geweldig

als prettig ervaren tijdens deze corona tijden

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? N.v.t.

Goed geregelde afspraak die zeer gemoedelijk was.

Ik ben zeer tevreden over de manier van werken binnen uw organisatie. Ga zo door.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? tandarts

Prima zoals altijd

Ondanks de Corona maatregelen, zijn mijn dochter (3) en ik uitstekend geholpen door de voor ons bekende tandarts en assistente. Geen enkele op of aanmerking, hopelijk blijft de tandarts nog lang onze tandarts. Wij zijn dik tevreden.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee

Geen bijzonderheden

Geen bijzonderheden

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Schrijft patiënten uit zonder hen in te lichten

Ik heb een afspraak gemaakt en hierna werd ik gemaild dat ik (blijkbaar?) ben uitgeschreven zonder daar zelf iets over te weten.

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail) N.v.t.
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.) N.v.t.
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.) N.v.t.
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.) N.v.t.
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u) N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? N.v.t.

Redelijk

Redelijk

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Goed, ondanks het coronavirus.

Ondanks de maatregelen m.b.t. het coronavirus was de ervaring positief.

Fijne telefoniste, Snel Geholpen, Prettige Tandarts

Fijne telefoniste, Snel Geholpen, Prettige Tandarts

• de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u) N.v.t.

Perfecte dienst verlening

In deze rare tijd ben ik heel goed geholpen. Ik kon gelukkig op dezelfde dag terecht. De tandarts die mij geholpen heeft Gasazzo Was echt heel rustig legde alles uit. Heel fijn! Na het weekend waren mijn klachten helaas niet verminderen, weer gebeld en de situatie uitgelegd. Niet veel later belde de assistente mij op, dat er een afspraak buiten de praktijk gemaakt is. Kan niet anders zeggen dan een super goede vriendelijke dienstverlening. Echt heel fijn helemaal voor zo’n schijtluis als ik.

Slecht

Door een ongeval zat ik vast in het verkeer. Direct tandarts gebeld om te zeggen dat ik te laat zou zijn, wat ook het geval was. Ik werd niet meer geholpen toen ik aankwam. Dit was mijn laatste bezoek aan deze praktijk. Wat een verschrikkelijke klantonvriendelijke praktijk is dit. Inmiddels overgestapt naar andere praktijk. Wat een verademing....

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? nee, en uitloop werd niet gemeld

Tijdverspilling

Ik had beter niet kunnen komen.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? mondhygiënist

Goed en aardig

Goed en aardig dekt de hel lading

Slecht

Mijn tweede bezoek. De eerste keer een vriendelijke vrouwelijke tandarts. Nu de tweede keer een andere tandarts. Dat vind ik jammer. Je bouwt zo geen vertrouwens band op. De mondhygiëniste begon als eerste. Ik heb altijd veel tandsteen ondanks mijn zorgvuldige poetsen. Ik kreeg een beschuldigende waarschuwing dat ik beter moest poetsen. Ze heeft ook een beschadiging gemaakt bij mijn onderste tanden. Dat voelt heel vervelend. Daarna kwam de tandarts. Een onbekende vriendelijke jongeman. Hij bekeek mijn gebied en meldde voor mij onbekende mededelingen aan de assistente. Toen hij klaar was zei hij dat mijn gebit er goed uitzag. Ik moest een afspraak maken bij de receptie voor een volgende afspraak. Daar kreeg ik te horen dat er op twee plekken een behandeling nodig was. Ik was heel verbaasd want dat had de tandarts mij niet verteld! De receptioniste ( Connie) deed navraag bij de tandarts en meldde later dat er inderdaad een afspraak gemaakt moest worden voor een behandeling. Dit kon pas in mei. Ik vertrok met een heel vervelend gevoel. Ik voelde me slecht behandeld en ben blij dat ik mijn verhaal op deze manier kan vertellen. Ik hoop dat er lering uit getrokken kan worden,

vriendelijk, deskundig

vriendelijk en deskundige benadering

Snel, kundig en duidelijk

Gewoon goed!

behandelingen zijn goed.

Er wordt goed naar gekeken en advies gegeven. de rest moet je zelf doen.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? (preventie)assistent

Tot op heden tevreden

Na aanvankelijke scepsis (ik zag nogal wat wisselingen) lijkt het de goede kant op te gaan. De behandelingen waren naar tevredenheid maar ik zie graag continuïteit in de behandelingen en dan met name de arts die behandeld. Er moet toch een vorm van vertrouwen opgebouwd worden.

Voldoende

Voldoende

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.

Goed en zonder wachttijd.

• Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?

Tot nog toe alleen maar giedd ervaringen met behandelingen en maken van afspraken.

• Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? N.v.t.

voldoende, een redelijke ervaring

• Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?

Prettig, uitleg over wat er gaat gebeuren en dat op een rustige manier. Ook de controle zelf. Alles rustig en op het gemak.

voldoende, een redelijke ervaring

Ervaring van de behandeling is prettig. De informatie eromheen mbt duur en kosten is onduidelijk.

• Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? N.v.t.

Over MZC Vlaardingen

Bij Mondzorgcentrum Vlaardingen kunt u terrecht voor alle tandheelkundige behandelingen.Iedereen vanaf twee jaar is bij ons van harte welkom. Of u nu uw eigen tanden heeft of u draagt een prothese, ons team staat voor u klaar.