Zeer kundige mediator

Goede ervaring. Scheiding is hierdoor vlot verlopen.

• Wat vond u van de prijs/kwaliteitverhouding?

Een warme vrouw,die je op dat moment nodig hebt.

Ze is professioneel, begeleidend,komt met veel ideeën aan waardoor je makkelijker een keuze kan maken. Kortom heel fijn in een toch onprettige situatie.

• Wat vond u van de prijs/kwaliteitverhouding?

Wat een vriendelijke vrouw die heel professioneel is ze heeft ons super goed geholpen en heel snel

• Wat vond u van de prijs/kwaliteitverhouding?

Zo fijn dat petra ons zo goed geholpen heeft

Petra heeft ons onwijs goed op weggeholpen met ons ouderschapsplan. Hoe snel ze dit heeft weten te regelen is echt bijzonder en wordt enorm gewaardeerd. Ze was heel duidelijk en enorm vriendelijk!

Duidel1ijk uitleg

Petra is een rustig persoon die goed kan luisteren en veel kennis van zaken heeft. Je vioelt je op je gemak bij haar. Geen overbodige sessies.

Top mediation

Petra is mensgericht, vakkundig, reageert snel en accuraat op vragen en wat ik belangrijk vond, houdt er lekker tempo in.

• Wat vond u van de prijs/kwaliteitverhouding?

Fijne en professionele begeleiding in een moeilijke tijd.

Petra heeft ons fijne en professionele manier begeleid in deze moeilijke tijd. Daardoor is de scheiding zeker minder moeilijk verlopen.

• Wat vond u van de prijs/kwaliteitverhouding?

Kundige, betrokken mediator met oog voor alle betrokkenen partijen.

Na lang te hebben getwijfeld hebben we toch besloten om te gaan scheiden. We hebben voor Petra gekozen vanwege haar open en duidelijke omschrijving op de website. Zij stelt je echt op je gemak. Tijdens het eerste gesprek was het ijs gebroken. Bij de volgende gesprekken hebben we echt alles kunnen bespreken waarbij we de belangen van onze zoon ook centraal hebben kunnen stellen. Is er iets niet duidelijk dan legt Petra het nogmaals uit, net zo lang totdat alles voor iedereen helder is. Petra is een vriendelijke en deskundige mediator die er alles aan doet om de scheiding voor alle partijen goed te regelen. Wij raden Petra ook van harte aan, zeker als er kinderen bij betrokken zijn. Het gaat tenslotte ook over hun toekomst. Petra heel erg bedankt voor je kundige, en duidelijke begeleiding. Je bent een topper!

• Wat vond u van de prijs/kwaliteitverhouding?

Petra heeft ons zeer goed geholpen in een onzekere tijd.

Wanneer je gaat scheiden heb je een heleboel emoties tegelijk maar daarnaast is het ook belangrijk om alles goed te regelen voor de toekomst, zeker wanneer er kinderen bij gebaat zijn. Door de rollercoaster van emoties is het heel fijn wanneer je iemand met veel ervaring ontmoet die je zegt dat alles goed komt en dat ze er alles aan zal doen om het zo goed en snel mogelijk voor alle partijen te regelen. Zo'n iemand is Petra, ze geeft je vertrouwen dat alles geregeld gaat worden zoals het hoort en maakt dat ook waar! Altijd punctioneel, snel, afspraken worden nagekomen, respectvol en meedenkend. Dankzij Petra wisten we dat het "officiële" gedeelte goed geregeld zou worden en konden wij ons richten op het proces om de weg te vinden naar het leven na de scheiding voor ons zelf maar vooral voor onze kinderen. Wij raden Petra dan ook van harte aan en hebben de contactmomenten als zeer prettig ervaren.

Vertrouwen, rust, ontspannen.

Petra heeft ons prima geholpen. In duidelijke taal uitgelegd wat en hoe mbt onze scheiding. Zakelijk en helder. Maar ook vriendelijk en luisterend naar de uitdagingen die we vonden in het proces.l

Ontzettend fijne mediator

Duidelijk en rustig de tijd nemen om alles goed uit te leggen. Snelle afspraken, zodat alles zo snel mogelijk geregeld kan worden. Duidelijke en gericht op beide partijen. Zeer vriendelijk en vooral begripvol.

• Wat vond u van de prijs/kwaliteitverhouding?

Goedemorgen Miranda, Bedankt voor je mooie beoordeling. Ik vond het fijn om voor jullie te werken!Alle succes en sterkte gewenst in de toekomst. Mooi dat jullie door mediation hier een aanzet voor hebben kunnen geven. Hartelijke groeten, Petra Lap

Petra heeft ons met deskundigheid en geduld door het hele proces geleid

Vanaf het eerste contact heb ik Petra als deskundig, vriendelijk en geduldig ervaren. Ze weet precies wat er moet gebeuren en leidde ons er stap voor stap doorheen. Ze is eerlijk, open en bovendien erg prettig als persoon.

• Wat vond u van de prijs/kwaliteitverhouding?

Dag Stephanie, Bedankt voor je prachtige beoordeling. Jullie betrokkenheid bij elkaar en jullie kinderen heeft indruk op me gemaakt. Ik vond het fijn om jullie te mogen begeleiden. Een hele mooie toekomst gewenst voor jullie met de kinderen! Hartelijke groeten, Petra Lap

Prima dienstverlening, erg tevreden!

De communicatie met Mike was prima en er zat een goede voortgang in het proces van afspraken maken!

• Wat vond u van de prijs/kwaliteitverhouding?

Goede, duidelijke, behulpzame begeleiding!

Ik heb het naar omstandigheden, als prettig ervaren.

rust en duidelijkheid

Je word verwelkomt in een huiselijke sfeer, wat erg prettig is. Petra kan goed luisteren en heeft inhoudelijk genoeg kennis om je te wijzen op zaken die er toe doen en waar je zelf niet uitkomt.

• Wat vond u van de prijs/kwaliteitverhouding?

Top begeleiding in een lastiglastig proces

Alles werd goed uitgelegd. En geen enkele vraag was teveel.

• Wat vond u van de prijs/kwaliteitverhouding?

Goedemorgen Wim, Heel erg bedankt voor je mooie beoordeling! Ik heb jullie graag geholpen, ondanks de aanleiding natuurlijk. Hartelijke groeten, Petra Lap

Alles heel goed geregeld

Alles heel goed geregeld

• Wat vond u van de prijs/kwaliteitverhouding?

Beste Nuri, Bedankt voor je mooie review. Ik ben blij dat je tevreden bent. Veel succes en sterkte in de toekomst! Hartelijke Groeten, Petra Lap

Goede service, goed aangepakt!

Ik ben zeer tevreden met de aanpak van Mike. De hypotheek moet nog geregeld worden door de hypotheekadviseur, dan is het helemaal afgerond.

Goed verzorgd

Aan te raden .

perfect geregeld allemaal!

Zeker aan te bevelen.

• Wat vond u van de prijs/kwaliteitverhouding?

Scheiden zonder zorgen betekent een hele hoop zorgen minder.

Zoals iedereen weet komen er veel dingen kijken bij een scheiding en dat is nu net iets waar je totaal geen behoefte aan hebt. De tijd die aan een scheiding vooraf gaat is vaak al slopend genoeg. En dan ontmoet je iemand zoals Petra LAP, onze mediator die hart heeft voor haar werk en de teller niet aan heeft staan zoals menig advocaat. Petra was heel betrokken bij onze scheiding en nam zelfs de moeite om helemaal naar Breda te komen (de reden hiervoor vernoem ik liever niet). Chapeau Petra jij mag jouw bedrijf terecht SCHEIDEN ZONDER ZORGEN noemen en nogmaals bedankt voor alles. Dikke kus Loes en Kees

• Wat vond u van de prijs/kwaliteitverhouding?

Goedemorgen Loes, Ik wordt helemaal verlegen van je prachtige aanbeveling! Prachtig hoor, heel erg bedankt! Ik wens jullie heel veel succes in de toekomst. Los van elkaar maar nog wel met heel veel betrokkenheid en genegenheid naar elkaar. Hartelijke groeten, Petra Lap

Prima aangepakt, goede service!

Mike Lap heb ik als een positief betrokken persoon ervaren. Wist signalen op te pakken en zette dit om in daadwerkelijk actie. Oefende geen onaangename druk uit, liet je in je waarde ondanks dat er een bepaald tempo in het verloop moest zitten. Communicatie via de mail verliep erg vlot. Meestal op dezelfde dag een antwoord retour.

• Wat vond u van de prijs/kwaliteitverhouding?

Helemaal ontzorgd en uitstekend geregeld.

Helemaal ontzorgd en uitstekend geregeld.

• Wat vond u van de prijs/kwaliteitverhouding?

Ik heb de begeleiding als positief ervaren.

Het kennismakingsgesprek was duidelijk en er werd voldoende aandacht besteed aan alle aspecten die bij een scheiding komen kijken. er was wel vertraging door het Corona-virus en ik had het gevoel dat ik er zelf weer achteraan moest. Had ook wat meer haast, omdat ik op tijd de financiering rond moest krijgen. In de daarop volgende gesprekken werd alles weer goed besproken en doorgenomen. Er was ook aandacht voor onze emoties, deed me goed!

• Vond u de mediator prettig in de omgang ? N.v.t.
  • Wat vond u van de voortgang in het proces ? N.v.t.
  • Had de mediator voldoende inhoudelijke kennis? N.v.t.
  • Bent u tevreden met het eindresultaat? N.v.t.
  • Wat vond u van de prijs/kwaliteitverhouding? N.v.t.

Goed!

Goede service, goed behandeld

Over Scheiden Zonder Zorgen - Scheidingsmediator

Bij het beëindigen van de relatie, komen jullie in een emotionele rollercoaster terecht. Naast het verwerken van verdriet en boosheid, zijn er veel praktische zaken die geregeld moeten worden. De mediators van Scheiden Zonder Zorgen hebben zich gespecialiseerd in het begeleiden van stellen die hun relatie willen beëindigen, op een manier die bij hen past. Voor de kinderen, voor de ander en voor zichzelf. Door onze jarenlange ervaring hebben we veel kennis over uit elkaar gaan en wat daar allemaal bij komt kijken. We nemen jullie bij de hand, houden het overzicht en zorgen ervoor dat alles dat geregeld moet worden ook echt geregeld wordt. Op de manier die bij jullie past; Zonder Zorgen.