leerzaam

elke webinair vind ik leerzaam en voorziet mij altijd van informatie

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Webinar actualisatie Schuldhulpverlening
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? wetswijzigingen

Middelmatig en rommelig

Op 7 februari begonnen met deze online webinar. Toen stond nog de oude versie van 2023 online welke ik voor de helft had bekeken. 1 week later, op 15 februari, verder willen gaan met deze webinar toen ineens de juiste, over 2024 online stond. Hierdoor had ik al een uur tijd "verspilt" aan de verkeerde webinar. Spreker van webinar over 2023 was naar mijn mening een prettigere ervaring. Sprak duidelijker, meer uitleg buiten de sheets om. Spreker van webinar over 2024 leek vooral de sheets voor te lezen en had minder eigen input. Voornamelijk een stuk bij een pollvraag over de beleidsrichtlein van het NVVK (omstreeks 1 uur 15 minuten) bleef mij bij. Uitleg van antwoord C is: die zin kan ik niet in uit, dat is niet het goede antwoord. Deze pollvraag betreft gedeeltelijk begrijpend lezen, met weinig achtergrond informatie kan snel een foute keuze worden gemaakt. Uitleg bij antwoord C ontbreekt dus volledig.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? E-Learning Bewindvoerder

Een rollercoaster

Wat ik top aan deze opleiding vond, is de begeleiding van de docenten. Vooral Robert toonde zich geduldig met het beantwoorden van al mijn vragen. Ook wil ik mijn complimenten geven voor het feit dat hij zo snel de opdrachten nakeek.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? E-learning Budgetcoach
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? verdieping budgetcoaching

Gebruiksvriendelijk en duidelijk

Fijne gestructureerde opleiding. Memotrainer maakt dat je goed kunt oefenen met de lesstof. Opdrachten duidelijk.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Pensioen en hypotheken

Vooraf wist ik al behoorlijk wat over de materie, maar toch heb ik veel opgestoken. De manier van korte sessies blijft goed hangen Wel iets teveel info over 'normale UBregels'. voor particulieren, iets te veel details over de aftrekposten M.i. meer aandacht voor onderwerp BTW en onderscheid bedrijfskosten -investeringen

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? E-learning Bereken het inkomen van de zzp’er
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Winst van onderneming berekenen.

Duidelijke uitleg en presentatie

Het is veel uitleg. Het is fijn dat je de presentatie nogmaals bekijken om het te beluisteren en bestuderen. Dit is goed.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Masterclass Coachen en motiveren
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Msnp, Wsnp en faillissement en veranderingen in de sociale wetgeving

Erg leerzaam!

Het was een leerzaam Webinar. Van de meeste onderwerken dacht ik al het een en ander te weten, maar blijkt dan toch net weer even anders te zijn. Het luisterde makkelijk weg en werd goed en duidelijk uitgelegd.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? N.v.t.
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? n.v.t.

Interessant en boeiend

Ik vond deze Webinar heel erg interessant. Ik heb veel achtergrond informatie gekregen die ik goed kan toepassen in mijn werk.

• Tevredenheid N.v.t.
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Webinar beslag- en executierecht
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Verdiepingen in actuele onderwerpen voor onze beroepsgroep

Helderheid en overzicht

Hartelijke dank voor de kwaliteit communicatie en heldere uitleg. Echt top.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Geen zicht op

Net als bij het webinar Belastingen 2023 een heldere uiteenzetting

Ik heb met veel plezier en interesse deze webinar gevolgd. Ik heb het in één keer gevolgd en kon met behulp van deze les het examen direct met een goed resultaat doen.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Bij bijzonder situatie huurtoeslag: ook eventuele bijzondere inkomsten toelichten, zoals achterstallig salaris en afkoop (nabestaanden) pensioen

Prima en duidelijke webinar!

Zoals inmiddels bekend bij Learncare, was het weer een prima webinar.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Webinar voorlopige voorzieningen dwangakkoord en breed moratorium in de praktijk
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? niet bekend

Niet voor herhaling vatbaar

Betreffende deze trainer nu 2 Webinars gevolgd voor mij persoonlijk spreekt dat niet aan. Andere trainers vertellen boeiend. Dit voelde als geforceerd. Examen was erg slecht. Bij meerdere vragen liep de zinsopbouw niet. Betreffende vraag 6 werd aangegeven 1 antwoord mogelijk met daaronder de regel meerdere antwoorden mogelijk. Tja was is het dan. Vraag 9 gegokt omdat dit een onoverzichtelijke vraag was, met mega lap tekst, verspringen in de uitlijning, verschillende letter typen.

• Tevredenheid N.v.t.
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Webinar Motiveren van cliënten
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? N.v.t.
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? nvt

Zeer positief: heldere uitleg over een ingewikkeld onderwerp

Ik kon het onderwerp aandachtig volgen, vooral ook door de rustige, deskundige manier waarop het werd gepresenteerd.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? N.v.t.

Een goede opleiding, met veel inzichten en kennisoverdracht

Goede docenten, die door hun eigen ervaringen en goede kennis extra inhoud aan de les toevoegen. Je krijgt het niet cadeau en moet naast de klassikale lessen nog redelijk wat uren aan zelfstudie besteden. Het is veel stof in een beperkte tijd.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Opleiding Civiele bewindvoerder
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Nvt

Boeiende inspirerende cursus

De cursus beschermingsbewind is een interessante cursus en geeft een goede basis om het vak van beschermingsbewindvoerder te gaan uitvoeren. Ik vond de cursus wel pittig, mede doordat er wekelijks een cursusdag was en er best wel wat voorbereidingstijd nodig was. Er wordt zeer veel leerstof in relatief korte tijd behandeld. Aan de ene kant prettig omdat je echt in de materie zit. Aan de andere kant brengt het wel wat studielast met zich mee, naast al je overige werkzaamheden.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Weet ik zo niet

Eerste hulp bij loonstrookjes

In één uur een duidelijke handleiding in de uitdaging van het lezen van loonstrookjes. Alle termen en begrippen samengevat tot één overzicht waar je mee uit de voeten kunt. Aanrader voor iedereen die cliënten wil helpen met het bepalen van wat ze onder aan de streep overhouden. Niet een beetje netto maar echt netto.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Webinar Verdieping vrij te laten bedrag
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? suicide preventie

Cursus budgetcoach: prima cursus

Heb een kleine 2 maanden nodig gehad voor het afronden van de cursus. Was goed te doen. Cursus is up-to-date bijgewerkt. Prima docenten die snel reageren. Hebben een positief kritische houding. De digitale lessen (filmpjes) zijn erg prettig en leerzaam. Ik heb zelf het boek ook besteld, omdat dit wat prettiger leest dan telkens van het scherm. Nu nog een officieel KIWA examen. Hopelijk is dit daarvoor een goede opstap.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? aanbod is voldoende voor nu

Essentiële kennis voor schuldhulpverlening in anderhalf uur opgefrist

Droge maar broodnodige kost. In de vorm van een webinar prima te behappen, dankzij de pauzeknop. Ofwel: in stukjes tot je nemen.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Ketenregie (sociaal domein)

Duidelijke opleiding, fijne docenten, Veel interactie tijdens de lessen. Een aanrader!

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Opleiding Schuldhulpverlener NEN 8048
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? Nvt

prima training maar aanvang veel te vroeg!

De training was heel interessant en veel geleerd. Was ook een aardige en deskundige trainer. Maar de aanvangtijd (08.45 uur!) mag wel over nagedacht worden... Ik kom uit zuid-Limburg en moet 2,5 uur rijden naar Utrecht, Vervolgens heb ik veel last gehad van files. Ik ben op tijd vertrokken met speling en moest om 5 uur op staan. vervolgens kom ik alsnog om 09.30 uur aan! Zet svp trainingen om 10.00 uur op want dit is echt niet handig en ook extra vermoeiend omdat je nog eerder op moet staan.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Krachtig taalgebruik met NLP

Gaf een goed overzicht

Duidelijke uitleg over de ontwikkelingen ten aanzien van factoren in de schuldhulpverlening.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? WSNP

Prima cursus

Snelle, fijne digitale cursus.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? N.v.t.

prettige wijze van leren

beetje (te) kleine klas. Voor interactie is dat wat minder, maar voor persoonlijke benadering wel goed.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Masterclass psychologisch budgetgedrag
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? -

Het was meer een webinar dan masterclass

De masterclass duurde een hele dag maar was totaal eenrichtingsverkeer. Er was totaal geen interactie. De masterclass had ook een webinar van 2 uren kunnen zijn.

• Tevredenheid
  • In welke categorie heeft u de laatste opleiding gevolgd? Masterclass Echtscheiding
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Nee
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? interactie

Geachte heer Aslander, dank u voor uw feedback. Jammer om te horen dat u niet geheel tevreden bent over deze virtuele masterclass. Bij een virtuele les is interactie wat minder makkelijk helaas. Zoals op onze website staat vermeld is het mogelijk om een casus ter behandeling in te sturen voor deze masterclass. Dan komt er zeker wel een bespreking tussen de cursisten. Dat maakt de les minder eenrichtingsverkeer. Verder is deze masterclass vooral informatief. Dank u voor uw deelname en wij hopen u bij een andere masterclass graag terug te zien!

Prima opleiding

Ik heb de opleiding afgerond waarbij ik de digitale leeromgeving vooral gebruikt heb door heel vaak de memotraining te doen en daarnaast heb ik de stof vooral uit mijn boek geleerd. Ik leer dan toch prettiger dan digitaal de stof te lezen. Wat mij niet geheel duidelijk was en misschien duidelijker kan worden gecommuniceerd is dat ik niet wist wanneer ik de opleiding had afgerond. Ik had examen gedaan en daar was ik voor geslaagd en ik kreeg direct mijn certificaat terwijl ik de opdracht van mijn sociale kaart nog niet eens had ingeleverd. Dit is onderdeel van de opleiding dus het was verwarrend dat ik al een certificaat had ontvangen terwijl ik nog een opdracht moest inleveren. ik heb er ook nog over gemaild maar inmiddels is mij duidelijk dat ik de opleiding positief heb afgerond en dat is het belangrijkste.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoeften terugkomen bij deze organisatie? Ja
  • Welk(e) onderwerp(en) zou u graag terug zien in ons aanbod? geen idee

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.