Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb in de cursus Hoe Mensen Beter te Begrijpen tools gekregen om andere mensen beter te begrijpen, maar zeker ook begrip en verantwoordelijkheid voor mijn eigen gedrag te krijgen. Zo kan ik meer controle gaan krijgen om situaties naar een optimaal eindresultaat te begeleiden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Jacobs & Van Rooij daar klopt de organisatie. Alles is super helder en kan heel gemakkelijk in de praktijk toegepast worden. Al mijn doelstellingen heb ik ook behaald. Hoe meer mensen deze cursus volgen, hoe mooier de wereld er gaat uitzien. Doe zo verder. Jullie doen het allemaal met heel veel liefde en begrip. en hele dikke pluim. Bedankt Rudi.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer goed begeleid van het begin tot het einde. Veel praktijk gerichte oefeningen. Er wordt veel persoonlijke aandacht gegeven en ook goed gecontroleerd of alles begrepen wordt. Een aanbeveling voor iedereen, ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Interessante cursus gevolgd, waarin veel stappen op het gebied van communicatie doorlopen zijn. We hebben een goede begeleiding gehad van deskundige mensen die de kwaliteit op een hoog niveau hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mijn ervaring met Jacobs & Van Rooij is dat de cursussen die er worden gegeven gelijk in de praktijk kan worden toegepast. De begeleiding van de cursussen is goed, de materie stof wordt rustig en begripvol uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben erin gestapt zonder al te veel verwachtingen. Heb veel geleerd met vallen en opstaan. De cursus was op het begin erg zwaar. Dit zorgt voor een voldaan gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Fijne training met duidelijke uitleg en vriendelijke trainers die mij goed en duidelijk begeleid hebben, Nemen alle tijd om dingen duidelijk uit te beelden of te verklaren waarom iets zo het beste werkt en hoe dit in de praktijk te kunnen toepassen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Kundig bedrijf met fijne mensen in dienst. Alles is goed geregeld en gecommuniceerd waarbij er tussen de middag een lekkere lunch wordt geserveerd. Mijn ervaring is dus perfect en zou dit ook zeker aanraden aan iedereen die iets wil leren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De cursus heeft mij geleerd beter te focussen tijdens communicatie, met gemeende interesse in mijn gesprekspartner. Door deze opleiding kan ik bepalend zijn tijdens gesprekken en er meer uithalen dan voorheen. Ik pas de geleerde technieken niet alleen zakelijk toe, maar ook privé en in het verenigingsleven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Leerzaam, behulpzaam en oprecht aandacht van cursusbegeleiding en directie. Ik ben me bewuster geworden van mijn eigen handelen waarin ik beter in staat ben om grenzen aan te geven en te bewaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het is een organisatie wat de juiste instelling heeft voor de mensen, vooral mensen die het extreem druk hebben met het werk. Ze tonen begrip en zorgen ervoor dat diegene de cursus niet als last gaan zien. Je bent geen nummertje.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Jacobs & Van Rooij biedt interessante cursussen, welke makkelijk zijn toe te passen in het dagelijkse leven. De begeleiding is goed en je krijgt veel persoonlijke aandacht. Een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed, duidelijke omschrijving van wat te verwachten. Goede uitleg bij dingen die niet meteen duidelijk waren. Praktische doe oefeningen om de staf beter te begrijpen. Wordt ook gevraagd hoe de staf in de praktijk werd gebracht en daarover gesproken hoe en waarom dat werkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De cursus Succesvol Leidinggeven van Jacobs & Van Rooij biedt praktisch toepasbare handvaten die ook relatief eenvoudig toepasbaar zijn. Het is een juiste combinatie van theorie en doen die je goed kan vertalen naar de werkvloer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben erg tevreden over de manier waarop de trainingen georganiseerd zijn. De begeleiders geven je goed de aandacht en bieden extra ondersteuning indien nodig. Door de oefeningen ben ik me bewust geworden wat goede communicatie voor voordelen kan hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijn om het in 1 woord samen te vatten. Je wordt gescreend door middel van 200 vragen en het gesprek hierop volgend. Hier merk je meteen waar JVR voor staat. Fijne persoonlijke aandacht. Dan wordt dit nog versterkt door de sfeer en begeleiding tijdens de cursus zelf. Persoonlijk/professioneel/fijn. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mijn ervaring met Jacobs & Van Rooij is zeer positief. Nu al drie cursussen gevolgd en deze ook goed kunnen toepassen in ons bedrijf wat geleid heeft tot nog succesvollere onderneming.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De cursussen die ik tot nu toe gedaan heb, hebben me heel erg geholpen om een theoretische basis te hebben die je in praktijk kan brengen. Ik heb geleerd om niet meer klakkeloos alles op het gevoel te doen. Het is nu meer in balans!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De ervaring is goed. Dit is mijn 3de cursus hier. Je leert hier van en je kunt het ook toepassen in het dagelijks leven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Jacobs & Van Rooij is een bedrijf wat cursussen geeft met veel informatieve inhoud en veel persoonlijke begeleiding. Je kijkt na de cursus heel anders tegen bijvoorbeeld communicatie principes aan. Je krijgt de juiste tools aangereikt om in dagelijks leven meer uit jouw functioneren te halen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer doelgericht en met voldoende aandacht. De training helpt mij mijn bedrijf beter aan te sturen. Ook gaat het samenwerken in het bedrijf stukken beter!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mijn ervaring met Jacobs & Van Rooij is een fijn bedrijf waar met aandacht en geduld les wordt gegeven. De cursussen worden vakkundig begeleid door vriendelijke cursusbegeleiders. Met plezier al een aantal cursussen afgerond.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ze hebben me verrast met de manier van lesgeven. Dit is vernieuwend en effectief. De opdrachten die we moesten doen zijn praktisch zeer goed bruikbaar waardoor de lesstof ook echt gaat leven. Concept met vaste "twin" is fijne manier van werken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Dit is een cursus die je dicht bij de werkelijkheid brengt. Je oefent met 2 personen (jezelf en je "cursusmaatje") onder begeleiding praktische zaken die je in het dagelijkse leven privé en zakelijk meemaakt. Eerst een stuk theorie en daarna meteen praktijk in.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ervaar het opleidingsinstituut als zeer ervaren en betrokken bij deelnemers. Ze hebben een duidelijke uitleg op de leerstof waardoor je het beter begrijpt. Het heeft me zeker een andere kijk gegeven hoe ik met mensen om moet en kan gaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid

Bedrijfsgegevens

Stapelovenweg 2 B

5708 JW Helmond

0492-505340

[email protected]

Over Jacobs & van Rooij Management Ondersteuning B.V.

Al 25 jaar verbeteren wij de persoonlijke levenskwaliteit en bedrijfsresultaten van ondernemers. Zo worden ondernemers en leidinggevenden vaardiger in het managen van hun bedrijf. Persoonlijke aandacht en adequate zorg (ook na het afronden van een cursus) zijn kernwaarden van ons bedrijf.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.