Het contact was heel fijn & duidelijk

Wij hebben contact gezocht om informatie te krijgen voor een eventuele medische letselschade, Caroline heeft vanaf het begin een luisterend oor gegeven en duidelijk geweest in haar communicatie.

• Geholpen door: C.J. Vermaase

In die 12 jaar Heeft mevrouw Vermaase me goed bij gestaan. alleen liep de communicatie niet altijd rr goed maar verder top

Uitstekend geholpen

Snel, correct, met een menselijke touch.

Professioneel en geduldig

Dit was mijn eerste ervaring op het gebied van juridische hulp en ik kan niet anders zeggen dan dat het proces zeer netjes is verlopen.

Was comforting and good

Very good

Deskundig en professioneel

Vanaf het eerste contact heeft Mr.C. Vermaase mijn zaak serieus genomen en uiteindelijk met een positief resultaat de zaak gewonnen. Zij hield me goed op de hoogte van de voortgang en heeft met haar juridische kennis en ervaring de zaak tot een goed einde te brengen. Alle communicatie en werkzaamheden werden in de online portal bijgehouden zodat het op elk moment voor mij in te zien was. Bedankt Caroline voor de positieve en prettige samenwerking.

• Geholpen door: C.J. Vermaase

I highly recommend Vermaase Advocaten (Caroline), very professional!

Vermaase Advocaten (Caroline) is a very professional and pragmatic attorney. Her knowledge of the law was impressive and her communication with me throughout my case was outstanding. I live in the USA and there was never a problem knowing where my case stood at anytime during the process. Vermaase Advocaten brought my case to a positive conclusion, much more than I was expecting. I will definitely recommend Vermaase Advocaten to all my friends and colleagues who are looking for legal representation!

• Geholpen door: C.J. Vermaase

Goed en efficiënt contact gehad.

Positieve ervaringen.

Zeer Tevreden

Fijne contactmomenten, onze zaak werd meteen grondig aangepakt

• Geholpen door: C.J. Vermaase

Zeer behulpzaam, betrokken en kundig

Ik heb mij altijd veilig en begrepen gevoeld. Ik werd goed bijgestaan met kundige informatie en ik werd in mijn waarde gelaten. Ik kon met alle vragen terrecht en er werd duidelijk gecommuniceerd.

Uitzonderlijk

Deze wereld ging voor mij open, wat een lieve vrouw is : Advocaat Mevr van Maase Heeft mij goed begeleid, haar werk prima gedaan bedankt hier voor , Geef mevr van Maase een tien ,lieve groet Marion

Oprecht betrokken

Alleen maar lof voor Vermaase Advocaten . Het gehele traject van 9 jaar ! oprecht betrokken en geïnteresseerd. Dat was voor mij een lichtpuntje dat ik er niet alleen voor stond. Caroline Bedankt .

Zeer betrokken en kundig

Mijn ervaring met Caroline Vermaase is zeer goed, ze heeft mijn zaak overgenomen nadat die een heel lange tijd bij een andere advocatenkantoor heeft gelegen waar bijna geen communicatie tussen client en advocaat was. Na overname door Caroline is er een duidelijk plan van aanpak afgesproken en uitgevoerd. De afloop van deze zaak was vele malen beter dan voor mogelijk gehouden.

• Geholpen door: C.J. Vermaase

Mijn ervaring was zeer prettig en professioneel

Mijn ervaring met advocatenkantoor Vermaase is zeer prettig verlopen. Alle informatie kreeg ik netjes gedeeld via het portaal en de mail. Als ik vragen had over de mail die ze had gestuurd, was het altijd mogelijk om een belafspraak te maken. Ik ben op een zeer waardige en professionele manier ondersteund

Ik ben uitstekend geholpen

Tijdens mijn zaak het gevoel dat er echt iemand achter mij stond en er was regelmatig contact Ik ben altijd zeer goed op de hoogte gehouden en daarnaast goed geadviseerd Dit kantoor werkt met een professioneel klantenportaal waar alles in na te lezen is Ik zou dit kantoor aan iedereen aanbevelen die een letselschade advocaat nodig heeft Mijn dank aan Carolien Vermaase voor haar inzet

• Geholpen door: C.J. Vermaase

Betrokken, bereikbaar, meedenkend en een enorm fijn advocaten kantoor.

Altijd open eerlijk en transparant. Zo hebben wij Vermaasen Advocaten ervaren. Geen vraag was te gek of te veel, mevrouw is altijd bereid om uit belang van de client zo optimaal mogelijk mee te denken.

• Geholpen door: C.J. Vermaase

Ik was erg tevreden met Mevrouw C.J. Vermaase als mijn advocaat. Mevrouw gaf altijd goed advies en het was makkelijk te communiceren. Het clientenportaal was erg handig, ik kon altijd de documenten terug vinden.

Een goed luisterend oor.

Mevr. C Vermaase heeft mij heel geduldig aan gehoord, goed geluisterd en mij snel doorgehad en vervolgens de goede kant op gestuurd. Ben daar goed mee geholpen.

• Geholpen door: C.J. Vermaase

het is voor ons de eerste keer dat wij in een situatie zijn gekomen. gelukkig kregen wij al vanaf de kennismaking een goed gevoel bij Mevr, Vermaase.

zeer betrokken

prima geholpen erg deskundig

• Geholpen door: C.J. Vermaase

De communicatie verliep helder en zorgvuldig en het gewenste resultaat is behaald.

De communicatie verliep vriendelijk, helder en zorgvuldig. Ondanks dat het wel lang heeft geduurd is het gewenste resultaat behaald. Daar gaat het uiteindelijk om. Er was veel inlevingsvermogen in de situatie en daardoor kon er goed meegedacht worden hoe het resultaat gehaald kon worden. Mijn dochter waar het om ging als slachtoffer is zo min mogelijk betrokken waardoor zij zo min mogelijk belast is. Dat stel ik zeer op prijs.

• Geholpen door: C.J. Vermaase

Aardige, behulpzame, geduldige, begripvolle en vooral duidelijke manier van handelen

Door verschillende persoonlijke omstandigheden was het een ietwat lang traject geworden, maar ik ben zeer tevreden over het behaalde eindresultaat.

Goede planmatige aanpak

Prettige menselijke benadering

Heel de procedure duidelijk geïnformeerd over alles. Goede uitleg wat er mogelijk was en of het haalbaar was. Alle voor en na's goed doorgesproken. Gevoel dat het echt om mij draaide, wat mijn wensen waren. Indien nodig snel contact mogelijk. Altijd antwoord op vragen.

• Geholpen door: C.J. Vermaase

Prima contact alleen jammer dat ik Mevr Vermaase een keer gesproken heb ,en de rest via mail of telefonisch .

Burg. Pabstlaan 10 E3

2131XE Hoofddorp