit snel opgepakt en een nieuwe begeleider aangewezen. Daarnaast werd er veel contact via de mail met mij gehouden. Martijn Van Gogh heeft mij super goed geholpen op heel veel verschillende vlakken. Soms snapte ik zelf niet waar ik mee bezig was en kon geen goede vragen stellen. Hij snapte het wel waardoor ik precies de hulp kreeg die ik wilde. Daarnaast was hij heel erg vaak beschikbaar, ook als ik de zelfde dag nog hulp nodig had. Ondanks de prijzen vond ik het uiteindelijk zeker wel waard!

Kwalitatieve begeleiding van Johan Fontijn

Ik liep vast tijdens het schrijven van mijn scriptie en Johan heeft daarbij goed geholpen! De begeleiding bracht structuur waardoor ik meer motivatie kreeg met als resultaat een mooi eindcijfer!

• Scriptiebegeleider

Fijne begeleiding en het proces is duidelijk! Aan te raden!

Erg fijne begeleiding! Het proces wordt duidelijk uitgelegd en er wordt ook rekening gehouden met je planning/privé!

• Scriptiebegeleiding N.v.t.
  • Scriptiebegeleider N.v.t.

Ik kwam niet uit de indeling en opzet van mijn onderzoek, Johan heeft hier uitstekend bij geholpen!

ScriptieMaster bracht me in contact met Johan Fontijn, hij heeft me uitstekend geholpen met de opzet van mijn marketingcommunicatie onderzoek. Hij heeft goed inzicht in wat de school van mij verwachtte en hoe ik dit kon verbeteren. Daarom ben in nu eindelijk afgestudeerd!

Fantastisch

Vanaf dag 1 een klik met Yara. Naast haar uitstekende onderzoeksvaardigheden heeft zij een natuurtalent in het geruststellen en inlevingsvermogen. Het schrijven van een scriptie brengt veel onzekerheid met zich mee voor de student. De onzekerheden worden weggenomen door de student te voorzien van structuur. De begeleider wist mij uit mijn onzekerheden te halen en mij terug in mijn kracht te plaatsen. Als student doe je al het werk, maar je hebt met de begeleider een klankbord, voorzitter, notulist en eindredacteur in huis. Ik kan het iedereen aanbevelen!

Meer dan goed!

Vanuit het opleidingsinstituut waren er 2 begeleiders. De één heeft me ondersteund tijdens de onderzoeksperiode. Johan heeft me uitstekend begeleid tijdens het schrijven / afronden van de scriptie en het traject naar de mondelinge verdediging toe. Het aanbieden van goede tips, de juiste vragen stellen om je goed te laten nadenken over wat je daadwerkelijk op papier wilt zetten en zijn zienswijze op bepaalde zaken hebben voor een goed eindresultaat gezorgd. Als laatst wil ik Johan een dikke pluim geven voor zijn bereikbaarheid en het snelle schakelen bij vragen.

Succesful!

I am very satisfied with the service I was provided with. Everything went very smooth since day one. Johan was very friendly and professional . I have to thank him for guiding me through this process. Very happy with the results. I can say I finally graduated! Money well spent!

Super handig!

Ze werken met goede begeleiders! Ook hebben ze een heel overzichtelijk systeem waarin je precies kunt zien hoeveel uren je nog hebt wat erg handig is. Ook zijn er feedback momenten over je begeleider, ook dit is wel erg fijn

Uitstekend geholpen

Ik heb alleen maar goede dingen te zeggen over ScriptieMaster en met name mijn begeleider Johan Fontijn. Johan heeft goede begeleiding en zekerheid gegeven die ik miste vanuit mijn opleiding. Als ik hulp nodig had stond Johan altijd voor mij klaar en gaf hij altijd zeer goede feedback, waarna ik weer wist hoe ik verder moest met mijn onderzoek. Zijn expertise heeft mijn onderzoek een succes laten worden. Ik zou iedereen die tegen problemen aanloopt tijdens het scriptie proces ScriptieMaster volmondig aanraden.

Slecht!

De begeleider heeft de begeleiding afgerafeld. Ik ben meer dan €900,- lichter! Master Scriptie heeft tijdens de intake verteld, dat wanneer niet de juiste hulp is geboden er naar oplossingen gekeken zou worden. Dit is niks van waar. Er is geen oplossing geboden. De docent zat volgepland en heeft even in 15 uur bijna €1000 verrekend. Dit bedrijf is af te raden.

Veel bijgeleerd

Goede begeleiding gekregen van Isabel. Ik heb veel meer bijgeleerd met haar dan met begeleiding vanuit school. Ik ben blij dat ik na lang twijfelen deze stap gezet heb. Ik kreeg altijd snel antwoord en concrete feedback. Ze stuurde zelf ook artikels door die mijn scriptie zouden kunnen helpen waardoor mijn scriptie een goede vorm kreeg en conreet werd. In het begin zag ik hier tegenop, maar door de samenwerking en goede, concrete feedback kreeg ik meer en meer motivatie om aan mijn scriptie te werken. Ze houden echt rekening met je mening en behoeftes en gaan daarvaan uit verder.

Fantastisch

Ik ben heel fijn geholpen door Jacky en Jan, zonder deze scriptiebegeleiders was ik vastgelopen op mijn scriptie technische bedrijfskunde. De dame en heer zijn zeer meedenkend en reageren binnen enkele ogenblikken en hebben mij echt geholpen. Ook scriptiemaster zelf heeft tijdens de wissel van de studiebegeleiders mijn uren zeer netjes gecompenseerd en hebben mij erg prettig geholpen. Mijn diploma is behaald en zal daar beide studiebegeleiders eeuwig dankbaar voor zijn. Echt top

Uitstekend geholpen

Ik werd super goed geholpen in een korte tijd. Goede feedback en tips voor mijn scriptie gekregen, begeleider helpt en denkt met je mee. Hierdoor heb ik mijn scriptie met een voldoende kunnen afronden. Ben super blij en ik zou het zeker aanraden aan studenten die hulp nodig hebben met hun scriptie.

• Scriptiebegeleider

Het hele proces met ScriptieMaster is me goed bevallen, kortom: een aanrader

Na een korte intake met Matchmaker Maaike werd ik gekoppeld aan mijn begeleidster Isabel. Ik vond de samenwerking met Isabel erg prettig. De feedback was altijd to the point. Ze denkt mee, geeft praktische tips en voorbeelden. Ik heb Isabel ervaren als zeer kundig en nauwkeurig. Daarbij was het contact makkelijk en snel.

Over ScriptieMaster

Elke student kan bij ScriptieMaster terecht voor scriptiebegeleiding. Dus of je het lastig vindt om te beginnen, bent vastgelopen tijdens het schrijven van je scriptie, of moeite hebt om gemotiveerd te blijven, wij bieden altijd de scriptiebegeleiding die bij jouw situatie past. Zo zorgen we er samen voor dat je snel en tevreden kunt afstuderen.