Prima.

Alles was goed van het begin tot ik via een andere deur weer op straat stond ( dit ivm corona)

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? tandarts

Zeer goede tandarts

Werd vriendelijk ontvangen en goed voorgelicht over de behandeling die ik zou krijgen

Zeer goede service

Van begin tot eind was een goede service. Van ontvangst tot de behandeling was goed te noemen. Alles is duidelijk en begrijpelijk uit gelegd. Mijn enige zorg was de hoeveelheid private vragen die mij eigenlijk toch iets te ver ging. Daar ik werk in de Cybersecurity voor de overheid en met veel privacy wetgeving te maken heb, waren de vragen over de top. Ik hoop ook dat deze met zeer voorzichtigheid worden behandeld zoals dat in de privacy wetgeving is aan gegeven.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? dit was mij niet duidelijk

Heel erg tevreden

Ik wordt altijd goed en correkt behandeld.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? nee, maar uitloop werd gemeld
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? N.v.t.

Behandelaar een vakman.

Eric heeft mij behandeld. Vakman ,vriendelijk, die krijgt van mij een 10.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? ik weet het niet meer

Deskundig en correct

Mijn ervaring heb ik samengevat in de vorige vraag, meer heb ik daar niet aan toe te voegen

• de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.) N.v.t.
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u) N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? N.v.t.

Goed snel werk

Gewoon aardig ontvangen en goed werk geleverd

• de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.) N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? nee, en uitloop werd niet gemeld

Niet vriendelijke organisatie

voelde me niet op me gemak. op koningsdag bijna een uur naar antwoord aparaat moeten luisteren blijf aan de lijn er zijn nog één of twee wachtende voor u u wordt zo spoedig mogelijk geholpen.Met navraag kreeg ik te horen dat er niemand was maar doe dan een ander bandje laten horen dat jullie er niet zijn.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Ik werd netjes en beleefd geholpen en een luisterend oor

gemend

als ik mijn ervaring geef over de laatste spoedbehandeling is da zeer positief, vakkundig en snel. Maar als mijn prothese vrijdagavond breekt, ik zaterdagmorgen probeer te bellen krijg ik een niet begrijpende telefoniste aan de lijn en kom geen spat verder. steeds het bandje ü ben de eerste in de wachtrij, maar als dat een half uur duurt is het gewoon niet waar. maandag eindelijk kennelijk iemand van smile clinic aan de lijn en de afspraak was zo gemaakt voor de dag erop en is verder keurig afgehandeld. telefonisch buiten de praktijk uren is het een ramp en dit was mij tweede ervaring op dit gebied

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.

Keurig netjes en op tijd

De ontvangst was vriendelijk en de jongedame die mij te woord stond was lichtelijk verbaasd dat ik benodigde informatie al bij me had. Ik heb alleen buiten moeten wachtend wel een aardig koudje opgelopen. Binnen gekomen een plaats gekregen en enkele minuten later gevraagd om de te repareren onderdelen in te leveren. Na 3 kwartier wachten kwam een dame mij het gerepareerde aanreiken en kon ik het gelukkig weer in mijn mond doen. Via de aangegeven route naar buiten en op naar huis, keurige behandeling dank jullie.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.

Voor elkaar klaar staan, met vakkundig hulp

N.V.T

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? mondhygiënist

Geduldig, kundig en begripvol.

Door heel rustig te blijven, goed uitleg te geven wat ze gingen doen en naar mij te luisteren en serieus te nemen. Daar werd ik rustiger van is alles rustig en goed gegaan.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Ik ga met een lach weer naar huis

Het zijn kundige mensen, die je goed en vriendelijk helpen. Ik was altijd bang voor de tandarts, nu nog steeds een beetje, maar ik vind het nu een stuk minder erg om te gaan.

Goed en vriendelijk geholpen

Dit was het !

Uitstekend geholpen

Goede ervaring met deze nieuwe tandarts! Zeer deskundig en zij heeft een goed inlevingsvermogen vermogen Erg vriendelijk en heeft mij goed behandelt! En heel duidelijk wat betreft verdere behandeling .

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

dik tevreden in een keer een goed gebit

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.

Had nieuwe tandarts ivm vertrek van vorige tandarts. Zeer vriendelijk en goed.

Top service

Had een kroon die los was gekomen en kon direct komen ondanks de drukte, dat is pas service. Super vriendelijk te woord gestaan zowel door de telefoniste als tandarts en assistentes. Ik schrijf zelden een review maar deze is dik verdiend.

Fantastisch

Werd gelijk geholpen en een paar uurtjes later kon ik mijn ondergebit weer gewoon in mijn mond doen.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? N.v.t.

heeeeeeeeel goed

perfect

Vriendelijk en correct

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail) N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Ik ben superblij dat ik bij smile clinic ben geweest

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? (preventie)assistent

Smorgens om 11.00uur gebeld i.v.m gebroken ondergebit kon om 15.00uur gelijk komen werd direct mooi gemaakt en om 16.00uur was het klaar geweldig!!!

Over Smile Clinic Ommoord

Al 25 jaar actief op het gebied van tandheelkunde en tandtechniek. Wij zijn gespecialiseerd in implantologie, kunstgebitten en esthetische tandheelkunde. Alles onder één dak. Behandeling onder narcose is ook mogelijk.