positief

Ik vond het erg fijn dat de tandarts mij vooraf vertelde wat zij ging doen en legde goed uit waarom zij iets adviseerde. Dit heb ik altijd gemist. Echt top! 1 min punt, Zij was met mijn mond/tand bezig maar tegelijkertijd aan het kletsen met een nieuw collega over waar zij had gewerkt en bij zij had in dienst was bij een tandarts. soms hoorde zij elkaar niet en moest dan even stoppen om haar antwoord opnieuw te vragen. Nou gebeurd het niet heel lang maar ik kan mij hieraan erg aan ergeren. Ik zou deze mevrouw graag als tandarts willen, mits de privé gesprekken niet erger worden. Ik ben patiënt in Capelle en vind het wel waard om naar Ommoord te reizen voor deze mevrouw. Ik ben wel de naam kwijt van deze mevrouw. sorry!

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? tandarts

ik heb hele goede ervaring . Ben zeer tevreden

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja

Als van ouds, goed en vriendelijk.

Kon eerder komen dan de planning/afspraak. Ben vriendelijk geholpen door tandarts en assistente's. Over een half jaar weer terug!

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.

Fijne personeel en vriendelijk en meelevend.

Ik was als de dood om tanden te laten trekken,maar ze hebben me goed geholpen veel gerus Gesteld dat gaf een fijn gevoel toen ik daar wegging.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee

Deskundig en doortastend.

Goede begeleiding, deskundig en weten wat er moest gebeuren, doorverwijzing snel geregeld.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? nee, en uitloop werd niet gemeld

Een verschrikkelijk bedrijf

Op het moment dat je de drempel over komt wordt je al belazerd. Alles is ingesteld om je geld uit je zak te trekken, het heeft niets met klantvriendelijk te maken. Voor elke slechte review worden er 10 (nep) goeie neergezet. Ik heb mijn ouder naar een andere tandarts gestuurd, zeker in een wijk met veel ouderen weten ze hun zakken wel te vullen. Moeilijke vragen beantwoorden ze niet, dan wordt de haak er op gegooid. Heel asociaal personeel ik begrijp überhaupt niet dat zo’n bedrijf nog kan bestaan.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? N.v.t.

Vriendelijke mensen, snelle afhandeling en duidelijke afspraken.

Was voor het eerst bij SmileClinic maar voelde me er ondanks het corona ongemak toch op mijn gemak. Het personeel was vriendelijk en ik kreeg direct duidelijk antwoord op mijn vragen. Ben zeer tevreden met mijn keuze voor SmileClinic.

• de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.

Uitstekende tandarts zeer kundig

Verschrikkelijk

Na dat ik voor aan afspraak kwam om alleen me draadje die los zat achter me tanden vast te zetten voel ik me aardig opgelicht met een rekening van 214 euro gerekend door de tandarts J.Popovic. Let op als je denkt dat het een menselijk gesprek is want dan zal het gerekend worden als advies geven wat achteraf wordt doorberekend. Ook willen ze geen telefonisch contact of via de e-mail over de rekening zodat er geen zwart op wit bewijs is. Ze dwingen je om naar de kliniek te komen zelfs als je hoogzwanger bent en dit niet mogelijk is.

• de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.) N.v.t.
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.) N.v.t.
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.) N.v.t.

Goed geholpen

Prima voorlichting

Prima voorlichting, service en aandacht gegeven door Eric

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? (preventie)assistent

heel goed

heel goed

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail) N.v.t.
  • de termijn voor het maken van een afspraak N.v.t.
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie N.v.t.
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.) N.v.t.
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u) N.v.t.

Tevreden

Ik ben vriendelijk, correct en m.i. deskundig behandeld. M.u.v. het ene punt t.a.v. de afspraak waarbij het gebit niet klaar was.

Erg op me gemak

Ik ben altijd erg bang voor de tandarts..had nu een andere tandarts bij jullie..ben nog nooit zo op me gemak geweest..wat is zei goed zeg..hopelijk heb ik haar in het vervolg..weet helaas haar naam even niet meer..maar hoop dat ik haar volgende keer weer heb Groetjes Lindsay Schalker

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Als angstpatiënt goed op mijn gemak gesteld!

Begripvol, duidelijk en er wordt tijd voor je genomen.

Heel erg goed.

Goed.

Wederom een uitstekende behandeling

Praktijk is prima bereikbaar, goede parkeermogelijkheid. Corona Preventie is zeer goed. Behandeling door Debby Bosch van Rosenthal-Zavaleta , voor mij een bekende tandarts, uitstekend verlopen zoals alle door haar uitgevoerde behandelingen.

Vriendelijk en goed personeel

Nieuwe tandarts stelde zich voor, ben alleen de naam vergeten. Was heel vriendelijk

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.

Snelle behandeling en gebit in één keer goed

Goed en correct

Goede klantvriendelijkheid

Word op tijd geholpen en fijne mensen die deskundig zijn.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? ik weet het niet meer

uitstekend

super

Professionele zorg.

Uiterst vriendelijke en professionele zorg wordt er geboden.

Vriendelijk ontvangen

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Super goed met kinderen en ook met volwassen als je heel bang ben

Mijn oudste heeft adhd en autisme en daarom kan je nooit zomaar "wat doen in zijn mond" bij mij vorige tandarts heb ik het tig keer uitgelegd dat die moet vertellen en uitleggen voordat die wat doet. Die had daar maling aan. Maar deze tandarts was zo lief leuk rustig, dat mijn oudste heel rustig bleef en alles toe liet. En met een goed gevoel weer weg ging. Nou dat was normaal wel anders. En zelf ben ik heel bang en daar had mijn oude tandarts geen begrip voor en deze tandartsen wel ze stellen je echt op je gemak.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.

Had het eerder moeten doen.

Voor de ingreep weinig tot geen informatie cq uitleg gekregen. Niet echt op gemak gebracht. Na ingreep was dit beter

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? dit was mij niet duidelijk

Over Smile Clinic Ommoord

Al 25 jaar actief op het gebied van tandheelkunde en tandtechniek. Wij zijn gespecialiseerd in implantologie, kunstgebitten en esthetische tandheelkunde. Alles onder één dak. Behandeling onder narcose is ook mogelijk.