Vakmensen die passie voor hun werk hebben!

Goed product en vakkundig uitgevoerd

• Ervaring met: Zwembad
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega's? 10 (zeer waarschijnlijk)

Top bedrijf met vakkundige mensen die hun afspraken elke keer weer nakomen

Klasse

• Ervaring met: Zwembad

Uitstekende, snelle en betrouwbare service!

Helder plan bij aanvang, geen onverwachte problemen gehad en hele fijne aftersales!

Prettig en service gericht

Oplevering is vorig jaar vlgs offerte en afspraak verlopen. Nu in service en onderhoudsfase. Service afd reageert snel en lost tot nu kleine probleempjes soepel op.

• Ervaring met: Zwembad

Goede service en no nonsens aanpak

Fijn contact, goed advies, goed montage team. Alle afspraken nagekomen en meedenken tijdens uitvoering. Aanbeveler.

Betrokken projectleider en team

Projectleider proactief, oplossingsgericht en altijd bereikbaar. Team zeer correct, deskundig, hard werkend en prettig in omgang. Ik wil NIET dat Adres (straat), e-mailadres en achternaam op internet worden gepubliceerd. Recensie en voornaam plaatsen is akkoord.

• Ervaring met: Zwembad
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega's? 9

vlot netjes en accuraat

Goed overleg, houden aan afspraken. Snel ter plaatse als er iets niet goed is.

Persoonlijk en klantgericht

Frank Roosen neemt in de voorbereiding alle tijd om de wensen van de klant duidelijk te krijgen. Hij heeft oog voor efficiëntie en is bereid om met anderen samen te werken. In september start de uitvoering. Alle vertrouwen in.

• Vakkundige montage N.v.t.
  • Afspraak nakomen N.v.t.
  • Ervaring met: Zwembad
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega's? N.v.t.

Eindelijk een bedrijf die zijn belofte waarmaakt

Personeel heel vriendelijk en vakbekwaam, leveren een topproduct waar wij elke dag blij mee zijn, eigenaar Frank is iemand die zeer correct zaken doet, zo zouden er meer moeten zijn

Super bedrijf.

Maakt niet uit wat je vraagt, of het nou advies is of om producten gaat. Jullie geven goede uitleg en nemen de tijd voor je. Jullie praten ook niemand iets aan. Eerlijkheid daar staan jullie voor.

Slechte service

In 2018 een filterset compleet vervangen voor 1.500 euro. Eind mei 2021 contact opgenomen dat hij het niet meer goed doet. Ik werd zeer slecht behandeld door de service monteur er werd gezegd dat ik het zelf gedaan zou hebben en daar moest ik het mee doen.

• Ervaring met: Zwembad
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega's? 2

Beste Ton, Jammer dat u het zo ervaren heeft. U vroeg ons hoe het kon dat deze zo snel kapot is/was. Daarop hebben we u aangeven dat het meestal door het gebruik komt. Maar dat we de klep altijd naar de leverancier wilde sturen om deze te beoordelen. Ondanks dat deze 3 jaar is. Dan is het voor iedereen ook duidelijk. We hebben u toen gevraagd om een foto te sturen van de klep. Deze hebben we helaas nooit mogen ontvangen. Indien het nog nodig is willen we dit nog steeds doen. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Team Roosen Zwembaden

Klantvriendelijkheid staat voorop

Goede, fijne en eerlijke vaklui die weten waarover ze het hebben. Komen afspraken na. Ik zou voor service, onderhoud en aanschaf niet verder zoeken. Ik heb verschillende keren met dit bedrijf te maken gehad en er een heel positief gevoel aan over gehouden.

Top service!

Vanaf het begin hebben we een top begeleiding gehad van Frank Roosen. Na het eerste gesprek hadden we al een goed gevoel en dit was tot het einde zo. Complimenten voor Albert, voor zijn klantvriendelijkheid en het meedenken. Eigenlijk voor alle medewerkers die zijn geweest! Top bedrijf!

Over het algemeen tevreden

Jammer dat niet alles is verlopen zoals besproken, planning doorgenomen maar niet met de juiste personen die verantwoordelijk zijn voor de realisatie. Slechte voorbereiding bij uitzetten bad bijvoorbeeld geen materiaal om bad uit te zetten. Meer controle tijdens realisatie, zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan over hoogte bad. Opstelling warmtepomp op dak zelf drainagetegels verzorgd. Betere uitleg na installatie, beloofde instructiekaart ontbreekt. Personeel is zeer correct, aangenaam in de omgang en prettig om mee te werken. Ze staan je altijd te woord en staan voor kwaliteit.

• Ervaring met: Zwembad
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega's? 7

Goede capabele mensen

Hebben voor mij fullservice gedaan, eigen sleutel gegeven van technische ruimte, geen omkijken zelf geen omkijken gehad naar bad

Top geregeld!

Goed advies en alles keurig op tijd afgewerkt!

• Ervaring met: Zwembad

Top bedrijf, erg meedenkend en flexibel.

Top bedrijf, erg meedenkend en flexibel.

• Ervaring met: Zwembad

Vakkundig, vriendelijk, flexibel. Erg blij met het resultaat.

Frank en Anita Roosen zijn fijne mensen en betrouwbare ondernemers die erg hun best doet om de klant tevreden te stellen. Ook als er even iets tegen zat tijdens de bouw, dan zijn ze behulpzaam en flexibel om samen een oplossing te zoeken. Als het zwembad een onderdeel is van uw bouwproject dan adviseer ik u Roosen onderdeel te laten uitmaken van het bouwteam. Dat voorkomt veel hoofdpijn.

• Ervaring met: Zwembad
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega's? 8

Fijn betrouwbaar bedrijf om mee te werken

Goed advies gekregen, klantvriendelijk en prettige mensen om mee te werken

• Ervaring met: Zwembad
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega's? 1 (zeer onwaarschijnlijk)

Erg prettige en professionele service

Prachtig overflow zwembad geplaatst

Zeer positief!

Uitermate plezierig

Uitermate plezierig

• Ervaring met: Zwembad

Goed advies, keurige medewerkers die netjes communiceren, meedenken en ontzorgen.

Bij het eerste gesprek is goed geluisterd naar onze wensen en waren we er snel uit dat het een bouwkundig zwembad moest gaan worden. Tijdens de presentatie van de offerte is door Frank netjes toegelicht waarom er voor bepaalde materialen is gekozen, maar zijn ook de mogelijke alternatieven besproken. Het meedenken in deze fase gaf ons direct al een vertrouwd gevoel. Het plaatsen van het bad ging netjes volgens planning. De uitvoerder sprak niet alleen zijn werkzaamheden met ons door maar gaf ons ook tips voor verdere tuinontwerp. Erg fijne partij die ons goed heeft ontzorgd.

• Ervaring met: Zwembad

fijne mensen die afspraken nakomen

Datum, tijd en financiën zijn alle goed nagekomen. Product zal zich de komende jaren pas echt kunnen bewijzen. Een heel belangrijkste factor voor langjarige kwaliteit is de folie. Dat kan pas na meerdere jaren beoordeeld worden. E.e.a. geldt natuurlijk ook voor de 'pijping'

• Ervaring met: Zwembad

Bijna zin om nog een zwembad met Roosen aan te leggen!

Kwaliteit werk, kwaliteit mensen, prettige mensen. Kortom een aanrader voor ieder die over een zwembad denkt.

Over Roosen Zwembaden

Roosen Zwembaden legt zwembaden aan voor onze klanten die de beste producten maar zeker ook de beste vakmensen willen ontvangen. Kwaliteit, meedenken en hoge afwerking standaard is bij ons vanzelfsprekend! Wij ontmoeten u graag! Team Roosen Zwembaden.

Over Starline Group B.V.

Starline is producent van Monoblock zwembaden van hoogwaardig polyestercomposiet en zwembadafdekkingen, het Starline Roldeck. Ook zwembadtoebehoren zoals polyester filters en zwembadbesturingen worden door Starline geproduceerd. Starline is tevens distributeur van whirlpools, ook wel spa of jacuzzi genoemd en is exclusief distributeur van Starline whirlpools met cederhouten omkasting.