Goede cursus die veel handvaten geeft om je op weg te helpen

De cursus was heel prettig omdat de groep niet te groot was en iedereen zich kon uiten en zichzelf durfde te zijn. De trainer gaf je een welkom gevoel en luisterde echt naar je verhaal. Daarnaast kregen we op persoonlijk niveau fijne tips & trics om toe te passen in je werk of in het dagelijkse leven. Hele fijne cursus om te volgen en ik vond het jammer dat het maar 1 dag was. Had van mij wel een meerdaagse cursus mogen zijn met nog meer rollenspellen :-).

fijne training waarin veel bruikbare tips worden gegeven

Training vliegt voorbij met allemaal bruikbare tips die je veel tijd gaat opleveren wanneer je outlook goed inricht. Ik heb er veel aan gehad.

Zeer prettig met leuke tips!

Een prettige docent die op een leuke en enthousiaste manier verteld over tijdwinst. Tevens handige tips die je helpen in je dagelijkse werk

Ik heb deze training beschouwd als zeer educatief. Genoten van de enthousiasme van de docent. Nu ga ik alles wat ik heb geleerd,delen met mijn collega's.

Zeer hulpzaam

Een erg prettige training met tips en tricks die erg goed van pas komen (en worden uitgelegd met herkenbare voorbeelden uit de praktijk).

Een training die iedereen zou moeten volgen

Tijdens deze training komen zoveel praktische tips voorbij, daar word je meteen vrolijk van. De theorie is ook heel makkelijk te volgen. Een training die meteen toepasbaar is.

Oprecht helder, mooi en in begrijpelijke taal uitleg gegeven tijdens de workshop over timemanagement.

motiverend en laagdrempelig

Goed om te beseffen dat je allemaal worstelt met dezelfde problemen, en hoe ons menselijk brein werkt. In de workshop krijg je praktische en laagdrempelige tips waar je meteen mee aan de slag kan. En je krijgt gewoon zin om ermee aan de slag te gaan!

Training Time Management aanraden!

Zeer leerzame dag gehad! Je wordt overladen met tips en tricks welke je snel en makkelijk kan toepassen in de praktijk. De dag bracht voldoende afwisseling tussen luisteren, gesprekken voeren en opdrachten doen. Ik kan de training Time Management dan ook aan iedereen aanraden!

praktisch

Praktische en inspirerende cursus, waar je goed een aantal dingen uit kan pikken om mee aan de slag te gaan.

Zeer bruikbare training met praktische tips

Het was een leuke en informatieve training waarin veel praktische tips besproken zijn. De tips zijn ook meteen toepasbaar.

Praktische training om overzicht in je werk te creëren

Patrick heeft bij ons een In-Company training gegeven. Hij heeft ons op energieke wijze verteld hoe je weer regie kunt krijgen over je eigen agenda waarmee je overzicht creëert in je werk. Hij had een goede interactie met de cursisten, gaf duidelijke voorbeelden en liet ons heel praktisch aan de slag gaan met het inrichten van onze agenda's. Een waardevolle training!

Leuke en waardevolle training

Wat een super leuke en waardevolle training! Een enthousiaste trainer die op een betrokken manier de aandacht erbij houdt. Een nieuwe manier en kijk op (ver)werken waar ik het roer volledig om zal moeten gooien. De volgende dag ben ik direct begonnen en merk gelijk al dat ik meer overzicht en grip krijg op mijn taken. Ik zou hem iedereen aanbevelen.

Handige tips & trics

Leuke dag met handige tips & trics

Mooie tools ontvangen, die rust en overzicht geven

Een overzichtelijke mailbox! Dat wens je iedereen toe.

Een constructieve en luchtige training die je verder helpt.

Ik een rustig tempo en met veel toepasselijke kennis loop je in een dag door veel stof heen. Daarnaast oefen je direct met praktijkvoorbeelden en eigen materiaal, wat het makkelijk maakt om snellezen in je eigen werk toe te passen. Ik heb veel handvatten gekregen om mijn leessnelheid én tekstbegrip te verbeteren.

geweldige cursus

Geweldige cursus, die aansloot op mijn probleem. Je leert hier echt om, meer Assertief te worden.

Echt een hele fijne dag gehad. De training was leerzaam en vol praktische tips. Ik kan het iedereen aanraden.

Praktisch toepasbare trainingen voor consultants en professionals

Gisteren volgde ik in Zwolle voor de derde keer een training bij Tijdwinst. Na eerdere goede ervaringen met Assertiviteit en Time management, was het nu tijd voor Gesprekstechnieken. Het fijne is dat de trainers veel persoonlijke aandacht hebben, trainingen interactief maken en ook praktische oefeningen aanbieden, die goed werken terwijl dit toch 'zweverige' onderwerpen kunnen zijn. De locatie in Zwolle is heel fijn, binnen 5 minuten loopafstand van het station, goede faciliteiten en altijd een heerlijke lunch. Kortom, echt een aanrader voor consultants en professionals in het noorden, midden en oosten van het land om trainingen van Tijdwinst in Zwolle te volgen!

Leerzame & interessante training

Gister een heel erg leuke training Timemanagement gehad. Zowel het ochtend als het middag programma was interessant en ook lekker interactief. De energie van de trainer sprak mij erg aan, met leuke voorbeelden en de juiste dosis humor. Ik heb er in ieder geval veel aan gehad en ga alles zeker in de praktijk toepassen.

in 7 uurtjes veel praktische tips ontvangen

veel tips om mij zakelijk en privé efficiënter te laten werken

Durf vertrouwen op je eigen competenties en probeer door te vragen bij luisteren

De interactieve oefeningen waren heel leerrijk!

Veel geleerd

We kregen veel handige tips en tricks, zeer leerzame cursus en geen moment verveeld.

Herstel de balans in je werk/privéleven

De cursus was bijzonder goed gestructureerd, wat ervoor zorgde dat zelfs na een intensieve sessie van 6 uur er geen sprake was van een informatieovervloed. Er werd ruim de tijd genomen voor vragen, zonder dat dit ten koste ging van de inhoudelijke stof. Tijdens de cursus werden waardevolle handvatten aangereikt die direct toepasbaar zijn in de praktijk. Een van de meest bruikbare tips was hoe je je focus kunt behouden op de werkvloer, zonder jezelf en daarmee anderen af te leiden. Deze cursus is een absolute aanrader voor iedereen die zijn werk/privebalans wil verbeteren.

Fijne workshop met handige tips

Woensdag de workshop Time Management gehad, hier hebben we veel handige tips gekregen! Nieuwe functies van Outlook geleerd en gedragsaanpassingen besproken. Ik ben benieuwd hoe dit in de komende tijd zal gaan!