Duidelijk, accuraat, doeltreffend.

Duidelijk, accuraat en doeltreffend.

• Betrokkenheid

Deskundige ondersteuning en prettige communicatie

Ondanks een ongebruikelijk lang traject (4mnd), bleef William gefocust op het behalen van een goed compensatie pakket. Prima aanpak, goed gedaan! Kennismaking/Intake via webcam verliep prettig en voldoende tijd genomen om mijn verhaal te doen. De communicatie via telefoon/mail daarna heb ik als prettig en efficiënt ervaren. Bedankt.

• Betrokkenheid

Subtiel, snel en adequaat afgehandeld, daar hou ik van !

De zaak werd snel opgepakt en ondanks de moeilijke tegenpartij toch redelijk snel een goed resultaat

Geweldige service

Vanaf het eerste contact met mevrouw Bennink had ik al direct een goed gevoel. Zij heeft mij goed geadviseerd en geholpen met een arbeidsconflict. Ik kreeg altijd snel reactie op mijn vragen en had zeker het gevoel dat ze zeer betrokken was. Zeker aan te raden!

Zeer tevreden met de begeleiding door Hanze Advocaat

Ik ben bijgestaan door Annelies Baas van Hanze Advocaat. Ik heb haar begeleiding als zeer prettig en behulpzaam ervaren. Ze was goed bereikbaar en laagdrempelig, was betrokken en in strategisch opzicht zaten we goed op een lijn. Ik zou haar zeker aanbevelen!

• Betrokkenheid

Erg goed advies gekregen.

Ik heb contact opgenomen met Hanze advocaat om te beoordelen of mijn vaststellingsovereenkomst WW-veilig is opgesteld. Wat ik erg prettig vond was dat er kosteloos gekeken is naar de vaststellingsovereenkomst. Ik mocht de overeenkomst opsturen en deze is in een kort telefonisch gesprek doorgenomen. Ilona heeft mij zeer vriendelijke te woord gestaan, en ook voorzien van goed advies. Ik vond het ook prettig dat ik de mogelijkheid kreeg om nog vragen te stellen. Een extreem goede service die ik iedereen kan aanraden!

Snelle en professionele afhandeling. Aanrader

Baan kwijt is voor niemand plezierig en de mededeling komt altijd onverwacht. Kontakt met Hanze Advocaten verliep snel en adequaat en verloopt soepel als je ervoor zorgt dat je alle gegevens bij de hand hebt. (Werkgevers opzeg brief en eventuele compensatie, als ook je salaris gegevens en andere secundaire voorwaarden. Ik trof het met de advocaat die mij vertegenwoordigde (WS). Hij gaf snel aan wat de mogelijkheden zijn en gaf goede informatie over bijkomende complexere dingen. Afwikkeling verliep soepel en snel.

• Betrokkenheid

Het was een prettige ervaring om met dit advocaten bureau ondersteuning te krijgen in mijn zaak.

Omdat ik juridische bijstand zocht in mijn zaak jegens mijn werkgever ben ik bij via internet Hanze Advocaat terecht gekomen. Zij hebben mij professioneel bijgestaan in een prettig contact met een goed resultaat tot gevolg.

• Betrokkenheid

Ik had nav het eerste telefoongesprek wat meer vuurwerk verwacht vd advocaat.

De afhandeling verliep vlot & correct. Ik heb getekend voor mijn vrijheid en niet voor een contract dat recht doet aan mijn mijn gevoel voor gerechtigd.

• Betrokkenheid

Betrokken en deskundig advies!

Ik ben bijgestaan door Ilona in de onderhandelingen m.b.t. mijn ontslag. Ilona was altijd goed voorbereid, betrokken bij mijn situatie en dacht goed met mij mee. We hebben uitgebreid in kaart gebracht wat mijn wensen zijn en ze hield mij tussentijds steeds op de hoogte van de vorderingen. Ze pakt door en communiceert heel prettig. In haar vakantie ben ik ook prettig geholpen door haar collega. Kortom: ik ben heel blij dat ik voor Hanze advocaten heb gekozen! Dank voor al je hulp, Ilona!

• Betrokkenheid

Ik denk dat ik goed ben bijgestaan door Floortje

Mijn VSO goed beoordeeld op ww vriendelijkheid en nog wat overige tips gegeven om de onderhandelen.

ontzorging in een moeizaam proces

ontzorging in een moeizaam proces

• Betrokkenheid

Duidelijke communicatie en helder advies.

Ik ben zeer tevreden over de begeleiding van de advocaat. Er werd snel op mijn vragen gereageerd en ik kreeg een helder advies.

• Betrokkenheid

Fijne communicatie en vlotte afhandeling.

Het was fijn communiceren met William en de afhandeling verliep vlot en goed. Hij was goed bereikbaar of belde snel terug. Hij hield mij goed op de hoogte met voldoende informatie.

• Betrokkenheid

Hulpzame en goede adviezen van Sharon Looden gehad.

• Betrokkenheid

je probleem wordt serieus opgepakt

Met volharding zette Sharon Looden zich voor mij in en is dan ook goed bevallen. Werd niet van de wijs gebracht door toch wel vervelende houding van de tegenpartij.

Zeer positieve ervaring!

Fijn gesprek gehad en zeer duidelijke communicatie. Goed geholpen! Zeer snel gehandeld voor mij.

Deskundig en rustgevend

In een voor mij hectische tijd heb ik de ondersteuning van Hanze Advocaat als zeer plezierig ervaren. Een baken in de woelige zee.

• Betrokkenheid

Professionele, vriendelijke en snelle hulp

Ilona heeft mij geweldig bijgestaan, professioneel, vriendelijk en snel. Gewoonweg top!!!

Snel, prettig en behulpzaam

Ilona heeft mij heel goed en duidelijk advies gegeven in een vrij kort tijdsbestek (wat ook veel heeft opgeleverd). Heldere en prettige communicatie en ruimte voor vervolgvragen.

• Betrokkenheid

Floortje is haar gewicht in goud waard!!

In een onzekere tijd was het heel fijn om Floortje aan mijn zijde te hebben. De emoties werden door haar vertaald in een goed doortimmerd voorstel en zij heeft mijn belangen heel goed behartigd. Dank voor alle goede zorgen!!!

• Betrokkenheid

Zeer goed contact en advies

Zeer goed contact met het Hanze Advocaten Team. Heel goede samenwerking en betrokkenheid. Doelstelling bereikt. Mijn dank hiervoor.

Snel en vakkundig geholpen

Ik ben zeer goed geholpen eerst door Ilona Benink die de zaak door gaf aan Sharon Looden die steeds berijdbaar voor mij was en nog steeds .en heeft goed kennis van zaken. Zij heeft mij er door gesleept en met een goed resultaat Ik ben haar dankbaar voor haar werk .

Uitstekend en snel geholpen

Professioneel, betrokken en dienstbaar. Goed leesbaar advies gekregen en prettig telefonisch contact gehad.

Uitkomst is naar tevredenheid

Uitkomst is zeker naar tevredenheid. Deskundigheid is meer dan goed.Wel mag er meer tussentijds overleg plaatsvinden met cliënt. Ook reactietijd op tegenpartij kan sneller.