Blijft maar uitstellen en slechte communicatie

Wij zijn erg ontevreden over de samenwerking met Kim en raden iedereen aan om een andere advocaat te zoeken. Ten eerste is ons bezwaar dankzij haar zolang uitgesteld dat het uiteindelijk niet meer door kon gaan. Toen wij haar benaderden waren wij strijdbaar. Ze palmde ons in in het kennismakingsgesprek, ze was erg aardig en ze gaf ons het gevoel dat ons bezwaar een kans van slagen had. Toen we eenmaal haar contract getekend hadden, reageerde ze nauwelijks nog op onze voorstellen en bleef ze maar aandringen om uitstel aan te vragen voor het bezwaar. We zijn hierin meegegaan. Inmiddels is het meer dan een half jaar later, zijn we helemaal moegestreden en is het ons duidelijk geworden dat ons bezwaar nooit meer kan slagen. Het is nu onmogelijk geworden om hard bewijs voor te leggen over de situatie van toen, omdat het zo lang geleden is. Een extra medische keuring heeft nu geen zin meer. Kim sputterde tegen toen we haar vroegen om het bezwaar in te trekken en de eindfactuur heb ik nog niet mogen ontvangen. Ten tweede haar communicatievaardigheden. Het is moeilijk om contact te krijgen met Kim. Ze raakt regelmatig e-mails kwijt, dus we zijn veel tijd kwijt geweest aan wachten op reactie, reminderen, nabellen. Ze heeft mij geprobeerd te bellen op een verkeerd nummer en de voicemail van een wildvreemde ingesproken met misschien wel persoonlijke informatie. Wanneer wij haar hierop wijzen, reageert ze niet. Dankzij Kim zijn we onze 1000 euro kwijt en de hoop op een eerlijker besluit.

Betrouwbaar, transparant, inlevend vermogen

Al een tijd was ik in conflict met een overheidsorgaan. Na enige tijd en vele slapeloze nachten besloot ik dit kantoor in te schakelen. Kim van Steenbergen is een advocaat die haar vak verstaat. Aan alles was te merken dat ze mijn dossier zeer goed had bestudeerd zodat ze de juiste strategie kon kiezen. Er was tijdens dit proces goed overleg met mij. Daarnaast is zij een vrouw met een groot inlevingsvermogen hetgeen bij sommige juristen nog wel eens ontbreekt.

Duidelijk, overzichtelijk, professioneel

Kim heeft ons goed geholpen met onze zaak. Communicatie was duidelijk, vakkundig en wanneer noodzakelijk. Aanrader!!!

• Betrokkenheid

Goede adviezen en denkt heel erg mee

Fijne advocaat die erg meedenkt en goede adviezen geeft.

• Betrokkenheid

Je word er goed en netjes geholpen

Goede advocaat ze denken met je mee ook de secretaresse

• Betrokkenheid

Fijn en luisterend oor, erg betrokken

Ondanks de negatieve uitslag door het kromme rechtssysteem heb ik een persoonlijk een fijne ervaring gehad. Accuraat en menselijk. Een mooie combinatie van hoe advocatuur zou moeten werken. Voor mij echt een aanrader.

• Betrokkenheid

Echt gedreven in het werk en de specialiteiten wat ze doet

Dit is een advocaat die ik iedereen aan kan raden

• Betrokkenheid

Persoonlijk, betrokken, eerlijk, en heel veel pit!

Mijn ervaring met BvR Advocatuur is heel erg goed. De zaak waarmee ik bij haar kwam had zoveel haken en ogen en zoveel doodlopende pogingen tot iets, dat het 5 jaar heeft geduurd voor ik en de kinderen kregen waar we recht op hadden. Duidelijkheid en rust. Van begin tot het einde is mevrouw Steenbergen scherp, eerlijk en begripvol geweest. En ze heeft wat moeten incasseren van mijn (emotionele) kant als iets weer doodliep. Wéér opnieuw beginnen voor je gevoel. Maar al die kleine doodlopende pogingen hebben er uiteindelijk toe geleid een duidelijk dossier te vervaardigen om tot een rechtszaak te komen en deze ook overduidelijk te winnen. Beoordeling is een 10+!!! Bedankt voor al je inspanning en geduld (vooral met mij ;)).

• Betrokkenheid

Fijn en zeer goed behandeld met goed resultaat

Duidelijk en deskundig behandeld met een goed resultaat...dank jullie hiervoor

Dankbaar

Hi Allemaal, Sorry voor mij laatste reactie, gelukkig lopen er nu veel positieve items gezien mijn eindelijke fulltime werk en hobby. Maar ik wil zeker bedanken voor de afgelopen jaren. Het begin van de perioden, toen was ik nog niet in staat, om mee te werken. Mijn broer en zijn vriendin hebben mij toen prima vervangen. Het heeft best wel wat tijd nodig gehad met alles, maar gelukkig kwam ik in die tijd behoorlijk terug, om zelf met Kim de situaties door te gaan en aan te pakken. De uitkomst van de scheiding is voor mij heel positief geweest, en heeft belangrijke rust gegeven. Daarin heeft Kim veel voor me betekend. En ja, we hebben ook een sterke aanpak gehad met betrekking de UWV. Ook al was de uitkomst niet gelijk aan onze instelling. Maar dat zegt ook iets over het UWV. Kim stond daar erg goed voor mij in, en dat was ook niet uitvoerbaar door mij. Alles bij elkaar heeft mij uiteindelijk behoorlijke rust gegeven, want het was tevens het afteronden van geschiedenis. Dus dat heeft behoorlijk meegewerkt, om weer te zijn wie ik eigenlijk ben. Dus ik ben Kim zeker dankbaar voor de onderhandeling en de uitkomsten. Zeker dankbaar voor haar acceptatie, aanpak en ondersteuning, gezien mijn situatie gedurende die periode. m.vr.gr. Eugene

Uitstekend geholpen !

Deskundige advocate die goed naar mij luisterde en goed de regels wist betreffende mijn situatie.

Goede uitleg en advies.

Positief

Een bekwame Advocaat

Werk goed gedaan

Kim Steenbergen goede advocaat en ook fijn hoe ze met mijn is om gegaan met adviezen

• Betrokkenheid

Kim is een hele fijne en kundige advocaat

Kim is een fijne advocaat, ik ben super goed geholpen.

• Betrokkenheid

Naar mijn mening redelijk verlopen maar het geheel duurde te lang

Het geheel duurde naar mijn inzicht te lang, waardoor de kosten behoorlijk opliepen en uitputtend voor de portemonnee en energie.

Goed advies en begeleiding

Goed advies en begeleiding

• Betrokkenheid

Vriendelijk, meedenkend, meelevend, realistisch en professioneel! Een aanrader!

Vriendelijk, meedenkend, meelevend, realistisch en professioneel! Een aanrader!

Hele fijne samenwerking

Hele lieve mensen, reageren snel en doen erg hun best voor jou. Fijne samenwerking.

Fijne samenwerking

We zijn goed geholpen door Kim en ze heeft ons goed bijgestaan waardoor de zaak tot een goed einde kwam.

• Betrokkenheid

Prima, goed bereikbaar, snel reageren.

Meestal via de mail contact maar als het telefonisch nodig was kon dit ook. Positief en zakelijk. Erg prettig ervaren.

• Betrokkenheid

fijne ervaring met een professionele advocate die weet waar het over gaat en erg betrokken is

fijne ervaring goed en kundig geholpen!

• Betrokkenheid

Supergoed behandeld, snel goed discreet en netjes.

Ik kwam bij BVR advocatuur binnen voor een eerste gesprek en het voelde al meteen goed en vertrouwd. De deskundigheid , adviezen en ervaring van Kim sprak me al meteen aan. Het gaf mij al gelijk veel rust , uitzicht en perspectief. Tijdens de gehele afhandeling van de scheidingszaak ben ik van alle ontwikkelingen netjes op de hoogte gehouden. Ik beveel dit advocatenkantoor zeker aan.

• Betrokkenheid

prettige en goede helpende ervaring

In het begin van ons contact, was ik door ziekte, niet instaat om alles correct te volgen. Maar veel is via mijn broer en zijn vriendin uitgevoerd. Gelukkig ben ik na een aantal jaren sterk vooruit gegaan, en was ik eindelijk in staat om de communicatie zelf grote deels te doen. Daarnaast hebben jullie, heel sterk voor mij, opgetreden en was alle communicatie ideaal.

Super geholpen

Super goed geholpen. Luistert goed en denkt goed mee. Absoluut aanrader.

Over BvR Advocatuur

BvR Advocatuur heeft zich gespecialiseerd in de rechtsgebieden personen- en familierecht, letselschade en sociaal zekerheidsrecht. We hebben veel kennis en ervaring opgebouwd binnen deze rechtsgebieden, zodat u verzekerd bent van een deskundige aanpak van uw juridische geschil. BvR Advocatuur is een kleinschalig en laagdrempelig kantoor waarin we veel waarde hechten aan een betrokken en betrouwbare samenwerking met onze cliënten. We denken in kansen en mogelijkheden, waarbij duidelijke taal voorop staat.

Over Advocaatscore.nl