Nooit meer

Na de aanmelding bij scriptiemaster kreeg ik een begeleider aangewezen. 1x telefonisch contact gehad en daarna las hij constant mjin stukken door die hem toestuurde. Een aantal keer gevraagd wat hij van de stukken vond aangezien hij verder nergens feedback over gaf. Hij lette alleen op de spelling en stuurde het dan weer terug. Vlak voordat ik mijn literatuuronderzoek moest inleveren nogmaals gevraagd of hij het kon nalezen. Hij had enige feedback en dit paste ik aan. Toen ik het stuk daarna weer terug stuurde ter check haalde hij er allemaal fouten uit die er de vorige keer ook al in stonden. Waarom was die check dan die keer daarvoor gedaan? Vervolgens moest ik vanuit school mijn onderzoeksopzet aanpassen ivm coronavirus. Zo kon ik geen intervieuws meer doen en moest dit digitaal. Toen ik mijn onderzoeksopzet stuurde om na te kijken stuurde hij terug dat we mijn hele scriptie moesten aanpassen naar de crisissituatie.. .dit kon niet want mijn literatuuronderzoek was al ingeleverd en daarbij ga ik niet halverwege mjin scriptie opnieuw beginnen. Vervolgens krijg ik vanuit school te horen dat ik wel verder mag met mijn scriptie maar er wel nog echt werk aan de winkel is. Dit omdat de stof nog niet is onderbouwd..Dit heb ik nog nooit van mijn begeleider van scriptiemaster te horen gekregen. Direct gebeld naar scriptiemaster dat ik er nu klaar mee was en een andere begeleider wilde. Daarnaast moest er naar mijn idee compensatie komen voor de 13!!! uur die was gebruikt en er niet eens een voldoende uit kwam. Vervolgens krijg ik een dag later te horen dat ik 1 uur gecompenseerd krijg omdat mijn andere begeleider zich opnieuw moest inlezen. 1 uur? Het is echt een grap! Mijn hele scriptie moet aangepast worden en dit kost niet 1 uur.. Ze willen verder niks voor me betekenen dit is wat het is.. niet eens dat ze het vervelend vinden! Helemaal niks! DOE GEEN SCRIPTIEMASTER MAAR ZOEK IETS WAT JE ECHT VERDER HELPT!

Lifesaver!

Na de dramatische ervaring met het schrijven van mijn Bachelorscriptie, besloot ik om bij mijn master hulp in te roepen van professionele scriptiebegeleiding. Na veel sites bestudeerd te hebben, ben ik voor scriptiemaster gegaan, wat mijn redding is geweest! Ik ben gekoppeld aan Désireé, die mij met veel interesse en geduld heeft begeleid, wat ook heel prettig/nodig was gezien mijn faalangst. Het scriptieproces verliep, naast alle gebruikelijke obstakels, prettig en gestructureerd. Voor iedereen met scriptie-angst zou ik scriptiemaster (en Désireé!) zeker aanraden!

• Scriptiebegeleider

Ik werd 2 jaar lang door het lange scriptie traject gemarteld. Het lukte en lukte maar niet. Het lag aan mij, mijn onderwerp en docent. Vooral aan mij. Ik kreeg het maar niet van de grond. Waar gaat het fout en wat moet ik doen om het goed te maken. Na een aantal scriptie hulp websites te hebben benaderd, ben ik bij ze terecht gekomen. Deze bedrijven konden mij helaas niet helpen. Toen dacht ik, laat ik scriptie master proberen. Ik schrok van de prijs om heel eerlijk te zijn, maar laat ik het toch maar doen. Binnen 6 maanden afgestudeerd. Hoe? Scriptie master koppelde mij aan een begeleider die niet alleen geïnteresseerd is in mijn onderwerp, maar er daadwerkelijk kennis over heeft. Mijn begeleider was zo goed dat de begeleiding op de universiteit tevreden was over mijn vooruitgang. Ik kan niet benadrukken hoe goed ik ben geholpen. Ik raad iedereen aan om niet geld uit te geven aan andere scriptie begeleiding maar meteen hier in te schrijven. Scheelt je bakken met geld.

• Scriptiebegeleider

Ik heb de scriptiebegeleiding als zeer professioneel ervaren. Ben goed geholpen door Celina, zij stond altijd klaar voor vragen gaf duidelijke feedback waar ik echt iets aan heb gehad. Ik heb mijn mijn scriptie gehaald met een 7,5!

• Scriptiebegeleider

Ik ben heel blij met ScriptieMaster en zou ze zeker aanraden.

ScriptieMaster heeft me goed geholpen met de inhoud en structuur van het schrijven van een scriptie. Ik had zelf alle informatie verzameld en een eerste versie van mijn volledige scriptie geschreven voor mijn instituut maar toch zei mijn begeleider van de universiteit dat het een onvoldoende zou worden. Ik kon zelf het bos niet meer door de bomen zien en heb ScriptieMaster gebeld. De begeleiders luisterde naar mij en heeft me bij de hand genomen en geholpen bij het leren de specifieke vaardigheden die nodig voor scriptie schrijven zijn (die wel anders zijn dan wat ik heb gedacht [en anders dan wat ik op de universiteit geleerd heb]). Met de finale versie was ik dik geslaagd. Ik ben heel blij met ScriptieMaster en zou ze zeker aanraden.

Geweldigde begeleiding

Tijdens het schrijven van mijn scriptie de hulp ingeroepen van ScriptieMaster. Altijd snel feedback waaraan ik echt iets had. Mede dankzij ScriptieMaster mijn scriptie in één keer behaald.

• Scriptiebegeleider

Precies de hulp die ik nodig had!

Mijn ervaring met ScriptieMaster was fantastisch. I.v.m. een krappe deadline werd ik ontzettend goed en snel geholpen. De één op één meeting was erg nuttig, er werd op een begrijpelijke manier uitgelegd hoe je het beste je data kon verwerken en er werd ook meegedacht over de beste manier van aanpak. Zelfs na de één op één meeting kon ik de begeleider online mijn bestanden aanleveren en kreeg ik erg gedetailleerde feedback wat er goed was en wat er verbeterd kon worden.

• Scriptiebegeleider

Wow wat een waardevolle hulp heb ik gehad!

Ik ben fantastisch geholpen door team Scriptiemaster met in het bijzonder Job. Mede door hem heb ik mijn scriptie behaald! Nogmaals dank

• Scriptiebegeleider

Inhoudelijk goede feedback en op tijd!

Mijn ervaring met Studiemaster is zeer positief. Mijn begeleider was zeer kundig en deed liever iets te veel dan te weinig. Hij gaf praktisch op elke zin inhoudelijke feedback. Ik dit zeker weer doen!

• Scriptiebegeleider

Als scriptiebegeleider werk ik met ontzettend veel plezier via Scriptiemaster. De matchmakers weten leuke opdrachten te koppelen aan mijn expertise. Veel studenten heb ik al op maat kunnen begeleiden, waarbij we altijd stapje voor stapje en oplossingsgericht te werk gaan.

• Scriptiebegeleiding N.v.t.
  • Scriptiebegeleider N.v.t.

Fantastisch!

Dankzij de hulp van ScriptieMaster heb ik mijn master kunnen afronden zonder daar moeite bij te hebben, ik kreeg genoeg feedback en kon de contactpersoon altijd makkelijk bereiken. Wel vond ik eerst de prijzen een beetje aan de hoge kant, maar wat je ervoor terug krijgt maakt het dan weer heel goed! :)

Geweldige begeleider!

Begeleider Ruud heeft mij door mijn scriptie heen gesleept! Ik liep gigantisch vast met mijn scriptie en hij gaf mij tips en adviezen waardoor ik weer verder kon. Ruud gaf in duidelijke bewoordingen aan wat er van mij verwacht werd en waar mijn scriptie verbetering nodig had. De begeleiding was super geregeld via de email en 1x hebben we elkaar face to face gesproken. Ruud is snel met het nakijken en komt gemaakte afspraken na.

Geweldige organisatie

Scriptiemaster geeft goede begeleiding en doordat ik deze hulp heb ingekocht, gaat het schrijven van mijn scriptie lukken..

• Scriptiebegeleider

Persoonlijke begeleiding, professioneel en staan altijd voor je klaar.

Dave Geerders was tijdens deze leerzame periode mijn begeleider. Dave had een professionele, maar ook zeer vriendelijke houding. Hij stond altijd voor mij klaar en de communicatie liep vlekkeloos. Ik kon hem altijd telefonisch bereiken of even langs komen. Ik hoefde ook niet lang te wachten op mijn feedback. In sommige gevallen had ik het zelfs eerder dan verwacht. Dit was erg fijn. Hierdoor heb ik op geen enkel moment tijdsdruk gevoeld. Daarnaast toonde die veel interesse door kritische vragen te stellen en mee te denken tijdens het proces. Dit was erg prettig. Hierdoor heb ik mijn scriptie naar een nog nog hoger niveau kunnen tillen en veel van hem mogen leren. Kortom, een echte aanrader!

• Scriptiebegeleider

Persoonlijke hulp op jouw valkuil

Soms is het wat pijnlijk als je wordt gewezen op jouw valkuil, maar zonder wrijving is er geen glans. ScriptieMaster heeft mij daar enorm bij geholpen om tot een geslaagd resultaat te komen. Altijd met respect en nooit misplaatst. Thanks!

Afrader

Na een paar keer contact met scriptie master is er een match gemaakt. Dit klonk goed en veelbelovend. Na twee telefoon gesprekken met de aangewezen begeleider heb ik mijn eerste versie van de scriptie opgestuurd. Echter, de feedback was waardeloos. Hierover is een klacht ingediend die niet serieus werd genomen. Ook bleek dat de matchmaker al even niet meer bij scriptie master werkte. Gelukkig heb ik zonder scriptie master wel mijn scriptie met een voldoende kunnen halen. Erg jammer hoe het gelopen is en zonde van het geld. Toch een hoop geld voor een student.

• Scriptiebegeleider

Echt een aanrader, neemt enorm veel stress weg

Ik had nog ongeveer een week om mijn scriptie aan te passen voor de deadline, nadat mijn begeleidster vanuit de opleiding had aangegeven dat ze geen tijd meer had om mij van feedback te voorzien. Dat levert natuurlijk veel stress op, zeker zo op het laatste moment. Ik heb daarom besloten om Scriptiemaster in te schakelen en ik ben ontzettend blij dat ik dat gedaan heb! Ik kreeg een begeleidster toegewezen die mij uitgebreide en duidelijke feedback heeft gegeven en zeer goed bereikbaar was via Whatsapp om tussendoor vragen te kunnen stellen. En dat allemaal op het laatste moment! Ik kan het inschakelen van Scriptiemaster iedereen aanbevelen!

• Scriptiebegeleider

Zeer betrokken, positief en professioneel.

Mijn begeleider was Frans Bouman en ik wil hem hartelijke danken. Mede dankzij hem heb ik mijn scriptie gehaald. Hij heeft mij begeleid in de vertaling van de feedback naar mijn scriptie toe, me op koers houden en gemotiveerd houden. Door niet alleen te zeggen wat niet goed was maar juist wat er wel goed was. Stukken korter en bondiger gemaakt en tussen de regels doorgelezen en dan commentaar eronder met de vraag of dat was wat ik bedoelde. Meestal was het de spijker op de kop maar lukte het mij niet om het te omschrijven. Echt heel fijn. Hij reageert snel en gaf hij aan wanneer ik het terug kon verwachten. Wat een stukje rust gaf. Daarnaast heeft hij me geholpen met het stukje taalfouten vanwege mijn dyslexie. Ik ben echt heel blij dat ik hem als begeleider had en mede dankzij hem heb ik mijn scriptie gehaald.

• Scriptiebegeleider

Zeer professioneel, betrokken en erg flexibel!!

Ik heb Melanie ervaren als een zeer betrokken begeleidster. Zij heeft geen 9 tot 5 mentaliteit, hierdoor kon ik elk moment van de dag bij haar terecht. Ze stond voor me klaar en hielp me met de onderdelen waar ik vastliep. Door de hulp van Melanie heb ik weer structuur in mijn scriptie kunnen aanbrengen en heb ik mijn scriptie naar een hoger niveau weten te brengen & kan ik zeggen dat ik ben geslaagd! BEDANKT!!

Fail

Ik raad het ten zeerste af

• Scriptiebegeleider

Zonder hun had ik het niet gehaald!

Ik had altijd ontzettend moeite met het schrijven van verslagen. Ik wist ook absoluut niet waar ik moest beginnen met mijn scriptie. Gelukkig had ik me al aangemeld bij focus op afstuderen voordat ik iets geschreven had. Ze hebben me ontzettend goed begeleid van begin tot eind. Ik kwam het meest vooruit als ik op kantoor kwam schrijven nadat ik met mijn coach besproken had waarmee ik aan de slag zou gaan. Ik ben ze ontzettend dankbaar. Ik ben na het afstuderen meteen gaan werken en ben nog steeds erg blij dat mijn scriptie achter de rug is.

• Scriptiebegeleider

Uitstekende service en veel flexilibiteit!

Frans was mijn begeleider. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik erg te spreken ben op de wijze waarop hij mij heeft geholpen. Hij stond altijd voor me klaar en zijn manier van communiceren vond ik bijzonder prettig. Hij wist mij te ondersteunen, motiveren en er voor te zorgen dat ik het overzicht wist te behouden!

Zeer professioneel

Frans heeft me geweldig begeleid, enthousiast, scherp, snel, bekwaam en zeer professioneel. Zeker een aanrader voor iedereen die feedback wilt ontvangen over de scriptie, onderzoek en literatuur van een begeleider met veel kennis en ervaring. Frans heeft mij op de juiste manier geholpen. Met als resultaat een mooie cijfer voor mijn scriptie!

• Scriptiebegeleider

Mijn scriptiebegeleider nam de tijd om mij te helpen en te laten nadenken over stukken uit mijn scriptie. Afspraken werden heel snel gemaakt en ook de communicatie liep super.

• Begeleiding
  • Betrokkenheid
  • Studie: Bedrijfskunde MER

ScriptieMaster is flexibel en mijn begeleider heeft mij ontzettend geholpen bij het voor elkaar krijgen van mijn scriptie. Sipke had een grote kennis die mij heel erg geholpen heeft.

• Begeleiding
  • Betrokkenheid
  • Studie: Sport Marketing

Over ScriptieMaster

Elke student kan bij ScriptieMaster terecht voor scriptiebegeleiding. Dus of je het lastig vindt om te beginnen, bent vastgelopen tijdens het schrijven van je scriptie, of moeite hebt om gemotiveerd te blijven, wij bieden altijd de scriptiebegeleiding die bij jouw situatie past. Zo zorgen we er samen voor dat je snel en tevreden kunt afstuderen.