- Enorme inhoudelijke kennis die ze heel snel kan toepassen op de specifieke zaak. - Amicaal en vriendelijk met de juiste afstand die het persoonlijk maakt en professioneel houdt. - Groot sociaal en emotioneel inzicht. - Partijdig zoals dat bij een advocaat past en kritisch op de client waar nodig. - Bereikbaar en beschikbaar - Kort van stof en to the point waar mogelijk, lang en inhoudelijk waar nodig. Al met al zeer bekwaam

• Geholpen door: Ingrid Vledder

Zeer goed geholpen en begeleid.

Had ik Ingrid maar eerder in het scheidingsproces ingeschakeld. Dat had me veel zorgen en energie bespaard. Ingrid is juridisch zeer deskundig en kan haar kennis goed praktisch aanwenden. Ze weet precies wat er wanneer nodig is in het proces, zowel in de fase van het adviseren als tijdens het procederen. Ze zal ook niet onnodig kosten maken. Na een lang en vrij ineffectief traject met verschillende hulpverlening vanwege een huiselijk geweldsituatie en de zorgen die ik daardoor had ten aanzien van de veiligheid van mijn dochter in de omgang met haar vader, heb ik Ingrid ingeschakeld, nadat mijn ex-partner (alsnog) een juridische procedure was gestart. Door haar deskundigheid op het gebied van huiselijk geweld/(ex-) partnergeweld heeft zij mij de hulp kunnen bieden die ik op dat moment nodig had en die de verschillende hulpverleners tot dan toe niet konden bieden. Ze begrijpt goed wat er in dat soort situaties nodig is, voor het kind en - in mijn geval - de moeder, en zal adviseren wat voor jou het beste is, of dat nu volgens het gebaande pad is of niet. Ze zal ervoor waken dat je niet onnodig energie verspild aan zaken waar niemand baat bij heeft en zoekt naar een werkbare oplossing. Ingrid is professioneel, prettig in de omgang, nuchter, praktisch en snel, en verliest de menselijke kant bovendien nooit uit het oog. Ik kan haar van harte aanbevelen, zeker ook voor degenen die met huiselijk geweld te maken hebben (gehad).

• Geholpen door: Ingrid Vledder

Waar kwaliteit, vakkennis en doorzettingsvermogen samenkomen

Helaas hebben de afgelopen jaren voor mij in het teken gestaan van een hele pittige echtscheiding. Van de eerste crisismomenten stond Robert met al zijn kennis, ervaring en doortastendheid klaar om te helpen. Maar ook naarmate het proces vorderde, de financiële kant van de scheiding naar voren kwam en de omgang stabiliseerde, heeft hij zich bij elke stap als partner opgesteld. Professionaliteit voorop, legde hij me uit hoe het recht werkt en welke mogelijkheden allemaal open lagen. Een zeker perfectionisme is hem niet vreemd, en heeft mij enorm geholpen in het krijgen van recht voor mij en rust voor mijn zoon. En tijdens het proces krijg ik langzaam grip op mijn eigen leven na de heftige scheiding. Voor allerlei vragen, zou ik Robert van harte aanbevelen.

Doortastend, duidelijk en empathisch

Ingrid is duidelijk in haar uitleg en doortastend in haar vraagstelling. Het belang van het kind staat duidelijk voorop. En tussen de moeilijke en koude juridische taal, weet ze de zaak contextueel te maken voor mij als leek.

• Geholpen door: Ingrid Vledder

Ingrid is een top advocaat

Ingrid is een topper in haar vak. Ze heeft me bijgestaan in een procedure met meerde stakeholders in verschillende landen. Ten alle tijden is zijn bereikbaar geweest en heeft ze me goed bij gestaan met haar kennis en kunde. Ze is snel en accuraat in haar werk, absoluut aan te bevelen.

Topadvocaat!

Zoek je een advocaat die je bijstaat bij een echtscheiding? Bel Ingrid! Ik had dit zelf veel eerder moeten doen. Ingrid is zeer ervaren, deskundig, efficiënt, steunend, doortastend, snel, meedenkend, flexibel en gewoon een heel leuk mens! Ze vereenvoudigde in no time de kluwen waarin ik was terechtgekomen en had in correspondentie altijd direct de juiste toon te pakken. We ontmoetten elkaar overigens pas bij het tekenen van het echtscheidingsconvenant, waarmee ik maar wil zeggen: via zoom, mail en telefoon is het ook uitstekend werken met Ingrid.

Professionele juridische hulp

Al jaren word ik door Ingrid bijgestaan in een eindeloze juridische strijd. De strijd is door de wederpartij helaas nog steeds gaande, maar wat ik met Ingrid allemaal al bereikt heb in die jaren had ik aan het begin van het proces nooit verwacht. Ingrid weet precies hoe de wet is en hoe het systeem werkt. Ze is scherp en fel tijdens de zitting. Verder is ze ook persoonlijk betrokken en neemt ze werk uit handen in stressvolle tijden.

Deskundig, snel en precies

Ingrid is deskundig, communiceert duidelijk en gaat in een hoog tempo voor je aan de slag. Ze staat altijd klaar om je door het juridisch proces te begeleiden en heeft altijd het einddoel voor ogen. Een juridische procedure opstarten vergt veel energie, maar met Ingrid neem je een advocaat die het werk zoveel mogelijk uit jouw handen neemt en voor jou de strijd aangaat. Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren en kan haar volmondig aanbevelen.

• Geholpen door: Ingrid Vledder

Scherpe top familie recht advocate.

Ingrid is heel toegankelijk en prettig in de omgang en daarnaast zeer deskundig en altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en veranderingen in wet en regelgeving. Ze is heel pro-actief en communiceert duidelijk en snel

• Geholpen door: Ingrid Vledder

Gedegen te werk gegaan en uiteindelijk (na een lang traject) het gewenste resultaat gehaald

We zaten in een situatie waarin we voelden dat ons een onrecht was aangedaan, maar het bleek bijzonder lastig om dit juridisch aangetoond te krijgen. Mr Robert Neijenhof, van Reach Advocaten, is heel grondig te werk gegaan, en heeft orde kunnen scheppen in de (bewust gecreëerde) chaos die de wederpartij had achter gelaten. Het traject heeft bijzonder lang geduurd (10 jaar) en is helemaal tot aan de Hoge Raad gegaan, maar uiteindelijk is er een uitkomst waar wij als cliënten van Reach Advocaten uitermate tevreden mee zijn.

Uitstekend!

Ingrid heeft mij fantastisch bijgestaan in een alimentatiezaak. Ze is goed bereikbaar en handelt snel met kennis van zaken op een doelgerichte en pragmatische wijze. Een wereld van verschil in vergelijking tot mijn ervaring met andere familierecht advocaten. Ik kan Ingrid van harte aanbevelen. Marius

TOP ADVOCATE

Ik heb , nadat mijn eerste advocate mijn echtscheiding tot mijn grote ongenoegen heel slecht had behandeld, op aanraden van een kennis Ingrid Vledder als mijn advocate gekozen. Ik wou dat ik haar direct als advocate had gevonden want ze is in echt TOP. ze is snel, zeer zeer deskundig, weet waar kansen liggen en weet ook in niet juridische termen de zaken duidelijk te maken. Ze weet ook van wanten mbt hoe tegenpartij te benaderen en ze werkt keihard en zeer profesioneel. Nooit was ze te beroerd om op de meest onmogelijke momenten zaken door te nemen. Ze komt met diverse oplossingen en zal je met raad en dad bijstaan om de juiste richting en adviezen te geven zodat je juiste keuzes kan maken. Kortom; had ik haar maar vanaf begin gehad en ze is gewoon TOP!!

• Geholpen door: Ingrid Vledder

Ik heb Ingrid ervaren als een heel open en deskundig advocaat. Goed en duidelijk advies, vaak snelle reactie en goede communicatie.

• Geholpen door: Ingrid Vledder

Ik heb Ingrid Vledder ervaren als een zeer deskundige en betrokken advocaat. Het contact was vanaf het eerste moment erg prettig: zij communiceert helder, open en eerlijk. Zij heeft een goede inschatting weten te maken, waardoor ik tevreden terugkijk op het eindresultaat. Het telefoongesprek na de zitting 'the day after' laat zien hoe zij deskundigheid, professionaliteit en betrokkenheid met elkaar kan combineren.

• Geholpen door: Ingrid Vledder

Saskia, is een zeer deskundige familie- en erfrecht advocaat en mediator. Ze is open, helder en down to Earth. Op kundige wijze worden cliënten bijgestaan in hun proces en waarbij er nog ook oog is voor alle betrokkenen, in het heden en voor in de toekomst. Saskia is zeker een aanrader voor juridisch advies en begeleiding. Heel fijn om met haar samen te werken.

• Geholpen door: Saskia Kerbusch

Ik heb Ingrid ervaren als een zeer open en oprechte deskundige. In deze voor mij moeilijke zaak ben ik zeer naar tevredenheid bijgestaan. Ook de afronding is op haar advies zeer positief geweest. Nogmaals dank hiervoor.

• Geholpen door: Ingrid Vledder

Uitstekende mediation ervaring met Saskia. Erg betrokken en deskundig. Ik zou haar altijd aanbevelen. Dit zijn precaire processen en zij is met haar kennis en ervaring zeer goed in staat om de juiste snaar te raken.

• Geholpen door: Saskia Kerbusch

Saskia is een hele fijne vriendelijk advocaat, die feilloos aanvoelt hoe gevoelig juridische zaken rondom familie recht en erfrecht liggen. Bij mij heeft het in het verleden veel stress in de familie veroorzaakt en daarom wilde ik het voor mijzelf en partner goed regelen. Saskia heeft me hierin professioneel en persoonlijk begeleid door alles in hapklare brokken en begrijpbare taal toe te lichten. Hierdoor heb ik voor mijn gevoel de juiste beslissingen kunnen maken waar ik zelfverzekerd achter kon staan. Heel waardevol en zeer aan te bevelen advocaat om mee te werken.

• Geholpen door: Saskia Kerbusch

Mr. Neijenhof heeft mij in een voor mij moeilijke tijd vakkundig bijgestaan. In deze periode heb ik hem leren kennen als een betrokken, actief meedenkend en sympathieke advocaat.

• Geholpen door: Robert Neijenhof

Mevrouw Vledder heeft mij uitstekend geholpen. Zij is zeer betrokken, schat de situatie goed in en geeft deskundig en professioneel advies. Mevrouw Vledder reageert snel op vragen en werkt zeer efficiënt. Zij heeft een heldere, kordate en oplossingsgerichte aanpak.

• Geholpen door: Ingrid Vledder

mr. Vledder heeft mij in twee rechtszaken bijgestaan en mij enorm geholpen in een gecompliceerde rechtsscheidingszaak. Ik krijg steeds weer snel reactie op mijn vragen, zij weet werkelijk alles van familierecht en dit heeft mij financieel ontzettend geholpen. Alle voor mij onbegrijpelijk jargon en uitspraken van rechters zijn mij uitgelegd en mijn verweer wordt deskundig verwoord. Ik ben zeer blij en opgelucht dat ik zo goed ben geholpen!

• Geholpen door: Ingrid Vledder

I'm very happy with the professional way of attorney Ingrid and also her professional advices through her great experience, and the communication was excellent. Thank you very much for your help!!!

• Geholpen door: Ingrid Vledder

Ingrid balanceert haar professionaliteit met een informele en hartelijke aanpak perfect. Cruciaal bij familierecht naar mijn mening. Ze is zeer deskundig, betrokken, maakt ook de extra stap, en is zeer efficiënt in haar tijd - wat zeker scheelt in de kosten die niemand blij is te maken in deze zaken.

• Geholpen door: Ingrid Vledder

Vanaf het eerste contact heb ik gemerkt dat ik in goede handen ben. Die gedachte is niet veranderd en is alleen maar sterker geworden.

Over Advocaatscore.nl