Filters

8

Vriendelijke man

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Bouwbedrijf Joziasse is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Bouwbedrijf Joziasse voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 8
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Bouwbedrijf Joziasse de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 8
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 8
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 8
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 8
6

Snel opgelost

Bij de kozijnen is er kit gesmeerd daar we lekkage hadden.. bij andere ramen is het hetzelfde laken een pak maar hebben ze niet opnieuw ingesmeerd waardoor we wellicht in de toekomst weer lekkages kunnen verwachten. D snap dat iedere opdracht geld in het laatje brengt maar echt klant vriendelijk is het dan weer niet. Wel heel vriendelijke medewerker die de lekkage heeft opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Bouwbedrijf Joziasse is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Bouwbedrijf Joziasse voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 6
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Bouwbedrijf Joziasse de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 7
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 7
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 3
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 10
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 7

Reactie van het bedrijf

Bewoonster gesproken en een afspraak gemaakt om de overige kozijnen ook na te kijken. De melding vanuit bewoners ging maar om één kozijn en hier was de tijd in de planning ook op gebaseerd. Bewoonster begreep dit en is verder tevreden.

9

Prima

Het gaat tot nu toe altijd goed. Afspraken worden nagekomen, er wordt meegedacht. Vriendelijke mensen aan de telefoon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Bouwbedrijf Joziasse is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Bouwbedrijf Joziasse voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 8
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Bouwbedrijf Joziasse de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 8
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 5
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 9
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 9
10

Goede vaklui

We zijn geholpen door goede en deskundige vakmensen en ook nog snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Bouwbedrijf Joziasse is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Bouwbedrijf Joziasse voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 8
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Bouwbedrijf Joziasse de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 8
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 8
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 10
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 10
8

Jammer

Muren zijn nu droog en komt geen vocht meer doorheen, yuppie! Binnenkort de binnenmuur behandelen en dan weer een behangetje erop!

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Bouwbedrijf Joziasse is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Bouwbedrijf Joziasse voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 7
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Bouwbedrijf Joziasse de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 6
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 8
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 4
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 10
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 6

Reactie van het bedrijf

Bewoonster gesproken en e.e.a. verduidelijkt. Tevens afspraak gemaakt voor het uitvoeren van vervolgwerk. Bewoonster is verder tevreden.

10

Vakkundig klantvriendelijk

Werd op een geduldige manier uitgelegd wat het probleem was en hoe het verholpen zou worden

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Bouwbedrijf Joziasse is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Bouwbedrijf Joziasse voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 8
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Bouwbedrijf Joziasse de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 8
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 10
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 10
10

Heel goede service!

Goede communicatie wat afspraak betreft. Vriendelijk personeel. Klus snel opgelost, zeer tevreden over bedrijf Joziasse.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Bouwbedrijf Joziasse is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Bouwbedrijf Joziasse voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 10
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Bouwbedrijf Joziasse de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 10
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 10
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 10
3

Moeilijk

Het was al moelijk om een afspraak te maken maar na 1.5 week dan toch Heeft monteur het opgehangen maar te laag Daardoor moest andere collega het oplossen en dat was super vriendelijke man Verder is service niet echt super vind ik en ze zijn ook niet altijd even vriendelijk als je belt zeker de dames niet!! Jammer voor zo'n groot bedrijf en waar je extra voor betaald dan verwacht je goeie service

  • Aanbevelen? Nee
  • Iemand van Bouwbedrijf Joziasse is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Bouwbedrijf Joziasse voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 6
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Bouwbedrijf Joziasse de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 2
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 4
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 4
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 5
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 5
8

Snelle en vriendelijke reactie

Steeds vriendelijk ook nadat het onderdeel wat nodig was voor de reparatie de eerste keer niet goed geleverd was....

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Bouwbedrijf Joziasse is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Bouwbedrijf Joziasse voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 9
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Bouwbedrijf Joziasse de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 9
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 4
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 9
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 10
10

Goed

Snel en netjes afgewerkt

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Bouwbedrijf Joziasse is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Bouwbedrijf Joziasse voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 10
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Bouwbedrijf Joziasse de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 10
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 10
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 10
10

Een goed contact en resultaat

Het is fijn om een probleem te kunnen aantonen en dat een medewerker van Joziasse het dan oppakt en vaststelt dat je inderdaad gelijk hebt. Dat geeft een tevreden gevoel en zeker dan ook als het probleem is olpgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Bouwbedrijf Joziasse is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Bouwbedrijf Joziasse voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 10
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Bouwbedrijf Joziasse de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 10
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 10
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 10
9

Nieuw stopcontact gekregen

Na gebeld te hebben dat de stoppen tot twee keer toe doorsloegen kwamen ze kijken. Nieuw stopcontact gekregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Bouwbedrijf Joziasse is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Bouwbedrijf Joziasse voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 7
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Bouwbedrijf Joziasse de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 7
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 7
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 4
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 8
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 5
1

Afschepen

Nog nooit zo slecht service- beleid meegemaakt bij WGM (en ik wordt 60 dit jaar). Heel ander service-beleid dan bij l'Escaut! Heb andere reviews gelezen, die nog slechter waren dan onze! Dus wij boffen nog: achterstallig onderhoud, waarbij onveiligheid een rol speelt, "pleister op de wond" ipv goede reparaties met goed materiaal, enz. Schande, hoge huren met basis+plus pakket met servicekosten nog erbij! Bij reparaties, heel gedoe en bagatelliseren en afscheepbeleid iov WGM!! Stressvol!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Iemand van Bouwbedrijf Joziasse is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Bouwbedrijf Joziasse voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 6
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Bouwbedrijf Joziasse de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 1
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 4
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 3
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 1

Reactie van het bedrijf

Wij hebben bewoner gebeld en de onvrede besproken. Vanwege meldingen voor verschillende partij is de uitvoering niet effectief verlopen. Wij hebben een afspraak gemaakt voor het uitvoeren van nog wat laatste werkzaamheden.

8

Perfect

Reparatie keurig en snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Bouwbedrijf Joziasse is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Bouwbedrijf Joziasse voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 9
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Bouwbedrijf Joziasse de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 9
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 9
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 9
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 9
9

Goed en op tijd

Prettige omgang, goede afspraken, nette service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Bouwbedrijf Joziasse is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Bouwbedrijf Joziasse voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 10
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Bouwbedrijf Joziasse de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 7
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 3
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 10
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 10
8

Ervaring met uitvoerders is goed

Ervaring met de uitvoerders is goed maar met de opzichter minder. Toen ik de woning toegewezen kreeg was de meterkast sleutel niet aanwezig. Ik had hier een melding van gemaakt maar niet teruggebeld door de opzichter die mijn woning opgeleverd had. Vervolgens moest de Instalateur van de keuken in de meterkast zijn omdat het stroom eraf moest en de hoofdkraan dicht moest maar ik had nog steeds geen sleutel. Bijna 40 min aan de telefoon gezeten over en weer gebeld en uiteindelijk doorverbonden met de opzichter. Hier werd doodleuk vertelde dat de sleutel er wel zou moeten zijn en hij niets kon doen. Ik had dus totaal niets aan deze info , alle sleutels natuurlijk al geprobeerd zonder resultaat en er stonden mensen in de keuken (op mijn eigen kosten) die hierdoor niet verder konden. Opzichter zei op den duur om 11:30u in de ochtend op vrijdag ik heb echt niemand want iedereen is naar huis(wat een onzin). Uiteindelijk heeft het installatiebedrijf de meterkast deur los gekregen door de scharnieren eruit te halen dus dit bedrijf erg dankbaar dat ze mij geholpen hebben en het werk van Joziasse gedaan hebben. Al met al is het probleem nog niet opgelost en de opzichter heeft nooit meer wat laten weten. Ook waren er zaken op de afvinklijst gezet op goed terwijl dit helemaal niet goed was. Kortom de uitvoerende heren doen top werk maar deze opzichter helaas niet en verkoopt ook nog een hoop onzin.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Bouwbedrijf Joziasse is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Bouwbedrijf Joziasse voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 6
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Bouwbedrijf Joziasse de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 6
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 8
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 3
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 7
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 7
8

Netjes gewerkt

Alle werkzaamheden gedaan zoals afgesproken

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Bouwbedrijf Joziasse is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Bouwbedrijf Joziasse voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 8
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Bouwbedrijf Joziasse de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 7
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 7
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 10
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 10
10

Medewerker was zeer klantvriendelijk en capabel om klacht op te lossen.

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Bouwbedrijf Joziasse is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Bouwbedrijf Joziasse voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 8
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Bouwbedrijf Joziasse de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 7
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 8
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 4
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 10
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 10
6

gematigd positief

De monteur was redelijk snel op de plek maar kon de parkeerbeugel niet goed repareren omdat hij geen bout met de goede maat had. N.a.v. het tel gesprek met een van de medewerksters vanmorgen nog even het volgende. De eerste keer is de beugel (voorlopig)gerepareerd door er een schroef in te te doen en de punt om te buigen. De monteur zou terug komen om er een bout in te doen met een moer op het eind. Ik ben wezen kijken en er zit nog steeds een schroef in waarvan de punt is omgebogen. E.e.a. werkt maar hier zat de mis communicatie vandaar mijn lage score. Hij hoeft er niet meer voor terug te komen want er zijn belangrijkere reparaties. M.v.g. Ton

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Bouwbedrijf Joziasse is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Bouwbedrijf Joziasse voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 7
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Bouwbedrijf Joziasse de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 7
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 6
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 7
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 7
10

Netjes en goed

Netjes en goed verzorgd

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Bouwbedrijf Joziasse is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Bouwbedrijf Joziasse voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 9
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Bouwbedrijf Joziasse de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 9
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 9
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 2
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 9
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 9
10

Top gerepareerd.

Heb ik niet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Bouwbedrijf Joziasse is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Bouwbedrijf Joziasse voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 10
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Bouwbedrijf Joziasse de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 10
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 10
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 10
1

Bedrijfsvoering van Joziasse moet hoog nodig gerenoveerd worden!

Ten eerste hebben ze een lang keuzemenu, als je opbelt, waarbij de man erg langzaam praat. Maar we moeten ook aan de ouderen denken met slechte oren. Daarna duurt het altijd lang voordat je iemand aan de lijn krijgt. Ook online kan men allerlei reparaties en/of renovaties aanvragen en daarna begint het lange wachten..... Er is veel te doen in mijn huis, maar om de één of andere reden doen ze altijd maar één klein klusje en verdwijnen dan weer. Dus voor elk dingetje moet je opbellen of online iets invullen. Soms is het werk goed, wat ze achterlaten, soms ook een aanfluiting. Of gewoon een belediging, in één geval.... Dan het personeel zelf. Ik zelf zal me nooit met het privéleven van de klanten bemoeien, als ik als elektromonteur bij de mensen thuiskom. Sommige mensen van Joziasse deden dat meer dan één keer. Soms trek er iemand iets te vaak zijn mond open, wat niet altijd gewaardeerd wordt. Inmiddels weten ze dat er veel in en om mijn huis moet gebeuren, maar weken verstrijken zonder dat er iemand langskomt, opbelt of een mailtje stuurt. Er gebeurt gewoon niets, ook niet na alweer het zoveelste mailtje of telefoontje. Laksheid, luiheid en overschilligheid staan daar blijkbaar hoog in het vaandel. Mijn aanbeveling? Los het zelf maar op of huur een ander bedrijf. Bewaar alle bonnen, maak veel foto's en video's en stuur dan de rekening naar Woongoed.

  • Aanbevelen? Nee
  • Iemand van Bouwbedrijf Joziasse is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Bouwbedrijf Joziasse voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 1
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Bouwbedrijf Joziasse de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 1
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 1
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 4
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 3
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 1

Reactie van het bedrijf

Ondanks de inzet van onze medewerkers zijn er soms helaas situaties waarin wij de bewoner niet tevreden kunnen stellen.

10

Prima service

De zeer vriendelijke monteur kwam eerder dan de aangegeven tijd. Heeft even snel wat opgehaald in het magazijn en het probleem snel verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Bouwbedrijf Joziasse is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Bouwbedrijf Joziasse voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 10
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Bouwbedrijf Joziasse de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 10
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 10
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 1
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 10
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 10
9

Top

Communicatie loopt erg goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Bouwbedrijf Joziasse is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Bouwbedrijf Joziasse voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 8
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Bouwbedrijf Joziasse de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 9
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 9
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 3
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 9
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 10
8

Goed geregeld

Ze waren stipt op tijd en hebben alle werkzaamheden netjes en snel uitgevoerd. Afspraak maken is telefonisch gedaan en dat ging prima. Je staat best even in de wacht, maar wordt dan wel vriendelijk te woord gestaan. De monteurs zijn netjes en overleggen met je wat er gedaan moet worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Iemand van Bouwbedrijf Joziasse is pas bij u langs geweest voor een reparatie. Wat vindt u van wat Bouwbedrijf Joziasse voor u heeft gedaan vanaf het moment dat u de reparatie heeft gemeld? Geef een rapportcijfer 8
  • U heeft een reparatie gemeld. Wat vindt u van hoe snel Bouwbedrijf Joziasse de reparatie daarna heeft gedaan? Geef een rapportcijfer 8
  • Wat vindt u van het resultaat van de reparatie? Geef een rapportcijfer 8
  • Hoe makkelijk of moeilijk was het om de reparatie gedaan te krijgen? 1 = heel makkelijk 2 = makkelijk 3 = niet makkelijk en niet moeilijk 4 = moeilijk 5 = heel moeilijk 3
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? 8
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Bouwbedrijf Joziasse aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel) 8

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.