Echt een aanrader, neemt enorm veel stress weg

Ik had nog ongeveer een week om mijn scriptie aan te passen voor de deadline, nadat mijn begeleidster vanuit de opleiding had aangegeven dat ze geen tijd meer had om mij van feedback te voorzien. Dat levert natuurlijk veel stress op, zeker zo op het laatste moment. Ik heb daarom besloten om Scriptiemaster in te schakelen en ik ben ontzettend blij dat ik dat gedaan heb! Ik kreeg een begeleidster toegewezen die mij uitgebreide en duidelijke feedback heeft gegeven en zeer goed bereikbaar was via Whatsapp om tussendoor vragen te kunnen stellen. En dat allemaal op het laatste moment! Ik kan het inschakelen van Scriptiemaster iedereen aanbevelen!

• Scriptiebegeleider

Zeer betrokken, positief en professioneel.

Mijn begeleider was Frans Bouman en ik wil hem hartelijke danken. Mede dankzij hem heb ik mijn scriptie gehaald. Hij heeft mij begeleid in de vertaling van de feedback naar mijn scriptie toe, me op koers houden en gemotiveerd houden. Door niet alleen te zeggen wat niet goed was maar juist wat er wel goed was. Stukken korter en bondiger gemaakt en tussen de regels doorgelezen en dan commentaar eronder met de vraag of dat was wat ik bedoelde. Meestal was het de spijker op de kop maar lukte het mij niet om het te omschrijven. Echt heel fijn. Hij reageert snel en gaf hij aan wanneer ik het terug kon verwachten. Wat een stukje rust gaf. Daarnaast heeft hij me geholpen met het stukje taalfouten vanwege mijn dyslexie. Ik ben echt heel blij dat ik hem als begeleider had en mede dankzij hem heb ik mijn scriptie gehaald.

• Scriptiebegeleider

Zeer professioneel, betrokken en erg flexibel!!

Ik heb Melanie ervaren als een zeer betrokken begeleidster. Zij heeft geen 9 tot 5 mentaliteit, hierdoor kon ik elk moment van de dag bij haar terecht. Ze stond voor me klaar en hielp me met de onderdelen waar ik vastliep. Door de hulp van Melanie heb ik weer structuur in mijn scriptie kunnen aanbrengen en heb ik mijn scriptie naar een hoger niveau weten te brengen & kan ik zeggen dat ik ben geslaagd! BEDANKT!!

Fail

Ik raad het ten zeerste af

• Scriptiebegeleider

Zonder hun had ik het niet gehaald!

Ik had altijd ontzettend moeite met het schrijven van verslagen. Ik wist ook absoluut niet waar ik moest beginnen met mijn scriptie. Gelukkig had ik me al aangemeld bij focus op afstuderen voordat ik iets geschreven had. Ze hebben me ontzettend goed begeleid van begin tot eind. Ik kwam het meest vooruit als ik op kantoor kwam schrijven nadat ik met mijn coach besproken had waarmee ik aan de slag zou gaan. Ik ben ze ontzettend dankbaar. Ik ben na het afstuderen meteen gaan werken en ben nog steeds erg blij dat mijn scriptie achter de rug is.

• Scriptiebegeleider

Uitstekende service en veel flexilibiteit!

Frans was mijn begeleider. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik erg te spreken ben op de wijze waarop hij mij heeft geholpen. Hij stond altijd voor me klaar en zijn manier van communiceren vond ik bijzonder prettig. Hij wist mij te ondersteunen, motiveren en er voor te zorgen dat ik het overzicht wist te behouden!

Zeer professioneel

Frans heeft me geweldig begeleid, enthousiast, scherp, snel, bekwaam en zeer professioneel. Zeker een aanrader voor iedereen die feedback wilt ontvangen over de scriptie, onderzoek en literatuur van een begeleider met veel kennis en ervaring. Frans heeft mij op de juiste manier geholpen. Met als resultaat een mooie cijfer voor mijn scriptie!

• Scriptiebegeleider

Mijn scriptiebegeleider nam de tijd om mij te helpen en te laten nadenken over stukken uit mijn scriptie. Afspraken werden heel snel gemaakt en ook de communicatie liep super.
  • Studie: Bedrijfskunde MER

ScriptieMaster is flexibel en mijn begeleider heeft mij ontzettend geholpen bij het voor elkaar krijgen van mijn scriptie. Sipke had een grote kennis die mij heel erg geholpen heeft.
  • Studie: Sport Marketing

Begeleiding van Herman was fijn! Ik had veel moeite met artikelen zoeken en goed opschrijven wat ik wilde vertellen. Uiteindleijk kreeg ik weer overzicht.
  • Studie: IBL

Celina heeft me fantastisch begeleid, enthousiast en bekwaam. Zeker een aanrader.
  • Studie: Psychologie

Ik had op korte termijn hulp nodig bij de herkansing van mijn scriptie. Ik kon meteen aan de slag en werd precies op de juiste manier geholpen. Met als resultaat een voldoende voor mijn scriptie! Ik raad snelafstuderen aan iedereen aan!
  • Studie: Pedagogische wetenschappen

• Studie: Bedrijfskunde

GEWELDIG!!!! David was echt mijn redder in nood. Ik moest binnen drie dagen mijn scriptie herkansen en hij maakte meteen tijd voor me vrij, was assertief en 24/7 (give or take) beschikbaar. Echt een aanrader voor iedereen die nog even door hun scriptie wil lopen met iemand met ervaring of iemand die simpelweg niet meer weet wat voor en achter is en het moeilijk vindt om orde aan de chaos meer kan brengen (zoals ik)
  • Betrokkenheid
  • Studie: Wijsbegeerte (filosofie)

Angeni was een hele fijne begeleidster. De communicatie met haar over mijn scriptie kon niet beter. Zij boob mij een begeleiding op maat
  • Studie: Hbo rechten

Ik heb Angeni ervaren als een zeer betrokken scriptiebegeleider. Zij heeft geen 9 tot 5 mentaliteit en dat is erg fijn, hierdoor kon ik elk moment van de dag bij haar terecht. Wanneer ik geen overzicht meer had op mijn scriptie, stond zij voor mij klaar om met mij mee te denken. Angeni heeft mijn scriptie naar een hoger niveau getild, waardoor ik nu afgestuurd ben.
  • Studie: Sociaal juridische dienstverlening

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Fijne stok achter de deur om bezig te zijn en in de goede richting te worden gestuurd. Af en toe had ik wel wat twijfel of het me verderbracht tijdens het schrijven toen ik door de bomen het bos niet meer zag omdat ik erg concreet te werk ga. Celina heeft me prettig geholpen en ik heb mijn scriptie met een mooi cijfer kunnen afsluiten.
  • Studie: ALO

Ik vind Celina een hele fijne begeleidster. Ze heeft veel kennis is betrokken en denkt creatief mee. Ook als de stukken nog niet op het level van voldoende zijn, geeft ze tactisch feedback en motiveert ze je om door te gaan. Ze reageert snel en zijn goede afspraken te maken. Ik kan dan ook niet anders dan een 10 geven! BEDANKT!
  • Studie: Pedagogische wetenschappen: orthopedagogiek

Bij Snelafstuderen wordt er begeleiding gezocht dat echt bij je past maar kom je een begeleider tegen (tijdens de labdagen) die nog beter past zoals in mijn geval dan moet je die met beide handen pakken want zo heb ik David weten te strikken. Hij heeft mij weten te voorzien van de hulp die ik echt nodig had en ook op momenten van paniek en stress. Zonder jou was dit niet gelukt topper!!!! De lab-dagen heb ik als heel prettig ervaren. Op den duur werd het lab zowat mijn tweede thuis :) Het mag wat kosten maar dan Heb je ook wat!!
  • Studie: Toegepaste Psychologie

• Studie: Communicatie

In het begin heb in begeleiding gehad van Reinhilde. Hier was ik niet echt tevreden over aangezien ik uiteindelijk een 4.4 had gescoord. Daarna kreeg ik begeleiding van Celina en hier was ik zeer tevreden over aangezien wij duidelijke afspraken hadden gemaakt en beide onze afspraken na kwamen! Of ik snelafstuderen zou aanraden weet ik niet aangezien ik uiteindelijk een 5.5 heb gehaald terwijl ik heel erg mijn best heb gedaan. Ik weet zeker dat als ik Celina in het begin had ik een veel hoger punt had gescoord!
  • Studie: Maatschappelijk werk en dienstverlening

ik heb de begeleiding bij Celina als heel prettig ervaren. ik heb heel veel gehad aan haar hulp een feedback en kon altijd bij het terecht met vragen. HELEMAAL SUPER!!! ik zal der zeker aan iedereen aanraden.
  • Studie: verpleegkunde hbo

Begeleider Celina is een topper! Mijn engel!
  • Betrokkenheid

Fijne en leerzame tijd gehad met David, zonder hem was mijn scriptie geen succes geworden!
  • Studie: Bedrijfskunde MER

• Studie: International business and languages

Over ScriptieMaster

Elke student kan bij ScriptieMaster terecht voor scriptiebegeleiding. Dus of je het lastig vindt om te beginnen, bent vastgelopen tijdens het schrijven van je scriptie, of moeite hebt om gemotiveerd te blijven, wij bieden altijd de scriptiebegeleiding die bij jouw situatie past. Zo zorgen we er samen voor dat je snel en tevreden kunt afstuderen.