hardstikke goed

prima tevreden

• de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.) N.v.t.
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? mondhygiënist

Prettig, zorgzaam en vriendelijk

Bij de receptie al een vriendelijke ontvangst en daarnaast zijn de behandelaars zorgzaam, duidelijk en kundig in in hun handelen, hetgeen gepaard gaat met een dosis vriendelijkheid

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? tandarts

Prima geholpen

Prima geholpen

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

groot struikelblok is niet volledig nederlands sprekend personeel

Op de foto bleek dat ik een ontsteking in de wortelpunt had en nog een ontsteking boven de wortels (holte) zat. Dit gaf veel pijn. Nu had ik op de maandag een spoedafspraak waarbij dit gezien werd, toen ik uitgebreide informatie wilde wat wijsheid was, moest de tandarts al weer weg. Belde ik op woensdag om een tandarts te spreken over mijn geval...was er geen tandarts die dag in huis. Kwam ik donderdag op de afgesproken tijd, wilde ik nog informatie, maar hij sprak zo gebrekkig nederlands dat ik niet alles kon volgen. Uiteindelijk kies getrokken omdat ik hoopte dat dan de ontsteking sneller weg zou gaan (ik niet weer naar de kaakchirurg moet, zoals een halfjaar geleden ook met een ontsteking in de holte) miste ik een ijscompres (vooral met de ontsteking) dus dik gezicht en veel pijn gehad.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee

prima.

onze ervaring met imke thijm..is uitstekend!

• de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.

Heel goed en nauwkeurig geholpen.

professioneel maar vriendelijk

Ik ben vorige week vrijdag bij de mondhygiëniste geweest en haar vriendelijke en professionele werkhouding heeft mij gerust gesteld gezien de corona problematiek. Ik kan iedereen die ongerust is over zijn of haar veiligheid/gezondheid geruststellen en aanraden een afspraak te maken.

Prima geregeld

Duidelijk Vriendelijk Professioneel

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Vol aandacht en betrokkeneid en veilug gevoel

Ik voelde mij erg veilig ervoor en tijdens de behandeling. Prima geregeld. Ern volle 10

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Goed, maar jammer dat de tandartsen die ik heb gehad vertrekken

De laatste tandarts die ik heb gehad gaf mij een goed advies waar ik in de toekomst rekening mee moet gaan houden. Dat deed hij niet over het algemene plaatje, maar voor een aantal kiezen die in de gevarenzone zitten. Ik vergelijk mijn gebit als een historisch pand zoals bij de Meilandjes. Daar moet je als tandarts zin in hebben om er wat van te maken, en ze zijn niet allemaal hetzelfde, want de ander koopt graag een nieuwbouwhuis. Ik hoop dat mijn volgende tandarts ook zin heeft in mijn restoratieproject/ wat ouder gebit en er zin in heeft om er nog wat van te maken, waar ik mijn eigen verantwoording ook voor heb natuurlijk. Ik hoop dat u mij een goede tandarts kan voorstellen. met vriendelijke groeten ,Frens Harteveld

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Goed. Rustige behandelaar vriendelijk pijnloos!

Nvt

GOED

TEVREDENHEID

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

word altijd goed geholpen.

Goede praktijk. Goed personeel. Altijd aardig en behulpzaam.

GOED

GEEN OMSCHRIJVING

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Geen angst voor de tandarts

De tandarts was heel zorgzaam professioneel en vriendelijk, vertelde precies wat hij ging doen, vroeg tussendoor steeds of het nog goed ging... hele fijne man.... Jammer van de assistent die zei geen boe of bah, stelde je niet gerust enzo.... Niet fijn... Had de vorige afspraak met andere tandarts maar met een top assistent, geweldig hoe ze mensen begeleiden vooral als je zoon nare behandeling kreeg, zoon wortelkanaalbehandeling.... Madelon was geweldig, jammer dat ze er de afgelopen keer niet was, want die andere assistent moest blijkbaar nog leren hoe om te gaan met patiënten

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Kon snel terecht en de tandarts dacht me me mee.

Volgens ‘spoed’afspraak behandeld. Netjes geholpen door tandarts en assistente.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Duidelijke uitleg, geen pijn en een mooi resultaat.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Ik zal het kort maar krachtig houden; dat ik vanuit Zeist naar Lexmond rijd voor een behandeling zegt tóch al genoeg over jullie ?

Goede zorg

Beter dan een vorige tandarts

Rustige en prettige tandarts

Rustige en prettige tandarts die kan omgaan met personen met angst

viel tegen

Dames achter de Balie waren prettig en voorkomend in hun benadering; dat kon helaas niet worden gezegd van de tandarts en haar assistent

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? nee, maar uitloop werd gemeld

Ik word altijd vriendelijk en correct behandeld.

Mijn “oude” tandarts stopte ermee. Ik ben “overgenomen” in Lexmond en heb daar prima ervaringen mee.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Tandarts heeft ons netjes te woord gestaan.

Korte wachttijd.

Over Tandartsenpraktijk Lexmond

Tandartsenpraktijk Lexmond is een moderne praktijk die zich volledig gespecialiseerd heeft in het behoud van een mooi, gezond en sterk gebit. Een ervaren team van tandartsen en medewerkers staat daar garant voor. Patiëntgerichtheid en kwaliteit staan in onze praktijk voorop. Een bezoek aan de tandarts is een beleving, voor sommigen wat prettiger dan voor anderen en er komt meer bij kijken dan alleen tandheelkunde. Service, kwaliteit en communicatie zijn net zo belangrijk. We werken met de modernste apparatuur en behandelingen worden gedaan met de nieuwste technieken. Alles om ervoor te zorgen dat de behandeling voor u als patiënt zo comfortabel mogelijk verloopt.