heel tevrede

Betrouwbaarheid,goede afspraken. En zeer vriendelijk.

• Assortiment N.v.t.
  • Ervaring met Gordijnen, Horren

Service!

Bekenkamp Woonspecialist is zeer servicegericht, vanaf het moment dat je binnen komt waarbij ze je vriendelijk ontvangen tot aan het plaatsen van je keuze. In mijn geval zocht ik rolgordijnen voor slaapkamer en woonkamer, kreeg ik uitleg over de verschillende varianten, mocht ik boeken meenemen met stofjes zodat ik deze in beide ruimtes tegen het raam kon houden en beoordelen. Middels eigen opgemeten maten maken ze een indicatie van de kosten. Na het maken van je keuze komt er iemand de maten thuis bij je opnemen en als laatste komt er iemand bij je langs om te plaatsen. Ja, het is prijziger als dat je rolgordijnen bij de bouwmarkt haalt, maar ik had geen onzekerheid of het past, ik kon 1 breed rolgordijn bestellen ipv 2 kleineren naast elkaar, ik wist precies hoe het stofje zou vallen in de zon en ik heb zelf niets hoeven boren of klussen.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Online gevonden
  • Ervaring met Rolgordijnen

Bijzonder prettige ervaring van bezoek aan de winkel tot aan de montage thuis.

Wij zijn zéér tevreden over Henrieke, de medewerkster van de winkel, alsook Ruud Bekenkamp die heel goed meedacht bij het inmeten van de gordijnen en ons op een mogelijkheid wees, die wij bij een eerdere woonspecialist niet hadden gekregen. Ook de medewerker die voor de montage kwam, was zéér beleefd en heeft alles tot in de puntjes verzorgd. We kwamen eigenlijk onverwacht nog even in de winkel bij Nijhof tegen sluitingstijd, maar er werd meer dan voldoende tijd genomen om ons netjes te woord te staan en te voorzien van goede informatie. En kregen monsters mee op zicht. Kortom een hele dikke pluim voor de medewerkers van Bekenkamp in Baarn. .

Goede werknemer.

Doet zijn werk met veel plezier en netjes. Ruimt ook alles gelijk op. Een prettig persoon.

• Ervaring met Horren

Goede kwaliteit en service

Goede en correcte service en oplevering.

• Ervaring met Gordijnen

Van het advies in de winkel tot het ophangen van de gordijnen, alles verliep soepel en goed. Iedereen is even aardig en deskundig! We zijn erg tevreden en willen Bekenkamp graag bedanken voor de fijne service!

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Online gevonden
  • Ervaring met Gordijnen, Vouwgordijn

Helaas waren de gordijnen voor de voorkamer niet diegene die wij hadden besteld. Zonder enige discussie of terughoudendheid werden deze weer meegenomen en werden na enige weken alsnog de juiste gordijnen geleverd Recent hebben wij gordijnen besteld voor de achterzijde van het huis. Bij het plaatsen bleek dat het plafond over een afstand van ongeveer 6 meter een verschil had van ruim 1 centimeter Als gevolg hiervan hing het gordijn op bepaalde plekken op de vloer Ook hier werd er geen probleem van gemaakt, niet exact opgemeten, gordijnen werden weer opgehaald en worden binnenkort weer netjes opgehangen maar dan overal met 1 centimeter van de vloer Uitstekende service !!!

• Ervaring met Gordijnen, Horren, Houten jaloezie

Service en communicatie waar je blij van word.

Na de eerste ontmoeting (zonnescherm voor) waren we al blij met de service, bij de tweede ontmoeting (zonnescherm achter) waren we ook blij! Daarom gingen we voor de derde ontmoeting (hordeur achter) en ook daarvan werden we blij! Super vriendelijk en gezellig personeel die goed meedenkt. Een dikke 5 sterren! Helaas is dat de maximale score die gegeven kan worden. Want ze verdienen een 10!

• Ervaring met Horren

Vriendelijk klantgericht

Vriendelijk geholpen en echt klantgericht. Eerst kwam er iemand inmeten, daarna werd het keurig geleverd en opgehangen.

Doen wat ze beloven

Bekenkamp heeft mij raambekleding en een vloer geleverd van top kwaliteit, alle afspraken werden nagekomen en alles werd op en top verzorgd door vriendelijke medewerkers.

• Ervaring met Rolgordijnen, Gordijnen, Laminaat, Vouwgordijn

veel geduld, luisteren naar wat je vraag is en je wordt goed geholpen.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Bedrijf is al bekend bij mij
  • Ervaring met Rolgordijnen, Gordijnen, Pvc vloer, Horren, Duette Shade, Plisse Shade, Verticale jaloezie

Koop elders!

Slechte service. Tapijt leggen lukt ze niet in een keer in ieder geval.

• Ervaring met Vouwgordijn

Beste Bert, in een van de ruimtes is het tapijt inderdaad gekrompen. Dat is een natuurlijke eigenschap van tapijt. Echter voorkomen wij dit door het tapijt te verlijmen op de ondergrond. In de geval is ook de ondervloer losgekomen en heeft het tapijt toch kunnen krimpen. Wij hebben dit tapijt volledig voor u vervangen in de desbetreffende ruimte en hebben wij alles op die manier weer in orde gemaakt. Wij hopen dat u nu veel woonplezier mag beleven en onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

In de winkel kreeg ik professioneel advies en er werd tijd genomen om tot de juiste keuze te komen. Ik heb1 min-puntje. In het mail verkeer word ik consequent meneer genoemd, maar ik ben een vrouw.

• Ervaring met Horizontale jaloezie

Goedemiddag beste Claudine, heel erg bedankt voor deze mooie review. In ons systeem stond de aanhef inderdaad verkeerd staan, dat heb ik direct voor u aangepast. In de toekomst zult u uiteraard worden aangesproken met mevrouw. Mijn excuses voor de verkeerde invoer in ons systeem. Wij hopen dat u veel plezier mag hebben van de raamdecoratie. De complimenten zal ik overbrengen aan Bas, Henk en Erwin. Met vriendelijke groeten, Martijn de Wild

Vlot en prettig afgehandeld volgens afspraak.

Goede adviezen, goed uitgevoerd en schoon opgeleverd.

• Levertijd N.v.t.
  • Ervaring met N.v.t.

Goedemiddag heer Van den Heuvel, bedankt voor deze prachtige recensie en wij wensen u veel woonplezier toe. De complimenten zal ik overbrengen aan Patrick (inmeetadviseur), Tamara (showroomadviseur) en Ton en Patrick (stoffeerders). Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

Klantvriendelijk en deskundig

Voor het contact en behulpzaamheid en deskundigheidt alleen maar lof.

• Ervaring met Rolgordijnen

Goedemiddag heer Van der Hulst, heel erg bedankt voor de mooie complimenten. Die zal ik overbrengen aan Tamara (showroomadviseur), Ruud (inmeetadviseur) en Patrick (stoffeerder). Heel veel plezier gewenst met de vouwgordijnen. Met vriendelijke groeten, Martijn de Wild

uitvoering klopt met gewekte verwachting

Werd goed geïnformeerd op het verkoop punt/showroom. Jarenlang klant en nooit teleurgesteld. Locatie bezoek tbv opmeting professioneel. Aflevering en installatie precies op tijd en plezierige medewerkers

• Ervaring met Houten jaloezie

Bijzonder goed

In het verleden al meerdere keren goed en prettig geholpen door de firma Bekenkamp. Ook nu weer soepel en snel. Deze keer tapijt voor de slaapkamer. Dank en tot ziens

• Ervaring met Marmoleum

Geweldig en professioneel van het begin tot het eind.

In de winkel alles uitgezocht. Fijn geholpen. Bij het inmeten veel advies gekregen en zeer professioneel gedaan. Het ophangen werd gedaan door dezelfde persoon, wat ik heel fijn vond. Ik ben heel tevreden met het resultaat.

• Ervaring met Duette Shade, Verticale jaloezie

Prima ervaring.

Snel, vriendelijk en goede service.

• Ervaring met Duette Shade

Prima muv de levertijden

We waren op zich tevreden maar hebben lang moeten wachten op de gordijnen voor de slaapkamer

• Ervaring met Rolgordijnen, Gordijnen, Horizontale jaloezie, Vouwgordijn

aangename ervaring

Vanaf het uitzoeken in de winkel tot en met het opruimen na de werkzaamheden, het was plezierig en tip top in orde. Prijs kwaliteit verhouding is (mede daardoor) prima!

• Ervaring met N.v.t.

Niet alleen een product leveren tot en met de voordeur.

Na het plaatsen van de elektrische plissé gordijnen is Henk een e-mailtje de zelfde gekomen voor de naservice en heeft ook nog naast de losse afstandsbediening de app en diversen afstellingen op mijn iPad geïnstalleerd.

• Levertijd
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? N.v.t.
  • Ervaring met Pvc vloer, Duette Shade, Plisse Shade

Goede bij keuze Op tijd geleverd Mooi gemonteerd We genieten er elke dag van!

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Bedrijf is al bekend bij mij
  • Ervaring met Gordijnen, Pvc vloer, Horren, Duette Shade, Verticale jaloezie, Marmoleum

Kwalitatief, professioneel en leuke medewerkers

Offertetraject en informatievoorziening zijn goed geregeld, ook het geautomatiseerde traject is correct en duidelijk. Tip,.. verpak vertraging in levertijd iets minder zakelijk in. Daar had iets betere communicatie over kunnen zijn.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via kennissen/vrienden/familie
  • Ervaring met Gordijnen, Vouwgordijn

Goedemorgen heer De Wild, heel erg bedankt voor de prachtige review en ook heel erg bedankt voor de tip. Dit hebben wij gelijk opgepakt en besproken met onze binnendienst. De mail naar aanleiding van de uitloop van de levering van de gordijnstof was inderdaad erg bondig en had meer uitleg mogen hebben. Daar gaan wij in de toekomst dan ook zeker voor zorgen. Heel veel plezier gewenst van de gordijnen, vouwgordijnen en het prachtige nieuwe tapijt.

Prachtige vloer op afgesproken tijd gelegd

Een minpuntje de mee geleverde plakplinten kleurden helemaal niet. De communicatie die noodzakelijk was om het probleem op te lossen heb ik zelf moeten doen. Ik heb het bedrijf 14 dgn de kans gegeven maar hoorde niets. Wel was er binnen het bedrijf allerlei communicatie maar niet met de klant. Ik heb het zelf opgelost.

• Ervaring met Pvc vloer

Goedemiddag, Bedankt voor uw mooie recensie en voor de feedback die u heeft gegeven. Normaal gesproken gebruiken wij hoge muurplinten maar als alternatief zijn plakplinten ook mogelijk. Die zijn niet altijd exact kleurend met de pvc vloeren en in uw geval was er inderdaad geen passende kleur beschikbaar. Wij hebben daar met de leverancier en intern de mogelijkheden uitgezocht. Dit is inderdaad niet verder met u besproken in die 14 dagen en dat hoort niet zo te gaan, onze oprechte excuses hiervoor. Bedankt voor het opsturen van de foto's van de vloer en veel plezier gewenst nog met de cadeaubon voor het restaurant en uiteraard ook nog vele jaren plezier gewenst met de mooie pvc vloer. Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

Nieuwe Havenweg 5

1216 BG Hilversum

Over Bekenkamp de Woonspecialist

Bedankt dat u de tijd neemt om de ervaringen van onze klanten te lezen. Wij streven ernaar om onze klanten zo tevreden mogelijk te stellen met hun aankoop en tijdens het gehele aankoopproces. Ook na de aankoop geven wij uitgebreide garanties op zowel het product als de installatie. Neem een kijkje in de ervaringen van onze klanten!