
Al meer dan 15 jaar vertrouwen en deskundigheid bij Mitsubishi Aalting.
Klant gericht, vriendelijk en deskundig
Goed geregeld en snelle service.
Ik kom hier al 3 jaar met klachten en ze proberen van alles maar het lukt ze niet om mij goed te helpen. Ik ga nu naar een andere garage om te kijken of die mij wel verder kunnen helpen.
Beste DA Fredriek, Geachte heer van Benthem, beste Jan, Ik begrijp uw frustratie, maar hoop ook dat u ons begrijpt. Hoe moeilijk is het zoeken naar een fout welke zich nooit bij ons voordoet. Of wij hem nu een dag hebben of een week.... nooit. Waarbij wij de auto op verschillende manieren hebben gebruikt, uren en uren hebben getest en gezocht maar het ons nooit is gelukt deze fout (het inhouden van de motor) naar voren te krijgen. Daarnaast heeft de computer ook geen enkele fout opgeslagen. Dus wij moeten op zoek naar een fout welke er niet inzit op het moment dat de auto bij ons is, wij niet kunnen herproduceren (ook niet samen met u) en niet staat opgeslagen in de auto. Een fout waarvan wij het bestaan dus nog niet hebben kunnen constateren in welke vorm dan ook. Dat is complex, zeer complex. Wellicht heeft u bij een collega meer succes. Met vriendelijke groet, Auto Aaltink - Mensenwerk in Autoland Ewald Aaltink
-
Klantvriendelijk, informatief en duidelijk
Fijn geholpen, prima service
goed geholpen
Een ontzettend vriendelijk bedrijf, waar echt de tijd voor je wordt genomen.
Prettige ontvangst,goede koffie en alles vlgs afspraak verlopen.Goed gewassen auto.
Ouderwets goed!
Alles ging zoals afgesproken. De auto stond klaar en zelfs een testrit met een andere auto was snel geregeld. Vriendelijk personeel en super service maakt het plaatje compleet.
Transparantie in de kosten en afstemming met de klant over wat echt nodig is en nog kan wachten met vervangen.
Prima
Auto gekocht en hierin voorzien van goede adviezen. Jaar termijn paar mankementen gehad en hier goed bij geholpen. Het is een nette klantvriendelijk bedrijf. Aanrader voor auto kopen of onderhoud van auto te laten doen.
Goed geholpen door Bram.
Na het eerste telefoon gesprek, meteen doen wat er is afgesproken....en meer zelfs. Vriendelijk ontvangen en de koop was snel gesloten. Ook bij aflevering, gewoon zeer goed. M.v.G. Martin
Ook tussen beurten door kan ik altijd binnenlopen en vind gehoor
Prima garage komen afspraken na Goed kwa onderhoud en service Ca 20jaar klant dit zegt genoeg
Alles door gesproken en de auto opgehaald en terug gebracht .
Begin januari Peugeot e-2008 van 8-2022 gekocht dus vrij nieuw nog. doordat het toen regende gevraagd of er geen schade of beschadigingen waren was het antwoord dat dit niet het geval was. Over marterschade gehad en wat ik er aan zou kunnen doen om dit te vermeiden omdat mijn andere auto dit ook had werd mij van alles uitgelegd om dit te voorkomen maar werd mij niet verteld dat de nieuwe auto ook marterschade had. Bij het ophalen van de auto regende het helaas weer en de auto meegenomen auto staat bij mij onder carport en nadat deze droog was bleek er behoorlijke lakschade op motorkap. Ook ook zag ik toen ik de motorkap omhoog deed dat er behoorlijk door marter de isolatie aangevreten was. Ook miste ik het Peugeot embleem achter, met deze gegevens terug naar de garage geweest waar ze de dingen zouden oplossen dus afspraak gemaakt, auto 3 weken later gebracht nog even doorgenomen wat de te maken dingen waren. ‘s middags auto weer opgehaald maar thuis gekomen bleek dat ze de marterschade maar deels met nieuwe isolatie hadden opgelost en van de andere isolatie hadden ze het aangevreten deel afgesneden de lakschade wel geprobeerd te polijsten maar zit er nog steeds. Ik heb wellicht te hoge verwachtingen gehad. Embleem bleek al sinds aflevering bij hun te liggen deze is terug geplaatst. Volgende keer beter om bij ophalen auto het resultaat met elkaar door te nemen.
Geachte heer Hofman, Communicatie en verwachtingen wellicht het meest moeilijke wat er is. Bij een nieuwe auto is dit niet zo complex... het is nieuw dus alles dient ook als nieuw te zijn. Bij een gebruikte is dat anders. Deze is gebruikt, zo ook de uwe 23.844 kilometer gereden en van 2022. Dan zitten er gebruikssporen op, maar goed daar is de prijs dan ook naar. Dan kun je het nog hebben over deze gebruikssporen. Wat wij immers acceptabel vinden, vindt u dat wellicht niet. Hierop kun je besluiten of om de auto niet te kopen of dat we overeenkomen hoe en op welke manier wij dit gaan verhelpen. Daar is het hier mis gegaan. Na de eerste keer hebben wij de auto wederom ingenomen en nog eens kritisch gekeken naar uw gebruikssporen en verholpen / verbeterd zodat ze in onze optiek zeker acceptabel zijn voor een auto van deze prijs en met deze kilometerstand. Wellicht wanneer wij het in eerste instantie zo hadden opgelost, zoals uiteindelijk nu, was het u niet expliciet opgevallen. Nu, nu de focus erop ligt wel. Een leermoment in vele opzichten welke we meenemen voor de toekomst. We vinden het jammer en onze excuses dat wij niet helemaal aan uw verwachtingen kunnen voldoen. Met vriendelijke groet, Auto Aaltink - Mensenwerk in Autoland Ewald Aaltink
Originele beoordeling
Begin januari Peugeot e-2008 van 8-2022 gekocht dus vrij nieuw nog. doordat het toen regende gevraagd of er geen schade of beschadigingen waren was het antwoord dat dit niet het geval was. Over marterschade gehad en wat ik er aan zou kunnen doen om dit te vermeiden omdat mijn andere auto dit ook had werd mij van alles uitgelegd om dit te voorkomen maar werd mij niet verteld dat de nieuwe auto ook marterschade had. Bij het ophalen van de auto regende het helaas weer en de auto meegenomen auto staat bij mij onder carport en nadat deze droog was bleek er behoorlijke lakschade op motorkap. Ook ook zag ik toen ik de motorkap omhoog deed dat er behoorlijk door marter de isolatie aangevreten was. Ook miste ik het Peugeot embleem achter, met deze gegevens terug naar de garage geweest waar ze de dingen zouden oplossen dus afspraak gemaakt, auto 3 weken later gebracht nog even doorgenomen wat de te maken dingen waren. ‘s middags auto weer opgehaald maar thuis gekomen bleek dat ze de marterschade maar deels met nieuwe isolatie hadden opgelost en van de andere isolatie hadden ze het aangevreten deel afgesneden de lakschade wel geprobeerd te polijsten maar zit er nog steeds. Embleem bleek al sinds aflevering bij hun te liggen deze is terug geplaatst.
Geachte heer Hofman, Zo te lezen bent u niet zo tevreden over uw aangeschafte auto. Een gebruikte auto van 2022 zoals u aangeeft, met 23.844 kilometer op de teller, dus zeker gebruikt, maar goed... niet erg want u heeft ook ruim € 13.500,- minder voor de auto hoeven te betalen dan een nieuwe. Een gebruikte auto heeft gebruikssporen. U noemt het echter schade. Gebruikssporen zetten wij af tegen de leeftijd en kilometers van de auto en bepalen of deze acceptabel zijn in onze optiek. Vinden wij van niet, dan repareren we het, vinden wij het acceptabel voor een gebruikte auto van deze leeftijd met passende kilometerstand, dan laten we het zitten. Dan kun je hierover van mening verschillen en dan kun je aangeven dat het klaarblijkelijk niet op foto's te zien was en niet wanneer het regent. Zeker. Maar goed, als u hem dan hiervoor terug brengt, dan mag ik aannemen dat er met volle aandacht door onze mensen naar is gekeken en verder verholpen waarbij nodig zodat het in hun ogen acceptabel is. Daar wringt dus de schoen. U verwacht hoogstwaarschijnlijk een nieuwe auto voor de prijs van een flink gebruikte (23.844 km). Dat gaat niet samen en aangezien u dat niet aanstaat kiest u er niet voor om hier met ons de dialoog over aan te gaan, maar ons dan maar publiekelijk neer te fakkelen. Dat vind ik jammer. Maar goed, uw keuze en hierbij onze reactie erop. Mocht u toch nog wensen hier met mij contact over te hebben, dan nodig ik u hiervoor van harte uit. Met vriendelijke groet, Auto Aaltink - Mensenwerk in Autoland Ewald Aaltink
Zie bovenstaande.
Ben al klant sedert 2005. Altijd goed geholpen.
Alles perfect, duidelijk, vriendelijke mensen goed gevoel
Ik ben hier nu 4 jaar klant tot volle tevredenheid.
Marie Curiestraat 6
7442 DP Nijverdal
Bij Bosch Car Service doen we alles voor uw auto. Wij staan niet alleen garant voor deskundig advies en vakkundig onderhoud en reparatiewerk, u kunt bij ons ook andere zaken voor uw auto regelen. Zo kunt u naast de Pechhulp bij ons terecht voor de Autoverzekering, Autofinanciering en betrouwbare tweedehandsauto’s.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.