Veel hulp bij gehad

Door beter te leren luisteren en op een andere manier kunnen communiceren voelt het ook fijner om een gesprek aan te gaan. Natuurlijk is het soms nog wel eens lastig, maar naarmate de tijd die je er zelf insteekt merk je al verschil

Zeer goede begeleiding!

Ik heb veel inzicht gekregen in de zaken die ik niet goed deed en daarbij een uitstekende begeleiding gekregen om dit te verbeteren. Elke dag heb ik hier nu profijt van.

Prettige leeromgeving met goede handvaten voor een goed resultaat

Tijdens de cursus veel goede handvaten aangereikt gekregen waardoor het toepassen van de theorie in de praktijk zeer goed verloopt.

Prima opleidingen, ik heb er wel mijn voordeel mee gedaan

Goede tools om te gebruiken. Echter om alles in praktijk te brengen valt niet mee.

Inspirerende cursussen met toegevoegde waarde waarmee ik direct aan de slag ben gegaan.

De cursussen worden gegeven in een prettige omgeving met goede opleiders en veel contact met ondernemers of werknemers met groeipotentie en ambitie. Het is een heel eigen manier van studeren met als grote voordeel dat de theorie direct in de praktijk wordt toegepast. Als je doet wat je leert dan bepaal je zelf veel meer je toekomst en daarmee de kans op succes.

Fijne cursussen die écht blijven hangen

Ik heb de cursus 'Succesvol leidinggeven' onlangs afgerond. Het heeft me al vrij veel gebracht en kan hem enorm goed toepassen. De omgang tijdens de cursussen is heel prettig en de ondersteuning en uitleg erg goed.

Ik kan nu veel doeltreffender gesprekken voeren.

Ik ben ontzettend blij dat ik de cursus heb gedaan. Ik ervaar nu veel meer rust in gesprekken en kan veel beter en doeltreffender gesprekken voeren. Werk en privé zijn beide positief veranderd.

Ze zijn erg betrokken bij het behalen van de cursus

Medewerkers van Jacobs & van Rooij zijn echt betrokken bij het behalen van het gestelde doel en het behalen van de cursus. Geen vraag is te veel/zijn geduldig en behulpzaam.

Echt betrokken bij het behalen van het gestelde doel!

Medewerkers zijn echt betrokken bij het behalen van het gestelde doel/cursus. Geen vraag is te veel ze zijn erg behulpzaam en geduldig.

Organisatie met duidelijk goed opgeleid personeel.

Organisatie met duidelijk goed opgeleid personeel. Die weten waar ze het over hebben. Er is een informele sfeer. En er wordt gezorgd dat je alles begrijpt. Je voelt je echt gehoord.

Zeer praktische kennis waar direct voordeel behaald kan worden.

De kennis en vaardigheden uit de cursussen helpen mij continue bij verbeterprocessen en stellen mij in staat om beter te organiseren. Hiermee groeit de kwaliteit van het werk en gelijktijdig bespaar ik tijd. Dank voor de goede en enthousiaste begeleiding!

Zeer waardevolle cursus

Door de cursus veel inzicht gekregen hoe met verschillende persoonlijkheden om te gaan. Kennis opgedaan hoe te handelen in diverse situaties.

Jabobs en van rooij is een prima opleider.

Zeer prettige sfeer, goed verzorgd en duidelijke, heldere uitleg. Leuk proffecioneel team van begeleiders met als mede cursiste nieuwe aankomend begeleidster. Zowel veel interactie met de totale groep als individuele aandacht. Jabobs en van rooij is een prima opleider.

Ze doen wat ze beloven!

mijn ervaring mer Jacobs en van Rooij, opleidingsgericht, hoge mate van kwaliteit zowel theoretisch als praktisch opzicht. Ze doen wat ze beloven en zijn pas tevreden als ze zien dat jij het ook daadwerkelijk kan uitvoeren in de praktijk.

Gemoedelijke sfeer maar toch ook heel erg professioneel!

Gemoedelijke sfeer maar toch ook heel erg professioneel. Erg behulpzaam, geen vraag is te gek. Mijn volgende opleidingen betreft leiding geven en bedrijfskunde zal ik zeker weer hier doen.

Aanrader voor leindinggevenden!

Opleiding is goed in elkaar gezet, veel van geleerd. Aanrader voor leidinggevenden. Je leert wat je moet doen om dingen gedaan te krijgen. Ook de lunch is goed verzorgd, ga hier zeker nog een vervolg training volgen.

Jacobs en Van Rooij is een onderneming die luistert en de mensen op de juiste plek ondersteunt. Ze komen met uit de praktijk komende voorbeelden en komen professioneel, gemotiveerd en deskundig over. Het team van Jacobs en Van Rooij verzorgen de ondersteuning niet alleen om geld te verdienen, maar vooral om ons veel te leren

• Tevredenheid

Goede ervaring met deze cursus, hiervoor ook al een mooie cursus gedaan. Veel voorbeelden die ook in de praktijk toepasbaar zijn, hiermee kunnen we weer gaan werken aan een betere organisatie en management. Al met al een leerzame cursus met direct resultaat.

• Tevredenheid

Professionele begeleiding, die weten waar ze het over hebben, goede keuze ivm medecursist lekker en gezond eten in de pauzes. Geen problemen bij evt afwezigheid, makkelijk andere dag/datum in te plannen. Duidelijk cursus en demo materiaal. Zéér tevreden over het totaal plaatje!

• Tevredenheid

Ik heb in de cursus Hoe Mensen Beter te Begrijpen tools gekregen om andere mensen beter te begrijpen, maar zeker ook begrip en verantwoordelijkheid voor mijn eigen gedrag te krijgen. Zo kan ik meer controle gaan krijgen om situaties naar een optimaal eindresultaat te begeleiden.

• Tevredenheid

Jacobs & Van Rooij daar klopt de organisatie. Alles is super helder en kan heel gemakkelijk in de praktijk toegepast worden. Al mijn doelstellingen heb ik ook behaald. Hoe meer mensen deze cursus volgen, hoe mooier de wereld er gaat uitzien. Doe zo verder. Jullie doen het allemaal met heel veel liefde en begrip. en hele dikke pluim. Bedankt Rudi.

• Tevredenheid

Zeer goed begeleid van het begin tot het einde. Veel praktijk gerichte oefeningen. Er wordt veel persoonlijke aandacht gegeven en ook goed gecontroleerd of alles begrepen wordt. Een aanbeveling voor iedereen, ga zo door!

• Tevredenheid

Interessante cursus gevolgd, waarin veel stappen op het gebied van communicatie doorlopen zijn. We hebben een goede begeleiding gehad van deskundige mensen die de kwaliteit op een hoog niveau hebben.

• Tevredenheid

Mijn ervaring met Jacobs & Van Rooij is dat de cursussen die er worden gegeven gelijk in de praktijk kan worden toegepast. De begeleiding van de cursussen is goed, de materie stof wordt rustig en begripvol uitgelegd.

• Tevredenheid

Ik ben erin gestapt zonder al te veel verwachtingen. Heb veel geleerd met vallen en opstaan. De cursus was op het begin erg zwaar. Dit zorgt voor een voldaan gevoel.

• Tevredenheid

Over Jacobs & van Rooij Management Ondersteuning B.V.

Al 20 jaar verbeteren wij de persoonlijke levenskwaliteit en bedrijfsresultaten van ondernemers. Zo worden ondernemers en leidinggevenden vaardiger in het managen van hun bedrijf. Persoonlijke aandacht en adequate zorg (ook na het afronden van een cursus) zijn kernwaarden van ons bedrijf.