Er zijn wat opstartproblemen om de instellingen juist te krijgen, maar ik ga er vanuit dat dat een keer goed komt. Positiefste is dat jullie altijd bereikbaar zijn, ook in de avonden en in het weekend en dat is echt een top-service.

• Ervaring met: Zwembad

supersnel en adequate service, staan direct klaar met het juiste advies. zeer deskundig en dienstverlenend

Pieter is fantastisch!

• Ervaring met: Zwembad

Werken netjes, accuraat, reageren snel, zijn goed te bereiken kortom erg tevreden!

• Ervaring met: Zwembad

Heel fijne samenwerking! Er waren wat hindernissen te overwinnen, en dat is prima gelukt. Wij zijn blij met ons prachtige zwembad.

• Ervaring met: Zwembad

Algemeen oordeel is goed. Puntje van aandacht is advies rondom zoutbaden. Diepgang is onvoldoende waardoor ik moeite heb zwembad op orde te krijgen. Ervaring met zoutbaden lijkt ook bij Roosen nog gering.

• Ervaring met: Zwembad

Goed advies en snel geregeld, prima aan de afspraken gehouden. Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Ook bijzonder de persoonlijke nazorg van de heer Roosen die langs kwam of alles na wens was gegaan.

• Ervaring met: Zwembad

Het advies is iets lager omdat we dachten dat de bak waar het roldek is zit onder de tegels zou komen. Omdat deze in het zwembad zit is de zwemruimte toch een stuk kleiner dan gedacht.

• Ervaring met: Zwembad

Top service, klantvriendelijk en zeer tevreden over de aanleg en het onderhoud van het zwembad

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prettig, klantgericht en vriendelijk, aftersales goed en verstaan hun vak.

• Afspraak nakomen
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega’s? N.v.t.

Professioneel

• Afspraak nakomen

Wij hebben met Frank Roosen persoonlijk vanaf het advies tot en met de complete installatie zeer goed contact gehad. De installatie was perfect en volgens afspraak. Frank is nog een man van de oude stempel "afspraak is afspraak" Wij zagen er erg tegen op want het is toch een hele grote klus, maar zij hebben het perfect geregeld.

• Ervaring met: Zwembad

Zeer tevreden over de spa. Goed en prettig geadviseerd en gerealiseerd door Frank Roosen!!

• Ervaring met: Spa/Whirlpool

Over Starline Group B.V.

Starline is producent van Monoblock zwembaden van hoogwaardig polyestercomposiet en zwembadafdekkingen, het Starline Roldeck. Ook zwembadtoebehoren zoals polyester filters en zwembadbesturingen worden door Starline geproduceerd. Starline is tevens distributeur van whirlpools, ook wel spa of jacuzzi genoemd en is exclusief distributeur van Starline whirlpools met cederhouten omkasting.

Over Roosen Zwembaden

Filter op Taal