Thomas is een fijne, betrokken advocaat

Thomas heeft zich uitgebreid inhoudelijk geïnformeerd. De rechter heeft helaas op basis van een futiliteit (klachtplicht) 'recht' gesproken. De inhoud is in de uitspraak niet behandeld.

Snel en goed advies

Uitstekend geholpen met een moeilijke huurder

Professioneel, eerlijk en transparant

Als cliënt van dhr. Bijloo van Trevi Advocaten was ik zeer onder de indruk van zijn professionaliteit. Hij heeft altijd op de hoogte gehouden van de voortgang. De communicatie was helder en begrijpelijk. Ik waardeer ook de eerlijkheid en transparantie met betrekking tot de kosten. Kortom, ik zou dhr. Bijloo ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een bekwame en betrouwbare advocaat

• Geholpen door: Thomas Bijloo

Als ik mijn ervaring met mijn advocaat in één woord zou moeten samenvatten, zou het ‘uitstekend’ zijn. Vanaf het allereerste moment toonde zij een diepgaand begrip van mijn zaak en stelde zij me gerust met haar deskundige kennis en ervaring. Zij was altijd toegewijd aan mijn zaak, reageerde snel op mijn vragen en zorgde ervoor dat ik me volledig ondersteund voelde gedurende het hele proces. Dankzij haar vastberadenheid en vaardigheid hebben we een positief resultaat behaald dat mijn verwachtingen heeft overtroffen. Ik zou mijn advocaat zonder aarzeling aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar professionele en betrouwbare juridische vertegenwoordiging.

• Geholpen door: Ilse Feenstra

Kundig, professioneel, snel en betrokken

Zeer lastige case waarbij er ondersteuning nodig was t.o.v. multinational met meerdere grote advocatenkantoren en advocaten m.b.t. herstructurering binnen een divisie. Ontdekt, geleerd en gezien dat er vanuit Trevi advocaten ook hierin zeer sterk tegenwicht geboden kan worden. Voor de getroffen werknemers is het maximale resultaat behaald naar grote tevredenheid.

• Geholpen door: Ilse Feenstra

Betrokken, oog voor de klant en resultaat

Ilse is als advocaat toegankelijk, geïnteresseerd, informeel en betrokken. Zoekt balans tussen resultaat en de persoon. Professioneel en kundig.

• Geholpen door: Ilse Feenstra

Op alle vlakken uitstekend geholpen en hierdoor de juiste keuze kunnen maken.

Tijdens het gehele proces heeft Ilse mij uitstekend geholpen. Dit onder andere door haar duidelijke communicatie en heldere uitleg. Haar persoonlijke betrokkenheid en het uiteindelijke advies hebben mij het vertrouwen gegeven om de juiste keuze te maken.

Top geholpen!

Fijn geholpen door Ilse. Erg blij mee en voor herhaling vatbaar!

Prettige en deskundige advocaat

Heldere en vriendelijke communicatie

• Geholpen door: Ilse Feenstra

Fijne, persoonlijke en deskundige vertegenwoordiging

Mijn ervaring met Trevi Advocaten, in het bijzonder het contact met Ilse Feenstra, was erg prettig. Vanaf het eerste contact heeft ze kundig gehandeld en meegedacht, hiernaast voelde ik me vertrouwd en was er een persoonlijke benadering. Hierom heb ik ook voor Trevi advocaten gekozen; een persoonlijke touch waarin je je niet 1 uit duizenden voelt. Ik ben tevreden met het resultaat en heb de communicatie als erg prettig ervaren. Het voelde alsof we een team waren en er werd uitstekend meegedacht met mijn casus alsof die hen eigen was.

• Geholpen door: Ilse Feenstra

It has been great and frutiful at the end.

Mr. Bijloo has been attentive, he followed through and achieved success at the end.

Successful proces with Thomas Bijlo

At the end my first year of being in The Netherlands, me and my friends got our deposits for 2 months of rent blocked. After contacting Trevi Advocaten, Thomas was there to help us. Soon we were working together on getting the deposits back. Despite all the complications of COVID19 and other specifics on our case Thomas was in complete control of the process and helped us throughout. Finally, after all the efforts we were able to return nearly %80 of our deposit all with the professional and timely help of Thomas! I would highly recommend working with Trevi if you are in a similar situation.

• Geholpen door: Thomas Bijloo

Goede kennis van zaken en professioneel.

Thomas en Ilse zijn beiden experts. Altijd zeer behulpzaam en adviseren mij goed. Daarnaast werken ze snel en bekwaam. Fijn om mee samen te werken.

Alles netjes afgehandeld

Vertrouwelijk en goed behandeld

Super geholpen door thomas

Prima ervaring, Thomas hoorde mijn uitdaging Aan een reageerde diezelfde middag nog naar de Probleem veroorzakers…… Waar ik al een tijd tegenaan hikte heeft hij snel Opgelost! Als ik weer een uitdaging heb weet ik je te vinden Dank je wel David Beelen Hoofddorp

• Geholpen door: Thomas Bijloo

Snel, geduldig en vakkundig geholpen

Voor het opstellen van een contract kwam ik via zoeken op internet bij Trevi advocaten terecht. Na kort telefonisch de situatie uitgelegd te hebben kon er al snel een kennismakingsgesprek gepland worden waar we de situatie wat uitgebreider hebben besproken. Het advies en begeleiding over de juridische kant van mijn vragen werden snel, geduldig en vakkundig behandeld. Ook omdat er kennis in huis is voor de bedrijfskundige kant van de kwestie, werd ik ook hierin goed geinformeerd en geadviseerd. Er was best veel onduidelijk, en dit is met geduld en vakkundigheid uitgezocht, wat ik als niet-juridisch persoon erg kon waarderen. Er werd actief meegedacht over alles wat er speelde, wat precies was wat ik nodig had.

• Geholpen door: Ilse Feenstra

Een deskundig, flexibele en begripvolle advocate met snelle resultaat.

Ilse had mij goed bijgestaan voor openbreken VSO met een goed, realistisch resultaat en positieve afronding.

Geweldig goed

Heb al een paar keer een probleem gehad. deze werd vakkundig opgelost door Trevi Advocaten.

• Geholpen door: Ilse Feenstra

Snelle en adequate assessment van mijn situatie en een helder onderbouwd advies.

Ilse is zeer ervaren binnen haar vakgebied. Zij weet hierdoor snel en nauwkeurig tot de kern van de zaak en van de hulpvraag te komen. De communicatie verliep vlot. Het begrip van Ilse voor de zachte kant van de situatie en haar doortatsendheid bij het verzamrelen van de ter zake doende feiten maakten dat ik me gehoord, begrepen en gesteund voelde. Dit vertrouwen is versterkt door het behaalde resultaat in mijn zaak.

Top advocaat

Super advocaat, mocht ik in de toekomst een advocaat nodig hebben dan weet ik trevi advocaten te vinden. Mocht je een advocaat nodig hebbeb die 100 procent voor de zaak gaat, dan adviseer ik Ilse Feenstra. Zei is een top advocaat!! Ilse bedankt wat je voor mij heb gedaan. Trevi advocaten zijn zeker aan te raden!

Supertoegankelijk

Altijd gemakkelijk, vlot en informeel contact met Thomas en Ilse. Ze weten droge stof in duidelijk Nederlands te vertalen. Heel blij dat wij klant bij jullie zijn.

Zelf verzekerd ervaren Atvocaat

Louter positief

Precies de advocaat die ik zocht. Duidelijke taal en gewoon iemand waar je snel een klik mee kunt hebben.

Betrokken advocatenkantoor

Uitstekende advocaten die de klant begrijpen en met goede, realistische adviezen komen.

Mooie samenwerking!

Het lukt mij niet zelf om tot een oplossing te komen in het geschil dat ik had met mijn werkgever. Ilse heeft mij uitstekend geholpen hieruit een uitweg te vinden. Ze handelde doortastend, luisterde goed en kwam zo steeds op een op maat geschikt advies. Met het resultaat ben ik zeer tevreden en kijk terug op een mooie samenwerking.

Over Advocaatscore.nl