Hulp met plannen en iemand die mee kijkt

Ik ben zelf niet super gemotiveerd, dus voor mij helpt het om iemand te hebben die een planning met me maakt, beetje mee kijkt en me helpt eraan te houden. Tot nu toe nog niet mega veel inhoudelijks gedaan, maar tot nu toe positief. En voor mij wel een beetje wat ik nodig heb om met mijn scriptie aan de slag te gaan.

• Scriptiebegeleider

Fijne en snelle hulp gekregen, precies wat ik nodig had voor mijn scriptie!

Het was een hele fijne begeleiding. Ik had met redelijk wat tijdsdruk hulp nodig bij het analyseren van mijn data van de scriptie. Sem was super behulpzaam en heeft enorm meegedacht om mijn zo snel en zo goed mogelijk te kunnen helpen. En dit heeft me zeker geholpen om mijn scriptie te behalen.

• Scriptiebegeleider

Hi Gitte! Wat fijn om te horen dat je jouw scriptie hebt gehaald. Ook zijn we blji dat we hierbij hebben kunnen helpen. Daar zijn we voor! :)

Ik wist niet dat zo een traject bestond, ik was zeer verrast na de uitleg dat ik toen kreeg over hoe de werking ging volgen. Nadat John mijn scriptie las over het deel dat ik al had, had hij eerlijke standpunten en het was zeer nodig voor mij uiteraard om externe hulp te verkrijgen. Op een goede en efficiënte manier heeft mij hier kunnen begeleiden. Na het indienen van mijn eerste versie die helemaal nog niet af was, had ik met John goed kunnen samenwerken. Mijn mentor heeft het verschillen tussen de twee werkstukken ook heel hard opgemerkt. Ik heb zo een goede advies kunnen krijgen, en heb zoveel bijgeleerd. Dit is echt een aanrader naar alle studenten toe. Ik bedank John heel erg.

• Scriptiebegeleider

Hi Maddy! Heel erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Dat doet ons zeer goed. We zijn blij dat je veel hebt gehad aan onze begeleiding, specifiek van begeleider John! :)

ScriptieMaster heeft mij geholpen om een mooi cijfer te halen voor mijn scriptie. Er was nog maar één week over voor mijn deadline en er moest nog veel gebeuren, maar samen met begeleider John ben ik er goed uit gekomen en heb ik een 7 behaald, ondanks mijn strenge docent die de beoordeling deed!

• Scriptiebegeleider

ScriptieMaster was voor mij de hulp die me heeft geleid naar het behalen van mijn diploma.

Eén van de sterkste punten van de begeleiding vond ik het gevoel van motivatie en doorzettingsvermogen dat de begeleider me gaf. Johan was erg flexibel en vriendelijk, alsook empathisch en motiverend als ik het even niet meer zag zitten. Hij doet het werk graag en dat merk je, waar je zelf dan ook weer motivatie en energie uit haalt. Bovendien was Johan goed in wat hij deed en hield hij rekening met wat realistisch was (bijvoorbeeld: de tijd = een semester). Ik zocht vooral hulp op vlak van motivatie en mijn scriptie afgerond krijgen, en dat is 100% gelukt. Top begeleider!

• Scriptiebegeleider

Eindelijk mijn scriptie afgerond door de vakkundige ondersteuning

Eindelijk mijn studie af kunnen ronden

• Scriptiebegeleider

Pijlijk eerlijke communicatie wat de doorslag was tot het halen van mijn scriptie

Voordat ik in contact kwam met mijn begeleider van ScriptieMaster was ik ver in het schrijfproces van mijn scriptie. Ik kreeg echter te horen dat ik niet zou slagen als ik dit stuk in zou leveren. Op dat moment heb ik gekozen voor ScriptieMaster. Dezelfde dag van het aanmelden kreeg ik een belletje en binnen een paar dagen was ik gekoppeld aan mijn begeleider. De begeleider had echt kennis van zaken en heeft mij geholpen niet alleen structuur aan te brengen in mijn scriptie, maar ook de (pijnlijk) eerlijke waarheid verteld waar de fouten in mijn scriptie zat. Het gesprek is altijd eerlijk, maar constructief geweest en de begeleiding van ScriptieMaster is voor mij de doorslaggevende factor geweest waarmee ik mijn scriptie met een 7 heb gehaald. Ik kan het echt iedereen aanraden, en heb ook niets dan positieve woorden over ScriptieMaster en de begeleiding die ze aanbieden!

• Scriptiebegeleider

Aanvankelijke twijfels over ScriptieMaster verdwenen; tevreden met geboden hulp

Enige tijd heb ik getwijfeld om ScriptieMaster in te schakelen voor de begeleiding van mijn scriptie. Tal van gedachten speelden door mijn hoofd. Is het wel de juiste keuze? Kan ik erop vertrouwen dat ze betrouwbare begeleiding bieden? Is het inschakelen van een externe partij het financieel waard? Het voelde wat ongemakkelijk om hulp in te schakelen en toe te geven dat het mij moeite kost om überhaupt een scriptie te schrijven. Uiteindelijk ben ik ontzettend blij dat ik hen heb ingeschakeld. Ik ben goed geholpen en ben tevreden met de begeleiding die mij is aangeboden.

Hele fijne begeleiding

Ik heb tijdens mijn scriptieperiode hulp gezocht van een scriptiebegeleider en ik kwam al snel uit bij Scriptiemasters. Na een fijn intake gesprek waarin ik mijn situatie kon uitleggen en mijn voorkeuren voor een begeleider kon doorgeven, werd ik al vrij snel gekoppeld aan Gitta. Gitta heeft mij zo ontzettend fijn geholpen, ze liet weten hoe ik haar kon bereiken, wat ze voor mij kon betekenen en heeft me heel erg ondersteund tijdens het proces, zowel mentaal als helpen met doorlezen en feedbacken van mijn geschreven stukken. Zonder Gitta had ik dit proces met veel meer stress doorlopen.

Amazing!

ScriptieMaster helped me to achieve my goal of finishing my thesis in time! I highly recommend their services.

• Would you recommend us? Yes

Excellente ervaring

Door scriptiemasters heb ik de hulp mogen ontvangen die ik nodig had om mijn vragen omtrent mijn scriptie te beantwoorden. Ik kreeg een begeleider die juist aansloot op mijn onderwerp en die mij door het scriptietraject heeft gemotiveerd en geholpen!

• Scriptiebegeleider

Ik ben ontzettend tevreden over de ondersteuning die ik heb ontvangen van Scriptiemaster.

Vanaf het begin is de communicatie helder en efficiënt. Mijn begeleider Amanda begreep mijn specifieke behoeften en gaf waardevol advies over de structuur, inhoud en stijl van mijn scriptie. De feedback helpt mij om mijn schrijfvaardigheden aanzienlijk te verbeteren. Al met al ben ik dankbaar voor de professionele begeleiding van Scriptiemaster. Ik beveel hun diensten ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar deskundige hulp bij het schrijven van een scriptie.

Top begeleiding

Mede door de begeleiding van scriptiemaster heb ik op een plezierige manier aan mijn scriptie gewerkt. Echt een aanrader!

Korte lijntjes en vriendelijk

• Scriptiebegeleider

Snelle service met een kritische blik

Fijn dat er iemand mee kijkt en feedback geeft met een eerlijke blik

• Scriptiebegeleider

Ik had voor mijn eerste scriptie een No Go gekregen, wat bij ons betekende dat het advies was om te stoppen met dit afstudeerproject. Ik ben tegen het advies in doorgegaan en had echt alle hulp nodig. Vandaar dat ik Scriptie Master had benaderd. Gelukkig werkte ze snel en hebben de begeleiders vaak ook geen 9 tot 5 mentaliteit en zijn ze vaak bereikbaar. Ik werd snel gekoppeld aan Amanda. Zij heeft mij echt volledig ondersteund en begeleid. Zonder haar had ik het niet gehaald. Ik ben haar en Scriptie Master echt heel dankbaar!

• Scriptiebegeleider

ScriptieMaster doet wat ze belooft, super scriptiebegeleiding.

Lang heb ik getwijfeld om ScriptieMaster in te schakelen voor begeleiding van mijn kwaliteitsonderzoek. Allemaal doemscenario's in mijn gedachten. Doe ik er wel goed aan? Iedereen kan wel zeggen dat ze scriptiebegeleiding bieden? Hoe betrouwbaar zijn ze? Is het niet gek dat ik hulp nodig heb? Dat ik toe moet geven dat ik moeite heb om überhaupt een scriptie te maken. Mijn aanmelding liep niet geheel vlekkeloos, want tot 2x toe werd ik niet teruggebeld door een medewerker op het afgesproken tijdstip Maar, na gemaakte excuses en het goed doorspreken wat de hulpvraag is, ben ik gekoppeld aan scriptiebegeleider Amanda. Zij is "to the point", luistert goed, stelt je gerust, anticipeert snel en geeft je alle tips en top begeleiding bij het maken van je scriptie. Ze heeft mij fantastisch geholpen met het maken van de probleemstelling, vraagstelling, subvragen, doelstelling en het maken van een goed raamwerk. Stapje voor stapje begeleidt ze mij verder met het literatuuronderzoek, praktijkonderzoek en alles wat nog komt kijken, om mijn scriptie tot een goed einde te brengen. Alle mijn twijfels zijn weg. Terugkijkend had ik eerder ScriptieMaster in moeten schakelen. Dat had me een hoop tijd en demotivatie bespaard.

• Scriptiebegeleider

Zeer goede begeleiding van het begin tot het einde.

Ik ben begeleid door Amanda. Vanaf het begin waren de contacten goed. Mijn scriptie heb ik echt wel zelf moeten maken, maar kreeg enorme goede feedback waardoor ik telkens weer een stukje verder kwam. De contacten liepen telefonisch of via skype. Altijd op tijd en wanneer dit onverwachts niet kon plaatsvinden in overleg op een ander moment. Afspraken werden altijd via de mail bevestigd met daarin ook vermeld wat er dan in de tussentijd van mijn verwacht werd. Wanneer ik ooit weer een scriptie moet maken dan vraag ik zeker weer naar Amanda.

• Scriptiebegeleider

Flexibel en uitstekend voor al mijn behoeften rondom het afstuderen!

De samenwerking met mijn scriptiebegeleider Amanda is niets minder dan uitstekend! Er is veel flexibiliteit voor het plannen van meetings wat erg fijn is voor plotselinge vragen of als je er even niet uitkomt. Van het maken van een planning tot het inhoudelijk kloppend krijgen van de scriptie, ik word geholpen met al mijn hulpvragen. Absoluut een aanrader als de laatste loodjes van je studie net iets te zwaar wegen!

• Scriptiebegeleider

Amanda maakt het mogelijk om te genieten van mijn afstudeerperiode.

Amanda voorziet mij van waardevolle feedback waardoor ik mijn scriptie met plezier kan schrijven. Haar hulp zorgt ervoor dat ik meer rust ervaar en ontspannen werk. Ik weet namelijk dat ik Amanda kan benaderen op momenten dat ik vastloop. Zij helpt me weer op weg en dat is fijn. Ik heb al veel inzichten op gedaan en nieuwe dingen geleerd. De hulp van Amanda helpt mij ook in mijn persoonlijk groei wanneer ik positieve feedback ontvang op mijn scriptie. Dit geeft vertrouwen.

• Scriptiebegeleider

Snel en perfectionistisch werk. Kan heel goed meedenken.

Ze kon heel erg goed meedenken met het niet alleen schrijven met een scriptie, maar ook meedenken met het formuleren van een goede hoofdvraag, deelvraag en theoretisch kader. Ik zat goed vast met het bedenken van een goede hoofdvraag en de rest van het onderzoek, maar door de expertise van de begeleider was het niet alleen opgelost, maar ook nog snel!

Een echte aanrader!

Het systeem van scriptiemaster is erg duidelijk. Ze zijn goed en snel bereikbaar en je kunt met veel vragen bij hun terecht. Ze vragen wat je wensen zijn en doen hun best om aan de verwachtingen te voldoen door je te koppelen aan de juiste begeleider. Ik ontvang begeleiding van Amanda en ik ben zeer tevreden over de begeleiding! Ze heeft veel kennis in huis en geeft waardevolle tips. Daarnaast komt ze de gemaakte afspraken na en ze kijkt op een fijne manier naar zowel de inhoud en de taal.

Oplichters

Geen service, behalve 1 nuttig gesprek heb ik alles zelf kunnen doen en maanden lang ellende aan een arbitrair gekozen pakket aan uren. De irritatie die dit bedrijf geeft is meer dan het zal kunnen helpen aan, in mijn geval, het helpen schrijven van een masterscriptie

Zeer slecht

Zeer slecht, met name medewerker Mustafa. Zou literatuurlijst verbeteren, heeft het alleen maar slechter gemaakt. 78,- lichter voor niks. Intelligentie is ver te zoeken bij dit bedrijf. Niet aan te raden

• Scriptiebegeleider

Kundig, betrokken en mijn stok achter de deur!

De scriptie begeleiding heb ik als zeer prettig ervaren. Gitta is kundig en duidelijk. Gaf mij het overzicht als ik het zelf even kwijt was. Daarnaast ontzettend flexibel. Ze denkt en spart met je mee. Daarnaast gaf ze mij de stok achter de deur die ik nodig had en het vertrouwen dat het goed zou komen. Mede dankzij haar is mijn diploma in the pocket!

Over ScriptieMaster

Elke student kan bij ScriptieMaster terecht voor scriptiebegeleiding. Dus of je het lastig vindt om te beginnen, bent vastgelopen tijdens het schrijven van je scriptie, of moeite hebt om gemotiveerd te blijven, wij bieden altijd de scriptiebegeleiding die bij jouw situatie past. Zo zorgen we er samen voor dat je snel en tevreden kunt afstuderen.