Geweldige ondersteuning bij een lastige zaak

Mijn ervaring met Hanze Advocaten is zeer goed bevallen. De medewerkers waren erg geïnteresseerd in hoe het met jou gaat. Verder kreeg ik een gedegen advies van de mogelijkheden die er zijn en wordt ook gevraagd wat je zelf wilt. Ik heb ook gemerkt dat de mensen bij Hanze Advocaten zeer deskundig zijn en kan ik daarom een ieder het kantoor aanraden, mocht je in de toekomst in een arbeidsconflict terecht komen en daarbij hulp nodig hebben.

• Betrokkenheid

Floor Plas is kundig en professioneel

Op professionele en plezierige wijze door Floor Plas geholpen bij de onderhandelingen. Floor heeft een luisterend oor, is vriendelijk, meedenkend en er was een snelle terugkoppeling. Ze is doortastend en heeft een duidelijke communicatie, naar zowel mezelf als werkgever toe.

• Betrokkenheid

Baken van licht in tijden van persoonlijke onkunde, ongeloof en zoekend naar recht.

Wanneer je - zoals ik - in een bizarre situatie van plotseling beëindigen van twaalf jaren vast dienstverband in het onderwijs vol vragen, onzekerheid en ongeloof zit, biedt de hulp van Hanze Advocaat - met grote dank aan meester/mevr. S. van der Meulen - licht aan het einde van een tunnel die zowel aanvoelt als onrechtvaardig maar tegelijkertijd ook verwerkt wordt als een rouwproces. Er werd gecommuniceerd in begrijpelijke taal, geluisterd en in samenspraak een passend maar óók realistisch plan van aanpak opgesteld. Ik gun niemand de situatie waarin je belandt als je de keuze moet maken voor een arbeidsrecht-advocaat echter, mocht ook jij de keuze moeten maken: niet verder zoeken.

• Betrokkenheid

Erwin heeft mij klasse geholpen!

-Zeer professioneel -Luisterde goed -Dacht goed mee en verdiepte zich in mijn positie -Maakte zichzelf duidelijk We deden het samen.

• Betrokkenheid

Ab Koolhof is kundig, en contact verliep erg prettig

Op plezierige en kundige wijze door Ab Koolhof geholpen bij de onderhandelingen met mijn werkgever. Communicatie verliep vlot en prettig.

uitstekend

professioneel, aanbevelen zeker!

• Betrokkenheid

Heldere communicatie, professioneel en betrokken!

Een goede, betrouwbare en fijne ondersteuning in een onzekere en voor mij lastige periode! Mariska was vanaf het eerste moment betrokken, dit voelde erg vertrouwd, heel vriendelijk en meedenkend. Absoluut een aanrader!!

Gewoon goed

Het is altijd even zoeken in proces waar je zoekt naar vertrouwen voordat je opdracht plaatst en voordat die opdracht al zou kunnen lopen in hoofd van jullie Dat ging prettig evenals latere afstemming en advies

Ontzorgen

Ik zou Hanze advocaat zeker aanraden. Zelf ben ik zeer kundig geholpen door mevr. Broerders. Zij was goed bereikbaar, betrokken en gaf een heldere uitleg over alles. Niet onbelangrijk heeft zij er voor mij het best mogelijke resultaat eruit gehaald. Zij heeft ervoor gezorgd dat ik tijdens het gehele traject zo min mogelijk zorgen had, wat niet geheel onbelangrijk is.

• Betrokkenheid

Nare manier om in contact te komen maar een goed gevoel gekregen

Ik had zelf nooit gedacht om met iemand in contact te moeten treden die gespecialiseerd is in ontslagrecht. Helaas nu wel nodig geweest na 42 dienstjaren, weliswaar verdeelt over 3 werkgevers. De werkgever had besloten om uit efficiency en cost reductie mij te ontslaan met een transitie vergoeding. Begonnen met een bedrag X wat uiteindelijk bedrag Y is geworden. Sanne heeft alles goed opgepakt en kunnen verwoorden. Bedankt daarvoor.

• Betrokkenheid

Ab is betrokken, snel en deskundig

Naar aanleiding van een ontslagprocedure heb ik deskundig en juridisch advies ontvangen. Ab was mijn steun en toeverlaat die zijn afspraken met mij na kwam, meedenkt en mij van uitstekend advies heeft voorzien. Ik zou iedereen adviseren met Ab in zee te gaan. Nogmaals bedankt.

• Betrokkenheid

Prettige ondersteuning en goed advies

Na het vastlopen van VSO afspraken met werkgever de hulp ingeschakeld van Hanze advocaten. Mede dankzij de hulp van advocaat William Seijbel is het proces goed afgerond d.w.z. dat de uiteindelijke afspraken recht deden aan de situatie en aantal jaren dienstverband. Dit heeft er voor gezorgd dat ik het proces goed heb kunnen afronden en met vertrouwen naar de toekomst kijk.

Goed inhoudelijk advies

Vooral tevreden over de grondigheid van het advies en de goede bereikbaarheid per mail/telefoon. Ik twijfelde eerst of ik een juridische beoordeling zou laten doen, maar ben uiteindelijk blij dat ik het heb laten doen. Ze kwam met een aantal punten waar ik zelf helemaal niet aan had gedacht.

• Betrokkenheid

Vlot, correct en deskundig afgehandeld

Na het eerste telefonische contact direct per mail een samenvatting van mijn vraag ontvangen en 2 werkdagen later de analyse op en advies over mijn vaststellingsovereenkomst. Voorgestelde contractwijzigingen zijn per omgaande opnieuw beoordeeld. Al met al was binnen 3 dagen het hele review / wijzigings proces afgerond. Adequaat, to the point en met vriendelijke toon.

• Betrokkenheid

De begeleiding bij het gehele proces was uitstekend.

Ilona was vanaf het eerste moment betrokken. Het voelde vertrouwd. , erg vriendelijk en professioneel. Ilona heeft mij uitstekend begeleidt.dank je wel.

• Betrokkenheid

Snelle service, er werd prettig en helder gecommuniceerd. Fijne juridische partner!

• Betrokkenheid

Professionele en betrokken aanpak, met succesvol resultaat.

Hanze advocaat, een aanrader! Mijn zorgen werden letterlijk uit handen genomen door Mariska Broeders. Een luisterend oor, vriendelijk, meedenkend, helder en deskundig advies, snelle terugkoppeling, doortastend en duidelijke communicatie, naar zowel mezelf als werkgever toe. Een goede, betrouwbare en fijne ondersteuning in een onzekere tijd en lastige periode. In de vakantieperiode waren haar werkzaamheden tijdelijk overgenomen door collega Ilona Bennink. Evenzo een vakbekwame vrouw, die helder en fijn communiceert en mij ook altijd te woord stond. Dank voor jullie goede zorgen en hulp! D.A. Nes

Betrokken en reeel

Vanaf het eerste gesprek met Ilona kwam er direct een rust over me. Ik voelde erg tekort gedaan en wist niet hoe te handelen. Dit is erg goed opgepakt en uitgevoerd. Waarvoor mijn dank!

• Betrokkenheid

bereikbaar , deskundig , 1op1 kontakt .

Ik kan niet het bedrijf met al haar werknemers beoordelen , maar met Floor Plas-Velema en William Seijbel heb ik meerdere keren kontakt gehad en dat voelde als deskundig , betrouwbaar, en invoelend aan , deze mensen zijn goed bereikbaar en beantwoorden snel en accuraat , mocht ik in de toekomst nog gebruik van een advocaat maken dan zal ik zeker met Hanze Advocaten kontakt opnemen. Gerard Scholte.

• Betrokkenheid

Zeer betrokken en deskundige arbeidsrecht advocaat

Ik ben bijgestaan door mr. Seijbel. Zijn dienstverlening kenmerkt zich door zijn doortastend optreden en deskundigheid. Daarbij houdt hij de belangen van zijn cliënt scherp voor ogen zonder de ‘zachte’ kant van de zaak uit het oog te verliezen.

• Betrokkenheid

zeer betrokken en uitstekend communicatie

prima geholpen, communicatie verliep vlekkeloos, betrokken en bereikbaarheid beter dan verwacht. Antwoord binnen no time. zeer tevreden over geboekte resultaten.

• Betrokkenheid

Gelijk geholpen met veel geduld

Door het advies van mijn advocaat mevrouw Bennink ben ik enorm geholpen met het checken van mijn vaststelingsovereenkomst. Hanze Advocaat is enorm goed gespecialiseerd in arbeidsrecht!

zeer succesvol geholpen

Ik had alles in handen gegeven wat een snelle reactie en een deskundig advies ik zou iedereen aanraden jullie te contacten Dank je wel voor de snelle hulp en afhandeling Ronny

Zeer positief

Ik heb een hele fijne ervaring gehad met de advocaat. Ze reageerde snel, gaf goede adviezen en dacht goed mee. Ik ben heel tevreden.

• Betrokkenheid

Deskundig en doelgericht meedenkend.

Zeer vriendelijke en kundige mensen die met je meedenken en recht op het doel afgaan zonder poespas. Ilona Bennink krijgt van mij dan ook een dikke 10, zo vriendelijk en duidelijk.....een verademing. Onrecht omgebogen tot een rechtvaardig slot.