Tevreden met de service en de snelle levering. Wat ik jammer vindt is dat de bij onze deurmat het kruipluik er “doorheen prikt”. Er kan vanwege het “ondiepe” luik geen ondermat ingelegd worden. De monteur gaf aan dat we dat wel met een stuk karton kunnen oplossen. Gemiste kans om hier, voor het geld dat we betalen, een oplossing voor ons te bedenken.
Zeer tevreden over alles en iedereen!
In mei hebben we vitrage uitgezocht en besteld met een levertijd van 6-8 weken. Na 6 weken bleek de bestelling niet te zijn gedaan door Bekenkamp omdat de stofkleur niet was genoteerd. In de zomer opnieuw de stofkleur vastgesteld en alles in augustus weer besteld met een levertijd van 6-8 weken. Omdat we niets hoorden, hebben we nagebeld of het allemaal goed ging. Ja het ging goed maar ze konden nog geen uitsluitsel geven over de levertijd. Begin november kregen we een mailtje dat de bestelling niet was geplaatst omdat de stofkleur (alweer) niet genoteerd was. We kregen volop excuses, maar een serieuze korting als tegemoetkoming zat er niet in. We hebben dan maar afgezien van de bestelling. Jammer dat het 3x misgaat, maar vooral dat we daarna niet een serieuze oplossing aangeboden kregen. Het interesseert ze kennelijk niet echt. Of echt niet...
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij vinden het oprecht vervelend dat uw bestelling meerdere keren niet correct is verwerkt en begrijpen dat dit voor u zeer frustrerend is geweest. Dit had nooit mogen gebeuren en daarvoor bieden wij u onze oprechte excuses aan. De oorzaak van het probleem is inmiddels duidelijk: de aangepaste stofkeuze is destijds wel in het systeem gezet én doorgegeven, maar kwam terecht in een taak die voor onze collega niet zichtbaar was. Daardoor is de bestelling helaas niet doorgekomen. Dit is uiteraard een fout van onze kant en wij hebben inmiddels maatregelen genomen om dit in ons systeem te voorkomen, zodat dit niet nogmaals kan gebeuren. Wat betreft de compensatie willen we graag benadrukken dat wij wél een tegemoetkoming hebben aangeboden. We begrijpen dat u, gezien de situatie, graag 25% korting op het gehele bedrag had willen ontvangen. Helaas konden we dat percentage niet bieden, maar we hebben u wel een andere vorm van passende compensatie voorgesteld. Dat dit niet aansloot bij uw verwachting vinden wij jammer, maar we respecteren natuurlijk uw keuze. Nogmaals onze excuses voor de ontstane situatie en het ongemak dat u heeft ervaren. Mocht u in de toekomst toch weer een beroep op ons willen doen, dan staan wij graag voor u klaar om u wél de service te bieden die u mag verwachten. Met vriendelijke groeten, Martijn de Wild
Goede uitleg en adviezen, fijn dat de monteurs echt de tijd nemen om de horizontale lamellen op te hangen en te controleren of alles in orde is.
- erg goede installateur van de horren ( een echte vakman) - time-management kan veel beter
Wij zijn blij met al onze aankopen, alles onder één dak zodat je alles op elkaar kunt afstemmen. Ook jullie advies, en mee denken was fijn. Ook van gedachten veranderen was geen probleem. En het monteren van alles ging goed en netjes, daarom vond ik het leuk tussen het harde werken, door, iets lekkers te halen, als blijk vanwaardering.
Goede hulp bij het uitzoeken en geweldige service bij afspraak maken voor plaatsing en tijdens het plaatsen van de raambekleding.
Goed advies gegeven over het nemen van luxaflex bij de voordeur. Rekening houdend met een springerige kat.
De service was heel vriendelijk. Het was jammer dat de stof die ik had uitgekozen niet leverbaar was. Uiteindelijk heb ik zelf Tredford gevonden op internet. Ik zag dat Bekenkamp leverancier was. In principe hadden we dat ook samen kunnen uitvogelen dus dat is denk ik wel een punt ter verbetering. De tapijtleggers waren top, heel vriendelijk en goed. De onderste twee tegels van het tapijt lijken wat uitgerekt. Ik weet niet of dat problemen oplevert, maar dat zien we dan wel weer.
Nieuwe vinyl vloer gekocht en laten leggen. Goede uitleg en begeleiding bij de verkoop. Komen zelf nog even opmeten. en vakkundige mensen om het te leggen. We moesten even wachten tot er tijd was om te leggen, maar dat was de moeite waard
Zeer tevreden over de eerste en tweede contact omtrent onze wensen in kaart brengen en deze in de uiteindelijke aankoop te brengen. Een aandachtspunt omtrent communicatie hadden wij wat meer geinformeerd willen worden over de sluiting van een fabriek en dat daardoor de aangegeven levertijden met minimaal 1,5 maand verlengt zijn.
We zijn al 12 jaar klant en alles wat we gekocht hebben, is nog steeds naar wens.
Een vriendelijke monteur die keurig werk heeft geleverd. Eveneens geldt dit ook voor de meneer die de maten kwam opnemen.
Goedendag mevrouw Keijzer-Visser, Hartelijk dank voor uw prachtige review en de 10 die u ons heeft gegeven. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de nette werkwijze van onze monteur en het inmeten van de hordeur. De complimenten geef ik graag door aan de monteur Bjorn en adviseur Onno. We wensen u veel plezier met de nieuwe hordeur. Met vriendelijke groet, Kevin Bliek
Mijn vragen werden keurig beantwoord, hordeur werd deskundig/vakkundig gemonteerd. Alleen maar lof!
Goedendag Mattie, Hartelijk dank voor uw prachtige review en de 10 die u ons heeft gegeven. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de vakkundige montage van de hordeur en de duidelijke uitleg bij uw vragen. De complimenten heb ik inmiddels al doorgegeven aan onze monteur Kris. Met vriendelijke groet, Kevin Bliek
In de winkel in Nijhof Baarn werden wij prima voorgelicht bij de keuze voor een tapijt onder de eettafel en de stoelen op harde kunststof wieltjes. De levertijd van ca. 5 weken klopt precies en werd vandaag thuis bezorgd en keurig uitgerold, gestofzuigd en de tafel op zijn plaats gezet : uitstekende service !!
Beste Steef, Hartelijk dank voor uw prachtige review en de 10 die u ons heeft gegeven. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over het advies in onze winkel in Nijhof Baarn, de levering en de verzorgde service bij u thuis. We wensen u veel plezier met het nieuwe tapijt. Met vriendelijke groet, Kevin Bliek
Snel en fijn geholpen, zowel in de showroom als bij ons thuis.
Goedendag mevrouw Kooijman, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de service, zowel in de showroom als bij u thuis. We zijn blij dat we u hebben mogen helpen met de hordeur en dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier en comfort met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Kevin Bliek
Na veel zaken die fout zijn gegaan zijn het de vakmensen die het uiteindelijk allemaal oplossen. Verkoop en kantoor heeft nogal wat kansen laten liggen maar de leggers hebben gezorgd voor hoog kwaliteit eindresultaat.
Beste Peter, Hartelijk dank voor uw eerlijke en uitgebreide review. We vinden het jammer om te horen dat het proces niet vlekkeloos is verlopen en dat er aan de voorkant kansen zijn gemist. Tegelijkertijd is het fijn om te lezen dat onze vakmensen het hebben weten recht te zetten met een eindresultaat van hoge kwaliteit. We waarderen uw openheid en nemen uw feedback mee om onze dienstverlening te blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Kevin Bliek
Tevreden over de vakmanschap van de monteur over het plaatsen van de horren en en op mijn vraag over een stroef lopende deurhor mij hielp met het inspuiten van siliconenspray.
Zie boven
Beste meneer Esselink, U heeft een review geplaatst terwijl het product nog niet geleverd is. U geeft hierbij zelf aan dat u er nog niks over kan zeggen terwijl u ons wel een "1" geeft. Zou u zo vriendelijk willen zijn om de review aan te passen en na levering de review compleet in te vullen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Kevin Bliek
de offertes waren verwarrend maar later opgelost
Had problemen met mijn gordijnen, binnen twee weken was het opgelost.
Ondanks tegenslag dat gekochte en geleverde laminaatvloer niet 'klikte' binnen 1 dag andere uitgekozen laminaat geleverd en gelegd.
Werd goed geadviseerd. De levering was zoals afgesproken en de uitleg over de app etc. was goed.
De heren hebben uitstekend werk geleverd door het op 1 dag klaar te krijgen ondanks de tegenslag de dag ervoor.
Goedendag Marjolein, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat onze monteurs alles in één dag hebben weten af te ronden, ondanks de tegenslag vooraf. We zijn blij dat het resultaat naar wens is en geven de complimenten graag aan hen door. Met vriendelijke groet, Kevin Bliek
Een geweldige club mensen die hoog kwaliteit werk afleveren.
Beste Mieke, Hartelijk dank voor de lovende woorden! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons team en de kwaliteit van het geleverde werk. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Martijn de Wild
Nieuwe Havenweg 5
1216 BG Hilversum
Bedankt dat u de tijd neemt om de ervaringen van onze klanten te lezen. Wij streven ernaar om onze klanten zo tevreden mogelijk te stellen met hun aankoop en tijdens het gehele aankoopproces. Ook na de aankoop geven wij uitgebreide garanties op zowel het product als de installatie. Neem een kijkje in de ervaringen van onze klanten!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.