Doen wat ze zeggen

Wij kochten hier materiaal voor onze badkamerverbouwing. Het MetMega team in Heemskerk en de logistieke planning vanuit Hoorn leverden prima werk. Er is sprake van flexibiliteit en goede communicatie bij het maken en nakomen van afspraken en combideals. Ga zo door!

• Ervaring met: Badkamers

Mensen die meedenken over oplossingen

Ik heb hier tegels en douchecabine bestelt. De bestelde tegels werden helaas niet geleverd, maar Mega had nog andere tegels op voorraad die op zeer korte termijn wel geleverd konden worden. Top zaak die meedenkt met de klant over oplossingen. Bij een volgende renovatie zou ik hier weer mijn spullen bestellen.

• Ervaring met: Badkamers

Top bedrijf, zeer goed geholpen

Zeer goed geholpen. Echt een heel mooie showroom!

Een hoop ellende

Bij het installeren vd keuken op 5 juli bleek deze te hoog te zijn. Stond goed op de bon. Volgens Robin van MEGA de fout vd fabrikant. Een plint en zijpaneel en stelpoten zijn opnieuw besteld, op 18 Augustus hebben ze de keuken 5 cm laten zakken. Een tegemoetkoming zat er niet in want het was een fout vd fabrikant. Ook bleek de douchewand 10 cm te kort. Laatst zag een advertentie van MEGA, met van ontwerp tot realisatie wordt u volledig ontzorgd en een gratis Quooker. Helaas hebben wij dit zo niet ervaren. De installateur helaas hadden wij die ook voor de badkamer werkte op de meest onmogelijke tijden. Zelfs tot 1 uur 's nachts. Ik heb meerdere malen contact met jullie gezocht. Wat was een beetje medeleven fijn geweest. Eindelijk kwam vorige week onze bestelde oven gelukkig geplaatst door een ander, toen bleek ook dat de koelkast gewoon los in de kast stond.

• Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie N.v.t.

Top ervaring

Na een aantal andere badkamer leveranciers zijn wij via via bij Megategel terechtgekomen om een planning te maken voor een nieuwe badkamer. Tijdens de eerste afspraak waren we er al bijna volledig uit. Het gesprek verliep uitermate prettig, vriendelijk en kundig. Met heel goed advies. De verkoper hielp met met maken van de keuze maar was verre van opdringerig. Hij liet ons zelf de keuze maken aan de hand van mogelijke voorbeelden. Als we het even niet wisten kwam hij zelf met ideeën aandragen. Het is een hele prettige en mooie winkel .

Koopzondag maar toch niet

Vet irritant. 25 oktober koopzondag in Heemskerk... of toch niet.. 15 min voor een dichte deur staan wachten. Top hoor!

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Personeel (verkoop) N.v.t.
  • Kennis en informatie N.v.t.
  • Advies/ontwerp/offerte traject N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Respect vol en meedenkend

Wij werden geholpen door Annelies, Annelies was zeer prettig in de omgang en dacht mee over de indeling van onze badkamer. Samen hebben we een mooi eind resultaat bereikt. Het sanitair de tegels en de accessoires zijn van zeer hoge kwaliteit en alles was keurig op tijd geleverd. Ik geef daarom om een 9 aan deze professionele badkamer zaak.

• Ervaring met: Badkamers

Prima advies en fijne begeleiding van Richard.

Wij hebben prima advies ontvangen van Richard, op een prettige rustige manier, zonder gelijk naar een deal toe te werken. De samenwerking met het bouwbedrijf verliep daarna ook prima.

Erg tevreden!

Barbara heeft ons vanaf het begin goed begeleid bij de aanschaf van onze keuken. Ze dacht mee en gaf eerlijke adviezen. Ook de monteur, welke via MEGA Keuken is geregeld, was prima! We zijn erg tevreden over het eindresultaat.

• Ervaring met: Keukens

Goed geholpen en perfecte service

In eerste instantie naar de showroom in Heemskerk gegaan voor vloertegels. Blijkt dat er ook keukens verkocht worden. De verkoopster (Barbara) denkt goed mee en begrijpt onze wensen. Zij legt tevens contact met een aannemer om onze andere verbouwplannen te verwezelijken. De levering en plaatsing van de keuken is voorspoedig gegaan. Er waren wel wat problemen met een aantal onderdelen van de keuken maar die zijn door de verkoopster voortvarend en zonder problemen opgelost. De keuken hebben we nu enkele maandenin gebruik en zijn erg tevreden met het resultaat.

• Ervaring met: Keukens

Van 'begin tot eind' een uitstekend contact gehad met mevrouw Koops. Een duidelijk ontwerp die goed weergaf hoe het eruit zou komen te zien, onze eigen wensen konden nog makkelijk aangepast en het resultaat is geweldig.

• Ervaring met: Keukens

Mega denkt goed mee met ons!!!

Onze ervaring met Mega is uitstekend,wij hebben eerst onze badkamer daar vandaan. Nog geen 1,5 jaar later hebben wij onze keuken er gekocht.super goede service en heel erg meedenkend in belang van de klant......TOP....

Een aanrader

Vanaf het eerste moment van contact tot en met de nazorg, ben ik uitermate tevreden. Ze (in mijngeval Barbara voor de keuken en Richard voor de badkamer) verdiepen zich echt in wat je wilt, maar ook door slimme vragen te stellen en zelf ook kritisch te zijn, kom je tot het perfecte resultaat.

• Ervaring met: Keukens

Super blij met onze prachtige keuken

In de aanloop naar het bestellen en plaatsen van de keuken werd er echt met ons meegedacht. Ik ben meerdere keren langs geweest omdat ik weer een nieuw idee had voor in de keuken en elke keer was het geen probleem en werd er naar de beste oplossing gezocht.

• Ervaring met: Keukens

Professioneel en vriendelijk advies, luisteren goed naar de wensen van de klant

We zijn professioneel en vriendelijk geholpen. Er wordt vrijblijvend mee gedacht. We hadden het gevoel dat er goed naar ons geluisterd werd. De badkamer moet nog geplaatst worden maar we hebben er alle vertrouwen in. Fijne zaak !

• Ervaring met: Badkamers

Super goede service en nazorg

Wij zijn zeer tevreden met de spullen die geleverd zijn door Mega Heemskerk. Prima geholpen en meegedacht. De nazorg is ook super.

• Ervaring met: Badkamers

Goed geholpen, zeer blij meet eindresultaat

In de winkel in Heemskerk zijn we heel goed geholpen. Onze verbouwing liep wat vertraging op waardoor we de tegels op een later tijdstip wilde laten bezorgen wat geen probleem was. Prima contact via zowel persoonlijk in de winkel, mail en telefonisch. Kortom zijn we zeer tevreden en ook met name over de kwaliteit. De tegel staat echt prachtig in onze woonkamer en ik weet zeker dat we er jaren plezier van gaan hebben.

• Ervaring met: Tegels

Prima geholpen, goed advies en een correcte prijsstelling.

• Ervaring met: Badkamers

Uitstekend geholpen bij de realisatie van onze badkamer, dit zowel bij de de adviesgesprekken als bij het vervolg van sloop tot oplevering. Kortom Megategel , een aanrader. Annelies bedankt !

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Absoluut geen aanrader. Afspraken werden niet nagekomen. Er werd niet gebeld dat de levering er was. De levering was niet compleet. Ook wat vergeten te bestellen of verkeerde besteld. Slechte service Geen enkel excuus. Waardeloze zaak

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Ervaring met: Tegels

Onwijs goed geholpen door Richard en Annelies. Ze denken echt goed met je mee en komen met verrassende ideen en oplossingen.en Mike Daane heeft het er heel wat moois van gemaakt.

• Ervaring met: Badkamers

-zijn tevreden over de afhandeling en service.

• Vakmanschap

Veel geduld met het zoeken naar de juiste keuzes

• Ervaring met: Badkamers

Over Mega Badkamers, Keukens, Tegels & meer…

Bij Mega Badkamers, Keukens, Tegels & meer... kun je terecht voor een zeer uitgebreid aanbod badkamers, toiletten, keukens, tegels en vloeren. Wij zijn dé specialist op het gebied van badkamers, keukens en vloeren. Bij Mega krijg je het professionele advies en de service die je in een speciaalzaak kunt verwachten. Daarnaast wordt u van A tot Z volledig ontzorgd bij uw gehele verbouwing.