Fantastische teambuilding gehad!

Hele fijne plek om heerlijk te teambuilden! Wij deden portofoonmissie en strijd der elementen. Beide heel verschillend en erg leuk. Begeleiding was heel goed, behulpzaam en vriendelijk. Spellen waren creatief en sportief. Aanrader dus!

• Groepsgrootte ca. 20

Veel plezier gehad, prima ondersteuning

Ochtend programma was een hit. Mooie teambuilding. Leuk ondersteund. Super dat het op locatie kon. Middagprogramma met mountainbiken begon wat simpel en veel oefeningen. Daarna in verband met direct een lekke band zijn de twee begeleiders opgesplitst. 1 had zijn telefoon niet meer bij zich. Onduidelijkheid over te voeren strategie dus al met al pas na een uur met de MTB op het parcours zonder begeleiding. Deze heeft ons later weer gevonden en sloot aan. Top programma en parcours. Begeleiding kon iets scherper.

• Beoordeeld als: Bedrijf
  • Locatie van het programma nieuwe erf en loon op zand
  • Groepsgrootte 35

Een unieke uitvalsbasis voor onze CIOS opleidingsweek

Rocks 'n Rivers is met haar camping Domaine du Bocq is een prima partner voor onze CIOS opleidingsweek (CIOS Sittard-Venlo). We zijn zelfvoorzienend in activiteitenbegeleiding en maken alleen gebruik van de kampeer- en sanitaire voorzieningen. De groene vallei met keurig onderhouden klimrotsen (KBF) op loop-/fietsafstand en de variatie aan mountainbikeroutes maken deze locatie uniek. Er is nog verbetering mogelijk aan de sanitaire voorzieningen waardoor het verblijf aangenamer kan worden.

• Activiteiten N.v.t.
  • Locatie van het programma Domaine du Bocq
  • Groepsgrootte 23

Uitstekend verzorgd team-uitje gehad!

We hebben een ontzettend leuk team uitje gehad (spel der elementen + bbq). Afwisselende spelonderdelen, vriendelijke begeleiding en lekker eten. En dat allemaal op een pracht locatie midden in de bossen van Brabant.

• Groepsgrootte 25

Tot in de puntjes verzorgd!

Fijne kampleiding die meedenkt, meewerkt en mee staat te dansen op de tafels bij een bonte avond. Activiteitenbegeleiders hebben gevoel voor de groep en passen aan waar nodig. Dikke complimenten voor Rocks ‘n Rivers. Bedankt Teun, Sjors en de rest!

• Groepsgrootte 90

Totaalplaatje is perfect!

Ervaren monitoren met focus op veiligheid. Uitdagende activiteiten voor onze sportieve groep (leerlingen 14-18 jaar). Heel goede briefing en contact op voorhand. Mooie camping met supergezellige groepsplaats. Alles, maar dan ook echt alles was dik in orde! Dit wordt onze vaste locatie voor de komende jaren!

• Locatie van het programma Purnode/ Bernal
  • Groepsgrootte 46

Voor de tweede een top uitje gehad! :)

• Groepsgrootte 19

Topdagen beleefd in een prachtige setting en super begeleidend team!

Beste Rocks n Rivers, Wij hebben met het hele team bijzonder genoten van de 2 dagen in jullie basecamp Camp du Bocq te Purnode. De activiteiten en het begeleidend team zijn heel erg in de smaak gevallen. Met z’n allen hebben we op een gezellige, ongedwongen manier collega’s beter leren kennen en waarderen. De kampplaats was, hoewel erg fris (het was dan ook eind september), heel fijn met het ruisende water van de Bocq en converserende uilen op de achtergrond. De huizen waren prima voor diegenen die het wat comfortabeler wilden. Vooral Maison la Vallée krijgt een hoge score qua inrichting. De BBQ en het kampvuur hebben bijgedragen aan de gezelligheid en losse sfeer van deze 2 teamdagen ! Ook nog es extra dank aan Teun & z’n “mannen” (incl. Mina), .... top team !! Ook Siem was erg behulpzaam, tevens dank aan hem. Els & Estelle voor EDFIMC

• Locatie van het programma Purnode
  • Groepsgrootte 34

Geweldige kampweek in de Ardennen!

We hebben een heerlijke week gehad in de Ardennen. Met een zeer afwisselend programma. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Het contact zowel vooraf als tijdens het kamp was zeer prettig. Met name het meedenken rondom Covid en het testen aldaar was erg fijn! De optie voor de volgende keer is al weer vastgelegd.

• Locatie van het programma Belgie
  • Groepsgrootte 35 leerlingen en 4 docenten

Leuke ervaring

Met een grote groep.de klettersteig gedaan en geklommen. Leuke ervaring zeker voor herhaling vatbaar

• Locatie van het programma Groeve van Durnal
  • Groepsgrootte 28

Gezellige, actieve dag in een mooie omgeving!

Met het personeel van het Rythovius College uit Eersel genoten van uitdagende en sportieve teambuildingsactiviteiten in het mooie decor van safaripark Beekse Bergen.

• Locatie van het programma safaripark Beekse Bergen
  • Groepsgrootte 69 personen

Super leuk programma en goede begeleiding!

We hebben een introductiedag met 150 leerlingen bij Rocks en Rivers gehad. Het weer was goed. Het programma was goed georganiseerd en begeleid door R&R. Dus we komen volgend jaar graag weer terug.

• Groepsgrootte 150 personen

Zie hieronder

Dit is geen review, wel feedback voor jullie: - Communicatie kan beter op voorhand: wat wordt er verwacht van bedrijf en wat regelen jullie - Kleinere groepjes tijdens de uitvoering, nu merkte je dat studenten ook afhaakten omdat ze niets te doen hadden bij de opgave - Vuur maken duurde veel te lang en was een klein beetje een tegenvaller aan het eind van een leuk programma - Leuk programma en leuke activiteiten - Op het moment dat er iemand flauw valt tijdens de activiteiten, mag er ook best door jullie gecontroleerd worden of alles goed gaat etc. Nu werd daar eigenlijk niet naar omgekeken. - Mogelijkheid tot het bijboeken van iets lekkers / drinken tijdens de pauze. - Doel bereikt volgens mij (alleen kennen ze nu nog geen namen) - Geslaagde middag!

• Locatie van het programma Eindhoven

Top kamp.

Organisatie en begeleiding vanuit Rocks and Rivers was top. De kampeerboerderij was erg vies en verouderd.

• Locatie van het programma De Kiek en Goirle
  • Groepsgrootte 240

Even lekker spelen!

Prima organisatie van de verkorte versie van ‘ Strijd der elementen’’. Zeer goed bevallen als opening van het nieuwe schooljaar op een ontspannen manier! Hogeschool de Kempel (Pabo)

• Locatie van het programma Eigen locatie
  • Groepsgrootte 100

Super ervaring, geweldig geregeld

Met een meiden hockeyteam B een super teamtrip gehad. Locatie een 10, organisatie een 10. Absolute aanrader!

• Locatie van het programma Purnod
  • Groepsgrootte 18

Last-minute topweek!

Last-minute een kamp georganiseerd met Rocks 'n Rivers. De omstandigheden waren vooraf niet ideaal, maar desondanks toch een mooi programma kunnen uitvoeren. Faciliteiten op de camping waren iets minder: vaak koude douches, verouderde veldbedden en keukentoepassingen. Verder wel erg ruime tenten op vlonder en overall een mooi kampement. Ideaal voor groepen omdat je achteraan op de camping zit en daardoor enigszins afgelegen van overige gasten.

• Locatie van het programma Purnode
  • Groepsgrootte 31

Top georganiseerde dag, gave en diverse activiteiten

Wij zijn super tevreden over het georganiseerde team event (avond + dag). Ik spreek namens ons hele team als ik zeg dat dit een onvergetelijke & gave dag was 'beste teamuitje ever'. De voorbereidingen samen met Martijn liepen erg vlot. Je geeft Martijn een paar woorden en hij begrijpt direct wat je voor ogen hebt, het staat als een huis, alles is tot in de puntjes geregeld. Martijn komt met goede ideeën en verzint een programma met een beetje van alles, maar waarin teambuilding centraal staat (dat was onze wens). De begeleiding tijdens de opdrachten was duidelijk en werd op een enthousiaste en leuke manier gebracht. Instructeurs waren enthousiast en wisten waarover ze het hadden. Wij hebben 2 collega's met glutenallergie ik spreek namens hen als ik zeg dat ook dit perfect geregeld was. 'nog nooit zo'n lekker glutenvrije broodjes op' ook bij de BBQ was er een uitgebreid assortiment. De 3 vervoersmiddelen tijdens de activiteiten (mountainbike, tandem en e-chopper) waren een leuke toevoeging aan het programma. Ik heb veel blije gezichten gezien en het waren ook nog een super mooie routes door een mooi bosgebied. Mede door de keuze van de locatie heb ik meerdere keren terug gehoord dat we het gevoel van vakantie/weekendje weg hebben ervaren. De bosgebieden waren zo mooi dat je bijna het gevoel van de Ardenne ervaart.

Super samenwerking

Rocks 'n Rivers heeft ons super ondersteund bij de voorbereiding van een inhoudelijk event voor meer dan 225 mensen aangaande twee gemeenten die binnenkort fuseren. Daarnaast hebben ze met hun enthousiaste en kundige mensen de dag goed begeleid.

• Locatie van het programma Buitenhorst, Schaijk
  • Groepsgrootte 225

wederom top!

al heel veel jaren werk ik met R-n-R samen voor de organisatie van teambuilding events. R-n-R begrijpt als geen ander hoe je een uitdagend, competitief en toegankelijk event organiseren moet, met een uitmuntende logistiek op de dag zelf zodat de deelnemers een onvergetelijke ervaring hebben. Super team en uitmuntende ervaring keer op keer!

• Locatie van het programma omgeving Goirle
  • Groepsgrootte 35 personen

Mooie locatie met leuke activiteiten

Begeleiding was goed. Klimmen was goed. We waren geen makkelijke groep, maar ze wisten ons goed te managen. Enige dat tegen viel was de activiteit met banden in de rivier en de grot. Beiden had ik groter verwacht. Het eten was super en de locatie idem dito.

• Locatie van het programma België
  • Groepsgrootte 16

Prachtige plek voor een ontspannen en uitdagend sportief verjaardagsweekend met de hele familie.

Verblijf en programma is uitermate geschikt voor familiegroepen / vriendengroepen die willen genieten van een volledig ingericht, comfortabel en schoon groepsverblijf en een paar actieve dagen in de buitenlucht. De grote woning (het voormalig hotel), de ruime tuin met het grote schaduw/regendoek, de functionele barbecue en de gezellige stookplaats voor open vuur, liggen vrij en beschut waardoor de groep als groep een heerlijke eigen plek heeft. Ook voor jonge kinderen een zeer veilige plek om te genieten van de eigen vrije ruimte. Het georganiseerde activiteitenprogramma hield op een perfecte manier rekening met de verschillende wensen en talenten van de deelnemers en was tegelijkertijd op ieders niveau zeer uitdagend. Professionele begeleiders hadden per activiteit, (moutainbiken, Klettersteig/Via ferrata, abseilen, wandelen, shoppen, vuur maken en bbq-en) gepersonaliseerde uitdaging, flexibiliteit, veiligheid en plezier in bewegen voorop staan in het aanbod en de begeleiding. Volgend jaar opnieuw boeken maar dan net een paar dagen meer!!

• Beoordeeld als: Particulier
  • Locatie van het programma diverse locaties in omgeving van de accomodatie
  • Groepsgrootte 8 personen

Heerlijk actief programma, met veel afwisseling.

Alle afspraken werden perfect nagekomen. Drie enthousiaste instructeurs die een goed voorbereid programma op locatie kwamen verzorgen. De positieve aanpak van de instructeurs zorgde voor een fijne sfeer waarin de kinderen een dag lang met heel leuke activiteiten bezig waren. Uitdaging en samenwerking zijn enkele van de punten die we door het hele programma heen naar voren zagen komen. Beslist een aanrader en voor herhaling vatbaar!

• Locatie van het programma Bergerhoeve in Bergeijk
  • Groepsgrootte 30 kinderen

Mooie locatie, midden in de natuur

Het Huisje is perfect voorzien van alle huishoudelijke elementen.

• Totaal oordeel N.v.t.
  • Activiteiten N.v.t.
  • Beoordeeld als: N.v.t.
  • Groepsgrootte N.v.t.

Zeer gastvrij, flexibel en betrokken,

Prachtig coachingsweekend gehad met jongvolwassenen. De setting en sfeer van deze locatie is geweldig. Ook de campingbeheerder is erg flexibel en toegankelijk. Verzoeken worden vrijwel direct opgevolgd.

• Locatie van het programma Boskamp, Ardennen
  • Groepsgrootte 15 personen